Wen..jij kent m wel...weet je die gast nog die ineens zomaar met een megafruitmand aan mn bed stond in het ziekenhuis?? Waar we het laatst nog over hadden, dat tie voor me ging koken!
maar waar heb je die gezien?!
lous, tv uit en NU gaan we praten........
donateur
Grote bekken, giechelen... tsssk... als ze Cons zouden zien, zouden ze wel anders piepen
Ik mag weer alles doen, behalve sporten en zware dingen tillen... dat mag pas weer over een week of 6! Daar kan ik wel mee leven! Niet meer thuis zitten WOEHOE!
Ik heb de meest waaaaaaardeloze droom gehad. Ik werd vals beschuldigd van moord terwijl er niemand vermoord was en niemand geloofde me meer, ik had geen geld en moest uiteindelijk tennisballen oprapen en daarmee had ik toen 4 euro verdiend
Ik heb nog niet verteld dat ik in een vliegtuig zat (van m'n 4 euro) en dat ik beneden op een boot de moord zag gebeuren, maar degene die de moord pleegde dacht dat ie de persoon overboord kieperde maar die hield vast aan de speedboot.
Ik weet ook nog dat ik voor raad bij iemand langs ging die ik echt al... hmmm... 2 jaar niet gezien of gesproken heb?