9 volgers · 822068x bekeken
| Betreft: | stad: Amsterdam |
Jah wat is het nou?? zal je maar gebeuren dekker
als je geen meissie heb,is het waarschijnlek je neukertje he
hahaha, heb je gewoon een ET from home in je bed liggen
ben ik weg ook
Nee man, eerst je zaad lozen en dan pas pleite
dat gun ik ET niet
laatste aanpassing
AMSTERDAM - Rond 19.00 uur heeft dinsdagavond in Amsterdam Zuidoost een schietpartij in een café plaatsgehad. Een 32-jarige man raakte hierbij zwaargewond en is naar het ziekenhuis overgebracht, aldus een woordvoerder van de politie.
Het slachtoffer zat in het café te praten met een andere man toen een derde naar het tweetal toeliep. Deze reikte een van de twee mannen aan de tafel een vuurwapen aan. De man nam het wapen aan en opende het vuur op het slachtoffer. Meerdere kogels werden afgevuurd. Naast het slachtoffer werden geen andere bezoekers in het café geraakt.
De daders vluchtten het café uit en de politie zette een zoekactie op touw. Ondanks twee invallen op plekken in Zuidoost kon de politie nog niemand aanhouden.

Het slachtoffer zat in het café te praten met een andere man toen een derde naar het tweetal toeliep. Deze reikte een van de twee mannen aan de tafel een vuurwapen aan. De man nam het wapen aan en opende het vuur op het slachtoffer. Meerdere kogels werden afgevuurd. Naast het slachtoffer werden geen andere bezoekers in het café geraakt.
De daders vluchtten het café uit en de politie zette een zoekactie op touw. Ondanks twee invallen op plekken in Zuidoost kon de politie nog niemand aanhouden.
laatste aanpassing
Uhmmm nee
Uhmmmmm .. www.google.nl --> moord utrecht --> Et voila,antwoord
ga slapen klein broertje...huphup je mandje in
ja,ik ga zo,truste
niet? dacht dat je aan het slaapflocken was?
slaapflocken?
ik ken wel blind typen,dus misschien is het ook wel zo
ga mensen zo denk ik wakker bellen! Die mij normaal in het weekend wakker bellen ga ik nu maar wakker bellen
https://partyflock.nl/topic/860973
laatste aanpassing
slaapflocken?
ik ken wel blind typen,dus misschien is het ook wel zo
Ik weet dat je wakker bent
Een Kefgesprek pfff die zijn wel heel erg
Ik weet dat je wakker bent dat je blindtypt weten we wel jah....slaat vaak nergens op
't zal niet idd
jij zegt 't en ik denk,'t wordt eng nu!
Een Kefgesprek pfff die zijn wel heel erg heb er afgelopen weekend geen 1 gehad trouwens!!!
ik wel,maar dat was in de middag