Ik ga waarschijnlijk toch niet, anders was ik ok zonder kaart gegaan, maar ik ga nu skien met kerst en oud en nieuw, ik weet het nepsupporter , maar ja week vakantie kan ik wel gebuiken
zei blijft overal met de klauwe van af want dan weet ik het wel
Ik ga niet, geen vrij kunnen krijgen
Wel jammer, anders had ik morgenochtend lekker de trein vanaf Brussel gepakt.
2 Nachtjes Zwitserland zou wel leuk zijn, maar helaas...
Terwijl Feyenoord zich al gekwalificeerd heeft voor de volgende fase van het UEFA Cuptoernooi, moet FC Basel donderdag alles op alles zetten om te overwinteren. En dat terwijl het team van succestrainer Christian Gross voor dit seizoen nog hoopte op nieuw succes in de Champions League, het toernooi waarin de Zwitsers enkele seizoenen terug ver kwamen. Maar de magie van het Sankt Jakobspark lijkt tijdelijk uitgewerkt.
Voor Feyenoord staat er donderdag in Basel weinig meer op het spel dan de groepswinst. Want dankzij de overwinningen op Schalke en Hearts en het gelijke spel bij Ferencvaros weten de Rotterdammers zich gekwalificeerd voor de volgende ronde. En wat die groepswinst betreft: zelfs bij een kleine nederlaag is de kans aanwezig dat Feyenoord met die eer gaat strijken. Niet onbelangrijk detail is dat de groepswinnaar in de nieuwe opzet een minder zware tegenstander kan verwachten dan de nummer twee of drie. Desondanks heeft Feyenoord Karim Saidi (licht geblesseerd) en Shinji Ono (wordt vader) thuisgelaten.
Goor is er misschien ook niet bij, heb iets met z'n teen.
Hopen dat degene die er wel bij zijn er tenminste een mooie wedstrijd met inzet van maken. Moeten gewoon eerste worden, klaar...
Scheelt wel wat de nummer 3 uefacup of nummer 3 van CL
(permanent verbannen)
Feyenoord is met een goeie grote groep in Basel hoorde ik ze hebben van de 4 wedstrijden deze uitgekozen de rotterdamse boefjes dus zal het wel een gezellige bende worden daar in Zweden
idd die houding van "we zijn er al dus we doen maar niets" vind ik zo belachelijk.
zijn een hoop supporters die meereizen en voor hen moet je gewoon een goede wedstrijd met goed resultaat neerzetten
zo niet, dan hoor je op de tribune thuis.
Hossam Ghaly speelt donderdag niet mee in het UEFA Cup-duel met FC Basel. De Egyptenaar ontbreekt net als Karim Saidi en Shinji Ono door lichte klachten en is niet afgereisd naar Zwitserland. De kans dat Bart Goor donderdag in actie komt is klein. De Belg heeft last van een ingegroeide teennagel. ‘Bij de training zal duidelijk worden hoe we gaan spelen’, aldus Gullit tijdens de persconferentie op woensdagavond.
Gullit ziet zich voor het duel met Basel met de nodige problemen geconfronteerd. Tegen de Zwitsers kan hij niet beschikken over Saidi, Ono en Ghaly en mogelijk vallen ook Goor en de niet geheel fitte Romeo Castelen nog af. Feyenoords oefenmeester kon woensdag daarom weinig zeggen over zijn basisopstelling. Wel liet hij weten dat hem er veel aan gelegen is om met een bevredigend resultaat uit Zwitserland te vertrekken. ‘Want ik neem deze wedstrijd zeer serieus’, aldus Gullit. ‘Ondanks dat we al geplaatst zijn, willen we er alles aan doen om eerste te worden.’
nog ff en het word wel een B elftal...
of nou ja het 2e
ja doe jij eens voor mij kijken
Heerenveen staat trouwens voor
iemand enig idee wat Az staat..
ik wil AZ uitgezonden hebben
Internationaal - UEFA Cup Grp. F
20:45 Rangers 0-2 Auxerre 2de helft '53
20:45 Grazer AK 1-0 Alkmaar 2de helft '53
Internationaal - UEFA Cup Grp. G
20:45 Heerenveen 1-0 Beveren 2de helft '53
Ze zullen wel weer net als in hongarije gezellig een biertje met basel drinken
laatste aanpassing
Pff.....
Basel durfde gisteren (woensdag) niet te komen en hebben vandaag ook nog niks van zich laten horen.
Blijkt wel gezellig te zijn, ''zuipen en slopen ''.
Vanavond op zoek naar die Bande van Basel.....
Maar hier op me werk is het ook best gezellig
Kheb wel zin in vanaaf
Keertje niet koud int stadion
maar warm voor de tv
is ook een keertje weer leuk
Jammer dat mams joods is en hoopt dat feyenoord verliest
Dat hoopt ze ook alleen maar omdat ik vandervaart altijd uitscheld hahaha
ik ga er ook helaas niet heen
maar ik hoop in ieder geval dat die ghaly niet mee doe
want zijn instelling is niks
paauwe doet zijn best en t luk ook niet maarja...
ik denk 0-3 voor Feyenoord
"Ik kom rechtstreeks uit de stad, een ooggetuigenverslag:
Enorme hoeveelheid Nederlanders op de been, politie op diverse locaties aanwezig. Op bepaalde locatie in centrum groep van zo'n 300-400 Feyenoorders, velen onder invloed, veel grote gasten, gaat Bande Basel weinig tegen beginnen.
Om half zes gingen er plots een paar los, toen kwam de hele groep in beweging en sindsdien gaat alles los, groep laat spoor van verwoesting achter, alles vloog door de lucht en de ramen, veel zaken in centrum zijn en blijven daardoor nu gesloten. Zijn ook normale, vriendelijke Nederlanders maar er een groot deel is geweldadig hooligan"
heb net ook ff een telfoontje gepleegd.....echt alles wordt gesloopt
via een Baselforum, zat daar even mee te lezen, ze zijn daar ook een route aan het plannen om bij het stadion te komen, zonder Feyenoord tegen te komen
net ff live verslag gehad in de middag keihard los gegaan tegen de ME basel nergens te bekennen 1 hele winkel straat gesloopt ME heb met traangas geschoten de meeste zitten nu in het stadion over arrestatie's niet veel gehoord de meeste zitten nu in het uitvak de hekken daarzo zijn 10x niks kan zo het veld op ect.
dit was verslag van R live vanuit basel uitvak owja ze zingen nu en wie niet springt...
Arrogant ja, dat dan weer wel! 30 oktober 2003 11:40
..., nokken met het verwijzen naar 9 november gaarne. Kakkerlakken gaan al met heel erg veel naar volendam (houseboot weer waarschijnlijk) en dat worden er alleen maar meer als het voorgekauwd gaat worden natuurlijk. De rest ook tegenhouden gaarne. Dag schat...
Phantasia - Smurfcore to tha bone 27 februari 2004 12:13
Hey ...,Het zit me toch echt niet lekker van gisteravond en ik heb ... net ook een pb gestuurd erover. Ik wil er toch nog even wat over kwijt. Wat is er nou eigenlijk allemaal aan de hand? Waarom die uitval zo ineens? Wat heeft Rob gedaan? Tuurlijk, hij heeft de drang om zichzelf te willen bewijzen (net zoals tientallen anderen bij Ajax trouwens ), zo is ie nou eenmaal. Hij heeft van zijn ouders nooit enige respect of aanmoediging gehad wat betreft school, werk, wat dan ook en iedereen heeft dat gewoon wel eens nodig.
laat dat bang kind toch ouwehoeren man
ben voetbal kijken
Er wordt ons zojuist gemeld vanuit Zwitserland dat er op dit moment ernstige rellen zijn uitgebroken tussen aanhangers van Fc Basel en Feyenoord. De rellen zijn erg uit de hand gelopen. Er word zelfs gesproken over een dode die gevallen zou zijn. Ook zouden er plunderingen plaats vinden en zouden er winkels in de brand staan.
we w8ten maar af hoe het verder afloopt. we kunnen nu wel de feyenoord-supporters afraken, maar misschien zijn hun nog niet eens begonnen. we wachten maar af
update
Wangedrag Feyenoord-supporters in Basel
BASEL - Een groep van enkele honderden Feyenoord-supporters heeft donderdagmiddag voor het uitduel van de Rotterdamse club bij FC Basel grote problemen veroorzaakt. Supporters plunderden onder meer winkels en brachten vernielingen aan in de binnenstad van de Zwitserse stad.
Even voor het duel, aanvangtijdstip 20.45 uur, verbleven nog vijftig supporters van de Rotterdamse club in de gevangenis. Een nog onbekend aantal is inmiddels weer vrijgelaten. De bedoeling is dat alle gearresteerde supporters nog donderdag de grens naar Duitsland worden overgezet.
De rust is vlak voor de wedstrijd weergekeerd. De Zwiterse politie is met veel manschappen bij het stadion aanwezig.
Lodewijks denkt erover om nog een jaar eraan vast te plakken hor...
en keeperstrainer word ie gewoon bij Feyenoord...
ik weet niet waar jij je nieuws vandaan haalt?
*edit*
PATRICK LODEWIJKS BLIJFT TOT 2009
Patrick Lodewijks zal over tweeëneenhalf jaar Pim Doesburg opvolgen als keeperstrainer. Tot de zomer van 2005 zal de huidige eerste doelman nog gewoon deel uitmaken van de selectie. Daarna gaat hij in principe Doesburg assisteren. De afspraken met Lodewijks zijn vastgelegd tot 2009.
Patrick Lodewijks wordt volgende week 37 jaar. Hij voelt zich nog fit genoeg om volgend seizoen tweede doelman te worden onder de nieuw van NAC aangetrokken Babos. Met die rol heeft hij ingestemd. Pas in de zomer van 2005 zal worden beslist of Lodewijks meteen Doesburg zal gaan assisteren of dat hij wellicht tot 2006 actief blijft als keeper. In dat geval leidt Doesburg hem een jaar later op tot zijn opvolger. Pim Doesburg (60) kwam vorige week met Feyenoord overeen dat hij vanaf nu nog tweeëneenhalf jaar keeperstrainer zal blijven. Aanvankelijk zou hij in 2004 stoppen, maar op verzoek van Ruud Gullit blijft hij nog een seizoen langer
Ah joh Parma ofsow vinnik ook niet erg
Parma klinkt als een goeie naam
Maar zoveel zijn ze ook weer niet dit jaar
Dan hebbie tenminste wel een tegenstander van naam
Tegen kutjes spelen we al genoeg in Nederland
donateur
Parma? die heb ik na Crespo en Chiesa niet eens meer gevolgt
ben weer vrij en thuis !!!als laatse vrij gelaten TOP 10 ER VOLGENS DE POLITIE ROTTERDAM!!lekker gereld BENDE BASEL MIETJES IN HUN EIGEN STAD!!!!rotterdAM HOOLIGANS DE BAAS IN BASEL!!