Het moet hier wel gezellig zijn als ik het zo lees, ik blijf hier
je bent welkom Deaz!!
donateur! Nou ja, niet echt over het zat zijn van afkortingen, maar meer over (zie onderwerp) een nieuwe afkorting die gezelligheid steunt > A.O.M.
De meeste afkortingen die gevoerd worden op pf bij iemand zijn naam hebben uiteindelijk bijna allemaal iets ongezelligs erin zitten.
De meeste afkortingen die gevoerd worden op pf bij iemand zijn naam hebben uiteindelijk bijna allemaal iets ongezelligs erin zitten.
klopt maar we zijn het dus ook zat!... maar vooral zat dat mensen de house-scene ergens heen brengen waar we niet op zitten te wachten!
gewoon algemene gezelligheid met iedereen! geen uitzonderingen!!
lekker feesten en niet dat zielige stoer doe gedoe altijd maar...
laatste aanpassing
nope!!
alleen maar dat je niet ongezellig bent...
en wanneer dat is is toch op zich best makkelijk toch? zodra je anderen lastig valt of gaat lopen zeiken dat iets niet kan... of dat onzettend domme gelul over relteven en weet ik wat.. die mensen mogen best met me afspreken keertje
wil alleen wel weten met hoeveel man je dan komt... beetje eerlijk houden 
alleen maar dat je niet ongezellig bent...
en wanneer dat is is toch op zich best makkelijk toch? zodra je anderen lastig valt of gaat lopen zeiken dat iets niet kan... of dat onzettend domme gelul over relteven en weet ik wat.. die mensen mogen best met me afspreken keertje