Partyflock

Forumonderwerp · 727162
7 volgers · 88753x bekeken

Waarschuw beheerder
Speed
Waarschuw beheerder
Uitspraak van GMX op woensdag 19 juli 2006 om 19:46:
drugs are bad, mkaaaay

andere zinsbouw...

-1 vraag...
-2 keuzes...
-alletwee zijn ze goed... (Pep natuurlijk meer als sos :9)

En nog presteert dat anti-tuig het om de 2 keuzes te vermijden en heel stoer zo'n ondoordachte gedachtenvlaag neer te kwakken.EUJ SOEPKIP!!!Daar gaat deze topic niet over!!!Niemand,maar dan ook echt niemand,zelfs niet die zich nu 1324km zuidwaarts van de evenaar bevindende stamhoofd van de Oeroeboeroetaktakstam in het plaatsje Zimzoekantaroepieboergo boeit ook niet eens de kleinste openbarende uitspatting in die volslagen zinloze gedachtengang van jou!!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
basen gaat boven alles
Waarschuw beheerder
ik gebruik nu al een aantaql jaren recrteatief speed ik vind dit een hele relaxte drugs om een avondje mee door te halen, natruulijk moest ik dan ook wel een coke gebruiken, ik heb het nu een keer of 5 gedaan maar ik vind er niet veel aan ligt dit aan de coke of is het effect van speed zoveel relaxter???

Waarschuw beheerder
jij hebt volgens mij last van een base syndroom:vaag:

Waarschuw beheerder
donateur
sos

Waarschuw beheerder
donateur
pep pep pep

:speed:

Waarschuw beheerder
sos lijkt me duidelijk:P
speed :jaja: :speed: gewoon voor op een feest is het rielaxt :cheer: :woeptiedoe:

Coke = leuk voor met vrienden thuis.... :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
All u need = speed

Waarschuw beheerder
Pep= Feesten :bounce:
Coke= Chillen :)

Alle 2 lekker, alleen van pep ben je altijd zwaar verrot :(
En bij coke niet....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 juli 2006 om 23:53:
als ik pep(si dan hoef ik geen coke

:respect:
Waarschuw beheerder
speed kan niet tippen aan de ongelofelijke rush die echt goede coke geeft, de geur alleen al... (y)
Waarschuw beheerder
Heb niks,maar dan ook echt helemaal niks van wit...

Waarschuw beheerder
PeP,what else!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Coke is voor stakkersssssss
ikke,ikke
Waarschuw beheerder
doe mij maar pep
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [my life] Bart op zondag 23 juli 2006 om 09:46:
andere zinsbouw...

-1 vraag...
-2 keuzes...
-alletwee zijn ze goed... (Pep natuurlijk meer als sos )

En nog presteert dat anti-tuig het om de 2 keuzes te vermijden en heel stoer zo'n ondoordachte gedachtenvlaag neer te kwakken.EUJ SOEPKIP!!!Daar gaat deze topic niet over!!!Niemand,maar dan ook echt niemand,zelfs niet die zich nu 1324km zuidwaarts van de evenaar bevindende stamhoofd van de Oeroeboeroetaktakstam in het plaatsje Zimzoekantaroepieboergo boeit ook niet eens de kleinste openbarende uitspatting in die volslagen zinloze gedachtengang van jou!!!

Hehe. Prachtig altijd, dat je hier op PF altijd wel iemand tegen komt met een IQ rond 'niveau aap' en niet snapt dat je een geintje maakt, al zet je er een smiley bij :)

Maar goed, ontopic: sos natuurlijk. Pep is puur 'functioneel', sos is gewoon lekker chillen. Enige is dat ik sos toch wel echt 'junkie style' vind en dat slapen ook altijd kut gaat (minder slecht dan bij pep, maar goed). En dat 'junkie style' gevoel heb je vooral als je 't op een feest doet en je dan merkt dat je eigenlijk veel minder met het feest bezig bent maar veel meer met "voel ik het nog wel, zal ik al weer wat bij nemen ? Nog effe wachten ? " etc. Daarom vind ik 't ook niks voor op een feest.

Ach ja, af en toe een avondje op de bank met vrienden idd, dan is 't gewoon chillen :) En pep gewoon voor op een feest, als je effe wat energie nodig hebt. Gewoon functioneel, zo zie ik 't :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van GMX op vrijdag 28 juli 2006 om 01:46:
Ach ja, af en toe een avondje op de bank met vrienden idd, dan is 't gewoon chillen :) En pep gewoon voor op een feest, als je effe wat energie nodig hebt. Gewoon functioneel, zo zie ik 't :)

ik begrijp dat je nu een geintje maakt dus?

:p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [PPT] Arjen de :banana: op vrijdag 28 juli 2006 om 01:58:
ik begrijp dat je nu een geintje maakt dus?

Nee, dat zijn 2 smileys, die heffen elkaar weer op :P

Waarschuw beheerder
spat
Waarschuw beheerder
pille pille keta keta pepperdepeppep

Waarschuw beheerder
JaJa.. :lijn:
Waarschuw beheerder
mottenballen in ieder neusgat 1tje en de rest op kauwen

heeeerlijk..!!!!

Waarschuw beheerder
coke 4 ever

Waarschuw beheerder
coke is voor de zwakke en pep voor de strakke :jaja:

Waarschuw beheerder
speed heerst nog steeds overduidelijk!!!
\\_________________________
____________________________//
Waarschuw beheerder
Ik voel niks van coke en wel van speed...
Keuze is dus makkelijk.

Waarschuw beheerder
allebei tegelijk en als ik echt MOET kiezen dan maar de sos;)
Waarschuw beheerder
cocaine motherfucker