Partyflock

Forumonderwerp · 727549

masters of hardcore zal weer in het thialf plaatsvinden :S
hebben ze van het vorige fiasco niks geleerd?
blijkbaar niet,dus zeker weer niet aanwezig

Bah bah weer in het Thialf!
Maar ja dan maar niet! Want dat is me iets te ver!
Mja wij hebben Outblast in maart! ;)
Tsja thialf:
Vorige keer was nogal tegengevallen!
Maarja dit kwam denk ik vooral door het slechte geluid en die teringrijen,
Daar kunnen ze wat aan doen!
ALs ze dat doen wens ik ze een mooi feessie daar!
Maar ik zal er nie bij zijn:
4,5 uur treinen vond ik gewoon TE LANG!
whahahaha sorry hoor ik vind dit te zielig voor woorden,afgelopen keer is tog egt wel bewezen dat thialf gewoon een kutlocatie is waar het geluid rond blijft zweven maar neeeeej gewoon weer opnieuw in thialf organiseren joh lachwekkend is het gewoon
Veel plezier daar in die grafkelder woon er 10 minuten vandaan maar na de laatste MOH ga ik niet meer heen:S

Ik gaat dr zekers wel heen, geluid mag deze editie wel stuk harder !
K'geef thialf nog 1 kans!!:)
Geen slimme zet van AoD als je het mij vraagt.. :no:

Vorige keer was ik er al niet meer bij omdat ik het concept MoH afgedaan vind. Als het dan ook nog is op zo´n kut lokatie gegeven wordt, hoeft het van mij echt niet meer.

Vrienden van mij waren er nog wel heengegaan, maar ook voor hun was dat de laatste keer :yes:

K snap dan ook echt niet waarom ze het weer in het Thialf houden.. De afgelopen pak em beet 6(?) feesten die daar zijn georganiseerd hadden ALLEMAAL slecht geluid!!

Het geluid KAN/MAG gewoon niet hard daar..
Elke keer beloven dat er een goede geluidinstallatie komt die het dak er af zal blazen.. Allemaal blabla.. :yes:
Werkzaam bij Tryfecta Events
Ach weet wel cker dat ze het geluid nu wel voor elkaar gaan hebben :D
kreeg de sms vanmiddag ook al:9

mwa is wel lekker dichtbij:D dus gewoon verstand op nul en doorrammen dacht ik zo:D

ben ckers wel present:P:xtc::bounce:
Er zal weer heel wat beloofd worden door Art of Dance en de helft zal wel niet uitkomen.
Ze zullen Moh weer helemaal de hemel in prijzen en dan valt het achteraf weer tegen...
laatste aanpassing
oke daar gaan we dus niet heen

Ach weet wel cker dat ze het geluid nu wel voor elkaar gaan hebben

ga daar voor het gemak maar s niet van uit :no:

thialf ...fec....:s
zal mij een worst weze zolang ze maar wat aan het geluid doen
Ik blijf gewoon positief denken wat geluid betreft, en ga zeker heen!

geef ze inderdaad nog 1 kans dat thialf
nou dat schiet dus nie egt op
dat het weer in thialf gegeven wordt

helaas dus weer niet aanwezig
k ben dr ook..:D en als het te zacht gaat koop ik een gehoorapparaat..:P:P
k ben dr ook..:D en als het te zacht gaat koop ik een gehoorapparaat..:P:P

ach gewoon voor tegen de boxen staan heb je er geen last van :P
Ik moest ook 4.5 uur in de trein, was de lolligste treinreis tot nu toe, een groot feest... Geen probleem, ik ga graag weer...
laatste aanpassing

iedereen krijgt een koptelefoon mee naar binnen:D(Y)

Artiest 3ckus
kga ook weer. vol vooraan en gaan! nergens last van..

Ik was vorig jaar nog nooit in Thialf geweest. Iedereen waarschuwde me toen al voor kut geluid. AoD kwam met een verhaal dat het gewoon vol knallen zou worden, dus daar ging ik toen maar van uit.

Ik heb een goed feest gehad, daar niet van ofzo. Maar als ik dan de minpunten nog is bekijk dan denk ik toch dat ik niet meer ga naar het Thialf,

-Super rij bij de ingang, gewoon weer dik een uur ingestaan
-En als je dan die rij door was, en je had een jas aan mocht je lekker terug want dan kwam je er niet in en begon het verhaal opnieuw.
-Kut geluid, veels te zacht. Ook vooraan!
-Moest een kut eind lopen naar de parkeerplaats.
-2,5 uur rijden.

Kunnen ze nu wel weer met mooie verhalen komen, ik trap er niet in. Misschien dat we gaan, maar ik denk van niet.
mja boeie dat geluid (ja best wel). Mja, gwoon weer aanwezig hoor, vermaakte me wel :jaja: :vaag:
Gewoon in het beursgebouw, rijen hebben ze bewezen dat het ook goed kan gaan...en het geluid daarbinnen is echt super. Doen ze het toch in thialf, dan en andere opstelling, en echt wel beter geluid. Ik probeer het nog een keertje in thialf.. moh blijft vet :yes:
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 182, 681, 1669}
Artiest Dynamike

Wie zal d'r gaan klün'n ? :9
kan het podium niet in de breedte staan.. net als moh underground vendetta?

toen was het geluid in t beursgebouw ook vele malen beter dan de voorgaande 2x dat ik er ben geweest :)

beter kom je niet!!

beter kom je niet!!

maar dat was dan weer wel knallen!
vorige keer ook geweest, goed feest gehad maar denk niet dat ik volgende keer weer helemaal naar het thialf ga reizen
Werkzaam bij Ragwerk
Artiest Stikko
kan het podium niet in de breedte staan.. net als moh underground vendetta?

toen was het geluid in t beursgebouw ook vele malen beter dan de voorgaande 2x dat ik er ben geweest

dat is een goeie!... als ze het zo zouden doen dan word het een top feest!.. ondanks dat het geluid kut was vorige keer heb k me wel aardig vermaakt, ze zouden het geluid net zo moeten hebben als thunderdome in het thialf dat ging echt wel hard!...

Artiest Deaz
Ik denk dat als ze wat aan het geluid doen je in tialf een super feest kan hebben. Misschien ook nog iets aan de wachtrij, maar vooral het geluid. Als het geluid goed is. ken je daar in tialf mooi feestje bouwen :)
Hoe zat dit dan met de oudere Thunderdome feestjes? Hoe was het geluid toen? Of is Thialf in de loop der tijd verbouwd ofzo?
AoD is echt niet dom en gaat echt wel wat aan dat geluid doen ofsow, anders is het over en uit met Masters..................... :)

Probleem in Thialf is alleen dat het letterlijk afhangt van hoe de wind staat in Heerenveen! :yes:
Artiest {SHOWLIST artist 13636, 49499}
het thailf is een mooie locatie dat wel
alleen het geluid moet heel anders ingedeelt worden het kwam alleen maar van af het podium ze moeten speakers door de hele focking zaal hangen ben je der vanaf ook
Ga zeker niet meer naar Thialf toe. Geluid is bijna altijd al sucks geweest daar, op thunderdome 3 na dan.Dat ging wel erg hard! Thialf staat gewoon op een verkeerde plek, midden in een woonwijk. De hal opzich is zeker niks mis mee!!!
laatste aanpassing
Hoe zat dit dan met de oudere Thunderdome feestjes? Hoe was het geluid toen? Of is Thialf in de loop der tijd verbouwd ofzo?

dat was lomp knallen vooraan kon je echt niet met elkaar praten en achterin was het een vet zware bass zou moh een voorbeeld aan kunnen nemen maar volgens mij hebben ze een geluidslimiet nu daar van onder de 100 db :S
volgens mij hebben ze een geluidslimiet nu daar van onder de 100 db

:yes:

Maar als de wind gunstig staat is het hoger! ;)
ze moeten het gewoon zo indelen net zoals de laatste moh in het beursgebouw en mindcontroller daar :) is al vaker gezegd hier en daar ben ik het helemaal mee eens!!... :D
Zou het niet weten ben al jaren niet meer op MoH geweest! O:)
toen hebben ze het niet in de lengte van de zaal ingedeeld maar in de breedte word de zaal wel iets kleiner van maar het feest beter :)
ach jah wat zal ik zeggen,vorige keer nie geweest heb daar ook geen spijt van,wat ik van andere mensen heb gehoord,
maar denk dat ik deze keer wel ga :/
Artiest Genic
geluid was idd kut.. maar heb me wel goed vermaakt dus denk dat ik wel weer aanwezig ben

vond Promo vs AP wel goed draaien(Y) :D !!!!!!!!.. als je niet van industial houdt is dat weer iets anders ;)
laatste aanpassing
ja het geluid was echt zwaar bagger hoop dat ze daar deze keer wat aan doen dan word het zeker wel een top feestje!!..

aagh ja het bijft wel masters he dus ik zal er zeker zijn alleen moeten ze voor beter geluis zorgen
geluis

Dat wordt alvast lastig! ;)
er word dit keer echt wel wat aan gedaan denk ik... 10jaar lang bestaan is toch niet niks en van je fouten kan je leren..
Sommige kunnen moeilijk van de fouten leren en tja soms mogen ze er niet van leren (gemeente) Dus ik ben der niet scheelt tog weer eens 45+40 euro reisgeld

Geluid is opzich best goed, alleen de volume knop mot nog stuk verder naar rechts :D
Okay de geluidskwaliteit was zeker wel prettig alleen de volume.. :( Dat was 6x niks ik heb nagenoeg de hele avond vooaan gestaan en tja... geen piep naderhand dat zegt redelijk wat meestal!
Als het geluid KUT wordt zal het ook echt de laatste Masters worden denk........... :yes:
ben dr vast wel weer bij:yes: