10 volgers · 980921x bekeken
| Betreft: | stad: Amsterdam |
(permanent verbannen)
Ach laatst 1,5 uur naar huis in de regen
slaap je lekker van
naja ad andere kant vind ik gewoon dat je je tel. moet uitzetten als je snachts niet gestoord wil worden
tot je een keer bent gebeld wat echt belangrijk is
(ouders of andere familie)
ik kan toch niet zomaar altijd me telefoon uit zetten omdat een stel debielen `s nachts de drang heb om te bellen
wat?
ik denk ik wijk ff af van de
Fugees
ik maakte dr gek met mn vingerrrrrrrrrrrrrrrrr
donny jaloers
Nee, die loopt eerst van zijn huis naar die pizzeria om bier te halen en daarna belt ie mij om 3.00u 's nachts wakker.
Oke, da's dan wel weer groter dan die container waar ik in woon. Maar ik kan lekker gevangenen uitschelden zonder dat ze iets terug kunnen doen
en koffiemokken en bier flessen en bacardiflessen (wel leeg) naar die binneplaats gooien + proberen door raam te gooien
, die loopt eerst van zijn huis naar die pizzeria om bier te halen en daarna belt ie mij om 3.00u 's nachts wakker.
en koffiemokken en bier flessen en bacardiflessen (wel leeg) naar die binneplaats gooien + proberen door raam te gooien heerlijk
en koffiemokken en bier flessen en bacardiflessen (wel leeg) naar die binneplaats gooien + proberen door raam te gooien heerlijk
En conversaties voeren met een lekker wijf dat vast zit. Om er later achter te komen dat ze omgebouwd is
laatste aanpassing
En ik woon tegenover een pizzeria waar je tot 6 uur 's ochtends bier kan halen.
opzich een hele goeie, als je bier drinkt
Maar ik kan lekker gevangenen uitschelden zonder dat ze iets terug kunnen doen
das ook wel noest, maar gaat best snel vervelen denk ik
kenker dat wijf haar anus zou ik zelfs likken
opzich een hele goeie, als je bier drinkt
een goeie is gvd kenker noest ouwe
das ook wel noest, maar gaat best snel vervelen denk ik
Tot ze vrij zijn
En conversaties voeren met een lekker wijf dat vast zit. Om er later achter te komen dat ze omgebouwd islaatste aanpassing 2 maart 2007 16:44
dat geloof ik nog steeds niet
wel grappig. je zag datwijf met van alles door de kamer smijten
MOOI wie haalt er ff wat bier
dat geloof ik nog steeds niet
Sas d'r pa werkt daar toch en die zei dat er alleen maar mannen zitten aan die kant.

![[img width=640 height=480]http://www.patrick.fm/nieuw/images/lekkerwinkelen.jpg[/img]](http://www.patrick.fm/nieuw/images/lekkerwinkelen.jpg)