Partyflock

Forumonderwerp · 727429
3090x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Wat vinden jullie van Homo's ?
Respecteren jullie ze ?
Laat het weten !
Waarschuw beheerder
en utrecht dan hero?
Waarschuw beheerder
ik zou de persoon achter de homo wel kunnen respecteren,maar het homo zijn zelf vind ik smerig en moet er ook niks van hebben.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Utrechters zijn hetero's

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Is zo incorrect he, ik word verbannen omdat ik zeg dat ik het smerig vind echt hele erge hoor op die manier monddood maken
Waarschuw beheerder
donateur
Zal je wel iets gezegt hebben dat echt niet door je cockringbeugel kon..

Jammer joh.. beter op je woorden letten de volgende keer....

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Homo's & Respect gaat niet samen
Waarschuw beheerder
donateur
Ohh nou gaat anders prima :)
Zelf helemaal heen moeite mee ... dus denk dat je je mede heterosexuele landgenoten moet gaan aanpakken om ze tot die gedachte te brengen... :D:D :bounce: suc6 :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Waarom zou ik dat doen wat mij betreft wordt het nooit geaccepteerd als iets normaals jullie willen zo graag gerespecteerd en geaccepteerd worden net als ieder ander en jullie willen niet dat er onderscheid wordt gemaakt tussen flikkers en hetero's maar ondertussen onderscheiden jullie jezelf wel d.m.v. optochten en weet ik veel wat, en topics openen "Hey ik ben homofiel wat vinden jullie daarvan?" Hou gewoon lekker je smoel erover en val andferen er niet mee lastig met je afwijking en mischien komt het ooit goed dan
Waarschuw beheerder
donateur
Hoor ik een mug piepen?

Wil niet lullig doen hoor, maar als iedereen elkaar zou accepteren zoals we zijn hetero en homo dan waren die optochten inderdaad niet nodig nee..

Dus denk dat je eerder zelf is aan jezelf moet werken wie weet dat het ini de toekomst dan ook niet meer nodig is nee..

Vraag me nog meer af waarom je uberhaupt nog reageerd als je het toch een gruweldenkwijze vindt...

Waarschuw beheerder
donateur
Het is hun leven respect genoeg maar zonder je dan niet af met gay games enzo enz enz
Waarschuw beheerder
donateur
pffff de engiste afwijking op deze aarbol met jij bob bayer :[

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
jezus wat een bekrompen zielen bestaan er toch nog!
Waarschuw beheerder
donateur
Bob de kabouter: Waar zie jij een roze t-shirt?
Ik heb een gruwel hekel aan roze.. Whahahahaha :D
Waarschuw beheerder
donateur
aangezien hier niet gediscuseerd kan worden met respect (what else is new?) gaat hij dicht