Partyflock

Forumonderwerp · 724328

Waarschuw beheerder
Spanningen onder jeugd in Limburg
STEIN/VENRAY - De politie in Limburg houdt de vinger aan de pols om vechtpartijen tussen allochtone en autochtone jongeren te voorkomen of in de kiem te smoren. Dat meldden woordvoerders van de politie en gemeenten woensdag.

Dinsdagavond ging een groep Marokkaanse en zogenoemde 'Lonsdale'-jongeren in Venray met elkaar op de vuist. Lonsdale-kleding wordt in verband gebracht met jongeren met racistische en/of rechtsradicale ideeën. De gemeente Stein kondigde afgelopen weekeinde zelfs een noodverordening af om vechtpartijen te voorkomen.

In Venray raakten dinsdagavond twee jongeren uit Venray (19 en 20 jaar) gewond nadat een groepje van vijf Marokkanen een groep van ongeveer vijftien autochtone jongeren aanviel met stokken en stoelpoten. De Marokkanen haalden op die manier verhaal nadat naar hun zeggen een Lonsdale-jongere eerder die dinsdag een steen had gegooid naar een Marokkaanse vrouw. De politie roept deze vrouw op om hiervan aangifte te doen. Enkele weken geleden nog gingen Nederlandse en Marokkaanse jongeren in Reuver met elkaar op de vuist.

In Stein kondigde de burgemeester afgelopen weekeinde een noodverordening af nadat hij gehoord had dat er een massale vechtpartij tussen Lonsdalers en Marokkanen dreigde. De kermis sloot daarom twee uur eerder, zei een woordvoerster van de gemeente woensdag. Het bleef verder rustig.

Woordvoerders van de politie benadrukken dat wijkagenten een belangrijke taak hebben om deëscalerend op te treden. Via deze agenten hoort de politie ook over dreigende vechtpartijen en aanslagen.

bron

:vaag:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
nadat een groepje van vijf Marokkanen een groep van ongeveer vijftien autochtone jongeren aanviel met stokken en stoelpoten

:/
Waarschuw beheerder
Het zat er aan te komen.
Waarschuw beheerder
Zet ze lekker allemaal aan het werk ofzo :S Ze hebben schijnbaar allemaal teveel vrije tijd.....

Waarschuw beheerder
donateur
5 tegen 15 ??

naja uit ervaring.. Stein is een kutdorp ;p

Hup Gelaen 8)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
nadat een groepje van vijf Marokkanen een groep van ongeveer vijftien autochtone jongeren aanviel met stokken en stoelpoten

Ik ben wel anders gewend van ze...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Stein über alles hehe! :p

nee ff zonder gekheid, wederom triest!

Waarschuw beheerder
Dat ze elkaar maar lekker afmaken. :[

Inge

Waarschuw beheerder
1 Ding is zeker als hier meer aandacht aan word besteed, media en diverse fora, zal het zeker in meerdere delen van Nederland gaan spelen denk ik. Of misschien juist niet, in limburg zijn de verhoudingen tussen autochtone en allachtone anders dan bijv in Amsterdam. Met verhoudingen doel ik op het omgaan met elkaar en de hoeveelheid.

Stelletje belgen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Precies, imitatiebelgen :)
Waarschuw beheerder
Mwa, zal wel niet in zo'n vaart lopen denkik.

Dit is typisch een groep mensen met een IQ van een stuk peperkoek. Neem aan dat normale mensen niet zomaar vrouwen met stenen gaan bekogelen wanneer zij iets lezen in de media.

Waarschuw beheerder
imitatiebelgen

Jij bent toch ook Limbo?

Inge
Waarschuw beheerder
1 Ding is zeker als hier meer aandacht aan word besteed, media en diverse fora, zal het zeker in meerdere delen van Nederland gaan spelen denk ik. Of misschien juist niet, in limburg zijn de verhoudingen tussen autochtone en allachtone anders dan bijv in Amsterdam. Met verhoudingen doel ik op het omgaan met elkaar en de hoeveelheid.

Stelletje belgen.laatste aanpassing: 17 november 2004 17:03

Wat hebbie tegen belgen?? :D :D

Maar eerlijk is eerlijk je hebt wel gelijk.
Waarschuw beheerder
donateur
Zet ze lekker allemaal aan het werk ofzo :s Ze hebben schijnbaar allemaal teveel vrije tijd.....

Alsof wij hier iets zinnigs zitten te doen :vaag:

Eerst jezelf dan andere beschuldigen oke :d
Waarschuw beheerder
donateur
Nou hey.. "lonsdalejongeren" wat een mensen..

Mjah.. dat ze elkaar lekker flink houwen haha
Waarschuw beheerder
donateur
houwen hahaha een limbo ofzo :s

Waarschuw beheerder
donateur
2 Inge: Nee hoor.
Waarschuw beheerder
de bom moest gewoon een keer barsten in holland!!
dat is nu ook gebeurt en waar het eindigt..? :no:
Waarschuw beheerder
uhm, een vriend van me gaat altijd naar reuver en venray (vind ie vet ofzo:vaag: ) en ik meen dat wat in dit artikel staat al een paar maanden geleden gebeurd is met die kermis, is toen ook nog op L1 geweest, maar op de site van de bron staat indd ook 17 november, vind het wel raar:S

Waarschuw beheerder
Sorry, ik haal je met iemand anders door elkaar. ;)

Inge

Waarschuw beheerder
donateur
uhm, een vriend van me gaat altijd naar reuver en venray (vind ie vet ofzo ) en ik meen dat wat in dit artikel staat al een paar maanden geleden gebeurd is met die kermis

Dit is STEIN, niet Reuver :s

zet je bril eens op o:)

het refereerd alleen aan Reuver,..... maargoed, begrijpend lezen was niet je sterkste vak op school, ik begrijp het...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ben juist goed in begrijpend lezen, maar de media haalt zovaak vanalles doormekaar en dit verhaal leek wel heel erg op wat r een tijd terug is gebeurd, daarom ff checke...

ohja, me bril had ik trouwens al op ;)
Waarschuw beheerder
donateur
begrijpend lezen :vaag:

Wat heeft lezen zin zonder het te begrijpen? :vaag:

Waarschuw beheerder
donateur
tis een feit dat er in limboland veel wazi's rond huppelen :yes:

Ik kom dan ook nooit verder als weert want daar valt 't nog wel mee gelukkig....
Waarschuw beheerder
Alsof wij hier iets zinnigs zitten te doen

Eerst jezelf dan andere beschuldigen oke

Ik ga niet zomaar iemand te lijf omdat hij/zij anders is, en als ze achter pf zouden zitten gingen ze elkaar niet op straat te lijf...
Waarschuw beheerder
Laat ze lekker rellen...

Waarschuw beheerder
Ja, zoals in LANDGRAAF. Daar wonen net 3 buitenlanders en staan alle lantaarnpalen volgekalkt met white pride tekens en hakenkruizen. :S

Inge
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Nu Den Haag nog (y)
Waarschuw beheerder
in zuid-limburg valt het nog redelijk mee, volges mij is het in midden limburg (venray, reuver dus) nog het ergste
Waarschuw beheerder
hier is het ecdht mega erg hoors aleen maar vecht partijen
aleen jah het is allemaal door een ding ontstaan
dat er zow veel rellen zijn tjah
Waarschuw beheerder
donateur
Oppakken, Deporteren, Tewerkstellen !!!
Waarschuw beheerder
Ja, zoals in LANDGRAAF. Daar wonen net 3 buitenlanders en staan alle lantaarnpalen volgekalkt met white pride tekens en hakenkruizen.

Ingelaatste aanpassing: 17 november 2004 17:36

Komt waarschijnlijk omdat ze die mensen ook niet willen kennen. Wat de boer niet kent, haat die zeg maar :devil:
In een beetje grotere steden krijg je vanzelf wel een allochtone collega's/kennisen/buren en voor je het weet blijken ze niet allemaal extremist te zijn en mischien zelfs wel aardig. :jaja:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
oppakken - deporteren - te werkstellen :[
Waarschuw beheerder
en nu theo van gohg dood is denke lonsdale jongeren dat ze alles mogen sloopen hehehe:D in venray is ook moskee afgebrand
tja dat gebeurd nuow eenmaal he en deze streid in midden limburg zxal denk ik nog heel lang duuren
tot dat er een nieuwe rechtse partij zal komen daar willen nu heel heel heeeeeeel veel mensen op gaan stemmen dus tjah
we zien wel wat er gebeurd
hier in nederland
Waarschuw beheerder
Je antwoorden zijn net zo vaag als je forum plaatje :vaag:
Zet eens een bril op mischien zie je de wereld dan wat helderder ........
Waarschuw beheerder
tijd dat er een nieuwe extreemrechtsepartij komt

dat is goed want dan houden die leeghoofdige leeuwenaanbidders zich een beetje rustig
Artiest {SHOWLIST artist 25687, 83908, 50688}
Waarschuw beheerder
Toenet de jeugd uit Helden op het 6 uur nieuws gezien...

Ik viel bijna van mijn stoel, wat een domme mensen.
Schandalig allemaal...leuk visitekaartje voor Limburg..
Waarschuw beheerder
ik zou geen leven willen voorstellen zonder de buitenlanders!
tering alleen maar van die lompe boeren!
maar ben met jullie eens dat het op diversen plaatsen erg uit de hand loopt!

oppakken - deporteren - te werkstellen, je moet dan wel de juiste aanpakken...!
Waarschuw beheerder
donateur
Limburg is toch al de gevaarlijkste provincie met de meeste moorden per jaar :d
Waarschuw beheerder
jeeej en ik woon daar dan echt gezellie man :p wil weer weg
Waarschuw beheerder
%) hoorde van n vriend van me die Limburger was dat t daar een paar jaar geleden ook al wel n beetje zo was, iig n stuk meer dan in Amsterdam
Waarschuw beheerder
Een vd trieste dingen die ik ooit heb gezien.
Het meeste slechte aan het hele verhaal is dat Leraren en de NOS deze pubers ook nog 'serieus' nemen ook.
Want als je ook maar een beetje nadenkt snap je dat het om impulsieve domme jongeren gaat.
Waarom moeten dit soort achterlijke dingen nu weer naar voren worden gebracht alszijnde een sensatie verhaal.
Dit gaat toch nergens over,ze hebben het over Londsdalers.
Dat zulke mensen in een hokje worden geplaatst vind ik teneerste triest,ten tweede zijn die pubers zelf triest en tenderde wat ik ook al eerder aangaf het gaat om kids die niet beter weten.
Waarom schenkt een weldenkend(? ) medium hier in godsnaam aandacht aan? :no: :s
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
hoorde van n vriend van me die Limburger was dat t daar een paar jaar geleden ook al wel n beetje zo was, iig n stuk meer dan in Amsterdam

tot mn 18e gewoond, en jah het was er altijd al, alleen nu wordt er pas aandacht aan besteed....
Waarschuw beheerder
STEIN TERROR CITY
die moppuh uit geleen hebben altyd grote mond met hun leipe SSG whahaha laat me niet lachuh.. welke lonsdalers uit stein ??? hahah die kleine kindjes zeker van 15 a 16 jaar oud... die zich uitgeven voor de SNG hahaha wat een lachertje
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
15 tegen 5 en dan verliezen? hehe... tja het zijn toch mietjes allemaal die rechtse lonsdale vogeltjes...

maar laat ze mekaar maar afslachten.. stakkertjes

Waarschuw beheerder
de 'lonsdalers' 8) whaaaaaaaahahaha

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ken je ze niet? ze zijn 16 17 of 18 jaar, denken dat ze gabber zijn en dragen hele stoere kleding

thuis worden ze geslagen en ze zijn te dom om hun problemen op te lossen.. eigelijk zijn ze heel zielig dus :(

Waarschuw beheerder
Stom volk! Zo escaleert het zich erger in andere dorpen/steden.
Vooral als de media er met de neus bovenop staat!
Waarschuw beheerder
het was niet 5 tegen 15 dit klopt niet
Waarschuw beheerder
ken je ze niet? ze zijn 16 17 of 18 jaar, denken dat ze gabber zijn en dragen hele stoere kleding

thuis worden ze geslagen en ze zijn te dom om hun problemen op te lossen.. eigelijk zijn ze heel zielig dus

Jij bent al net zo bevooroordeeld als die lonsdale dragers waar je het over hebt...
Waarschuw beheerder
Stom volk! Zo escaleert het zich erger in andere dorpen/steden.
Vooral als de media er met de neus bovenop staat!

Juist
Waarschuw beheerder
het was niet 5 tegen 15 dit klopt niet

5 tegen 5 want 10 waren snel weggelopen?? 8)

Vertel is hoeveel waren het er dan??
Waarschuw beheerder
Pfffffff ..... triest hoor allemaal ...
Is dit het begin van rassen rellen ofzo ???

Waarschuw beheerder
Toenet de jeugd uit Helden op het 6 uur nieuws gezien...

Ik viel bijna van mijn stoel, wat een domme mensen.
Schandalig allemaal...leuk visitekaartje voor Limburg..

Ik kan het ook niet laten om te lachen. Maar het is echt een schande voor Nederland dergelijke mensen, of het nou lonsdalers zijn of de andere kant.
Waarschuw beheerder
....en dan te bedenken dat Venray nog een van de relaxtere dorpen was vroeger....
Waarschuw beheerder
Zag net het nieuws, jezus wat een garnalen zeg.

korstmos heeft nog meer verstand
Waarschuw beheerder
ja ooit is de maat vol !
ik ben zelf geen lonsdaler, maar de fustratie loopt bij ook al aardig hoog op
Waarschuw beheerder
Die korstmos nazi's zijn geen haar beter dan die nep fundamentalisten.

gelukkig hebben ze 1 ding gemeen dat ze allebij zo achterlijk zijn als een stoeptegel :Z

snap niet waar die mensen uit die dorpjes zich zo druk maken :S

Waarschuw beheerder
donateur
van mij mogen ze , ze allemaal in een weiland bij mekaar flikkeren.

Waarschuw beheerder
wees blij dat ze hun lonsdalers noemen en geen gabber. ik durf te wedde dat de helft van die jongeren zich gabber noemt.
Waarschuw beheerder
donateur
Ja, zoals in LANDGRAAF. Daar wonen net 3 buitenlanders

Wat betekent volgens jou het begrip "buitenlanders" dan ? Alleen Marokkanen ofzo ?

Als namelijk Duitsers daar ook bij horen, gaat het toch om wat meer dan 3 buitenlanders.
Waarschuw beheerder
Ik ben een Lonsdeel Qrimineel! :vaag:
Denken kan ik niet, want ik onthoud niet zo veel! :vaag:
Waarschuw beheerder
gelukkig hebben ze 1 ding gemeen dat ze allebij zo achterlijk zijn als een stoeptegel

Gelukkig??

Waarschuw beheerder
donateur
Sorry, ik haal je met iemand anders door elkaar. ;)

Inge

Shit happens Inge..
(f)

Waarschuw beheerder
zat er al aan te komen:s, spanningen zijn nogal hoog hier in venray de laatste tijd:no:

Waarschuw beheerder
he mafkeze doe nou niet of et een getto is daarzo in limburg. die lonsdale mannetjes zijn meestal ziekerds je en denke dat ze stoer zijn. je ziet dat soort figure alleen maar in boerengechuchten lopen maar niet hier in de randstad hahaha
Waarschuw beheerder
Ik kan t begrijpen dat deze dingen gebeuren,..majah echt slimme mensen zijn t nie die hieraan meedoen:S:S
Geweld lost gewoon nix op!!
Er moet eens goed met elkaar gepraat worden denk dat dat een betere oplossing zal zijn

Waarschuw beheerder
donateur
Ik kon het begrijpen als het in dezelfde week als als van Gogh werd doodgeschoten.

Maar nu heeft het er echts niets meer mee te maken, dus moeten we het ook zien als een losstaand feit.

en feit is dat de politie hun werk niet goed doet.
Waarschuw beheerder
tjah alsof de politie er alles aan kan doen:S
t zijn gewoon jongeren met t IQ van de bekende stoeptegel die menen dat geweld alles oplost:S:S
Waarschuw beheerder
Ik ben een Lonsdeel Qrimineel!
Denken kan ik niet, want ik onthoud niet zo veel!

8)

Al die identiteit-loze lonsdale pubertjes moeten zich eens met andere dingen bezig houden dan met politiek..

Probeer het woord "politiek" eerst eens te spellen anders ;)

:frusty:
Waarschuw beheerder
uhhh.

P--O--O--L--I--E--T--Y--Q
Waarschuw beheerder
Ik ga hier niet eens woorden aan vuil maken O:)
Waarschuw beheerder
donateur
is toch normaal dat zowat gebeurt..
lang niet alle mensen wat lonsdale dragen zijn extreem rechts maar moeten we het dat pikken als we op straat aangevallen worden ofwat?
d8 het dus echt niet he
Waarschuw beheerder
In Venray raakten dinsdagavond twee jongeren uit Venray (19 en 20 jaar) gewond nadat een groepje van vijf Marokkanen een groep van ongeveer vijftien autochtone jongeren aanviel met stokken en stoelpoten.

Tuurlijk willen de jongeren onder ons zeker in deze tijd politiek correct overkomen en roepen "kut-wazi's" etc etc. Het is nu hip natuurlijk om te zeggen dat men een onderscheid moet maken en dat niet alle allochtonen crimineel zijn dus wat doet men automatisch? Ja, schuld leggen bij de "kut-wazi's". Laat ik voorop stellen als je nu nog Lonsdale draagt: "ZOOO 2003". maar mensen aanvallen met stokken en stoelpoten wordt maar gerechtvaardigd? Omdat schijnbaar 1 persoon een steen naar die vrouw gooide???? Och wat lullen we maar weer lekker met elkaar mee.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Laat ze elkaar maar afmaken: 2-0 voor ons! :devil:

Waarschuw beheerder
Niks hip zijn... ik weet niet waar jij woont, maar feit is gewoon dat een deel van de allochtonen heel normaal en relaxt is. Idem voor de lonsdale jongeren...

Komt waarschijnlijk omdat ze die mensen ook niet willen kennen. Wat de boer niet kent, haat die zeg maar
In een beetje grotere steden krijg je vanzelf wel een allochtone collega's/kennisen/buren en voor je het weet blijken ze niet allemaal extremist te zijn en mischien zelfs wel aardig.

precies....

En het vervelende is gewoon dat de werkloze criminele irritante jonge marokkanen net zo IQloos zijn als de wazi lonsdalers. Zij kunnen ook niet het onderscheid maken dat niet alle Nederlanders zo tegen hen aankijken... (net zoals niet alle allochtonen cirmineel zijn.)en als er maar genoeg lonsdale gasten komen die er voor het ongeoefende oog als skinheads eruit zien dan krijg je dat de hele allochtone bevolking het gevoel krijgt dat ze niet gewenst zijn. Waardoor bepaalde figuren zioch nog meer gaan afzetten tegen de westerese samenleving... wat weer irritatie wekt bij gematigde lonsdalers en andere gematigde nederlanders. Deze laten hun stem horen, waardoor de allochtone bevolking zich nog meer in het nauw gedreven voelt en zich dus nog meer gaat afzetten...

Hoe lang moet ik doorgaan om je in te laten zien dat het een vicieuze circel is?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
kort gezegd: er zijn gewoon twee groepen die het voor heel nederland verneuken. Maar dat wisten we al.

Waarschuw beheerder
donateur
tsja ik zie ze meer als 2 grote vriendengroepen die mot met elkaar hebben

en dat ze hetzelfde over bepaalde zaken denken zorgt alleen maar voor mee broederschap wellicht in beide kampen en ze weten dat van mekaar

dus als er problemen zijn weten ze elkaar wel te vinden

beide zijn intolerant ten opzichte van elkaar en dat zal vast een verdomd goede reden hebben dat ze zo over elkaar denken en met elkaar op de vuist gaan
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
maar feit is gewoon dat een deel van de allochtonen heel normaal en relaxt is. Idem voor de lonsdale jongeren

Heb ik ergens beweerd dat dit niet het geval is???
Waarschuw beheerder
tsja ik zie ze meer als 2 grote vriendengroepen die mot met elkaar hebben

en dat ze hetzelfde over bepaalde zaken denken zorgt alleen maar voor mee broederschap wellicht in beide kampen en ze weten dat van mekaar

dus als er problemen zijn weten ze elkaar wel te vinden

beide zijn intolerant ten opzichte van elkaar en dat zal vast een verdomd goede reden hebben dat ze zo over elkaar denken en met elkaar op de vuist gaan

Precies
Waarschuw beheerder
kvind dat balkenende is naar limburg moet om het fenomeen normen en waarden uit te leggen :[
Waarschuw beheerder
Ja, zoals in LANDGRAAF. Daar wonen net 3 buitenlanders en staan alle lantaarnpalen volgekalkt met white pride tekens en hakenkruizen
in mijn straatje wonen ff denken....4 buitenlandse gezinnen...wacht ff..ik BEN ZELF buitenlands...oi oi oi...ik zie nergens white pride tekens en hakenkruizen. Moet toch es gaan kijken voor een andere bril.. Of is er misschien nog een LANDGRAAF in Nederland?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
in mijn straatje wonen ff denken....4 buitenlandse gezinnen...wacht ff..ik BEN ZELF buitenlands...oi oi oi...ik zie nergens white pride tekens en hakenkruizen. Moet toch es gaan kijken voor een andere bril.. Of is er misschien nog een LANDGRAAF in Nederland?

Het was alleen maar een statement hoor volgens mij??
Waarschuw beheerder
ach...

altijd in gebieden waar veel nederlanders wonen en weinig buitenlanders wonen, stikt het van de 17 jarige wazi losertjes...

in dorpjes in brabant
in friesland
in limburg

allemaal meelopertjes...
Waarschuw beheerder
Jaaaaa....snap ik....maar het is vaak dat men met de plaatsnaam LANDGRAAF gooit in deze discussies (Niet hier op PF, maar in het algemeen) en daar wordt ik doodmoe van. Statement of niet, het gaat vervelen.

altijd in gebieden waar veel nederlanders wonen en weinig buitenlanders wonen
.............zucht.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Landgraaf hhmmm werden daar niet de wereldbeker snowboarden gehouden?? ;p
Waarschuw beheerder
landgraaf was toch ook mysteryland?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
En pinkpop toch ook??
Waarschuw beheerder
Landgraaf: idd wereldbeker snowboarden (was trouwens heel leuk en gezellig!!)..Niet Mysteryland, wel Love Fields EN Pinkpop (was Pumi ook duidelijk aanwezig)!! :yes: onthoud dat maar...en niet dat gedoe met zogenaamde wazi's en what de foek nog meer.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
mysteryland 97 ofzo was in landgraaf geloof ik
Waarschuw beheerder
Neej.....niet doorgegaan, wel gepland... helaas.
Waarschuw beheerder
bericht in "de limburger"

>de politie kent de "lonsdale" jongeren in venray,van wie eergisteren een groep betrokken was bij een vechtpartij met jongeren van marokkaanse afkomst,bij naam en toenaam. het gaat om dertig jongeren van 14 tot 20 jaar met "foute opvattingen"
dat zegt een politiewoordvoerder.
van de marokkaanse jongeren heeft de politie een minder goed beeld.zij komen niet zo vaak in aanraking met justitie en zijn als groep minder goed herkenbaar <

WAAR SLAAT DIT NOU OP WANT ALS JE MET 5 MAN LOOPT DIE KAAL ZIJN OF LONSDALE DRAGEN word je gegarendeerd aangesproken door de woute op straat maar bij een groep buitenlandse jongeren zal geen politie agent gaan vragen wat ze doen ook al zou het nodig zijn !!!

een ander kranten artikel in dezelfde krant gaat over een groepering van radicale moslims wat actief is geweest
vorig jaar in geleen

ik vind dat hele gedoe om lonsdale ABSURD !!
maar ik ben blij dat er een groep is wat er genoeg van heeft hoe de dingen gaan in nederland en daar voor uit komt ze moesten het alleen op een andere manier aan pakken
:respect::respect::respect:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:gaap:
Waarschuw beheerder
zeg dat.... maak me wakker als iemand iets nuttigs te melden heeft... :Z
Waarschuw beheerder
tuup en slaaij

:[

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik maak je wel wakker als ik zelf wakker kan blijven :gaap:
Waarschuw beheerder
ach...

altijd in gebieden waar veel nederlanders wonen en weinig buitenlanders wonen, stikt het van de 17 jarige wazi losertjes...

in dorpjes in brabant
in friesland
in limburg

allemaal meelopertjes...

En Boskoop.....:x
Waarschuw beheerder
tuup en slaaij
uhm wabliefjes?
Waarschuw beheerder
heb ik geleerd van limburgers :[

tuup :[ en uh

mestreech b)

boskoop de gekste 8)
Waarschuw beheerder
Tuup, ouw hoer niet hey, ram vet. Tietsche in de kop, ouwe. Ik ben echt van het freake vandaag.....qut. Ik ga man, ik ga...ik krijg het niet meer geregeld ouwe...

*trekt haar Lonsdale muts nog verder over haar halfkaalgeschoren kop en lacht haar scheve tanden bloot*

Ich kenn der nit mië tëege.. :frusty:

8)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Daarom hoef ik dus ook geen lonsdale meer aan omdat ik niet met die zielige figuurtjes vergeleken wil worden die afgelopen week op tv waren.

Maar ergens kan ik me wel voorstellen dat sommige er genoeg van hebben want ik was een keer in venlo en dan wordt je ook zomaar uitgescholden door enkele groepjes allochtonen. Ik scheld hun toch ook niet zomaar uit als k*t marrokaan ofzo.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:gaap:
Waarschuw beheerder
ik was een keertje in amersfoort en toen zei iemand: hey rollie

:[ asociale hoi rollie roepers altijd :@

kzeg toch ook niet hoi :[
Waarschuw beheerder
Meen je niet....

Weet je wat ik es had? Kwam ik in un winkul en vroeg die qutvrouw: Mag ik U misschien helpen?!!!??? :@ Niet te geloven...ze zei UUUUUU...alsof ik al zo'n ouwuh bejaarduh (duh.duh...ik word gek van dat uhhh) ben. :[

Alle winkelmevrouwen moeten oprotten... echt... grrrrrrrr.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik ben wakker hahahahahaha 8)

Waarschuw beheerder
ik draag zelf ook lonsdale
maar k kan nu niet zeggen dat ik extreem rechts ben ofzo...
dus ik val niet onder de zogenoemde LONSDALE jongeren..
maar kom er niet mee aanzetten dat die buitelanders gediscrimineerd worden... dat doen ze zelf
Waarschuw beheerder
Ik draag nooit lonsdale, want het staat me gewoon niet...helaas maken ze geen roze truien met bloemetjesprint en strikjes op de schouders. Eigenlijk best bekrompen. Das discriminatie van de mens die van bloemetjes designtjes houdt....

Buitenlanders? Ja..waar heb je het dan over. Lekker duidelijk.
Waarschuw beheerder
yoyo

DIE HARD NL je hebt groot gelijk!
niet elke lonsdale drager is een rasist onthou da goed.
Waarschuw beheerder
Ik draag ook soms lonsdale, maar ook andere merken. Ik hou ook van hardcore, ik heb ook op Pim Fortuyn gestemd en zou nu op Wilders stemmen waarschijnlijk. Ben ik dan een rascist? wat een onzin!
Ik word echt schijtziek van die grijze muizen hier in Nederland die altijd overal een zondebok zoeken=>die kortzichtigheid van die mensen: bah!
Nu zijn het de mensen die lonsdale dragen die tot zondebok worden gemaakt. Het is verdomme gewoon een boksMERK wat ook door sommige allochtonen gedragen wordt. Ik ga dus echt niet nu ineens geen lonsdale meer dragen in een land waar vrijheid van meningsuiting hoog in het vaandel staat. Is er dan geen vrijheid van kledinguiting????
En dan die uitspraken van die zielige PF-ers hier die het merk lonsdale stereotyperen als een merk,wat gedragen wordt door domme mensen die zwaar rascist zijn. Ik studeer aan het HBO,heb een bovengemiddeld IQ en ben niet extreem-rechts. Gister zag ik het journaal om 6 uur=> laten ze een paar kinderen zien die lonsdale dragen en die niet bepaald intelligente uitspraken doen. Vervolgens laten ze een bomber van masters of hardcore 10 seconden in beeld zien, terwijl er over rechts-extremisme gesproken wordt=> lekker voor de hardcore-scene!
Bedankt media en mensen die heer mee meelopen, stelletje trieste gasten, get a life!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Fr ont Ruttuh wat zijn de redenen waarom jij op Pim Forutyn hebt gestemd, wat houdt de programma van Wilders in en wat zijn de punten waardoor jij je stem op hem wilt uitbrengen...

Ik wil namelijk niet kortzicgtig zijn en een zondebok zoeken...

Waarschuw beheerder
donateur
man,ik droeg al lonsdale toen die pipo'tjes nog naar 'smurf the house' luisterden......
en de media laat t nog wat feller doen klinken,is ook al triest,waarom lonsdale-jongeren?!
echt een stomme benaming,waarom niet: de lokale red-neck inbreed hilbillies? vs de ali-b achtige medelanders?!
in ons dorp (oudenbosch-brabant!!) is t haast een op een
maar je hoort nooit shit als dit......

maar ik denk dat dit pas t begin is hoor,helaas
zoals danny glover al zei in lethal Weapon3....
I'M GETTIN TO OLD FO' THIS SHIT.....
Waarschuw beheerder
ach...

in dorpjes in brabant
in friesland
in limburg

allemaal meelopertjes...

ja en in utrecht noord-holland en weetikveel waar zijn er veel buitelanders die de baas menen te zijn. die hier in limburg ook overigens ook zijn.
en diegene die daar wonen zijn schijt voor de buitenlanders en lopen allemaal met hun mee.
je word echt gek van die mensen op straat, kunnen hun bek niet houwen, slopen dichen en zoeken ruzie. maar daar heb ik met nederlandse "lonsdale" jongeren geen last van..
Waarschuw beheerder
ik ben zelf 23 dus ook geen "pipootje" meer, maar goed de media moet die ventjes zoiezo niet al te serieus nemen. De naam "lonsdale-jongeren" is totale onzin, maar dat klinkt weer lekker sensationeel.

to:esco

Ik kan hier wel het hele programma van wijlen Pim Fortuyn en Wilders erbij gaan halen,de bureaucratie, zorg toetreding EU en dergelijke, maar dan wordt het hier weer een politieke discussie en daar gaat het nu effe niet om. Het gaat er vooral over dat ze waken of waakte over de Nederlandse samenleving die bedreigd wordt door het gevaar van moslim-extremisme wat ook verergerd wordt door een te snelle toestroom van allochtonen de voorbije 40 jaar. De mensen die nu over de schreef gaan en nog aan te pakken zijn, willen ze ook aanpakken, maar voor de lange termijn zijn ze voor een rem op de toestroom van allochtonen en het harder aanpakken van criminele allochtonen die zich niet in de Nederlandse samenleving willen aanpassen.
Is dat extreem-rechts? Ik dacht het niet, het is gewoon een rechts gedachtegoed, absoluut niet extreem, dus ik ben geen rascist, maar draag wel lonsdale.....
Waarschuw beheerder
vreemd... ik draag ook lonsdale maar krijg nooit gezeik met allochtonen
Waarschuw beheerder
:D

Altijd in Limburg en Brabant deze zooi.

Kun je we zien dat t Zuiden echt 30 jaar achterloopt. Ze zijn hier bang voor elke scheet, laat staan als iets anders is. Van kinds af aan groei je al op met het idee dat het ene dorp waar jij woont goed is en het andere dorp slecht.

Ik kom zelf uit zo'n limburgs dorp, daar wonen echt 10 Turken en een handjevol Marocs ofzo.Stelt geen ruk voor.

Ze zouden die pubertjes eens een weekje in de Bijlmer moeten zetten. :D Dan heb je recht van spreken.

Niet als je in fucking Steijn woont waar de verkiezing van Prins Carnaval het heftigste event van het jaar is. Djeez je kunt wel merken dat er nogal veel inteelt heerst in provincies als Limburg (en sorry als ik daarmee iemand voor zn kop stoot, ik vat t zelf niet persoonlijk op maar t is gewoon een feit). Als Janssen met Janssen blijft neuken en hun zoontje weer met een andere Janssen dan krijg je uiteindelijk van die onderontwikkelde slakkenhuisjes die niets anders kunnen als een beetje beehhhbeeehhhh roepend achter de kudde aanlopen.

Ik neem t niet serieus, nooit gedaan ook. Vind t eerder enorm lachwekkend zulke droeftoetertjes.

Ze zouden al die dorpjes als Steijn op een grote berg moeten donderen, hek erom heen en daar al die puberale wazi'tjes verplicht laten samenleven met die vervelende Marokkaantjes. Kunnen ze mekaar mooi afmaken. (l)
Waarschuw beheerder
Ze zouden al die dorpjes als Steijn op een grote berg moeten donderen

Het ontstaan van het Limburgs heuvellandschap aldus W. Jacky.
Waarschuw beheerder
Kan het wel begrijpen hoor...

Je zal maar in Limburg wonen... :no:

Waarschuw beheerder
Ik kan hier wel het hele programma van wijlen Pim Het gaat er vooral over dat ze waken of waakte over de Nederlandse samenleving die bedreigd wordt door het gevaar van moslim-extremisme wat ook verergerd wordt door een te snelle toestroom van allochtonen de voorbije 40 jaar.

1. toestroom is nog nooit zo laag geweest. Hoor zelfs dat mensen nog niet eens meer willen komen... Stond zelf ook :o toen ik dat te horen kreeg...
2. Pim en Wilders hebben (nog) niks gedaan dus ook niet waken. Enigste wat zij hebben gedaan is verdeeldheid veroorzaken tussen groepen mensen binnen voor jou o zo belangrijke Nederlandse Maatschappij...:yes:
3. Moslim-extremisme wilt iedereen aanpakken net zoals bijna iedereen het rechts-extremisme weer voor de zoveelste keer wilt aanpakken.

De mensen die nu over de schreef gaan en nog aan te pakken zijn, willen ze ook aanpakken, maar voor de lange termijn zijn ze voor een rem op de toestroom van allochtonen en het harder aanpakken van criminele allochtonen die zich niet in de Nederlandse samenleving willen aanpassen.
Is dat extreem-rechts?

Iedereen wilt criminelen aanpakken en harder straffen. Fuck is toch ziek dat een pedofiel na het uitzitten van een aantal jaar weer verder kan gaan waar hij is gebleven?
Rem op allochtonen hoeft ook al niet meer, zie cijfers CBS...

En dan harder aanpakken van criminele allochtonen en of dat extreem-rechts is? Wel als je criminele allochtonen anders gaat behandelen als Nederlandse criminelen...

Maar al met al ben je wel heel snel met het maken van je keuze om op Wilders te stemmen. misschien verstandig om je even iets meer te verdiepen in zijn programma en of hij wel echt denkt wat jij denkt te begrijpen ;)

Waarschuw beheerder
donateur
sluit me totaal aan bij wackiejacky.
Waarschuw beheerder
to esco:

Wilders zit in de 2e kamer, dus waakt wel over de Nederlandse samenleving.
Fortuyn en Wilders hebben niet voor de verdeeldheid gezorgd, die was er al. Zij hebben deze aan de kaak gesteld, waardoor het meer in de publiciteit kwam.
De toestroom is nog nooit zo laag geweest => dat is niet het resultaat van paars 1 en 2, maar het resultaat van het gedachtengoed wat Fortuyn, waar veel partijen nu mee aan de haal zijn gegaan. Na zijn dood is de hele politiek wat meer naar rechts "opgeschoven", en die nieuwe aanpak (o.a. door Nawijn en nu Verdonk)heeft geresulteerd in die lage toestroom van nu ja. Nu is de vraag of we die lage toestroom willen behouden, ik zeg van wel, daarom zal ik waarschijnlijk op Wilders gaan stemmen (wat niet de enigste reden is uiteraard)

Waarschuw beheerder
donateur
ik zie die figuren als Wilders en Fortuin alleen maar als lawaai makers.
Mensen die ergens tegen zijn, maar niet zeggen waar ze wel voor staan.

Of als ze ergens voor staan zijn het gouden bergen, maar ik weet weer niet waar ze het van gaan betalen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Of als ze ergens voor staan zijn het gouden bergen, maar ik weet weer niet waar ze het van gaan betalen.

nee dat heet de pvda... die beloven ook van alles maar waar ze het geld vandaan halen :[

Waarschuw beheerder
donateur
die ook ja
Artiest Ravebabe
Waarschuw beheerder
om de waarheid te schrijven is ook moelijk of niet :S
Waarschuw beheerder

Nu hoorde ik dat Helden-Panningen dus net ook op t nieuws was. Wat van die blije "Lonsdale-gabbers" (leuk he, ze hebben met hun mongoloide denk- en waanbeelden niet alleen de naam van dat kledingmerk in discrediet gebracht mar ook nog eens de hele hardcorescene door t slijk gehaald) die helemaal uit hun dak gingen toen ze een camera zagen en heel stoer met zn allen trots liepen te doen. :D

Dat is dus dat dorpje met die 6 buitenlanders waar ik gewoond heb.

Kwam laatst al een plaatje tegen ja naar aanleiding van zo'n vertaalprogrammaatje dat een stel van die gastjes uit dat dorp in elkaar had gedraaid...kreeg je zulke poSStSS. Echt te trieSSt. :D

Ik schaam me echt als ik zulke berichten hoor dat ik daar 7 jaar gewoond heb. Pfff als er ergens geen ernstige allochtonenproblematiek is is het wel in zo'n dorpje. Maar ja, wat de boer niet kent dat vreet 'ie niet.

Dit zegt denk ik voldoende:

[img]http://groups.msn.com/_Secure/0RQAAAG8VA*wGAsIVCTmdd9BhV37pzrhRBlgVLXkq0gCg!IqkKZSdFm4!1oshhAeRt1jYrDW65KLlRKCAI5r*oIXhFOZ0W7tpciTxwGA2fEE/Sukkels.jpg?dc=4675498051949989476[/img]

Met zn Hitlersnorretje...

Goddamn...

Ze zouden alles met een IQ onder de 75 gewoon standaard moeten euthanaseren. Los je heel wat van de problemen op in dit land.

Waarschuw beheerder
Ze zouden alles met een IQ onder de 75 gewoon standaard moeten euthanaseren. Los je heel wat van de problemen op in dit land.

je bedoelt a la Hitler :devil:

Chris
Waarschuw beheerder
Ja tuurlijk Chris, ik ps me gewoon even an aan die mensen.

Haha dat snorretje...allemachtig zeg...

OpperKneusheid ten top dit!

Waarschuw beheerder
Hehehe, in principe mogen die Marocs en lonsdeel fuckers elkaar wel vermaken, misschien kunnen we er nog een reallife soap van maken, ik bel John effe(y)

Chris

Waarschuw beheerder
Misschien wil die op Elstak lijken??

Ik vind t geen probleem hoor...
Artiest {SHOWLIST artist 31027, 16404, 58027}
Waarschuw beheerder
De meeste van die zwaar besproken Lonsmannetjes op 't nieuws en zo zijn 14-jarige stakkertjes uit 1 of ander dorpje met 3 allochtone gezinnen waar ze zeker weten dat ze in de meerderheid zijn.

En de buitenlanders die in dorpjes wonen zijn meestal de rustigste mensen van heel allochtoon nederland...

Die tjappies wat ik op TV zie de laatste tijd, zou ik me zwaar voor schamen als ik een extreem rechtse was...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
in amersvoort wonen die mensen ook Rollie!!
ook van 21 hahaha

Waarschuw beheerder
donateur
Ik schaam me echt als ik zulke berichten hoor dat ik daar 7 jaar gewoond heb. Pfff als er ergens geen ernstige allochtonenproblematiek is is het wel in zo'n dorpje. Maar ja, wat de boer niet kent dat vreet 'ie niet.

Dat is bijna altijd. Kom hier maar met je WP kettinkje of je NL vlag op je mouw rondlopen, dan haal je met veel geluk 30 meter voordat een marokkaan je te pakken heeft.

De grootste racisten wonen altijd in kleine dorpjes waar nooit wat gebeurd, best raar...

Waarschuw beheerder
dah in venray,
die marokanen vielen hun gewoon zo aan met ijzeren pijpen en knuppels,
terwijl hun dah nie eens gedaan hadden met dah omatje.!

Waarschuw beheerder
voor viptweak
dat zegt dan toch ook iets over die marokanen.
dat je als je met je vlaggetje op je mouw loopt, in elkaar geslagen wordt
Waarschuw beheerder
:gaap: kut racisten :gaap: flikker op met dat vlaggetjes gejank...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
dat zegt dan toch ook iets over die marokanen.
dat je als je met je vlaggetje op je mouw loopt, in elkaar geslagen wordt

das ongeveer even belachelijk als dat ik een auto met een nummerplaat waaronder "rotterdam" staat, niet veilig in Amsterdam kon wegzetten.

Daarbij droegen veel extreem-rechtse figuren ook vlaggetjes en WP tekens op hun kleren hiero.

Waarschuw beheerder
't liekt dokkum wel
Waarschuw beheerder

nee dat heet de pvda... die beloven ook van alles maar waar ze het geld vandaan halen:[

Je kunt het door het CPB doorberekende plan gewoon opvragen, daar staat alles netjes in uitgelegd.

Of ben jij beter in macro economische voorstellen doorrekenen dan het CPB?

Waarschuw beheerder
donateur
De grootste racisten wonen altijd in kleine dorpjes waar nooit wat gebeurd,

Precies! allemaal een grote bek in het gehucht,
In de steden heb je gewoon echt met elkaar te maken en moet je maar met elkaar zien te leven, en dat is trouwens best te doen, ik ken zoveel marrokanen en heb nog nooit echt ruzie gehad ofzo, tis ook een kwestie van opstelling.
Waarschuw beheerder
Ik denk dat t tijd wordt dat ene paar echte naziboys die zogenaamde wazi-jugend eens een keer gaan opzoeken. Samen met wat echte diehard gabbers en wat vertegenwoordigers van t merk Lonsdale.

Niet alleen hebben ze t complete imago van dat kledingmerk om zeep geholpen, ook hebben ze de hele hardcorescene weer in een slecht daglicht gesteld en schaamt extreem-rechts zich werkelijk KAPOT. Een echte nazi zie je geen Losndale dragen want dat merk brengt notabene truien op de markt met Lonsdale loves all colours, Lonsdale against racism en weet ik veel wat. Zelfde geldt met de hardcorescene en de United Gabbers aginst racism and Facism.

Die triestje puberale kutamoebes verzieken het voor zoveel lui, dat ze wat mij betreft wel eens een keer goed hard anaal geneukt mogen worden door zo'n echte nazilul. Zal ze leren.

Geldt overigens ook voor die kutmarokaantjes. Die mogen wat mij betreft ook wel eens worden aangepakt door de Marokannen die WEL keihard hun best doen om t integreren en door hun achterlijke gedrag ene slechte nam krijgen.

Mijn God wat wonen er toch een hoop mongolen in Nederland tegenwoordig. Onbegrijpelijk. Maar ja, iedereen poept ook maar wat kiddo's uit tegenwoordig en van normen en waarden hebben steeds minder mensen kaas gegeten.

het wordt idd maar eens tijd dat ze mekaar lekker gaan uitmoorden. Scheelt weer ene hoop gedoe! :D
Waarschuw beheerder
Fr ont Ruttuh:
De toestroom is nog nooit zo laag geweest => dat is niet het resultaat van paars 1 en 2

Eigenlijk wel. De beperking van de toestroom is onder Paars II al ingezet en daar wordt nu op doorgeborduurd. Waar op dit moment de nadruk op ligt is het uitzettingsbeleid. Daar wordt veel agressiever mee om gegaan dan onder Paars.

Waarschuw beheerder
het gaat nergens over, de overheid denkt nu op eens dat het probleem bij de lonsdale jongeren ligt, maar door wie zijn zo geworden, door dat marokanen als kunnen doen, zonder hard gestraft te worden.
en het probleem van de marokaanse jeugde durven ze niks aan te doen.

voorbeeld: marokaans jeugd in Den Bosch, doen de meeste auto inbraken in de stad, iedereen ziet het, politie weet het ook, maar ze pakken die lui nie op. want ze vinden het te gevaarlijk om achter die gasten aan te rijden, omdat ze op motor runners rijden en nergens naar kijken.

op deze manier krijg ik wel een hekel aan de marokanen, maar dah mag niet ,want nu ben ik een rascist.

gaat toch nergens over

Waarschuw beheerder
Heb net nog ff die tv uitzending gezien, maar nu schaam ik me toch egt wel hoor. Was volgens mij de groep 8 klas van de plaatselijke basischool wat d'r stonden.

Maar het klopt gewoon dat de overheid in het verleden te weinig heeft gedaan, hadden zij toen al meer ingegrepen dan was dit niet in deze mate gebeurt

Werd 5 jaar geleden al voor racist uitgemaakt omdat ik met Lonsdale rond liep is toch gewoon belachelijk.

Ps. Menen ze nou egt dat ze door bijv. het dragen van Lonsdale te verbieden dat er anders over gedacht gaat worden

Waarschuw beheerder
donateur
Werd 5 jaar geleden al voor racist uitgemaakt omdat ik met Lonsdale rond liep is toch gewoon belachelijk.

JUIST! Dat is gewoon al jaren zo, dus diegene die het dragen moeten daar ook niet hypocriet over doen, tis niet nieuw ofzo.

Waarschuw beheerder
Ik heb een hekel aan 2 soorten mensen, aan buitenlanders en aan racisten...

Waarschuw beheerder
ja maar als je een hekel aan buitenlanders hebt ,wordt je nu al gouw uitgemaakt voor racist, dus heb je ook een hekel aan je eigen ;)

Waarschuw beheerder
Ik heb een hekel aan 2 soorten mensen, aan buitenlanders en aan racisten...

Volgens mij bedoel je BEPAALDE buitenlanders, zo niet, heb je een hekel aan jezelf.

Inge

Waarschuw beheerder
Owwwwwwwwwwww, das toch juist de grap in die zin :)

Waarschuw beheerder
Oke. ;)

Waarschuw beheerder
En toch is het wel gedeeltelijk waar
Heb het niet op racisten maar ook een deel van de buitenlanders mag ik niet...
Artiest {SHOWLIST artist 169839, 168185}
Waarschuw beheerder
kheb n hekel aan marokkaanse jongeren (gezien de elke-keer-weer slechte indruk die ik van deze mensen krijg) en Nazi's....

ook zo kortzichtig als de t*ring
Waarschuw beheerder
donateur
Dat is bijna altijd. Kom hier maar met je WP kettinkje of je NL vlag op je mouw rondlopen, dan haal je met veel geluk 30 meter voordat een marokkaan je te pakken heeft.

Dus als Marokkanen aan komen lopen met een Maroc-vlaggetje op hun jas, moeten wij ze ook maar verrot trappen ofzo....
Als ze van dat slechte imago afwillen, moeten ze vooral zo'n acties ondernemen!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
spanningen onder jeugd in limburg?
spanningen tussen allochtonen en allochtonen zou je bedoelen!!
limburgers zijn toch reservebelgen? :P

Waarschuw beheerder
donateur
Dus als Marokkanen aan komen lopen met een Maroc-vlaggetje op hun jas, moeten wij ze ook maar verrot trappen ofzo....
Als ze van dat slechte imago afwillen, moeten ze vooral zo'n acties ondernemen!

Dus omdat iemand iets doet, mag jij het ook doen???

Nee, je mag mensen niet "verrot trappen", maar uitdagen is ook weer iets anders natuurlijk.

En het is gewoon een feit dat boerkes uit het achterland zich verschrikkelijk onderdrukt voelen als er 1 volledig geintegreerde allochtoon woont, terwijl in sommige steden meer dan de helft allochtoon is en diegene die het recht hebben om zich onderdrukt te voelen lopen niet rond met rood-wit-blauw of WP kettinkjes.

Waarschuw beheerder
donateur
Vlaggetjes, tekens, rood wit blauw, witte veters in je kistjes, witte sokken, ruitjes hemden. Waar uit anderen dan moeten kunnen opmaken dat ze racist zijn.
Weet je dat ik die gasten zooooooo zielig vind.

Omdat ze dan schijnbaar al er achter zijn dat de mainstraem niet vind dat alle buitenlanders moeten op typhuh.

En het erge is deze gasten zijn net zo instaat de buurt te terroriseren door puur hun aanwezigheid, net als een groep buitenlanders die bij mekaar staan.
Je kunt er net zo makkelijk een autoradio kopen, met beschadigde kabels.
En toch roepen ze dat de buitenlanders er uit moeten omdat ze krimineel zijn.

Het enigste waar het eigenlijk omgaat, met hun kleding en symbolen is er voor zorgen dat er zeker geen buitenlander met ze in gesprek raakt. (of een ander in teligent wezen, maar daar zijn ze te stom voor)

Omdat ze bang zijn dat ze eens met een buitenlander moeten praten,. En er achterkomen, dat het toch best een aardigge vent is als je hem in de kroeg tegen komt. Met alleen een beetje andere huidskleur, en wat andere gebruiken.

enigste wat nog zieliger is, zijn mensen die er zo rond rennen en ontkennen dat ze racist zijn. Alleen nationalist. . . .

of mensen die weten waar het voor staat, en gewoon om dwars te zijn, deze kleren dragen.

Waarschuw beheerder
donateur
Weet je waar ik me nu zo aan erger,iedereen heeft het maar over de doelgroepen,maar niemand staat even stil bij het feit dat er vreselijke vandalisme word gepleegd.

Ergens in dat dorp zit toch iemand met een stoel zonder pote,misschien wel meerdere sroelen.

DAAR moest de politie naar kijken.

En niet zoeken naar kledinglabeltjes.

Waarschuw beheerder
donateur
uh dekwaadsteniet, kan zijn dat het vrijdag avond is, en ik al een paar FC-Jamaika-Koffie heb gedronken.
Maar ik zie je punt niet.

Waarschuw beheerder
donateur
wel ik maak me vreselijk druk om die stoelpoten die ze gebruikt hebben,die hebben ze wel van iemands stoel afgehaald,en niemand ziet dat als bezwaar.

Sta nu eens stil bij het feit dat er zomaar een slachtoffer over het hoofd word gezien:de stoeleigenaar.

Biertje? koekje erbij?
Waarschuw beheerder
donateur
En niet zoeken naar kledinglabeltjes.

Precies !
Want welke kleding-kenmerken hebben moslimextremisten dan ?
Het gaat om de daden die iemand verricht en niet om de kleding die iemand draagt.

Artiest Havoc 303
Waarschuw beheerder
Viptweak 19 november 2004 21:29
terwijl in sommige steden meer dan de helft allochtoon is en diegene die het recht hebben om zich onderdrukt te voelen lopen niet rond met rood-wit-blauw of WP kettinkjes.

Het lijkt me ook niet echt verstandig om, al is het alleen maar een Nederlands vlaggetje, met dergelijke snuisterijen op je kleding rond te lopen in een omgeving waar wellicht de helft van de mensen van niet-westerse origine is...

Voor de rest kan ik me niet echt druk maken om de hele heisa rond "lonsdalejongeren vs. allochtonen". 'T is niks meer of minder als het zich tegen iets of iemand afzetten van 2 jeugdculturen, iets wat al in de jaren '60 van de vorige eeuw gebeurde met de "hippies en de nozems".
Waarschuw beheerder

Leuker nog, ik hoorde van mn broertje dat eergisteren niet alleen mn oude drop op tv was, maar dat die kukels ook nog eens op dezelfde school zaten wals waar ik heb gezeten! En dat ze echt ZWAAR voor lul stonden.

Onbegrijpelijk zeg, dt die school niet ingrijpt. Je laat je goede naam toch niet door t slijk halen door een stel van die pubers die last hebben van ingroeiende schaamhaartjes?

En dat gezever dat t allemaal zo ver heeft kunnen komen door de Marokkanen zelf: BULLOCKS! Verlaag je effe tot hetzelfde niveau als dat groepje relschoppertjes. Je kunt er ook boven staan.

Ik keur dat gedrag van die gastjes ook niet goed. Maar daarvoor hoef ik niet zelf als een of andere randebiel in Lonsdale te gaan rondlopen en wittevetersin mn kiste te rijgen hoor.

Ik heb aan beide groepen nl. een venegrote hekel en ze verschillen niet eens veel van elkaar. dat is het kromme eraan. Ze verzetten zoich ergens keihard tegen en door dat gedrag worden ze juist precies datgene waar ze zelf zo'n hekel aan hebben.

En de hippies en de nozems Dave the Rave? Is toch wel een iets ander verhaal. Hippies waren sowieso tegen geweld en het draaide dara niet om racisme of elkaar haten vanwege iemands geloof of huidskleur. Als er nu moskeeen in de hens gezet worden en dr gevochten wordt, dan vind ik dat toch nogsal een kwalijke zaak.

Tijd om de militaire diensplicht weer in te voeren. Gewoon keihard drillen die ettertjes. Die etterende Marocjes naast zulke Lonsdaleschooiertjes. Heropvoeden die handel, normen en waarden bijbrengen.

DAT zou nou eens een goed idee zijn!

Waarschuw beheerder
wackiejacky 20 november 2004 14:25
En de hippies en de nozems Dave the Rave? Is toch wel een iets ander verhaal. Hippies waren sowieso tegen geweld en het draaide dara niet om racisme of elkaar haten vanwege iemands geloof of huidskleur. Als er nu moskeeen in de hens gezet worden en dr gevochten wordt, dan vind ik dat toch nogsal een kwalijke zaak.

De symptomen zijn tegenwoordig een stuk heftiger, maar de achterliggende gedachte is nog altijd hetzelfde, nl. puur en alleen het zich af willen zetten tegen een gezamelijke vijand.

Vraag aan een willekeurige "racistische" puber waarom 'ie een hekel aan allochtonen heeft en je krijgt negen van de tien keer geen gefundeerde argumenten te horen. Van hetzelfde laken een pak bij al die puberende kutmarrokanen; zogenaamd een gruwelijke hekel aan "the American way of life", maar wel liefhebber van de nelly's, r. kelly's en 50 cents van deze wereld. Puberaal gedrag en zonder enige vorm van fundering, over een paar jaar zullen de meesten van beide groepen nog eens een keer lachen bij de gedachte "wat hebben we toen wel niet allemaal uitgespookt".

Ik persoonlijk geloof ook niet echt in het beeld dat de media ons wenst op te dringen van puisterige pubertjes met lonsdale bomberjacks met Nederlandse vlaggetjes getooid, die in het holst van de nacht met zware jerrycans benzine zeulen om de locale moskee tot de grond toe af te branden...
Waarschuw beheerder
Daar heb je idd wel weer gelijk in Dave the Rave. Idd ook wat je zegt over die probleemmarokkaantjes. Een jaar of 10 geleden had je probleemantilliaantjes. Zulke problemen lossen zich vaak ook deels vanzelf op ja.

Heb nooit zo goed begrepen waarom mensne zoveel haat en onvrede in zich meefdragen. Ze zouden die lui allemaal eens verplicht ontwikkelingswerk moeten laten doen in Ethipie ofzo. Eens zien of ze daarna nog zo'n grote verwende rotbek hebben.

Waarschuw beheerder
Haat en onvrede zijn zaken die helaas net zo onlosmakelijk verbonden zijn met het fenomeen "mens zijn" als adem halen, eten en drinken. "Wat de boer niet kent vreet 'ie niet" gaat voor iedereen op, ongeacht zijn of haar huidskleur of religie...
Waarschuw beheerder
Weetje wat ik zo raar vind,

Ik heb een heel mooi vest waar heel groot HOLLAND opstaat naat de NL vlag, gekocht voor het EK.
Maar ik doe hem nu niet meer aan,omdat ik dan voor racist word aangekeken, terwijl als je in de stad loopt heeeeeel veeeel Marokkanen en Turken (en andere landen waar ik heb van heb gezien) precies hetzelfde vest aanhebben van hun land :/

En daar hoor je niemand over :S

Waarschuw beheerder
donateur
Omat er mongolen bij rond rennen die het wél dragen omdat ze racist zijn.... duh