Partyflock
 
Forumonderwerp · 724662
 
Das toch een klassieker man ik denk dat het 2-0 gaat worden....
wie gaat er trouwens naartoe??
 
nee geen onbelangrijke week...:D
hoop op een gelijkspelletje, is namelijk goed voor mijn cluppie!
Ik gok en hoop toch op winst voor psv of een gelijkspel. Ben er helaas niet bij. Wil toch naar Nightmare in Rotterdam en om dan terug te reizen en meteen weer naar Rotterdam.... Is een beetje te veel van het goede ;)
Blijf je toch gelijk in Rotterdam :S
Wedstrijd is om half 1...
Feyenoord wint vaker van PSV dan Ajax doet én is de andere ploeg die goed draait in de HCE. Maar als PSV van Feyenoord wint dan is het kampioenschap bijna zeker binnen.
Blijf je toch gelijk in Rotterdam
Wedstrijd is om half 1


indd:yes:...doe ik ook :p...k heb ook nog een lief nichtje waar ik kan doucen op haar kamer bij ns ...:d
Doe je goed. Gewoon stinken is beter, krijg je tenminste beetje de ruimte :9
 
hehe ...Feyenoord - psv -\/- 3-1
 
Owja kut nightmare is dan ook..
Pffff eerste trein trug naar eindhoven om vervolgens weer in de trein naar rotterdam te stappen :bier:
 
het zal wel weer zo´n saaie wedstrijd worden ik denk dat het 1 - 1 wordt mja.. hopen op een mooie wedstrijd !!
 
Trouwens voor de mensen die naar nightmare gaan veel plezier ... :D
wha lastig ja eerst na nightmare en dan na eindhoven voor de trein.
zeker voor mij als psv supporter die dicht bij rotterdan woont.kom ik die dag 4 keer in rotterdam ofzo
 
hehe ...;) mooi toch overkomt je niet vaak dan geloof ik...:P
nou ja mooi wil ik niet zeggen,eerder kut haha,
maar ja je leert er mee leven he.
 
haha ja dat is waar ik ga eigelijk het liefst elke dag naar rotterdam maar dat kan niet..:P
Helemaal waus in de kuip..
Waarom nou precies na Nightmare???
eerst naar nightmare en dan gelijk door naar DHZ verder zuipen ik heb er zin an !!!!

Rotterdam
 
mooiso
To Nutterfly... ja zie nu pas dat jij uit Brabant komt, whaha. Een beetje jammer, maar helaas....


to Davev: Ik zie het nu pas.. maar hoesow beetje jammer maar helaas? :D
 
Pitbull holland :D
Feyenoord rotterdam 4-ever
 
Helemaal waus in de kuip..
Waarom nou precies na Nightmare???


relax toch :D
ik denk 1-3 PSV en ik ga der naar toe :D
 
Soort van afterparty op DHZ :9

To Nutterfly: dat mag je zelf invullen ;)
Na nightmare ff bieren op DHZ en dan gelijk door naar De Kuip :bier: :vaag:
laatste aanpassing
weet niet hoe de vorm van de beide ploegen over 3 weken is, maar ik had het liefst nu direct tegen Feyenooit gespeeld. Die tik van Grun voelen ze vast nog wel daar.

Nu de genadeklap van PSV en <tats> weg titelaspiraties!!
 
<tats> word je ff die tribune afgeklapt :o)
laatste aanpassing
hahaha geen argumenten meer dus dan maar fysiek geweld...

erg volwassen
Hopelijk wordt het een beetje goeie wedstijd en houden ze me wakker na nightmare, anders moet ik daar zelf wat aan doen ;)
makkie 0-3 denk ik krijgen die psvers ook een keer aan de broek hebben ze wel een keer nodig 3 keer kuyt denk ik laterr
 
2-0 ben iets optimistiser geworden :P
PSV maakt vlot de 1-0 en houdt alles dankzij Bouma en Alex tegen. Feyenoord wordt gefrustreerd en gaat lopen schoppen en trekken. Een of twee rode kaarten voor Feyenoorders en Ruud Gullit gaat weer ontzettend teleurgesteld praten in de pers over zijn selectie.
 
Zaterdag meteen kaartje halen :yes:
alleen weer vroeg vertrekken zondags half 10 eerste trein haha da word weer doortrekken :bounce:
 
gelijkspelletje is het beste :yes:
 
:no:
2 DaveV:

ik kan niets verzinne om in te vullen hoor ;) zeg het maar gewoon :D
GODVERDEGODVERDEGODVERDOMME!!!!!!!!!!! wat een kutzooi zeg. Ik heb net te horen gekregen dat we 12 december tegen de nummer 2 moeten en dan kan ik mijn team echt niet in de steek laten :S godverdegodver. Nou mensen maak er een gezellig feestje van ook zonder mij :P
:respect: 0-2 PSV KAMPIOENEN :respect: :D

STOEISUUSJE :yes:
 
Feyenoord kampioen :D
 
ja dat ook word er erg geil van als ik er aan denk :p
 
Artiest Pat Houston
de punten gaan mee naar eindhoven!! :[

Forza ons mooie PSV O:) 1-2
laatste aanpassing
gister kaartjes gehaald :D half 10 op naar rotterdam ff 3 punten ophalen B)
 
psv wint das klaro