| Betreft: | evenement: Outblast 2005, zaterdag 12 maart 2005 om 22:00 |
die Emmely nodigt wel een hoop uit zeg:
van een ander forum ...
---
12 maart hebben wij (PSV) een voetbaltournooi. 13 maart is het PSV-den haag.dus als jullie (den Haag) meedoen, kunnen jullie allemaal blijven slapen. of slapen hoeft niet eens,want het is dan die avond outblast in t beursgebouw (geen urban helaas)
---

van een ander forum ...
---
12 maart hebben wij (PSV) een voetbaltournooi. 13 maart is het PSV-den haag.dus als jullie (den Haag) meedoen, kunnen jullie allemaal blijven slapen. of slapen hoeft niet eens,want het is dan die avond outblast in t beursgebouw (geen urban helaas)
---
Ik ben wel van plan om te gaan jah
maar heel misschien toch wel In Qontrol...

Dit heb jij mij nooit horen zeggen hoor SJ!
Whahahah!
Nee joh dat zal echt niet gebeuren. 
Zo groot zal hardcore niet eens worden dus zal het ook nooit mogelijk zijn om Outblast net zo een artiest te maken als Triesto.
Dit heb jij mij nooit horen zeggen hoor SJ!
volgens mij gaat dat outblast gedoe dezelfde kant op as tiesto
Whahahah!
Zo groot zal hardcore niet eens worden dus zal het ook nooit mogelijk zijn om Outblast net zo een artiest te maken als Triesto.
Snel kaartje halen
..
Een feestje in mijn achtertuin is nooit verkeerd!! Outblast Birthdayparty in de Hemkade was ook mega VET dus waarom zou dit dat niet worden......
Heb vandaag ook de uitnodiging gekregen van Art of Dance met een dvd en krijg nu alleen nog maar meer zin zin zin zin
Heb vandaag ook de uitnodiging gekregen van Art of Dance met een dvd en krijg nu alleen nog maar meer zin zin zin zin
laatste aanpassing