Partyflock

Forumonderwerp · 723798

zo mensen, wie gaat volgend jaar, welke periode, welk hotel en nog belangrijker waar ga je uit?

na een ehhh "conservatieve" vakantie vorige zomer heb ik besloten het volgende zomer beter aan te pakken en ga met een vriendin naar Rhodos om alles ff opnieuw te doen O:)

ok, barst maar los, wat is waar te doen? hippe feesten? alles :D
succes jessica
ik ga naar turkije naar marmaris dan kan je met de boot zo naar rhodos dus je kan ook nog een dagje turkije pakken
Bedankt Mike de Monk, inmiddels heb ik geboekt voor 15 dgn midden in Rhodos-stad. Ik heb er iig zin in :yes:

Appartement Kalithea Sky bij iemand bekend? ga daar deze zomer heen in Augustus :D

ik ga deze zomer ook naar rhodos, we zitten midden in rhodos stad, hotel majestic.. 50 meter vanaf het starnd en midden in het centrum!! is er iemand die in dit hotel heeft gezeten????

Hier zit ik in Rhodos-stad

Misschien herkent iemand het?? (agla)
even een subtiel schopje:p

zijn er ondertussen nog meer mensen hier die naar rhodos gaan?

Zit ook in Hotel Majestic van 7 juli - 21 juli.
Heb reacties gelezen over het hotel vorige en die waren niet al te best, maar ja ik zie het allemaal wel.

Schijnt wel heel gezellig te zijn in Rhodos-stad :-)
majestic zit ik ook in. wij nemen maar een extra busje deo+aansteker mee tegen de kakkerlakken:p die zouden er wel zitten volgens enkele recencies.

achja veel verwacht ik er ook niet van. het is goedkoop, maar heeft wel een perfecte ligging:D

Daar ging het ons ook om ja :-)
Lekker kruipend naar huis!
Veel mensen waar kakkerlakken in de kamer zaten hebben een andere kamer gekregen las ik, dus dat is wel beter.
Wij hebben ook een voorkeur voor Rhodos.
Kan iemand mij vertellen of het uitgaan in Faliraki beter is dan Rhods-stad? En heb je er goede discotheken?
van wat ik heb gelezen is faliraki wel een stuk beter qua uitgaan, alleen heb je er ontzettend veel dronken engelsen
laatste aanpassing

Die zitten overal waar je ook heen gaat.
Mwah, met engelsen heb ik niet zo'n probleem, kan je altijd wel mee lachen.
Maar in ieder geval, we gaan deze week boeken, en het belangrijkste is wat het goedkoopst is heheh.
Hoop dan wel dat Faliraki of Rhodos stad er bovenaan uit komen :)
ja de prijzen in rhodos stad ben ik ook wel eens benieuwd naar eigenlijk. en dan vooral hoeveel je kwijt bent voor het avondeten en een biertje in de kroeg
Ben vorig jaar op Rhodos geweest, we verbleven in een plaats tussen Ialyssos en Rhodosstad, Trianda heette het geloof ik. Stranden aan de westkust zijn echt minder, al die kiezels en keien, pijnlijk.
Ben op de stranden in Lindos en Faliraki geweest en die waren veel beter, helder water, geen keien.
Wat je zeker moet doen is een pita giros in Lindos halen, ergens op een hoek in het dorpje,weet jammergenoeg niet hoe het tentje heette, maar meesterlijke giros.En waag het niet om de ruines in Lindos per ezel te beklimmen, stelletje dierenbeulen....en dan van die vadsige duitsers die niet van het ezeltje af konden komen :nee:
O en bij koud vertrek vanuit NL je zomerkleren in handbagage, want het was me toch een klap toen ik het vlietuig uitkwam. En laat het tapbier op vliegveld ook maar staan of je wil graag 5 euro per beker betalen. Mijn duurste biertje ooit...
En het uitgaans leven zit hem in de stad zelf, kroegjes, discotheken ed. Maar het is niet echt los gaan. Laat je ook niet verleiden om in Rhodosstad op de 1ste verdieping( uitzicht) van een drinkgelegenheid plaats te nemen want dan betaal je al meer voor de drankjes.
Veel plezier! Ik heb het goed naar mijn zin gehad (y)
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 1260, 75631}
Heb er 3 jaar geleden ook een topvakantie gehad. Hier komen ook, voor de liefhebbers, de allermooiste scandinavische dames (nergens beter). Uitgaan is hier niet optimaal maar het bezoeken van de oude stad, Lindos e.d. is helemaal top. Eten is bijna overal goed en de Griekse specialiteiten kun je naar hartelust verorberen. :P

Oh, en er is vast wel iemand die de groeten aan Panda (eigenaar van Down under bar) kan doen van Rob. ;)
kijk das alweer wat nuttige info:D
Idd zeer nuttig!
Ik heb wel een zwak voor Scandinavische dames! En in welke plaats/ tent kunnen we deze Scandinavische schoonheden vinden?

Idd zeer nuttig!
Ik heb wel een zwak voor Scandinavische dames! En in welke plaats/ tent kunnen we deze Scandinavische schoonheden vinden?

in de pascha bar. :P

ik heb er van genoten
De Scandinavische dames kwam ik destijds niet in grote hoeveelheden tegen in het "uitgaansleven". Slechts een select deel zag ik toen daar telkens.
Vreemd genoeg kom je ze rond 20.00 uur- 21.00 uur het meest tegen. Zeg maar op het moment dat je zit te eten. vraag me niet waarom... in ieder geval weinig concentratie voor je eten dan. ;)
ik ben ook dit jaar weer van de partij! vanaf 1 juli tot 1,5 maand later 8)
toe maar. kom ik aan met mn 12 dagen:p

Nog 23 nachtjes slapen :P :P
whehehe! ik kan niet wachten! vorig jaar was de bom!\

kijk op: http://www.downunderbar-rhodos.com

ik sta daar op de homepage!

Volgens mij zit mijn hotel om de hoek van de barstreet,maar ik kan mij vergissen!
welk hotel?
@TheCrow: was jij niet diegene die een heel verslag had geschreven van rhodos? was wel leuk om te lezen:)
dat klopt ;) dat verslag was samen met traxxie. geweldige tilburger 8) aardig gelachen met em...

verslag had nog veel langer kunnen worden, maar helaas waren er wat blanke stukken opgelopen door overmatig alcoholgebruik 8)

Agla in Rhodos-stad
agla is idd 3 minutjes struikelen! goede keus! ze hebben een lift dus je hoeft geen trappen te lopen ;)

O je kent het !!!

Nou dat is mooi dan !
ik ken vrijwel alles van het eiland :) kom er al een aantal jaar, soms 3 tot 5x in het jaar tot vorig jaar. sinds vorig jaar ga ik periodes langer dan een maand. zo kom je op ehh... veel dameskamers ;p

Foei ;P

Weet je ook toevallig hoe het half mei is op het eiland ??
Weinig toeristen zeker ? Beetje lekker weer ? Is alles wel open? En kan je naar het strand of is het nog te koud?
het is niet te warm... een koel windje van zee, is het s'avonds al vroeg een beetje fris. overdag is het dan wel al korte broeken/rokjesweer. Het kan voorkomen dat het een beetje gaat miezeren s'avonds... zorg dus wel voor een goede trui.

Alles is open, toeristen komen dan al wel op gang.
hehe de player:p

weet je toevallig hoever hotel majestic van de barstreet ligt? denk namelijk dat we echt zo min mogelijk tijd in het hotel willen besteden als ik sommige recensies las hehe
volgens mij ligt de majestic 1 straat verder dan agla... majestic ligt volgens mij naast waar ik woon :/ als de recensies gaan over geluidsoverlast betreft overmatig BPM's.... dan is het mijn schuld :$ sowwy ;p
nee, meer de toestand van de kamers. maar goed dat je het zegt, zal het onthouden;)
:$ ow.. niks gezegd :x hou wel in de gaten dat er altijd mensen zijn die altijd wel iets te zeiken hebben... eerst slopen ze in een dronken bui de kamer en dan zeggen dat hun het niet hebben gedaan :/

het is niet te warm... een koel windje van zee, is het s'avonds al vroeg een beetje fris. overdag is het dan wel al korte broeken/rokjesweer. Het kan voorkomen dat het een beetje gaat miezeren s'avonds... zorg dus wel voor een goede trui.

ik weet niet hoe je hier bij komt!? :vaag:
ik ben zelf 3 vakanties in rhodos stad geweest.(juli)
overdag is het gewoon bloedheet graadje of 35-40(schaduw) meestal. wel windje.
en savonds en snachts is het ook nog meestal dikke 20 graden. trui heb ik nog nooit hoeven uitpakken in rhodos.
heb sommige dagen zelfs zonder shirt gelopen savonds en snachts. zo benauwd savonds. soms was het 25 graden nog snachts. en regen heb ik daar maar 1 uurtje gehad savonds. dikke stortbui. maar die was na half uur weer overgetrokken.
hij heeft het volgens mij wel over de maand mei of niet?

Ja inderdaad hij had het over de maand mei
hmzz... sommige mensen kunnen niet lezen he :) jezus!

maarja... juli klopt het wel! 35/40 graden alleen door een stevige wind vanuit de richting turkije (die vanaf rhodosstad te zien is) voelt het ongv een koele 30 graden aan. goed te doen dus!

Pas wel op als je naar de andere kant toe rijd! (faleraki, lindos enz.) als het 35/40 graden is is het daar ongv 5 graden warmer ZONDER wind! goed insmeren want ik heb al veel mensen met blaren terug zien komen. en er zaten gore bij zeg!
dan moet ik daar maar eens extra goed op letten dit keer. verbrand altijd vrij snel hehe
ja idd.. ga er vanuit:

RHODOSSTAD 30 graden
IXIA TRIANDA 35 graden
FALERAKI 40 graden
LINDOS 45/50 graden

zoals je ziet is lindos echt niet te harden, maar zeker wel de moeite waard. Meestal word lindos gebruikt voor mooie vakantiekliekjes om thuis te laten zien dat er toch nog IETS cultureels is gedaan :) Lindos is dan ook heel erg mooi!
laatste aanpassing
zijn er in de nabije omgeving van rhodos stad nog een beetje mooie stranden te vinden? of moet je daar al gauw kilometers voor rijden

zou wel fijn zijn om eens een keer de kiezels te vermijden denk ik
dan zit je snel in faleraki, dat is een half uur met de scooter karren en 20 minuten met de taxi. Daar heb je een heel mooi strand met vele watersporten en veel naakter. ook wel belangrijk lijkt me zo ;)