29580x bekeken
(permanent verbannen)
maar dit had ik beloofd
Wel GVD koning Lolbroek....
heb j t tog gedaan he....
maar w8 maar....gnegnegne
Ik ga ook zekers naar A&F present... , feessie van een goeie maat en een hele beste jongen , mag ik niet missen!!
Wat ben je ook een lekkere oorverneukende mede patient!!!!
hey en die andere mede patientjes??
Komen zeker ook wel ff
Feestje van kaal mogen we niet missen
En al helemaal die oorneukerspatientjes niet
Nee niet echt kan nergens heen man ben me portomonee
al 2week kwijt heb geen legitimatie meer alles
Dus nu ben je ilegaal...
ga straks eem jutten bureau hihi
Even op de koffie bij je vrienden?
kunnen ze van mij aan het gas
Als je nou es van een gasfles een rugzak maakt he.....?
laatste aanpassing
Als je nou es van een gasfles een rugzak maakt he.....?
Een ruggasfles dus...
LoL
Wanneer heb jij geen lol...
heb het TE druk
Ga's aan't werk
straks!!! eerst eem Thunderdome kaart halen
Oh ja, belangrijk...
volgen mij kun je het niet hebben
Wat niet? Geen thunderdome... pfff it breaks my heart.
Nog sterker, ook geen Nightmare maar
eem tijd voor een beste knijter
Da's de verkeerde smiley...
laatste aanpassing
Dit breaks my heart wel, mien jong zitst in een evolutiefase???
Meer in een soort ik wil alles fase, die evolutie heb ik al wel gehad... maar ja, keuzes, keuzes. En betaal liever €12,50 voor een mindblowing feestje in de Oosterpoort dan €47,50 voor een massafeest waar je door de mensen de bar niet meer kan vinden... maar ieder z'n eigen.
En 't is goed voor de Groninger economie he...
Redmer we willen je niet kwijt!
Al zou je het willen dan zal je dat toch niet lukken
Meer in een soort ik wil alles fase, die evolutie heb ik al wel gehad... maar ja, keuzes, keuzes. En betaal liever €12,50 voor een mindblowing feestje in de Oosterpoort dan €47,50 voor een massafeest waar je door de mensen de bar niet meer kan vinden... maar ieder z'n eigen.
Ik spoor hier een mensenschuw fase
Ik spoor hier een mensenschuw fase En de groningse economie ?? wie zegt dat technoooooooooties grunnings is
Hmmm, misschien is dat het wel... zo had ik het nog niet bekeken...
Dat zeg ik!!!! www.technootjes.nl
Technootjes is an organisation from Groningen (Netherlands) that organise parties with the same name. At these parties techno-music is the basic element; more experimental, minimal Techno and Techhouse. This event is well known for its lineup's, atmosphere, decoration and attracts people from all over Holland and even further. The Simplon in Groningen is normally the location for the party but also editions at other locations like Doornroosje in Nijmegen have taken place.
Technootjes started with their first party in October 2001 where only locals deejay's played. In short time the organisation grew bigger and also international artist like Ricardo Villalobos, Luciano, Troy Pierce, John Tejada, Andre Galluzzi, Koze and many more came to play. A lot of these artist made their debut in Holland at this event. Deejay's K.Cee, Orchid, Delano, William S and Miguel are the five residents.
With the music as most important element, looking for new sounds, locations and party people, Technootjes is developing its events!.."Wir Machen Weiter".
Technootjes started with their first party in October 2001 where only locals deejay's played. In short time the organisation grew bigger and also international artist like Ricardo Villalobos, Luciano, Troy Pierce, John Tejada, Andre Galluzzi, Koze and many more came to play. A lot of these artist made their debut in Holland at this event. Deejay's K.Cee, Orchid, Delano, William S and Miguel are the five residents.
With the music as most important element, looking for new sounds, locations and party people, Technootjes is developing its events!.."Wir Machen Weiter".
En bedoelde niet alleen Technootjes maar ook Clash georganiseerd door ISH i.s.m. Zapclub en nog wat van die vage organisatietjes... heb er echt zin in, woist?
laatste aanpassing
ga maar lekker technowen jongen voor de echte partypeople die hardcore & terror gewoon niet meer aankunnen.....
... tuurlijk. Hoeveel zogenaamde hardcore en terror van tegenwoordig bevat geen techno-invloeden? Weinig vrees ik voor je!
ongeschikt
Alleen als ik vanavond mag trickieën!!!
Nou.... eventjes dan! Kan ik mooi even rustig bananen-chococakejes en brownies bakken... met "groene" boter, jammie!
Nu heeft Zaik ook al een groupie
Moet ik nou ook een handtekening op z'n borst zetten?

![[img width=400 height=534]http://fotoboek.fok.nl/userpics/42843_Ongeschikt.jpg[/img]](http://fotoboek.fok.nl/userpics/42843_Ongeschikt.jpg)