Partyflock

Forumonderwerp · 726741
Waarschuw beheerder
Ik zal maar meteen beginnen te roepen dat het dus GEEN MANGA HEET. Manga is de strip en anime is de tekenfilm.

Back on topic, wie kijk er naar en waar kijk je dan naar?

Enkele van mijn favorieten:

Trigun
Initial D
Berserk (die moet hier volgens mij ook goed aanslaan)
Naruto B)
Vandread
Ghost In The Shell - Stand Alon Complex

Ben benieuwd wat men er hier van vindt. Er is voor iedereen wel een genre beschikbaar. Van wreed bloederig tot nutteloze bloemetjes.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 augustus 2005 om 14:39:
WTF ! Ik download bij Dattebayo de nieuwe Naruto en dan krijg je een filmpje : gay niggers from outer space !

Das altijd als ie er nog niet opstaat.
Waarschuw beheerder
donateur
da suckt zeker.

Denk je van hij zal er onderhand wel opstaan. Krijg je zon kutfilmpje.
Waarschuw beheerder
donateur
woensdagnacht of donderdag.
Waarschuw beheerder
hmm

heb wat grafische problemen met het afspelen van bleach

weet iemand hoe ik dat (goedkoop mogelijk) kan oplossen?

Waarschuw beheerder
Ik denk dat je videokaart de FPS niet aankan :9 als jij nog steeds die compaq pc hebt.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 8 augustus 2005 om 21:26:
als jij nog steeds die compaq pc hebt.

sssst !!!!! :o

de nieuwe drivers installeren van je videokaart..

ahh vertel! :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Nogal.

Heb er hier zelf ook 1 staan.

Bent er langer mee bezig om dat ding fantsoenlijk draaiende te houden dan dat je er iets nuttigs mee doet.
Waarschuw beheerder
klopt ik wou gister even wat dingen op mn mp3 speler zetten maar wou voor de zekerheid even een online scanner over halen.. maar 1 die deed maar 1/3 toen maar een andere genomen die wou nie laden toen maar de scanner genomen die erop zat most nog eerst bijgewerkt worden.. toen nog scannen deed erg langzaam over en toen pas dingen erop zetten nou was 3 uur kwijt en nog nie alles erop gezet.. :/

ja ik had een virus op mn mp3 speler dus most m terugsturen naar de fabriek en heb dus geen zin om nog een paar weken zonder te motten dus daarom gooi ik liever eerst even de scan erover.. ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dip op dinsdag 9 augustus 2005 om 14:37:
Bent er langer mee bezig om dat ding fantsoenlijk draaiende te houden dan dat je er iets nuttigs mee doet.

myaa ik merk het

mar wat doe je deraan.. kan moeilijk een nieuwe pc aanschaffen als k weinig geld heb :( !
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
had ik ook gewoon alles sparen.. ;)

en dan zelf pc inelkaar zetten veel goedkoper uit.. :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Pithune/Shadow Interaction op dinsdag 9 augustus 2005 om 15:45:
mar wat doe je deraan.. kan moeilijk een nieuwe pc aanschaffen als k weinig geld heb

Dat probleem heb ik ook.
Daarom zit ik ook nog op een compwrak
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :aai: ThaOdie :aai: op dinsdag 9 augustus 2005 om 15:56:
had ik ook gewoon alles sparen..

en dan zelf pc inelkaar zetten veel goedkoper uit..

jij ken makkelijk praten Odie >_>

jij bent een pc nerdje ;P :D
Waarschuw beheerder
neej.. ik heb gewoon een nieuwe configuratie nodig voor school omdat school de nieuwste pakketten mee werkt en dan kan je nie op een oud tyfus compaq blijven zitten.. ;)

en ik ga nie meer betalen voor een pc dan dat de marktprijs voor is.. ;)

ben wel nederlander jah.. :yes:
Waarschuw beheerder
Bleach weer gekeken en Naruto ben ik aan het downen 8)
Waarschuw beheerder
Ik wordt tot nu toe echt telkens minder tevreden met Naruto. Voelt echt aan als lopende bandwerk. Spanningsopbouw komt er niet veel meer in voor, dingen gebeuren gewoon zonder dat extra dingetje wat er normaal voor zorgt dat je meeleeft.

Hoop dat het veranderd als ze het gewone verhaal weer oppakken.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fuchser op donderdag 11 augustus 2005 om 18:26:
Ik wordt tot nu toe echt telkens minder tevreden met Naruto. Voelt echt aan als lopende bandwerk. Spanningsopbouw komt er niet veel meer in voor, dingen gebeuren gewoon zonder dat extra dingetje wat er normaal voor zorgt dat je meeleeft.

Hoop dat het veranderd als ze het gewone verhaal weer oppakken.

Tja eigenlijk heb ik het zelfde. Komt bij vrij veel Anime afleveringen voor. Zoals bij DBZ 10 aflevevringen vette actie en dan ben de weer 25 afleveringen aan het wachten tot er ook maar iets gebeurd :S

Ik hoop ook dat er eens weer wat spanning komt, anders ben ik bang dat ik m alleen nog maar down om m compleet te houden.
Waarschuw beheerder
Ja nou weet je, als ze dit goed zouden uitwerken zou ik dit nog heel cool vinden ook. Ik zie graag rustige missies na een grote saga. En iedereen weer in dat dorp. Maar het is zo sfeer -en emotieloos gemaakt allemaal.

Maar goed, Naruto was succesvol dus nu verliest men waarschijnlijk kwaliteit omdat men te voorzichtig is en dus minder risico's neemt en iets meer op safe gaat.

Maar ja, voor mij werkt dat alleen maar averechts!

Mocht er nu een hele dikke saga aankomen waar ze het gevoel terug kunnen pakken van de eerste 80 afleveringen neem ik mijn woorden terug. Maar ik zie dat eigenlijk niet gebeuren!
Waarschuw beheerder
Het gaat toch wel echt gebeuren... :P

De saga die volgt is die van de Akatsuki, dus de bende elite-criminelen (S-criminelen) waar Itachi en Kisame deel van uitmaken. De manga is tot nu toe echt nog steeds heel erg gaaf.

De filler saga zoals die nu op TV is is volgens mij niet geschreven door Kishimoto (bedenker en mangaka van Naruto). Daarom is het hele verhaal niet zo pakkend en niet in de stijl zoals we dat gewend zijn van Naruto. Hetzelfde verhaal was het met die Idate filler saga, ik herkende de serie bijna niet meer terug in die paar afleveringen.
Waarschuw beheerder
Iemand die weet of Episode 147 van Sannin op Tokyo Tosho echt is of niet?

Als commentaar staat erbij dat het echt is, maar ja, das ook weer zoiets..

Waarschuw beheerder
donateur
Street Fighter 2 serie's + Movie

Streef Fighter Alpha, serie's + Movie
Artiest Yzco
Waarschuw beheerder
New Fist of the North Star (3dvds) mag er ook best wezen,
lang niet zo goed als de film, maar toch tof om Kenshiro weer in aktie te zien :yes:

En wat vonden jullie van Steamboy ???
Vond hem zelf wel erg goed (Y)
[img width=450 height=300 cacheid=0009ebb8001c88685baa53401a00eb2013]http://www.nrk.no/img/464519.jpeg[/img]
Waarschuw beheerder
Deze week is er een Dubbel-aflevering van Naruto!

147 en 148 zullen samen 90 minuten gaan duren volgens de Japanse TV gids. 147 is het einde van de filler saga, maar er komen daarna NOG wat filler afleveringen (vanaf 148 dus) die zeker tot half september zullen gaan duren.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DeVious op woensdag 17 augustus 2005 om 19:36:
er komen daarna NOG wat filler afleveringen (vanaf 148 dus) die zeker tot half september zullen gaan duren.

:no: :no:
Waarschuw beheerder
:| Heb deze week de serie Gilgamesh eens gekeken, wat een wazige serie zeg. Moet nog 7 eps geloof ik en om eerlijk te zijn heb ik Gilgamesh nog steeds niet gezien, wel gasten die voor m vechten. Elke nieuwe personage die je tegenkomt is weer vet sterker als degene die dood gaat.
Morgen maar eens de rest kijken, ben eigenlijk best benieuwd naar het einde van het verhaal.
Waarschuw beheerder
donateur
Geen bleach deze week?

Waarschuw beheerder
Niemand hier bekend met fantastische Anime films als;

-Houhokekyo Tonari no Yamada-kun
-Only Yesterday
-Angel's egg
-Jin Roh: The Wolf Brigade
-Memories
-Dead leaves
-Patlabor 2
-Whisper of the heart

Om er maar een paar te noemen. :) Stuk voor stuk prachtige anime's.
Waarschuw beheerder
donateur
ik ken ze geen 1 van allen :bloos:

Waarschuw beheerder
Tijd om die suffe Naruto eens aan de kant te leggen dus. ;)
Waarschuw beheerder
donateur
op het moment is het zeker suf ja.
Waarschuw beheerder
Angel's Egg heb ik alleen gezien. Vond ik wel aardig.

Whisper of the Heart en Only yesterday heb ik al een hele tijd, maar moet ik nog kijken!

Waarschuw beheerder
Zelden zo'n sfeervolle anime als Angel's egg gezien. :)
Waarschuw beheerder
donateur
Maar wat voor anime's zijn het?

Want ik hou er wel van als er wat actie in zit.
Hou vooral van anime's als Fist of the north star, 3x3 eyes, akira etc etc

Waarschuw beheerder
Dan zou ik ze maar links laten liggen. :P
Waarschuw beheerder
Inderdaad! ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dip op donderdag 18 augustus 2005 om 12:40:
Geen bleach deze week?

Tuurlijk wel en het is weer (Y)

Waarschuw beheerder
Dus als ik het goed begrijp gaat Kenpachi hem helpen of ??
Waarschuw beheerder
:9 Volgens mij kan Kenpachi niet wachten om zn krachten weer te meten met Ichigo. Die gozer kickt gewoon op spirit power :P.

Maar valt me wel dat steeds meer Captains aan het twijfelen zijn of ze wel goed bezig zijn daar.

Waarschuw beheerder
ik ken die allemaal niet, ik ken alleen dragonball z, telt die ook :P
Waarschuw beheerder
donateur
Dat telt ook.

Gisteren Elfen Lied gedownload. En de eerste 4 delen gekeken. Maar das me toch een vage serie.
Waarschuw beheerder
ik ben bezig met elfen lied aan t binnenhalen en ook vimpirehunter d bloodlust ook eens kijken of t wat is. ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Elfen lied gister en vandaag helemaal gekeken.

Wel een leuke serie. Maar niet echt super.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dip op maandag 22 augustus 2005 om 23:32:
Elfen lied gister en vandaag helemaal gekeken.

Wel een leuke serie. Maar niet echt super.

jah dies goed ey, zitten wel walgelijke stukken in zoals dat stuk dat die hond in elkaar geramt wordt... *misselijk*