Partyflock

Forumonderwerp · 727580

Waarschuw beheerder
AMSTERDAM - Veel gamers klagen op het officiele forum van het populaire spel Half-Life 2 over duizeligheid en misselijkheid na het spelen van de game. Sommige gebruikers op het forum zeggen dat het komt omdat het spel zo realistisch is: "je hoofd denkt dat je beweegt, maar je lichaam staat gewoon stil."

Op het forum staan tips van gebruikers om de misselijkheid tegen te gaan. Zo wordt er voorgesteld om de frame-rate van het spel aan te passen of gewoon verder van het beeldscherm te gaan zitten.

De gamers hebben last van zogenaamde 'motion sickness', een verzamelnaam van een aantal bewegingsziektes zoals luchtziekte en zeeziekte. Deze ziekte wordt veroorzaakt omdat wat het lichaam voelt niet overeenkomt met wat je ogen zien.
Waarschuw beheerder
donateur
Haha, toch leuk om te lezen. Ik heb daar dus ook echt vette last van. Bij alle andere spellen heb ik er geen last van, maar bij HL2 merk ik dat echt goed. In dat leven met die brug wordt ik kotsmisselijk. Het is ook zo vet getekent he. Lijkt allemaal écht :)

Waarschuw beheerder
Na een tijd lang doom3 te hebben gespeeld, loop ik nog door de gangen als ik mijn ogen dicht doe
Waarschuw beheerder
jah ik had het ook altijd met quake en half life 1
Artiest {SHOWLIST artist 32270, 61062}
Waarschuw beheerder
jah tja
Zeg dan ook meteen hoe lang ze er dan achter zitten ;)
want dat komt zeker niet van een uurtje spelen :D