Partyflock

Forumonderwerp · 722414

Vertel waar je over 5 jaar wilt zijn wat betreft werk,liefde,etc etc etc

Ik wil dan een mannetje aan me zij hebben die de ware is!
Me rijbewijs en auto..
Vol inkomen
Leuk huisje met zn 2
Gelukkig zijn :D

misschien word ik morgen wel doodgereden door een vrachtwagen of zo...
Over 5 jaar woon ik lekker samen met mijn lieve mooie vriendin Knuffiemutsie in een mooi appartement :lief:
over vijf jaar ben ik klaar met mijn hbo en woon ik samen met mijn lieve vriend Lenny D ergens ver weg van Nederland waar de zon altijd schijnt.

over 5 jaar wil ik mijn studie gehaald hebben, wil ik wel samen wonen met mijn lieve vriendje en een mooie baan en gelukkig zijn :yes:

over 5 jaar woon ik samen met mijn mannetje en verwacht ik mijn 1e kindje :yes:

Over 5 jaar ben ik 26:S

Dan woon ik samen met mn vriendje in een mooi klein huisje..
En hoop dat hij me dan al gevraagd heeft om met hem te trouwen.
Werk is me niet geheel duidelijk..
Misschien werk ik nog steeds waar ik nu werk, misschien komt er wat leukers op mn pad..

Wat vrienden betreft heb ik denk ik nog wel hetzelfde vriendengroepje want die zijn goud waard.

Verder hoop ik geen schulden o.i.d. te hebben maar gewoon gelukkig te zijn..:)
en gezond
Over 5 jaar ben ik 29, ik hoop dan ten minste 1 kind te hebben en een leuke baan en een leuk huisje te hebben en het liefst niet in Nederland.
over 5 jaar ben ik 24

eigen huis
lieve vriend
een kind
:jaja:
over 5 jaar ben ik 27

woon ik in spanje ( maart al )
heb ik veel geld

en peuter ik vaak in mijn neus :[ ghehehe
laatste aanpassing
:jaja: ,check mijn weblog maar
uhh op mezelf met uhh .. ??? kweej nie ken nie in toekomst kijken .. kleef nu ! niet in t verleden, niet in de toekomst!
Yesterday is history
Today is a gift
Tomorrow is a mystery..

nee eigeluk niet leuk nee :D
laatste aanpassing
leuk he mysteryland :S

Hoop ik gelukkig te zijn, leuk huisje, leuk autootje, leuke vriend, en veel geld :jaja:
rijbewijs en eigen autootje, maar dan hoop ik toch ook al wel eerder te hebben :D

eigen huisje

en nog steeds lief samen gelukkig met mijn vriend :lief:
laatste aanpassing
edit 1 x is genoeg :)
laatste aanpassing
Tja.. maar niet alles ken gaan zoals je wilt.. was het maar zon feest!
Hopelijk woon ik dan samen en hebben we een kindje (L)
En ben ik lekker gestopt met werken :D

ik hou mijn mond maar over de toekomst.. pakt toch allemaal anders uit zul je dan zien.. weer teleurstellingen en gezeik.. het enige wat ik weet is dat ik dan 28 ben ..ouwe kerel dus..
29 worden ennuh

pakt toch allemaal anders uit zul je dan zien..

Zeg dus ook niks, niks is zeker :P
Woon ik hoop ik samen met mijn vriend.. en verder nog geen idee!:P

over 5 jaartjes... heb ik een eigen huissie en 2 kids een jongen en een meissie (6)

Lekker een eigen huisje, afgestudeerd, leuke baan en een leuk autootje voor de deur. denk niet dat ik dan al samenwoon, kinderen heb etc.
ik hoop dat ik dan een lieve vriend heb met wie ik dan eventueel samenwoon :D:D

samenwonen, kindje(s), getrouwd en geen geldzorgen :) en een net zo lekker sexleven als nu :D

Over vijf jaar wil ik nog steeds samen met m'n Johan zijn....werk hebben als lerares op de Vrije School....een huisje hebben.....autootje voor de deur....en misschien wel een basje maken!:P
En misschien wil ik dan ook wel emigreren.....iniedergeval weg uit dit rare landje!
Ik hoop dat ik dan mn opleiding af heb, nog steeds met mn vriend heb, genoeg heb kunnen sparen...
En dan ga ik naar thailand.
Thats my dream!!!

En vanuitdaar doorreizen, en als ik terug kom...
wil ik misschien naar de hogeschool in Amsterdam
Architectuur.

Maar ik blijf niet in Nederland wonen denk ik, of ik neem hier een goedkoop huisje en dat ik dan een aantal maanden in het jaar naar het buitenland ga...

En natuurlijk wil ik nog steeds naar feestjes blijven gaan!!!

Kinderen en shit.... dat zie ik wel!!!
Misschien kunnen mannen rond die tijd ook kinderen baren
:P:P:P

dat zijn voor ons hele mooie vooruitzichten! :D
mun lieve mannetje mooi huisje, genoeg geld...en misschien wel een kleine :D maar dat zal nog wel ff duren :yes: en natuurlijk gezond blijven !
laatste aanpassing
Dat denk ik..
Mun mooie vrouwtje, ONGELIMITEERD geld, bruut huis, vette auto, en een kleine SIR :p dat sowieso.. En ja wat is gezond Sir Dominator's Bitch? Hoe we nu leven toch ook niet, dus ja.. Weet ik veel, ook maar gezond blijven dan :)
:yes: jaaah
we zijn nu toch gezond genoeg :P ;)
en dat moeten we ook zo houden :)
laatste aanpassing

over 5 jaar wil ik afgestudeerd zijn, een leuke baan hebben,
een vaste relatie met een leuke vent, en een leuk huisje of appartementje hebben.
En natuurlijk gezond zijn!
over 5 jaar denk ik niet dat er veel veranderd voor mij, heb net een huis gekocht dus ik zal er over 5 jaar nog wonen, wel hoop ik dat ik dan part-time kan gaan werken.dat lijkt me heerlijk!
Over 5 jaar zal er niet veel veranderd zijn.

Ik hoop alleen dat de verbouwingen die we nog in huis moeten/ willen doen dan klaar zijn.

En dat we allebei op het werk wat we nu hebben wat stappen geklommen zijn op de ladder.

Over 5 jaar wil ik toch zeker wel klaar zijn met me studie en daar een leuke baan in hebben!

Dat is op het moment 1 van de belangrijkste dingen waar ik mee bezig ben.

Voor de rest zie ik het allemaal wel
Dit soort dingen lopen toch nooit zoals je het wilt
Hoop dat ik dan gelukkig met mijn schatje ben :lief: en dat mijn zaak goed loopt.....:D

secretaresse, gelukkig zijn met me lieffie voor altijd (L)

dan hoop ik dat ik misschien we; getrouwd ben of anders samenwonend met mijn schatje......hou echt heel veel van je lieffie......(K)