Partyflock

Forumonderwerp · 726741
Ik zal maar meteen beginnen te roepen dat het dus GEEN MANGA HEET. Manga is de strip en anime is de tekenfilm.

Back on topic, wie kijk er naar en waar kijk je dan naar?

Enkele van mijn favorieten:

Trigun
Initial D
Berserk (die moet hier volgens mij ook goed aanslaan)
Naruto B)
Vandread
Ghost In The Shell - Stand Alon Complex

Ben benieuwd wat men er hier van vindt. Er is voor iedereen wel een genre beschikbaar. Van wreed bloederig tot nutteloze bloemetjes.
heyheyhey, Aladin is wel van topkwaliteit ja?:PO:)
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 18 maart 2006 om 19:33:
Walt Disney kan enkel dromen om animatie films van zulke hoge kwaliteit te ontwikkelen, een niveau welke zei nimmer meer zullen halen.

Disney films zitten prachtig in elkaar hoor!! Alleen het verhaal van Peterpan al.
Ja ook niks tegen Disney hoor!

iemand site met alle torrents of direct download van bleach?

nu grote fan van Law of Ueki aflevering 44 is nu gesubbed maar serie gaad maar tot 51 :( op moment stuk beter als Naruto aangezien dat al 10 a 20 fillers zijn fillers zijn ok maar zoveel achtermekaar:S
Ach ja sommige fillers zijn ook wel grappig:)
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 43992, 69091, 71165, 45735}
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 maart 2006 om 16:36:
Anime is awesome!!!!

(Y):D

btw weet iemand hoe je "het gaat wel" spelt int japans?

ik hoor telkens iets van "daai jo dasta" oid ...
laatste aanpassing
ook vaak van Nan dajo ofzo:S
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 maart 2006 om 19:58:
Spirited Away

Heb um net maar ff gekeken. Inderdaad een gave film (Y)
btw weet iemand hoe je "het gaat wel" spelt int japans?

ik hoor telkens iets van "daai jo dasta" oid ...laatste aanpassing 19 maart 2006 15:37

Maa maa betekent het gaat wel.. Maar heb zo een idee dat dat niet het juiste is dat je zoekt!

Heb laatst Ghost in the shell 6 keer gezien ofzo :) extreem goed! Steekt met kop en schouders boven alle anime uit voor zover ik dat kan beoordelen. Zijn er ook animes die op deze film lijken que thema en filosofie?

Stand alone complex is meer actie gericht. De twee Oshii films zijn beter. Ghost in the shell 2: innocence is echt pure briljantie :P. Beste anime ooit.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 maart 2006 om 19:23:
Heb laatst Ghost in the shell 6 keer gezien ofzo :) extreem goed! Steekt met kop en schouders boven alle anime uit voor zover ik dat kan beoordelen. Zijn er ook animes die op deze film lijken que thema en filosofie?

Grappig. Zelfde vraag heb ik ook een tijd geleden in deze topic gesteld :D

Enkele suggesties die ik tot nu toe heb gekeken:

Uitspraak van XoNaR op donderdag 26 januari 2006 om 16:00:
Yeshua, probeer Wolf's Rain, een serie van 30 episodes. Ijzersterk, een duister "sprookje" met veel atmosfeer, erg goede muziek en een verhaallijn waar je stil van wordt.

Op zich vond ik het een prima serie met zeker veel atmosfeer, maar de opbouw van het verhaal verloopt rustig terwijl het einde was afgeraffeld.

Uitspraak van Foxdemon op vrijdag 27 januari 2006 om 14:54:
Yeshua_ probeer Serial Experiments Lain..mssn wel iets te filosofisch..maar iig heel mooi gemaakt etc..:P

Echt een meesterwerk. Geweldige stilstaande beelden en het verhaal is moeilijk om grip op te krijgen waardoor je steeds blijft kijken. Echt heel goed (y)
laatste aanpassing
Zo net ff akira gekocht. Special Edition. Is al zo lang geleden dat ik die gezien heb. :)
Bleach is licensed. :(
Valt me nog mee dat dat nu pas gebeurd is!
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 maart 2006 om 19:56:
Stand alone complex is meer actie gericht. De twee Oshii films zijn beter. Ghost in the shell 2: innocence is echt pure briljantie :P. Beste anime ooit.

Ik heb de hele serie gekocht bij archonia.. :D
Uitspraak van Fuchser op dinsdag 28 maart 2006 om 09:15:
Valt me nog mee dat dat nu pas gebeurd is!

Ja anders had ik de dvd's wel besteld.. :yes:
Uitspraak van Dip op dinsdag 28 maart 2006 om 08:49:
Bleach is licensed.

Tering eej.......is lastig aan te komen dan cker!? Wanneer zijn de fillers trouwens klaar?:S Ik kijk trouwens echt helemaal nix meer.....die laatste aflevering van Noein staat al weken op mijn comp, hmmm geen idee waarom in die nog niet gekeken heb!
Uitspraak van Nino/Mara op dinsdag 28 maart 2006 om 10:26:
die laatste aflevering van Noein staat al weken op mijn comp, hmmm geen idee waarom in die nog niet gekeken heb!

heb ik ook

kiddy grade, kanon en love hina wachten al een hele tijd op me maarja telkens kijk ik het niet :P
Uitspraak van Nino/Mara op dinsdag 28 maart 2006 om 10:26:
Ik kijk trouwens echt helemaal nix meer....

:yes:...heb ik ook...maarjah moet ff weer eens noein gaan downloaden..maar heb geen flauw idee waar ik was gebleven...:/...Denk dat ik weer eens begin wanneer bleach klaar is met de fillers..:P
Uitspraak van Pithune/Shadow Interaction op dinsdag 28 maart 2006 om 12:44:
heb ik ook

kiddy grade, kanon en love hina wachten al een hele tijd op me maarja telkens kijk ik het niet

En zo heel erg druk heb ik het nog niet eens eigenlijk! De anime is mijn aandacht aan het verliezen, pijnlijke constatering! Niet dat ik het niet tof vind ofzo mare.......ja kweenie eigenlijk. Hoe is dat bij jullie?
Uitspraak van Nino/Mara op dinsdag 28 maart 2006 om 18:34:
De anime is mijn aandacht aan het verliezen

qua plaatjes (images) ben ik heel bewust bezig.. maar qua anime kijken en manga lezen.. sja idem hier ik doe het gewoon niet meer..

t moet bij mij ineens aankomen zo van "hoppa nu wil ik het doen!" anders lukt het niet
laatste aanpassing
Anime heeft mijn aandacht eigenlijk al een jaartje of 2..anderhalf verloren..had echt een tijd dat ik heel veel anime keek..(en tegelijk ook veel manga) Maar na een tijd is de verhouding naar rechts verschoven en werd het steeds meer manga en minder anime..op dit moment zelfs alleen maar manga en geen anime...
Het kutte aan anime vind ik de fillers...de tekenstijl die niet waargetrouw is aan de tekenaar..de fillers of andere dingen die gwoon erbij verzonnen zijn..en vooral een van de grootste afknappers voor mij..: De tijd. Je bent namelijk als je een aflevering wilt kijken gelijk 20-30 min kwijt..:@:P...Terwijl ik met gemak in de helft van die tijd evenver kom in het verhaal met manga...

naruto, samurai shamploo, rurouni kenshin, gundam series:woop:
eindelijk!

gister weer eens 2 afleveringen van kiddy grade gekeken.. hopen dat ik het weer aanhou
Na een tijdje niks begonnen met Koi Kaze. En ben er happy mee. Echt hele vette serie.

Gaat over een man die net uit heeft met zijn vriendin en in een keer zijn 12-jarige jongere zusje in huis erbij krijgt, die hij nog nooit gezien heeft. En de moeilijkheden (!!) zijn echt mooi weergegeven.

Aanrader, absoluut!

aha.. weetje ergens haal ik me toch de style uit van chobits :S
laatste aanpassing

ahhhhhh meer naruto fillers, en daar wacht je telkens een week op.

goeie site voor bleach nog niet gevonden, zelfs torrents niet google is ook waardeloos tegen woordig

Wat houden die "fillers" eigenlijk precies in?
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 31 maart 2006 om 08:48:
Wat houden die "fillers" eigenlijk precies in?

Dan gaan ze niet met het originele verhaal verder omdat het anders te snel op de manga inloopt. Dus doen ze maar een hoop opvullers er tussen door.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 31 maart 2006 om 03:12:
goeie site voor bleach nog niet gevonden

www.baka-updates.com

Daar staat ie telkens op woensdag weer bij.

Ghost in the shell is kicken.
aha.. weetje ergens haal ik me toch de style uit van chobits

Hmm.. Beetje misschien. Tsubasa Chronicle is toch eigenlijk meer de stijl van Chobits (maar ja das zelfde mankers dus ja..). Dit is toch een stuk realistischer weergegeven.

Heb hem gisteren afgekeken en vind hem echt heel vet (Koi Kaze), alleen je moet wel nogal open-minded zijn om hem te kijken denk ik.. En dan niet voor de stijl, maar voor de inhoud! :P
Uitspraak van Fuchser op zaterdag 1 april 2006 om 13:04:
Tsubasa Chronicle is toch eigenlijk meer de stijl van Chobits (maar ja das zelfde mankers dus ja..). Dit is toch een stuk realistischer weergegeven.

mah vind dat wel meer op Card Captor Sakura lijken
maar idd, het zijn allemaal Clamp's ja
Gister Naruto Movie achter mijn kiezen.. :D

Eind deze maand komt de 2e movie.. :yes:
Voor de liefhebbers: Tokyopop brengt de prequel van GTO uit genaamd Shonan Junai Gumi, over Onizuka voordat hij de beste leraar ter wereld werd en nog in zijn motorbende zat!
Uitspraak van Fuchser op zaterdag 8 april 2006 om 09:22:
Shonan Junai Gumi

Komt hier een anime van...?:O..Ik heb hiervan ee naantal volumes gelezen (een jaartje of 3 geleden..:/) en toen beviel het me erg!:D
BTW: Volgt er nog iemand bleach (manga) :O:D?? En hoe staat het met de anime..wnnr zijn die fillers nou eindelijk over..:\
Uitspraak van Foxdemon op zaterdag 8 april 2006 om 19:09:
BTW: Volgt er nog iemand bleach (manga) ?? En hoe staat het met de anime..wnnr zijn die fillers nou eindelijk over..

Volg vrij weinig, enige dat ik volg is Jade Empire op mijn Xbox op het moment:P Staat nog steeds een aflevering van NOein op mijn computer te wachten, geen tijd, geen zin!
Nooit echt in anime verdiept, vond dbz altijer erg vet, en ben nu bezig hellsing te kijken:D
Uitspraak van Orgenized Chaoz op dinsdag 11 april 2006 om 17:51:
Nooit echt in anime verdiept, vond dbz altijer erg vet, en ben nu bezig hellsing te kijken

(y) netjes

k ga vandaag maar een kiddy grade verder kijke :P
laatste aanpassing
Net Full Metal Alchemist, conqueror of shamballa gekeken..
Zeker goed:) ga maar eens serie een xtje uitproberen:D

Ja heb mij eigenlijk er ook nooit in verdiept. Totdat ik eens wat rond ging surfen en hellsing tegen kwam. Echt sickelijk :|
Damn.. nog 2 weken w8ten op de volgende bleach die weer verder gaat waar t verhaal gebleven was.. ;)

Dus je bent gewaarschuwd ;P
Uitspraak van :aai: ThaOdie :aai: op donderdag 20 april 2006 om 19:50:
Damn.. nog 2 weken w8ten op de volgende bleach die weer verder gaat waar t verhaal gebleven was..

Dus je bent gewaarschuwd

zijn dan de fillers weer klaar?? Als ik dan ga kijken zonder de fillers te hebben gezien, pik ik het dan weer meteen op? zeg maar na aflevering 64
Uitspraak van :aai: ThaOdie :aai: op donderdag 20 april 2006 om 19:50:
Damn.. nog 2 weken w8ten op de volgende bleach die weer verder gaat waar t verhaal gebleven was..

Dus je bent gewaarschuwd

:O! Nice...:D Kan iemand mssn ff melden wanneer de nieuwe aflevering weer beschikbaar is hiero..:P:O:D