9426x bekeken
| Betreft: | evenement: E-Fect, zaterdag 16 juli 2005 om 12:00 |
donateur
kut man rutbeek heb k een vriendjuh in oldenzaal
denk mooi dichtbij moeten we alsnog een stukkie weg
haha tis niet anders
haha tis niet anders
donateur
haha fietsen is niet mijn hobby
fiets trouwens elke week trouw naar ny heen
fiets trouwens elke week trouw naar ny heen
Geen locatie, maar wel al fototoestemming van Partyflock... Vreemd.
De after party is in Condor City in Enschede:
E-fect Official After Party
Das er 150 kilometer vandaan. Wordt Hellbound voor mij, das slechts 20 kilometer!
De after party is in Condor City in Enschede:
E-fect Official After Party
Das er 150 kilometer vandaan. Wordt Hellbound voor mij, das slechts 20 kilometer!
Eerste namen zijn ook bekend ->kiek hier moar!
(permanent verbannen)
*** Speciale Toxic actie ***
Op Toxic in Condor city op 29 april aanstaande is er een speciale actie, iedereen die voor 23.00 uur binnen is maakt kans op een speciale VIP TREATMENTop de volgende Oldschool Madness op 4 juni .
De treatment houd in ,
( 1 ) De winnaar mag zichzelf en 3 vrienden op de gastenlijst zetten.
( 2 ) De winnaar krijgt 20 drankmunten om de eerste dorst te lessen.( wel eerlijk delen met je vrienden)
( 3 ) Als Oldschool Madness afgelopen is zijn er 2 kamers (2 x 2 persoonskamer) gereserveerd in een hotel dicht in de buurt van Condor city. Zodat je hier je roes een beetje kan uitslapen en de volgende dag lekker kan ontbijten .
Kortom ,zorg dat je op tijd binnen bent en maak kans op deze geweldige VIP TREATMENT.
Op Toxic in Condor city op 29 april aanstaande is er een speciale actie, iedereen die voor 23.00 uur binnen is maakt kans op een speciale VIP TREATMENTop de volgende Oldschool Madness op 4 juni .
De treatment houd in ,
( 1 ) De winnaar mag zichzelf en 3 vrienden op de gastenlijst zetten.
( 2 ) De winnaar krijgt 20 drankmunten om de eerste dorst te lessen.( wel eerlijk delen met je vrienden)
( 3 ) Als Oldschool Madness afgelopen is zijn er 2 kamers (2 x 2 persoonskamer) gereserveerd in een hotel dicht in de buurt van Condor city. Zodat je hier je roes een beetje kan uitslapen en de volgende dag lekker kan ontbijten .
Kortom ,zorg dat je op tijd binnen bent en maak kans op deze geweldige VIP TREATMENT.
donateur
die kans is net zo klein daje wint
maar idd wel leuke actie
Even kort samengevat, de volgende namen zijn reeds bekend:
Italian stage: Activator, Jimmy The Sound, Trance Generators, Daniele Mondello
Main stage: Scot Project, Gizmo en Dj Rob, Deepack, Brennan & Heart en Isaac, Bobby V
Hardcore stage: nog niets bekend
Your future dance stage: nog niets bekend
Maar dat komt nog heel wat bij
Italian stage: Activator, Jimmy The Sound, Trance Generators, Daniele Mondello
Main stage: Scot Project, Gizmo en Dj Rob, Deepack, Brennan & Heart en Isaac, Bobby V
Hardcore stage: nog niets bekend
Your future dance stage: nog niets bekend
Maar dat komt nog heel wat bij
laatste aanpassing
donateur
ja wel leuke line up maar t gaat toch dominator worden voor ons
donateur
maakt nie uit da dominator geen line up heeft. als er in d e buurt zon groot feessie is met hardcore ga ik dr toch wel heen
dan moet de line up wel heeeeeeeeel fucking slecht zijn zou ik gaan twijfelen..
donateur
donateur
ooh die hard wel
maar als de portomonnee nie mee werkt zit je wel he