goeiemorgen 
Sletjes 
waarom in godsnaam
haar mannetje zit al 4 weken in Afghanistan en geen man geen sex he in dit geval
wel vier hele weken uit mijn leven verpest
mijn msngesprek hahahahahaha, sommige mensen zijn ook heerlijk naief
Ik had een paar berichten van een dom mokkel gekregen, die was zo dom dat de grap er snel vanaf was, dus heb ik haar doorgegeven aan mijn collegaatje
Ik had een paar berichten van een dom mokkel gekregen, die was zo dom dat de grap er snel vanaf was, dus heb ik haar doorgegeven aan mijn collegaatje
Oef GBaby iemand te grazen genomen....niks nieuws.
maareh
wel vier hele weken uit mijn leven verpest
je krijgt wel een mooi groot spin voor terug maak je maar geen zorgen
laatste aanpassing
donateur
Zoo mn telefoon is weer aangesloten
Stelletje hoeren bij de rabobank en T-mobile
Stelletje hoeren bij de rabobank en T-mobile
Stop ik hem in mijn kastenkamer, daar komt ie toch nooit.
is dat de kamer waar je kluis met al dat spaar geld staat waarvan we met Arjen toen van uit zijn geweest? Juist ik weet het weer die zei idd jo Tank denkt dat ik hier nooit kom dus ze merkt van niks
donateur
Whahahaha heb je mn eigen inbreng al gezien? 
wie gaan er trouwens 31/12 mee naar Amsterdam? (staat in mn agenda)
geloof tot nu toe alleen martini, lous en ik....
de rest heeft al plannen??
geloof tot nu toe alleen martini, lous en ik....
de rest heeft al plannen??
laatste aanpassing
donateur
ik leef nog en heb egt een te rustig weekend gehad
ik wil feestuuuh 
ik heb zaterdagavond lekker nix gedaan met donny, zondag zijn we bij vrienden geweest en hebben we film gekeken savonds.... gister lekker geshopt met me liefje en daarna lekker uit eten geweest samen en daarna tot half 1 snachts in de gokhal gehangen
was rustig maar gezellig...
hoest met jou?!
ik heb zaterdagavond lekker nix gedaan met donny, zondag zijn we bij vrienden geweest en hebben we film gekeken savonds.... gister lekker geshopt met me liefje en daarna lekker uit eten geweest samen en daarna tot half 1 snachts in de gokhal gehangen
was rustig maar gezellig...
hoest met jou?!
laatste aanpassing
donateur
Ik haat ziek zijn