Coke sucks t pannetje 35 x uit.Je een beetje de pest betalen voor zo'n zielig zakje waar nix in lijkt te zitten.terwijl je voor t zelfde geld een baal pep hebt waar je buis verstopt van raakt.PEP RULEERT HIER HET FORUM!!!
donateur
Coke is het betere spul, pep is niets anders als goedkope rotzooi waar je verkankert van raakt! Het is maar waar je van houd natuurlijk...
en we kunnen nou ook niet zeggen dat coke zo goed voor je is
donateur
Dat is waar, het is sowieso allebei slecht. De vraag was speed of coke en aangezien er nogal gezeikt wordt over coke hier ging ik er even tegenin. Maar het is wel een feit dat speed lichamelijk meer schade aanricht dan coke.
Coke , pep , het is allebij zooi.
Coke is alleen dure zooi , en je word er een beetje lam van.
Van pep word je mooi gek ,goedkoop , kan eigenlijk nooit mis.
wees eerlijk coke is fucking duur speed voor bijna niets!! dood gaan doen we allemaal, oftewel zorg dat je voor zo min mogelijk geld uitgeefd voor drugs( heb je nodig om goed te hebben geleefd) leef je met speed 3 jaar korter dan als je coke gebruikt?!?! what the fuck!!! ik heb geleefd en omdat ik speed heb gebruikt ipv coke rij ik nu deze wagen,. en wees eerlijk hij doet het goed bij de meiden maar helaas vrijgezelige meiden ik heb een wereldwijf dus heb geen ander nodig maar wel leuk om er elke dag weer mee te rijden.