Hoop het voor jullie dat het lukt!
Er waren 2 cocktail-mannen op bezoek, zIjn ze vet lam in het jacuzzi gegaan.. daarna is ze der topje uit gaan doen en in der zwembroek door de tuin gaan rennen en zelfs in de vijver gesprongen verder liep ze de halve avond in der blote tieten door het huis en nu loopt ze in der nachtjurkje ladderzat door huis te schreeuwen met Huub... hilarisch
Die is ook echt mooi
dd mooi nr
Er waren 2 cocktail-mannen op bezoek, zIjn ze vet lam in het jacuzzi gegaan.. daarna is ze der topje uit gaan doen en in der zwembroek door de tuin gaan rennen en zelfs in de vijver gesprongen verder liep ze de halve avond in der blote tieten door het huis en nu loopt ze in der nachtjurkje ladderzat door huis te schreeuwen met Huub... hilarisch
Nee, dat was nog niet zo...
Let daar goed mee op, anders schiet straks de slang los en dan hebben we een lekkage
Als je in het kastje onder de gootsteen kijkt, zie je daar een moer waarmee je hem vast kan draaien
ik krijg weer die mooie uitslag op handen ata, wat we in curacao allebei hadden
Trouwens, ipv dit weekend volgend weekend meidenweekend doen??
Bij mij begint het ook weer te kloten sinds een paar dagen raar he Wanneer is het begonnen?
Kan wel Volgens mij heb ik wel een leuk feestje in mn agenda voor in A'dam... niet luek voor met zn allen?
ta heeft duidelijk geld over deze maand ofzowhaha!
mooi is die schat
ag het vanmorgen pas.. maar zal der ongetwijfeld al een paar dagen zitten zonder dat het is opgevallen
kanalleen ben ik best geldloos weer
Alleeeeeen.... moet ik alle nummers gaan opschrijven en opnieuw in mn tel zetten!!!
Kriebelt het? Gaat weer tegelijk wat schattig he
Haha.... wat gaan we dan doen?
Deze heb ik in het silver/chroom, maar kan die niet vinden!
an wel
.... wat gaan we dan doen?
gewn lekker zuipen, kletsen, ff naar anno? ofzo
kan je die niet met je oude tel omzetten naar je simkaart? kan ik namelijk wel met mijn samsungkwam ik ook pas achter na 20 nrs te hebben overgeschreven ofzo
gewn lekker zuipen, kletsen, ff naar anno? ofzo
uistmeidenavond, lekker rosén en kletsen en op het balkon staan
die is vet mooi!!!
Martijn.. wanneer bel je me terug? Ik had je woensdag al gebeld
Goedemorgen.. het is echt fucking mooi weer
en wanneer sms je mij terug, ik heb vrijdag al een sms gestuurd
vooral aardig terug doen
vandaag over 3 weken zitten we op bloemendaal!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Het is bewolkt
En ik ben nu al chagerijnig Leuk zondag