Partyflock

Forumonderwerp · 727994
Whoei!

Zaterdag op Dance Valley is het een jaar geleden (op 2 dagen na) dat Harri Anderson aka Proteus zijn intrede deed in Nederland!

Het is aan de verschrikkelijk late kant, maar toch wil ik proberen om iets leuks voor hem te verzinnen.

Ik heb bedacht dat eenieder die een leuke party foto van zichzelf & Proteus heeft, die hier in het topic plaatst.

Ik zal ze dan in chronologische volgorde (lees: totdat ik er voldoende heb) gebruiken om er een collage van te maken met o.a. een bedank tekst ofzo.

Dit print ik dan op A3 en doe het in een wissellijst om dat dan vervolgens op Zaterdag aan hem te overhandigen!

Dus:
Ben je fan van Proteus? of vind je hem gewoon aardig of leuk?
Laat dan die foto hier achter en via mij laten we Proteus as. Zaterdag weten dat we blij zijn dat hij Nederland heeft gevonden.

ps. 't Mag duidelijk zijn dat als er te weinig foto's op deze korte tijd bijelkaar komen dat ik mezelf dan het recht behoudt om er verder niets meer mee te doen. ;)

Hell Yeah!!

Get Infected! Get FiNRGized!
Nette collage, ik denk dat harri er geen woorden voor zal hebben

Helemaaal toppie :respect:
Laat ons ff weten hoe ie het vond!
Hallo! Zo is 't wel genoeg hoor! :bloos: :bloos:

Ik verdien niet alle credits hoor!
Jullie hebben toevallig ook massaal gereageerd hier!! :respect:

Heb alleen nog niets van UDC/HQ gehoord over de taart.
Ik heb voor de zekerheid dan ook maar een print gemaakt
zonder reclame van UDC/HQ/CB-Bookings erop. :9

Ik vind het eindresultaat iig mooi.
laatste aanpassing

He ik sta er ook op........hihi
Echt super super gaaf geworden!!!!!!!!!!
Tot morgen allemaal
(k)
Top!!

Ziet er vet uit :D
Mooi werk geleverd !!

:beer:
Tot morgen !! :bounce:

Echt mooi geworden:yes: (Y) Sonic:D
Ooooooo wat is ie leuk geworden zeg! Ik ben echt heel benieuwd hoe ie gaat reageren!
Volgens mij wordt ie echt knalrood als ie dit ziet en gaat ie je echt 100000 keer bedanken John! :yes:
Wanneer ga je het geven?
Artiest Raven
gaat ie je echt 100000 keer bedanken John

hahahaha!! Jaaaaah ik zie het al helemaal voor me :D
dacht zelf aan een stil donker intiem hoekje backstage. :x

:9
Ha, dan ben ik helemaal benieuwd wat ie doet om je te bedanken! Helemaal na het zien van die Yoji foto's :x :x

:p
:O

Ach, ik loop niet graag in the spot light dus
hoop het gewoon ff backtage aan Harri te kunnen geven.

Please géén gedoe met Da Silva ofzooi!!
hahahaha dat was ook niet de bedoeling. Heb jij backstage toegang dan?
Helemaal na het zien van die Yoji foto's

Proteus werd gedwongen door de gekroonde HQ-koning Yoji. :D
*proest*

enne Hassan, niet in dit topic! Overal mag je over Yoji praten, maar toch niet in het topic over Proteus?!
Sunnie slimmerd, dat breng jij toch naar voren....
Ja maar ik praat niet over Yoji alsof ik z'n piemeltje wel eens zou willen likken.
Ja maar ik praat niet over Yoji alsof ik z'n piemeltje wel eens zou willen likken.

Hm, die zin heb ik een keer ergens anders gelezen in een topic. plagiaat :[
Ik zweer dat ik dat net zelf heb bedacht. Maar als het vaker ergens te lezen staat zal de betekenis van die zin toch wel een kern van waarheid bevatten he! :devil:
Ik houd wel van Japanse geslachtsdelen :yes:

Dat heb ik dan wel weer gemeen met Proteus.

;P
Volgens mij wordt ie echt knalrood als ie dit ziet en gaat ie je echt 100000 keer bedanken John!

Dat deed hij al ongeveer toen ik zelf een shirt had ontworpen en ik die aan hem liet zien. Dus ik denk het wel ja, Harri is echt dol op ze fans. Zeker als ze ook tonen hoe zeer ze het zijn.

Ik zou er eigenlijk bij willen zijn om ze reactie te zien.
Dat deed hij al ongeveer toen ik zelf een shirt had ontworpen en ik die aan hem liet zien. Dus ik denk het wel ja, Harri is echt dol op ze fans. Zeker als ze ook tonen hoe zeer ze het zijn.

Hij is ook zeker dol op zijn fans! Hij vond het ook ge-wel-dig toen ik die foto voor hem had uitgeprint die ik had gemaakt van hem op impulz outdoor :)

Ik zal iig 100% zeker foto's ervan maken, john die roept me wel als ik er niet bij sta, dan kom ik direct die kant op gerend :jaja:
zou ik ook doen :P

check dan ook gelijk even voor mij :yes:

edit:
ik ga afsluiten, bijna tijd om in de auto te stappen. Ik zie jullie daar party peeps. Tot zo !!
laatste aanpassing
Nou het donkere hoekje is helemaal gelukt ;p

en wat vond ie het vet :yes: :yes:

bij de collage begon hij te blozen en hij grijste echt van oor tot oor, helemaal glunderend

Toennie de taart zag had hij het echt ff moeilijk, Venla zei ook dat hij nu heel erg in de war was en ze vond het zo lief, dat nog nooit iemand zoiets voor hem gedaan had en dat iedereen dat in Finland weken te horen zou krijgen.

Iedereen die langskwam en hem gedag zei liet ie ook meteen zijn collage en taart zien

Wodka for you!!!!

:lief: Harri :lief:

Op naar de twee jaar
en drie en vier en vijf en zes en zeven en acht en negen en tien en elf enzovoort enzovoort :yes:
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 182, 681, 1669}
Artiest Dynamike

:respect:
Vette aktie pf-ers (y)

Ik heb toch wel iets moois gemist. :(
...en jullie ook allemaal bedankt!

Harri was zichtbaar geroerd! :)

(y) :knuffel:
laatste aanpassing

Nou John nog 1 keer mijn complimenten voor wat je allemaal gedaan hebt voor Harri!
De collage heb ik ingelijst en hangt boven mijn bedje...
(k)
:D

...en jullie ook allemaal bedankt!

Dat is natuurlijk ook namens Harri!!
laatste aanpassing
Whehehe!

Dan moet je eens naar ons twee kijken als wij van Harri's optreden staan te genieten! :kwijl:
Whehehe!

UDC was 't ook opgevallen! :bloos:
Was helemaal top, en wat was Harri blij he:d
Ja!!!! Cool he John! :D:D:D:D

Hij was heel gelukkig smste ie :D
( en weet welke remix van I see you in my dreams hij draaide nu :p )

Komen we op de volgende vraag:

wanneer komt ie weer naar Nederland?
Heb je 'm niet uitgenodigd dan voor vrijdag?
Sufferd:p
:respect:

Wat zijn we dom geweest! :9
Ik denk dat ie het nog zou doen ook:jaja:
Dat denk ik misschien ook wel, maar vind het echt onbegrijpelijk dat je 'm niet ff een flyer hebt gegeven:s