Partyflock

Forumonderwerp · 723743

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Nee, dit is geen oeverloos 'Londale is wel/niet racistisch'-topic. :[

Afg. week zei het Journaal dat de Rechts Extremistische groepering die de Moskee in Helden in de fik gezet hadden, ook wel bekend stonden als 'Lonsdalers'.

Iedereen weet dat mensen met Rechts Extremistische gedachtegangen Lonsdale dragen, maar om dan meteen alle Lonsdale dragers als Rechts Extremistisch te beschouwen, vind ik wat ver gaan.

Persoonlijk zou ik het ook gek vinden als Lonsdale geen juridische stappen onderneemt tegen het Journaal, want dit komt de naam, wat sowieso al niet goed was, absoluut niet ten goede.

Wat vinden jullie van deze uitspraak van het Journaal?
laatste aanpassing
waarom altijd maar lonsdale afzijken

terwijl er veel meer merken zijn
onderandere

pittbull
fredperry
headhunter
uhhh ga zo maar door

maar waarom pak iedereen altijd lonsdale

Waarschuw beheerder
Ze zeggen dat die extreem rechtse jongeren OOKWEL lonsdalers worden genoemd...

Dat zegt het nieuws niet, zo worden ze nou eenmaal in de volksmond genoemd. Dat kan je ontkennen, maar tis wel zo...

Zelfde gezeik was er toch ook 10 jaar geleden met Aussies enzo...

Lekker boeiend allemaal. Gaat vanzelf wel weer over! (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
ik vind het echt achterlijk :@
ik draag geen lonsdale (geef mij maar een aussie :yes: ) maar om rechts extrimisten nou meteen als lonsdalers te beschouwen slaat nergens op :s
en ja er zijn idd lonsdale wazi's maar dat wil nog niet zeggen dat iedereen die lonsdale draagt zo is!!!
Waarschuw beheerder
lonsdale is nie rasistisch
onzin allemaal
het journaal en de rest van die eikels weten er niks van
fubu en karl kany das pas rasistisch
Waarschuw beheerder
House is uitgevonden door een ZWARTE,erg he?
DJ Paul is niet 100% Nederlands
MC Raw is donker

Fierce Ruling Diva :)
Waarschuw beheerder
loNSDale..ja zie je hem....daarom!ohh en dat wisten jullie natuurlijk niet!

Waarschuw beheerder
en A shit he doe es ff door lui als jullie wordt dat zo gezien ja ik draag het omdat het bij het gabber zijn hoort en niet omdat het es lekker rasistisch zou zijn en zie er ook veel zwarte mensen in lopen eigenlijk zijn dat dan ook rasisten omdat ze met een trui aanlopen waar NSDA in staat?
ik snap dr al nix meer van enne wordt tijd dat k me lonsdale maar ga opfikken want als het zo moet in dit klere land moeten met ons allen maar weer in jutte gaan lopen dan is dr nix aan het handje whaha deooooooooooo
Waarschuw beheerder
jah de hele "houseparty scene" word alleen maar negatief afgebeeld..en met name de hardere stijlen en dan met name harcore.. over vechtpartijen, drugsgebruik... blablabla... en het "hardstyle publiek" kan je niet 1 2 3 herkennen aan kleding enzo... maargoed als het lonsdale draagt is het een hardcoreliefhebber dus gelijk racist, nazi, weet ik veel wat.... en dat word veroorzaakt door een paar van die kut kotertjes die denken dat ze ergens bij horen....
als de media dan eerst eens kennis van zaken probeert te krijgen...
zulk soort dingen worden door de media altijd zo lekker opgeblazen...

als er weer een dooie valt omdat hij/zij 20 pillen opvreet ligt t weer aan de "scene"... hoeveel mensen gebruiken er ieder weekend drugs met uitgaan..... VEEL... hoeveel doden vallen er door overmatig drugsgebruik? echt niet zoveel hoor.....
maar als je dan weer 1 incident kunnen aangrijpen zullen ze het niet laten...
Waarschuw beheerder
:D Loopt dit topic nog steeds?

Jezus zeg.

Wat een fucking ophef over een of ander dom kledingmerk.

Ik wed dat over 10 jaar 95% van de gastjes die dit merk nu dragen allang is overgestapt op een spijkerbroek en gewonen trui en dat dit hele gelul er niet meer toe doet.

Dan is er wel weer wat anders om over te zeiken.

Waarschuw beheerder
nou k heb die kleren nu maar es weg gedaan was er een beetje zat van om steeds maar klappen te krijgen door een mening van anderen die weer aan anderen is opgedrongen want zo komt het op mij neer whehe en wil niet door een bepaalde kleding lijn tussen 6 plankjes belanden dit gaat gewoon te ver maar ach wat maakt het uit je hebt gelijk over 10 jaar is er wel weer iets dus daarom davitamon

Waarschuw beheerder
belachelijk. lonsdale is gewoon gemaakt door n zwarte, dus is echt belachelijk.
draag het zelf ook, maar dan ben ik nog geen racist.

er stond laatst zo'n artikel in hp/de tijd. die jongens die erin vernoemd werden zijn vrienden van me. en ze zijn nu v plan n rechtzaak tegen t blad aan te spannen, want 80% van wat er in het artikel staat is onzin!!!
Waarschuw beheerder
Hé stelletje losers:

Lees effe regel 1 van dit topic!!!

Nee, dit is geen oeverloos 'Londale is wel/niet racistisch'-topic. :[

ik stel dus voor om deze discussie in een topic te voeren die daar wel over gaat. Dit is een discussie over de woorden van het journaal, niet over het al dan niet racistisch zijn van het kledingmerk!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
De discussie is al een half jaar geleden afgerond. :Z.
Waarschuw beheerder
Het is meestal een combinatie van. Die zogenaamde nazi's dragen wel Lonsdale maar vaak met Wp-kettingen, witte veters/bretels enz... Niet iedereen die Lonsdale draagt hoeft een nazi/rascist te zijn. Een maatje van me is een kale Indo met een kleurtje en draagt al jaren Lonsdale. Is hij dan ook rascist..? Nee toch..

Waarschuw beheerder
zagen ze dat verschil hier in grunn maar es had me heel wat ellende bespaard whaha
en de media? heb ik geen goed woord voor over dat zijn de oproer kraaiers kijk nu maar naar wat er gebeurd boven al die snelwegen met stenen gooien enzo wordt nu ook een hype en dat allemaal dankzei de media media zuigt en zo is het ook gegaan met lonsdale media praat er over en ons landje loopt er wel heilig achter aan whaha

Waarschuw beheerder
zoooo d0m !!! net of iedreen racist is die l0nsdale draagt!!Je kan t ook n0g mo0i vinde t0gg

Waarschuw beheerder
is je o kapot :o

trouwens had wel beter verwacht van het journaal ;/

Waarschuw beheerder
donateur
eigenlijk is deze topic nu wel vaak genoeg weer omhoog gehaald he? :yes:

want echt veel nieuws komt er inmiddels niet meer uit ;)