| Betreft: | evenement: Masters of Hardcore 10 years, zaterdag 23 april 2005 om 22:00 |
whahahaha sorry hoor ik vind dit te zielig voor woorden,afgelopen keer is tog egt wel bewezen dat thialf gewoon een kutlocatie is waar het geluid rond blijft zweven maar neeeeej gewoon weer opnieuw in thialf organiseren joh lachwekkend is het gewoon
Veel plezier daar in die grafkelder woon er 10 minuten vandaan maar na de laatste MOH ga ik niet meer heen
Veel plezier daar in die grafkelder woon er 10 minuten vandaan maar na de laatste MOH ga ik niet meer heen
Geen slimme zet van AoD als je het mij vraagt.. 
Vorige keer was ik er al niet meer bij omdat ik het concept MoH afgedaan vind. Als het dan ook nog is op zo´n kut lokatie gegeven wordt, hoeft het van mij echt niet meer.
Vrienden van mij waren er nog wel heengegaan, maar ook voor hun was dat de laatste keer
K snap dan ook echt niet waarom ze het weer in het Thialf houden.. De afgelopen pak em beet 6(?) feesten die daar zijn georganiseerd hadden ALLEMAAL slecht geluid!!
Het geluid KAN/MAG gewoon niet hard daar..
Elke keer beloven dat er een goede geluidinstallatie komt die het dak er af zal blazen.. Allemaal blabla..
Vorige keer was ik er al niet meer bij omdat ik het concept MoH afgedaan vind. Als het dan ook nog is op zo´n kut lokatie gegeven wordt, hoeft het van mij echt niet meer.
Vrienden van mij waren er nog wel heengegaan, maar ook voor hun was dat de laatste keer
K snap dan ook echt niet waarom ze het weer in het Thialf houden.. De afgelopen pak em beet 6(?) feesten die daar zijn georganiseerd hadden ALLEMAAL slecht geluid!!
Het geluid KAN/MAG gewoon niet hard daar..
Elke keer beloven dat er een goede geluidinstallatie komt die het dak er af zal blazen.. Allemaal blabla..
k ben dr ook..
en als het te zacht gaat koop ik een gehoorapparaat..

k ben dr ook..
en als het te zacht gaat koop ik een gehoorapparaat..

Ik was vorig jaar nog nooit in Thialf geweest. Iedereen waarschuwde me toen al voor kut geluid. AoD kwam met een verhaal dat het gewoon vol knallen zou worden, dus daar ging ik toen maar van uit.
Ik heb een goed feest gehad, daar niet van ofzo. Maar als ik dan de minpunten nog is bekijk dan denk ik toch dat ik niet meer ga naar het Thialf,
-Super rij bij de ingang, gewoon weer dik een uur ingestaan
-En als je dan die rij door was, en je had een jas aan mocht je lekker terug want dan kwam je er niet in en begon het verhaal opnieuw.
-Kut geluid, veels te zacht. Ook vooraan!
-Moest een kut eind lopen naar de parkeerplaats.
-2,5 uur rijden.
Kunnen ze nu wel weer met mooie verhalen komen, ik trap er niet in. Misschien dat we gaan, maar ik denk van niet.
Ik heb een goed feest gehad, daar niet van ofzo. Maar als ik dan de minpunten nog is bekijk dan denk ik toch dat ik niet meer ga naar het Thialf,
-Super rij bij de ingang, gewoon weer dik een uur ingestaan
-En als je dan die rij door was, en je had een jas aan mocht je lekker terug want dan kwam je er niet in en begon het verhaal opnieuw.
-Kut geluid, veels te zacht. Ook vooraan!
-Moest een kut eind lopen naar de parkeerplaats.
-2,5 uur rijden.
Kunnen ze nu wel weer met mooie verhalen komen, ik trap er niet in. Misschien dat we gaan, maar ik denk van niet.
kan het podium niet in de breedte staan.. net als moh underground vendetta?
toen was het geluid in t beursgebouw ook vele malen beter dan de voorgaande 2x dat ik er ben geweest
toen was het geluid in t beursgebouw ook vele malen beter dan de voorgaande 2x dat ik er ben geweest
dat is een goeie!... als ze het zo zouden doen dan word het een top feest!.. ondanks dat het geluid kut was vorige keer heb k me wel aardig vermaakt, ze zouden het geluid net zo moeten hebben als thunderdome in het thialf dat ging echt wel hard!...
Hoe zat dit dan met de oudere Thunderdome feestjes? Hoe was het geluid toen? Of is Thialf in de loop der tijd verbouwd ofzo?
Hoe zat dit dan met de oudere Thunderdome feestjes? Hoe was het geluid toen? Of is Thialf in de loop der tijd verbouwd ofzo?
dat was lomp knallen vooraan kon je echt niet met elkaar praten en achterin was het een vet zware bass zou moh een voorbeeld aan kunnen nemen maar volgens mij hebben ze een geluidslimiet nu daar van onder de 100 db

![[BG] dj_boove-k [102]](/images/user/78168_1074329.jpg)