Hihi Kimmetje, was je de enige?
Nee, m'n andere collega's van de publieksopvang hadden het ook niet zo opgevat.. gelukkig. En de toets had ik het beste gemaakt van alle meiden van mijn afdeling
danks dat jullie altijd verliezen, vind het steeds weer erg spannend Mis zelfs Grace Anatomy om te kunnen komen kijken!
Toch wel he, vind het echt een big sacrifice van je
Jeah vandaag gaan wij op vakantie Lekker een weekje naar een bungalowpark in Belgie
Have fun my dears
Nies heeft mij vrijdagavond mee uit genomen

eerst lekker gegeten bij Olo Rosso. Toen wat wezen drinken in Cityhall, maar dat bleek veel te hip voor ons

Dus lekker met de taxi naar de Meester en daar echt gelachen.

Was na een overheerlijke warme uienkruier uiteindelijk om half 4 thuis, met buikpijn van het lachen. Lief he
Gister de meest fantstische schoenen gekocht, enkelhoge Nike's zwart met goud en een lila Niketeken. Zal vanmiddag wel ff een foto posten. Ik ben er helemaal verliefd op

En we hebben in principe onze trouwringen uitgezocht. We weten wat we willen, maar er komt binnen nu en 3 weken een nieuwe collectie uit. dus die wachten we nog even af.. Ik zeg 0.6 brilliant
I

bling bling
Moet er nu echt aan geloven, het huis moet grondig gesopt worden.. en vanmiddag leren..