Partyflock

Forumonderwerp · 726823
Hey Mensen!
Alles goed??
Hier wel!

Dikke Kus Sabine
j4 ToCh?!

Artiest {SHOWLIST artist 23786, 34807, 41530}
G$u$ InDú$$t®i3$$ ®oCk$$!!

(Y) :D
4iGht B)

Zullen we gewoon een topic over openen?? Of maken we dze topic gewoon lekker belachelijk?
laatste aanpassing

zolang ik nog elke ochtend wakker wordt kan et niet slecht gaan wat der ook gebeurd 8)
Neej joh geen nieuwe...krijg je alleen maar kut opmerkingen aangezien er al 29387402349 zijn..;)

Let op..dit slaat echt alles!

eeY menseN... als j waT 8er wilt laTe doe het gerust,, haTers mOgen haten MaaR niet pOeP gaan PrateN...
BalhareN,, leveloOsjj hoOr,,
ALs j niks betersS te dOen hebt dan dinge verzinne ga fietsen stele,,
zOveel haTers voOr niets..:S

1K B3n G31l w3lk3 Non@ M@n1Z w1L N3Uk3n?
laatste aanpassing
ga eens heel snel dood :[
neeeee wacht dan heb ik ook nog mooie taaltjes ff topic van gistere zoeken!

Met die ene gast die een Gangstah was ofzo?? :P

Respect Pekoe ofzoiets was dat toch?
laatste aanpassing

ja, je kan je uren vermaken het de b®33z@h cultuur!!
en dat gaan we nu ook zeker doen :D
Haha waar is onze gezellige topic starter nou geblijft? :P

oooohw dat plaatje is heeeel erg goed!!

2LL33N 1 P®oBl33m: D3 Ni3Uw3 Rooi3 Br33z@h St@@t 3® Ni3t Op!!
idd Unknown Artist ©

https://partyflock.nl/SECTION/forum/ACTION/showtopic/TOPICID/726355

FAWAKA, Ik ben Melvin en ik ben leider van mijn CLICK genaamd O.G.P. ik ga vaak samen met ze de straten op en we hebben ook connectie$ met Tha Cribz uit Roffa (Rotterdam) We maken vaak samen graffiti en wat we ook doen is het smoken van Jonko en het Hosselen van Tangas (bitches) Fuck die pokoe van Murder Inc en die Nederlandse Brainpower die zogenaamd denken dat ze flow hebben terwijl ze geen lauwe beat kunnen maken.

Ik woon al 2 jaar samen met mijn bitch Latisha omdat ik haar had zwanger gemaakt toen ze nog 16 was. Dit kost mij veel geld maar ik geef mijn CashMoney liever uit aan andere bitches en aan mijn clothes, kicks en BLING BLING want je weet toch dat BLINGBLING is 4 REAL anders kan ik niet meer laten zien dat ik rijk ben, ik heb daarom ook een paar goudentanden zodat iedereen weet dat ik veel cash heb.

Op dit moment zit ik vaak thuis omdat ik een fucking elektronische enkelband heb. Mijn CLICK komt altijd nu bij mij thuis langs. Mijn CLICK staat voor: Openbare Geweld Pleging en als je dus troubles met me zoekt dan breek ik je nek. Wees dus geen fool.

Back In Tha Game Its Tha Fame Without Da Name, Your Ass Is Lame Be Stricly To Tha Same Without Lame.
laatste aanpassing

Haha waar is onze gezellige topic starter nou geblijft?

die is weer terug naar tmf chat
ik zag dr laatst nog op tv bij rate-my-anus
2LL33N 1 P®oBl33m: D3 Ni3Uw3 Rooi3 Br33z@h St@@t 3® Ni3t Op!!

0Hw Sj!tT H3ej...3N nU? :'(
laatste aanpassing

Ik lach me echt kapot hiero thanx mensen dit maakt mijn dag echt goed hahahaha :D (Y) :D
laatste aanpassing
stel he: als je een combinatie van deze 2 taaltjes krijg?

FAWAKA, Ik ben Melvin en ik ben leider van mijn CLICK genaamd O.G.P. ik ga vaak samen met ze de straten op en we hebben ook connectie$ met Tha Cribz uit Roffa (Rotterdam) We maken vaak samen graffiti en wat we ook doen is het smoken van Jonko en het Hosselen van Tangas (bitches) Fuck die pokoe van Murder Inc en die Nederlandse Brainpower die zogenaamd denken dat ze flow hebben terwijl ze geen lauwe beat kunnen maken.

Ik woon al 2 jaar samen met mijn bitch Latisha omdat ik haar had zwanger gemaakt toen ze nog 16 was. Dit kost mij veel geld maar ik geef mijn CashMoney liever uit aan andere bitches en aan mijn clothes, kicks en BLING BLING want je weet toch dat BLINGBLING is 4 REAL anders kan ik niet meer laten zien dat ik rijk ben, ik heb daarom ook een paar goudentanden zodat iedereen weet dat ik veel cash heb.

Op dit moment zit ik vaak thuis omdat ik een fucking elektronische enkelband heb. Mijn CLICK komt altijd nu bij mij thuis langs. Mijn CLICK staat voor: Openbare Geweld Pleging en als je dus troubles met me zoekt dan breek ik je nek. Wees dus geen fool.

Back In Tha Game Its Tha Fame Without Da Name, Your Ass Is Lame Be Stricly To Tha Same Without Lame.

Hahahaha ja ik las het al ik lag echt dubbel man :D
Hahahahaha Eej Sma, Fa'ka danG? Allusz BunG?!

Fawaka hahahahahaha der was een opmerking van iemand die zei tegen die topicopener: Dat zeggen de Brazilliaanse bosjesmannen toch als ze zich pijn doen? --> Fawaka!

Ik lag dubbel man :D
laatste aanpassing
hahaa neeee ik ga dood van het lachen hier

*overgens word ik zwaar moe van dat taaltje O:)*
stel he: als je een combinatie van deze 2 taaltjes krijg?

E3J $mA, !k H3b N0gH 6 G3le BrE3z@h$ In M3 WaGg13..NohHhhh?!

Zoiets? :P

okay, nu is het genoeg, er gaat een nieuw toppic open

Fawaka?? Volgens mij zeggen ze dat in het tropisch regenwoud van brazilie als ze gebeten zijn door een rode mier
hahaha ja zoiets

H3t is @@rD1G d00D H13R0ww