Heeft Car de foto's van IC al eens?
Juud heeft haar toestel thuis dus daar moeten we nog even op wachten
daar heb je ook echt zin in als je ziek bent
Ze klonk gelukkig weer een stuk beter.... hoop voor dr dat het weg blijft
Ik was zoooooooooooooooooooooooooooooooooooooo zat whahahahhahaha en Car helemaal
whahahahha iedereen is een aap die ons gelooft
Vraag me af hoe het met Car mn tweeling zus gaat
Vraag me af wat jij aan het doen was
volgens mij was dat toen ik lam een broodje aan het eten was en ondertussen met een gast stond te praten die carnaval ging vieren in Cura
Netjes he van mij
iig waren het geen Lous-praktijken wat ik aan het doen was
hoe was jou avond liefje?!
Leuk eerst verjaardag, daarna Arnhem ingegaan, was echt gezellig! En nog bekenden gezien kom straks wel op msn, heb wel meer te vertellen
Hahaha, jouw smsje ook op den duur was je te lam om terug te sturen of niet?
jullie lagen mooi te slapen ja!
En ik maar kakelen tegen martijn
s ik wel de foto's zien hoor, komende dagen ben ik niet online
Whehe ik had nieteens door dat ik had geslapen ik stond echt opeens voor me deur
dat is nix nieuws
Whehe.. poesj
joh zijn ze scheel ofzo
wanneer zijn die gemaakt dan ik was daar niet bij
volgens mij was dat toen ik lam een broodje aan het eten was en ondertussen met een gast stond te praten die carnaval ging vieren in Cura
Netjes he van mij
iig waren het geen Lous-praktijken wat ik aan het doen was
sjonge jonge wat een avond
op den duur was je te lam om terug te sturen of niet?
jullie lagen mooi te slapen ja!
komende dagen ben ik niet online
En toen dacht ik echt whahaha wat een aap hij is echt dom zeker wel de domste opmerking van die avond
PANNAAAAAA
Waarom niet?
leuk he, glazen op de grond
Morgen naar mn ouders rijden, vroeeeeeeeeeg
Daar blijven slapen, dan volgende dag met mn zusje naar familie in limburg, en pas laat weer terug!
Dag leven
Ik wil niet meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer!!!
Trouwens ik hoorde van martijn net dat we buiten van de politie op het voetpad moesten lopen Ik heb geen politiegast gezien, we hebben alleen shake&pop lopen blerren toch?
Had ik ook wat gegeten? Ik weet dat ik bij dat barretje zat aan het zijn was maar of ik nou wat gegeten heb?
Car ga nu maar water drinken. NEEEEE IK WIL NOG MEER ROSÉ wat een giller
Trouwens ik hoorde van martijn net dat we buiten van de politie op het voetpad moesten lopen Ik heb geen politiegast gezien,
Whaha en ik hoorde van Car dat ik met een marinier liep whahaha en dat Car zat te bleren dat alle mariniers alleen maar zuipen en neuken en vreemd gaan whahahaha
Jij moest een broodje van mij hebben dus ik bestel der 2 en we hebben er 10 min op zitten wachten en vervolgens gooi je hem op de grond Erg aardig was dat ja..
whahaha ja ik mocht van jullie geen rose meer, alleen water nerds
dat weet ik ook niet meer k heb ook geen politiegast gezien hoor ik weet alleen dat ik nog voor de taxi van wen en dan heb staan zwaaien midden op de weg
We staken over en toen werd Lous bijna doodgereden door een auto en riep zo'n speaker van de politieauto die erachter reed dat we over het zebrapad moesten oversteken en niet midden over de weg
Whaha serieus? Whahahaha wat een giller
Wat voor broodje was het dan?
en riep zo'n speaker van de politieauto
want ik zag wel die politieauto en hoorde veel lawaai,
Waar was ik joh op dat moment