Partyflock

Forumonderwerp · 723798

zo mensen, wie gaat volgend jaar, welke periode, welk hotel en nog belangrijker waar ga je uit?

na een ehhh "conservatieve" vakantie vorige zomer heb ik besloten het volgende zomer beter aan te pakken en ga met een vriendin naar Rhodos om alles ff opnieuw te doen O:)

ok, barst maar los, wat is waar te doen? hippe feesten? alles :D
vandaag is het toch wel te doen... ZONOVERGOTEN NEDERLAND!!!! ;)

ik heb vandaag ff naar vliegtickets gekeken. 30-6 t/m 14-8. kan niet wachten! grrrrr!

Zijn er ook metro's of bussen daar waar je mee naar de andere steden kan??

Ik hou niet zo van taxi's
metro's zie ik daar zo gauw nog niet:D

ik denk het ook niet,maar je weet maar nooit 8)
er zijn bussen, maar met die hitte? niet verstandig! taxi is vervoersmiddel nummer 2. op 1 staat scooter huren.

Puta... leef je nog ;p
somatifilakas!

ja tuurlijk ;) dit jaar nog?

k werk 2 ploegendiensten nu... btje problemen met de universiteit, dus ik mot werken, heb alleen rond mijn verjaardag 6 dagen vrij, en paar festivals,.... verder ga ik in september nieuwe studie doen..

nieuwe auto ook ;p en appartementje :)
geweldig! The6thgate vind ons verslag wel leuk ;p

welk verslag :o

TheCrow: was jij niet diegene die een heel verslag had geschreven van rhodos? was wel leuk om te lezen

ik had het geschreven :@, jij alleen geplaatst...
we hadden em samen verzonnen dildo! :@

Wat zijn leuke tripjes om heen te gaan ???

Ik ben niet zo'n type dat heel de dag ligt te bakken op het strand,dus ik wil wel wat zinnigs doen overdag...

Tips ?
Ochtendje vlindervallei :/
...of dagje Turkije met boot.

Is Turkije zo dichtbij ? Hoelang zou dat varen zijn ?
Is dat duur met zo'n boot en varen ze ook wel regelmatig terug ?? ;)

En de vlindervallei lijkt me ook wel mooi ja (Y)
je kunt turkije in elk geval wel goed zien liggen. k gok een half uur-uur varen ofzo
Verwacht niet dat je exotische vlinders ziet, want er is maar 1 soort. Maar ben je op Rhodos dan hoort het er wel even bij om een kijkje te nemen, o ja trek wel sportschoenen/ wandelschoenen aan en geen hoge hakken anders kom je niet ver, waarom?... merk je wel...
Wij zijn niet naar Turkije geweest, maar de nederlanders die naast ons zaten wel, bleek leuk te zijn. Je bent wel een dag kwijt, want bootje gaat pas eind vd middag terug.

Ik ben niet zo'n hakjestype dus dat komt mooi uit 8)

Nog meer leuke dingen te doen ?
oh kzie net pas dat gup van t vrouwelijke geslacht is:D wou al bijna een opmerking geven op hakjestype:p

hoe lang duurt de transfer eigenlijk?
zoals ik al eerder heb aangegeven over iets cultureels: lindos, wijnproeverij, rhodos gold, vlindervallei, jeepsafari, partyboot, kroegentocht, discothekentocht... alles is te doen :) ik neem aan dat je via gogo gaat? dan worden diverse pakketen al aangeboden.

oh kzie net pas dat gup van t vrouwelijke geslacht is wou al bijna een opmerking geven op hakjestype

hoe lang duurt de transfer eigenlijk?

Jaja ik ben een vrouw (geloof ik :P )
Huh tranfer ?? wat is dat?

... alles is te doen ik neem aan dat je via gogo gaat?

Nee het is een gewonnen reis via Olympia reizen.
laatste aanpassing
transfer is de busreis van het vliegveld naar je hotel:)

duiken bij de waterhoppers schijnt ook leuk te zijn. helaas is duiken en jeepsafari vrij prijzig dus denk dat ik maar een van de 2 ga doen. wil allebei:/
laatste aanpassing

dat weet ik niet eigenlijk !!

Nog 13 dagen :bounce: b)
hou je mond, ik wil het niet horen:p

aan de andere kant ben jij al lang weer hier als wij gaan haha

Mmmmmmmmmm....daar zit ook wel weer wat in ja :P
is trianda ook wel wat dan??
ehhh... nee :) je kunt er lekker eten? :D
Hallo hallo...

Ik ga dit jaar ook naar Rhodos.. Ik las 2/3 discotheken? Heeft iemand ook namen van leuke dingen dan? 8)
Ik zit lekker buiten Rhodos-stad in een groot resort (schijnt, valt altijd nog maar te bezien natuurlijk)
Hotel Kalitea sun ofzo.... Ist wat??? :D
pfffwhehehe :) Kalitea sun? pfwheheheh! zegt dat genoeg? ga je voor je rust ofzo?! haha!

Rhodosstad: Taj Mahal, Colorado & paradiso
Faleraki: 2 stuks (namen even onbekend)
Lindos: 1 genaamd Amfitheater (heel mooi trouwens! boven op een afgrond! geweldig uitzicht over lindos by night!
Haha.. Rust ook.. Heerlijk all inn... Met de auto en taxi kom je overal :P

Lindos? Hmm.. klinkt zkr goed dat amfitheather, maar is lindos dichtbij?

En Taj Mahal, Colorado & Paradiso.. Wat draaien ze daar? En wat vind jij de leukste?? Jaja ik heb vragen genoeg :P
Taj Mahal, omdat de eigenaar een vriend van mij is ;p ze draaien daar relaxed muziek. Hangt ervan af wat het thema is.

Lindos is ongv met de auto een uurtje.
Wahaha.. ok dan! Thanks voor de info!
Zijn er ook nog echte 'dance' discotheken of ist allemaal top-40 muzakjes enzo :vaag:
ja! COlorado, dat is een discotheek, live en R&B zaal in 1.

eerst kom je binnen bij een liveband. loop je door een deur kom je in de discotheek met een bovenring. ga je met de lift of trap 2 verdiepingen omhoog kom je in een R&B club.
Ok.. R&B.. Leuk natuurlijk.. Maar niet elke avond..

Geen discotheken á la It, Roxy ofzo iets :P
nee helaas! dat dan weer niet :/
Waha.. nou ja bedankt in ieder geval!
Nog andere tips wat betreft duiken bijvoorbeeld?? Dat wil ik eigenlijk wel eens een xtje doen.. 8)
waterhoppers staat het beste aangeschreven... je gaat met de boot naar een mooie baai waar je kunt duiken... een dagje rust en actief duiken. geweldig!
heb je ook de jeepsafari gedaan? moet denk ik kiezen tussen die 2
Nee dat niet... Mijn Rhodosbuurman, een maat van mij, regelt die dingen. Hoor alleen maar goede verhalen! je moet zorgen dat je geen nette kleding draagt. Je komt helemaal stoffig terug! :D
maarja.. volgens mij gaat het daar kwa uitgaan maar om 1 ding... en dat is:

godverdomme man:D komt net mn stagebegeleider binnen lopen terwijl ik dat plaatje voor me heb. eikel!:p
whahaha! ja jammer joh! dan moet je maar werken ;p meost ie er neit om lachen dan 8) B)
laatste aanpassing
ja gelukkig wel B)
laatste aanpassing
anders had je het je dus echt wel wat biertjes gekost in rhodos B) :p
ach ja... dan had ik je nog wel een bacotje gegeven ook :)

7 - 21 juli in Rhodos-stad :-)

overigens, is er ergens in de omgeving van rhodos stad een discotheek waar trance/hardtrance wordt gedraait. of hardere stijlen?
Ja zou ik nu expliciet ook wel eens willen weten :jaja: :P