Partyflock

Forumonderwerp · 725805
1 volger · 24374x bekeken
Waarschuw beheerder
Dit wordt volgens mij dus echt een VET programma!!
Wat zetten we in? Ik denk dat de helft al na week 1 er tussen uitnaait.
(Niks tegen gabbers hoor, alleen mijn muziek niet)

Gabbers en Gasten
25 november,

Tien hangjongeren zijn de uitdaging aangegaan om in drie weken tijd klaargestoomd te worden om als vrijwilligers het Rode Kruis hotel ´De Valkenberg´ te runnen.

In dit vakantiehotel in Rheden houden 15 jonge gehandicapten vakantie.
De hangjongeren koken voor de vakantiegangers, serveren het eten, ruimen op en maken de bedden op.Verder begeleiden zij de gasten tijdens excursies, als ze naar de wc willen en als ze naar bed gaan.

Gajes & Gasten is een realitydrama. De hangjongeren zijn genoodzaakt samen te leven in een villa, ver weg van huis en haard, en in een heel andere wereld te functioneren als die ze gewend zijn.
De camera volgt ze op de voet. De ontroering. De ruzies. Het ontstaan van nieuwe inzichten. De confrontaties met oude gewoontes. Houden ze het allemaal wel vol? Het pad van hangjongere tot Rode Kruisvrijwilliger gaat niet altijd over rozen.

Tijdstip en zender
Vanaf donderdag 25 november, wekelijks om 20:30 uur, Yorin.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Vanavond is het weer zo ver. Aflevering 2/4.
De aankondiging ziet er leuk uit. Beetje ruzie in het busje en heel lief met oude dametjes lopen (L).

Heb dr zin an!

Waarschuw beheerder
ze wouden het programma ook eerst gaaiers en gasten noemen ofzoiets.. ma dat vonden de mensjes die er in dat programma mee deden niet bepaald leuk.. dus toenhebben ze er gasten van gemaakt..
Waarschuw beheerder
Even wat extra info. Ik vond dit interview met Linda op de yorin site.

[img]http://www.rtl.nl/_internal/cimg!0/3rqzs9ykeclbkccr.jpeg[/img]

Eén van de 'gabbers' uit het programma is Linda. We hadden een kort gesprekje met haar.

Hoe kijk je erop terug?

Ik vond het een leerzame ervaring maar het was af en toe best moeilijk. We leefden met zijn tienen in één huis en daar was het best een heksenketel. Ik woon al op mijzelf en ben de oudste en probeerde ze in het gareel te houden. Af en toe dacht ik: ‘wat heb ik eraan’ en wilde ik stoppen. Ik ben dan ook erg trots dat ik het heb volgehouden. Ik vind het erg knap dat ik het heb afgemaakt want het was af en toe best zwaar.

Wat viel het meest tegen?

Nou, het hotel op zich was wel leuk, maar dan moet je ineens ook mensen gaan wassen. Dat is niet echt iets voor mij. En we zijn een dag in training geweest in het leger. Niemand had verteld dat we ook dat soort dingen moesten doen. We waren de avond daarvoor ook laat opgebleven, dus ik was wit, helemaal kapot en daarom ook heel emotioneel die dag. Maar dat zie je nog wel.

Waarom heb je besloten aan dit project mee te doen?

Ik werd gebeld door een stichting en volgens hen zou ik perfect passen bij dit project. Televisie is niet echt mijn ding maar het leek mij wel mooi om vooroordelen over mensen zonder werk weg te nemen. Ik zoek ook werk in de horeca en daar sloot dit ook bij aan.

Hoe verliep het contact met de overige 'gabbers'?

Het was lastig in het begin en erg vermoeiend. We zijn ook allemaal niet de makkelijkste mensen en iedereen heeft zo zijn verleden. Er was een medebewoner voor wie ik me echt heb moeten inhouden. Veel ruzie mee gehad...

Hoe ging het in het hotel?

In de laatste week stonden wij er alleen voor. Ik had toen wel het idee dat ik alles zelf moest doen. Het liep toen niet allemaal even gesmeerd. We hebben het wel erg leuk gehad met de gasten. Dat waren in de laatste week gehandicapten van onze eigen leeftijd. Jongeren van je eigen leeftijd in een rolstoel. Ik dacht toen 'dat had ik ook kunnen zijn'. Dat heeft veel indruk op mij gemaakt.

Met wie kon je goed opschieten?

Anita sprong er echt uit voor mij. Zij is een gabber, dus ik dacht eerst dat ik het niet met haar zou kunnen vinden. Maar ze is mijn beste maatje geworden.

Zou je weer meedoen?

Ik heb er geen spijt van maar ik zou het nooit meer doen. Het was te zwaar. In de laatste week heb ik wel 90 uur gewerkt. Er waren er een paar die niets deden. Die liepen weg om te gaan zwemmen of slapen, terwijl er genoeg te doen was. En als we niet werkten in het hotel waren we wel in het huis bezig. Je hebt nooit een moment van rust. We sliepen met zijn drieën op een slaapkamer; je had geen plekje voor jezelf. Je kon nergens even rust vinden en dat was soms best moeilijk.

Bron: yorin <--- Click here to read more
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
vanavond weer :yes: :D

Waarschuw beheerder
Blow leuke foto:kwijl:

Waarschuw beheerder
donateur
gaaiers en gasten noemen ofzoiets

Gajes bedoel je ;)

Waarschuw beheerder
volgens mij is die damanja echt ene heks..:yes:
ga t vanavond zeker weer kijken vind het wel een goed programma!
Waarschuw beheerder
ik ga ook zeker weer ff kijke :p :D
Waarschuw beheerder
donateur
Er was een medebewoner voor wie ik me echt heb moeten inhouden. Veel ruzie mee gehad...

hmmm laat me raden....damanya zeker:devil:
Waarschuw beheerder
Whehehe! Kan alleen maar Damanya zijn! :D :devil:
Waarschuw beheerder
donateur
ja pcies hahaha,had dr ook wel graag in willen zitten:devil:
was een goeie voor mij hahaha

Waarschuw beheerder
Dat word een gezellige boel :P

Waarschuw beheerder
donateur
ghehe ik zit het even te kijken..

wat een tiepetjes zitten ertussen 8)

ben benieuwd wat daar van terecht moet komen :D

omaatje tegen die half kale tjik: "ben je een jongen of een meisje?" 8)

Waarschuw beheerder
donateur
whahahahahah die thomas, wat een kneusje 8) (L)

aandoenelijk gewoon hoe graag ie stoer gevonden wil worden :D

Waarschuw beheerder
donateur
Die Thomas is inderdaad wel een heel erg grote loser zeg :D

Waarschuw beheerder
donateur
Dat ze die kids niet meteen ff een make-over geven.. :/

Waarschuw beheerder
donateur
nou, loserTJE want het kindje is pas 17 (L)

Waarschuw beheerder
Gajes ook goed :P

Waarschuw beheerder
donateur
getver dat ene kind heeft van die smerige ranzige verschrikkelijk lelijke lange nepnagels en daar mag ze gewoon mee aan het vreten zitten :s

ieuw

Waarschuw beheerder
welk kind?

Waarschuw beheerder
t zijn stuk voor stuk Tokkies! :yes:

Waarschuw beheerder
sommige wel ja :P hahah

Waarschuw beheerder
donateur
Die dikke met die donkere haren.

Pfff die kindertjes worden overal 'zo moe van' of hebben 'geen zin'

Waarschuw beheerder
donateur
Ja die met die lange nagels, die wilde ze niet aanknippen..

Irritante stem en kop heeft dat kind trouwens :[

Waarschuw beheerder
donateur
Die Ted kan ik niet uitstaan op de een of andere manier.
Damanja voel vandaag mee, die zwarte is volgens mij gay, en dat dikke wijf met dat zwarte haar zeikt te veel.

Zo dat was mijn analyse. b)

Waarschuw beheerder
denk dat laatste.. ze hebben geen zin ...

Waarschuw beheerder
donateur
En ow jah, die Donny's kop staat me niet aan. :[
Waarschuw beheerder
whaha
die zwarte is idd gay

en de rest......pff wat een mega losers hehee

die lui snappen nix van het leven 8)

Waarschuw beheerder
benk helemaal met je eens volgens mij is die zwarte ook wel een beetje homo..

Waarschuw beheerder
donateur
ik ken nog niet alle namen, maar mijn analyse b)

Die dikke met die vieze lange nagels is een lui varken.

Die blonde tjik met het permanentje doet heel stoer maar is volgens mij best lief.

Die thomas wil stoer zijn maar is een kneus..

Die neger is idd duidelijk gay maar wel een aardige.

die jongen met een beetej een snorretje die met die kinderen moest spelen is cool (y)

Die ted nog niet veel van gezien.

ehm.. oh ja die half-kale is een beetje een dooie.

en verder weet ik ff niet meer wie er in zitten..

Waarschuw beheerder
en arjan is lief ;) hahaha

Waarschuw beheerder
Het zijn allemaal mensen die als ze ooit nog iets willen bereiken toch een beetje een andere instelling moeten krijgen...

Waarschuw beheerder
ja idd.. ma die hebben er tog geen zin in

Waarschuw beheerder
weggooiers! :yes:
Waarschuw beheerder
Die dikke vind ik het nog het ergst van allemaal wat een zeikwijf zeg:S

Damanja is egt zo`n sletje

Thomas is gewoon een stakker met een grote bek als ie toch zo graag wil slaan mag ie wel met my een rondje sparren:P

Die neger lijkt me nog het verstandigst van allemaal

Waarschuw beheerder
donateur
Die thomas wil stoer zijn maar is een kneus..

Idd :jaja:

Waarschuw beheerder
Die thomas wil idd stoer zijn

alleen het lukt hem niet echt
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
is damanja die blonde met dat permanentje?

die valt volgens mij wel mee, die zal binnen no-time ontdooien tot een soort lief pluche konijntje denk ik :jaja:
Waarschuw beheerder
zo super veel gabbers zijn et niet tog!?

Waarschuw beheerder
supergabbers? ;-)
Waarschuw beheerder
gabbers hehehe

Waarschuw beheerder
donateur
Niet veel gabbers nee.. maar ja staat zo sneu als je je programma: "kansloze losers & gasten" moet noemen denk ik :/

Waarschuw beheerder
Met zo'n ketting op je nieuwe foto zal je nieuwe account ook wel niet zolang bestaan denk ik

Ja, waarom draagt ze die ketting niet eens op tv? :o Ik denk dat die oudjes het wel leuk zullen vinden vinden :jaja:
Waarschuw beheerder
das wel waar jah maar ik dacht egt een hotel vol ofsow:)

Waarschuw beheerder
nu ik:

- die neger is echt niet normaal homo. Wel heel rustig en verstandig. Valt niet echt onder het plaatje loser imo.
- damanja viel vandaag erg mee. Alleen in het begin liep ze te zeiken toen ze dat bouwvakkerspakkie aanmoest. Maar met de oma'tjes in het zwembad was ze wel lief. dat was een pluspunt.
- die thomas... tja, als ik in die groep zat, had ik hem allang een tik op ze ei verkocht. Meer zeg ik er niet over.
- Die schele met dat snorretje vond ik een puike gozer. Deed het erg leuk met die gehandicapte kinderen.
- "onzijdige" (lol @ omaatjes) Anita lijkt me wel aardig. Maar trekt haar bek niet open.
- Die dunne kale, zelfde als Anita
- Die dikke Troela heks iets, vind ik zooooooo walgelijk!!! gadverdamme... die stem, die kop, dat doen en laten, brrrrr!!! "auaaaa pijn in me buik.."
- ted?? weet effe niet wie dat is. evenals die bolle gozer die net zo stoned als een kanarie was.

zo dit was mijn analyse :[

Waarschuw beheerder
btw; beetje erg jammer dat ze dit gabbers noemen.
Waarschuw beheerder
tomas is een tyfus ventje!
Waarschuw beheerder
btw; beetje erg jammer dat ze dit gabbers noemen

jah vind ik nou ook snap niet helemaal wat dit met gabbers te maken heeft:S!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
eve een gewoon vraagje he.Als ik nu een nieuwe partyflock naam aanmaak.Word die dan verbannen omdat ik er 2 heb.Misschien weet jij dat toevallig ?

nee dan word je niet verbannen. Maar wel door die foto met die ketting om je nek. Met een beetje lef had je die op tv omgehad.

Waarschuw beheerder
Een vriendin van mij heeft met Damanja gewerkt op de markt in Rotterdam, ze is ook zwanger geweest van een antiliaan :S
laatste aanpassing