Partyflock

Forumonderwerp · 726741
Waarschuw beheerder
Ik zal maar meteen beginnen te roepen dat het dus GEEN MANGA HEET. Manga is de strip en anime is de tekenfilm.

Back on topic, wie kijk er naar en waar kijk je dan naar?

Enkele van mijn favorieten:

Trigun
Initial D
Berserk (die moet hier volgens mij ook goed aanslaan)
Naruto B)
Vandread
Ghost In The Shell - Stand Alon Complex

Ben benieuwd wat men er hier van vindt. Er is voor iedereen wel een genre beschikbaar. Van wreed bloederig tot nutteloze bloemetjes.
Artiest {SHOWLIST artist 56346, 63293}
Waarschuw beheerder
Back on topic, wie kijk er naar en waar kijk je dan naar?

Niet afgekeken en ook (waarschijnlijk) niet meer van plan:

Pokemon
Dragonball Z (Laatste Saga volledig gemist)
Yu-Gi-Oh!
Digimon
Shinzo

Deels Gekeken:

Rurouni Kenshin

Afgekeken (Serie, OAV's, Movies):
Inuyasha :respect:
Yu Yu Hakusho :respect:

Nu aan het kijken:

Full Metal Alchemist

en ik vergeet er vast een paar... ;)
Waarschuw beheerder
*Maakt een Hentai topic*;)

*Ziet dat heel veel Flockers hem :vaag: aankijken*:nocheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van XoNaR op dinsdag 1 november 2005 om 22:35:
je bedoelt zeker Ghost in the Shell.

:yes:

is er meer zoals die film? met vragen over bewustzijn en andere filosofishe dingen
Waarschuw beheerder
Heb bleach 55 binnen alleen vergeten te kijken dus als ik klaar ben met school gelijk kijken.. :D
Waarschuw beheerder
donateur
heb um gister gekeken. Ben nou maar met tegenzin Naruto 158 aant downen :P
Waarschuw beheerder
Momenteel deeltjes Gantz aan t downen.
En kijk Naruto, Bleach, Shamploo en Trinity Blood.
Waarschuw beheerder
donateur
Gantz is net binnen. Vanavond maar is aan gaan beginnen.

Trinity blood net episode 20 gekeken. Is ook echt vet.

Waarschuw beheerder
Keb liever dit soort nutteloze naruto eps dan nog meer rice curry troep.
Bij Bleach zijn ze Ichigo vergeten vandaag :P
Trinity Blood zijn ze klaar mee. Moet de laatste 2 nog kijken en hopen dat Gantz dan binnenkort eindelijk binnen is. Hangt na 2 dagen pas op 28%.
Waarschuw beheerder
Nogmaals..

Ik raad jullie aan om eerst de Manga te lezen voor je de anime kijkt van Gantz!!
Geloof me, doe je jezelf veel meer plezier mee!

Waarschuw beheerder
Ik geloof je best, maar ik hou niet van strips. Heb het geprobeerd na de Berserk anime, maar kon het niet aan :D
Waarschuw beheerder
Berserk manga is 10x beter dan de anime...en het gaat nog veeeeeel verder waar de anime gestopt is.....
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 november 2005 om 15:27:
Trinity Blood zijn ze klaar mee. Moet de laatste 2 nog kijken

Heb um net afgekeken. Vind het einde echt tegenvallen.

Ga nou aan gantz beginnen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Gantz anime vind ik eerlijk gezegd erg slecht...vooral als je het met de manga vergelijkt...maarjah da's mijn mening :P
Waarschuw beheerder
donateur
Ben ondertussen bij deel 8. Maar tot nu toe vind ik het ook nog niet echt denderend.
Waarschuw beheerder
:o..? Deel acht...wat bedoel je daarmee..? Volume of chapter..:O?
Waarschuw beheerder
donateur
Gantz zijn 26 episodes ofzo. Ik was bij episode 8 en nou bij 10.
Artiest {SHOWLIST artist 43992, 69091, 71165, 45735}
Waarschuw beheerder
oh nog wat leuk nieuws... deze vrijdag om 21:30 begint cowboy bebop op TMF/MTV (1 v/d 2)

serieus waar! check de gids maar... dat wordt dus genieten!!!!!!!!!1
Waarschuw beheerder
Ten eerste snap ik echt niet waarom jullie over de zeik gaan over Naruto, het zal misschien aan mij liggen maar ik vind het nogsteeds heel grappig.
Cowboy Bebop sla ik denk maar over, die heb ik reeds gezien, maar daar vind ik echt niks aan.
Waarschuw beheerder
Zit vanaaf in de HMH dus dat ga ik missen.
Waarschuw beheerder
van het aniway forum.....

Daniel D schreef:

Beste anime fans,

Het is een tijdje stil geweest rond mijn persoontje op deze website, maar toen ik van TMF vernam dat er een zeer levendige discussie ontstaan was over de geplande afleveringen van Cowboy Bebop TV series op TMF d8 eraan om jullie toch maar weer eens op de hoogte te stellen van de ontwikkelingen...

Zoals jullie allemaal waarschijnlijk weten is DGM sinds juni niet meer de exclusieve distributeur van Dybex anime dvd producten, maar is die taak overgenomen door FilmFreaks die een veel uitgebreider dvd assortiment hebben en dus ook dichter op de dvd markt zitten dan wij.. DGM verzorgt uiteraard via FF nog wel de subdistributie en dat gaat allemaal zeer goed.

Voor de zomer ben ik in contact gekomen met TMF en na een aantal gesprekken heeft TMF besloten om in de gamesmaand November een try-out te doen met een anime serie. De uiteindelijke serie is Cowboy Bebop geworden. Vrijdag 4 november zal idd de eerste van in totaal 5 afleveringen worden uitgezonden en er zullen tussentijds ook een aantal herhalingen worden vertoond. De taal zal japans zijn en er zullen gewoon nederlandse ondertiteling bijkomen om het allemaal zo origineel mogelijk te houden.

Indien deze test slaagd, zal TMF de mogelijkheid gaan bekijken om in 2006 anime een continue factor te gaan maken op hun zender.. iets waar we natuurlijk allemaal op hopen en dus MASSAAL afstemmen op TMF as vrijdag

greetz
daniel

Uitzendschema:

episode date start end
episode 1 4-nov 21:30 22:00
6-nov 22:30 23:00
9-nov 23:00 23:30

episode 2 11-nov 21:30 22:00
13-nov 22:30 23:00
16-nov 23:00 23:30

episode 3 18-nov 21:30 22:00
20-nov 22:30 23:00
23-nov 23:00 23:30

episode 4 25-nov 21:30 22:00
27-nov 22:30 23:00
30-nov 23:00 23:30

episode 5 2-dec 21:30 22:00
4-dec 22:30 23:00
7-dec 23:00 23:30

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van enaweniv op vrijdag 4 november 2005 om 09:32:
Ten eerste snap ik echt niet waarom jullie over de zeik gaan over Naruto, het zal misschien aan mij liggen maar ik vind het nogsteeds heel grappig.

Vergeleken het originele verhaal is het gewoon zwaar achteruit gegaan.

Uitspraak van Pithune/Shadow Interaction op vrijdag 4 november 2005 om 02:20:
deze vrijdag om 21:30 begint cowboy bebop op TMF

Vanavond maar is kijken dan!
Artiest XoNaR
Waarschuw beheerder
Vond deze Naruto wel ok (ep 158). En ik heb net als Igor liever dit soort stand-alone fillers dan zo'n lamme curry Raiga bullshit chapter. En Konahamaru is altijd wel funny ko-re :)
Waarschuw beheerder
Nah, eindelijk weer eens een leuke Naruto-aflevering. Voelde weer eens als Naruto.. Ouderwets!
Waarschuw beheerder
Ik geloof je best, maar ik hou niet van strips. Heb het geprobeerd na de Berserk anime, maar kon het niet aan

Ja weet je wat het is.. In de manga beweegt alles heel erg. De omgeving is een geheel en straalt een hele duistere sfeer uit, met een vrij lijp idee als plot.

In de anime zijn de characters eigenlijk een beetje standaard getekend en bewegen ze traag, als ik het goed heb ligt dat aan het type art van de studio. Daarnaast komt het plot minder goed tot naar voren. Deze halen de sfeer die in de manga zit er een beetje uit. Ik had persoonlijk, omdat ik vrij visueel ingesteld ben, dat ik de sfeer die in de anime ontbrak dus compenseerde met wat ik daar wel gelezen had. Dat maakt de anime wel fijn om te kijken. Als je dus eerst de anime kijkt, kan ik goed begrijpen dat men het minder vindt.
Waarschuw beheerder
En een hele dikke opening van RIP Slyme, dat wel.. 8)
Waarschuw beheerder
persoonlijk heb ik Neon Genesis Evangelion op een nikstedoenhebbende zondag ooit gevolgt bij Winamp. Was best de moeite waard :)
Waarschuw beheerder
NGE...wat was dat mooi zeg! Heb het een keer gedownload voor de lol, en toen gelijk maar alles gekeken..:D
Ik vond alleen de laatste afleveringen wel erg vaag...:|
Waarschuw beheerder
Heb gister de eerste aflevering van Wolfs Rain gezien..

erg mooie serie.. :D
Waarschuw beheerder
Cowboy bebop
Bleach:D
Naruto:D
Kan iemand toevallig films hiervan uploaden en hier posten! Ik ben nu knockin on heavens door aan het downloaden maar echt he, wat gaat die shit traag (moet ik nog maar hopen dat ie het doet)! Dus als iemand afleveringen heeft ofzo (met eng.subs) zou je ze dan naar me toe willen sturen als linkje!! Thanx
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Bleach was weer (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 9 november 2005 om 13:35:
Bleach was weer

Echt waar kijken jullie die shit! Ik ben er helemaal maf van maar als ik dat allemaal moet gaan downloaden knalt mun comp uit elkaar???
Waarschuw beheerder
Hebben jullie toevallig ook tekeningen *ik teken namenlijk al een geruime tijd*?? Ik ben best wel benieuwd of er bij jullie een paar fraaie tekeningetjes tussen zitten!!
Waarschuw beheerder
donateur
Nurato met een typefout :)
Waarschuw beheerder
Tering zo stom:no: :vaag: excuses! Ter verbetering Naruto!!
Waarschuw beheerder
Zo groot is bleach ook weer niet hoor.. ;P

2 dvdtjes dan heb je bleach 1 -50 en dan nog een 900 mb van 50-58 valt nog mee.. :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :aai: ThaOdie :aai: op donderdag 10 november 2005 om 11:11:
Zo groot is bleach ook weer niet hoor..

2 dvdtjes dan heb je bleach 1 -50 en dan nog een 900 mb van 50-58 valt nog mee..

Ja dat is wellicht nog wel te doen!! FF vraagje waar hebben jullie die shit vandaan gedownload??
Waarschuw beheerder
Daar moet je o.a inderdaad zijn ja.
Waarschuw beheerder
Thanx:yes: (zojuist nogmaals knockin on heavens door gekeken :yes: echt wel mooi)
Waarschuw beheerder
Iemand nog meer film "aanradertjes"??
Waarschuw beheerder
donateur
Fist of the north star
3x3 eyes

Zijn favorieten van mij.
Waarschuw beheerder
Escaflowne..(heb ik zelf niet gezien, maar schijnt vet te zijn)..damn ik kan ff niet op veel namen komen, heb er vroeger echt veel gekeken..maar laatste tijd ben ik echt allen maar manga aan het lezen: gaat snel, meestal beter dan anime':P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Foxdemon op vrijdag 11 november 2005 om 19:27:
laatste tijd ben ik echt allen maar manga aan het lezen: gaat snel, meestal beter dan anime'

:respect: Amen to that! ;)
Waarschuw beheerder
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

granfaro is offline! ;_; (nouja iig niet meer op domein)

Daar kon je echt vanalles af rippen, komplete series. Nou zit ik dus vast met een inkomplete serie kimi ga nozo.. ik wil het end ook nog hebben! :(
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik heb morgen als het goed is Casshern binnen :jaja: live action anime,maar van de trailer en andere beelden zag het iig prachtig uit :D

En Final Fantasy VII Advent Childeren heb ik ook binnenkort B)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
kben maar is op mun gemak bleach 1-57 aan het checken:bounce::D
Waarschuw beheerder
Net episode 58 raw gezien. Bankai :)