Ik heb ook net mn haar weer geverft, zo lekker douchen en alles de avond kan beginnen
Whooeeei
tijd voor een feestje
Idd

ff een toost uitbrengen om 12 uur
Oooh ik ben zoooooo kwaad op mn zus

BLEH

Mn moeder en ik moeten morgen naar Purmerend.. Mau zn vader is jarig maar mn moeder dr auto is iets mee dus het is onverantwoord om er mee te gaan rijden.
Dus mn moeder vroeg aan mn zus of ze mee ging dan kunnen we met haar auto maar die wilt altijd al na een uur naar huis en dat vind ik dus zo ongezellig en toen zei ze ja maar wat moet Dick dan eten blabla ja tering het is toch geen debiel hij kan toch zelf wel wat maken

of bestellen ofzo doet ie zo vaak. Dus mn ma zegt nou dan gaat Dick ook toch mee.. Maar als hij mee gaat kan je al weg voor dat je stoel warm is

en ik vind hem super ongezellig dus ik wil niet eens dat ie mee gaat
Dus ik vroeg aan mn moeder of ze had gevraagd of we niet hun auto kunnen lenen? Nee had ze niet gedaan

Dus ik bel net mn zus op en ik vraag mogen we je auto lenen.
Zegt ze : ik weet niet of Dick dat zo goed vind.. en nog geen seconde later zegt ze : ja mama is niet gewend aan de remmen

ROT OP OFZO SCHIJTWIJF wat een KUT excuus
Dus ik begin te schelden

jaaa alleen omdat je nu zo'n kut Audi hebt mag het niet rot toch op met je zielige excuus wat ben jij een zielig wijf blabla ik zal nog eens wat voor je doen

En toen heb ik opgehangen opzouten

Mn moeder staat gvd altijd klaar voor die 2 losers

en een x wat terug doen HO maar

ik kan me er zooo kwaad om maken. Slaat toch helemaal nergens op?

Want als mn zus onze auto moet lenen dan kan het wel tssssk