hehe is niet erg ik had toen me naam erbij moeten zetten maar ik dacht is ook zo billig.. was me toen t vervelen en samen met een jongen kwamen we bij t idee zo'n plaatje te maken en nou hebben heel veel hem erop en best leuk om te zien eigenlijk
kon jij ook niet weten
Voorderest alles goed??
gelukkig
ja hoor met mij is alles goed ,met jouw ook??
volgende week thunderdome en da feest in de starlight wah ,heb wel er wel zin an eigenlijk ,ga je ook?
ja zo'n tijden heb ik ook weleens Pff.. en als ik dan geen chips heb ben ik sacharijnig
owh zo ja ik heb dat kaartje eigenlijk ook al ik had bijde al een paar weken terug gehaald ,in begin dit jaar was ik ook al na nightmare geweest da beviel me wel eigenlijk was ech vet
owh zo ja ik heb dat kaartje eigenlijk ook al ik had bijde al een paar weken terug gehaald ,in begin dit jaar was ik ook al na nightmare geweest da beviel me wel eigenlijk was ech vet
ja toen ben ik ook al niet geweest..
Ja meid van die periodes heb ik ook weleens Dont touche my chips GRRRR..
een goeiuh rede om nu wel te gaan
jullie zijn hendig verslaafd aan chips wah
ik heb nu wel zin an een pizza ofzo....
hehe ikkuh ook en dan eet ik heel veel en lig ik met buikpijn in bed Pff..
hahah ja da gevoel ken ik ook ja
maar meestal blijf ik wel nog wat langer op ,en heb daar nie zo'n last van ,gyrosschotel is ook goeiuh wel die echte bij de griek....
hahahah
ik wist nog nie eens dat dat van een schaap was gemaakt ofwat....
maar de griek ruleerd ook best wel vooral dat drankje wat je voor je maaltijd krijgt ,als je daar een fles van haald en daar een kater aan overhoud dan voel je je echt kut de volgende dag ,die kater die ik door uzo had was ech zwaar klote
haha ik ben keer met lief exje van me naar restaurant geweest en kregen we daarna een heet drankje en hij was der al vaker geweest en hij laat het mij gewoon opzuipe!!
is da meer zo'n rood drankje??
die ken ik ook die zijn goeiuh die krijg je meestal na het eten...als da die is dan...
Ik lus van alles wat chips betreft, naturel, paprika, cheese onion, cassave kroepoek enz. wat ik echter niet lekker vind zijn Dorito's en sommige smaken wat Pringles betreft...