Partyflock

Forumonderwerp · 721920
1 volger · 48820x bekeken
Waarschuw beheerder
Voor al die onzin die dus niet in het Intensive topic hoort te komen ;)
Waarschuw beheerder
hallo ladies

het uiteten en borrelen was gezellig en lekker:cheer:

ik zat net op internet en ja ja 10-18 februarie is de [img]http://www.huishoudbeurs.nl/_upload/hhb2006/img/tijdelijke_header_2007.gif[img]

gezellig hahahaha
Waarschuw beheerder
nog een keer ging even heel fout hahaha

[img width=760 height=138 cacheid=0013f62e00269328cb91be931a01bb2fcf]http://www.huishoudbeurs.nl/_upload/hhb2006/img/tijdelijke_header_2007.gif[/img]

lalaalalalalalala gezellig
Ooh maar dat is gezellig! :cheer:
Dit jaar wil ik ook mee! Al is het alleen maar om de overvolle tas waar je mee thuis komt 8)

Oeh Kif! Ik ben zó zenuwappig! ;)
Snel maar even een datum prikken, niet? :)
Waarschuw beheerder
Pff dit is toch geen tijd voor een Hollander op zondag ochtend

HELD! :respect:

Luuze :D Ik heb wel nice laarzen kunnen vinden
hoor :woop: terwijl jij met een andere kerel
een MAC weg stond te happen :devil:

Etentje was zeeeer lekkah! :honger:

:flower:

Waarschuw beheerder
:( Ik kan niet karten.. m'n snelste tijd was 44.08 ... Dat was over het algemeen de langzaamste tijd van de rijst... Ik zag alleen maar die blauwe vlag wapperen :(

Uitspraak van Lucypussy a.k.a. Lucylicious :cheer: op zondag 14 januari 2007 om 20:33:
Oeh Kif! Ik ben zó zenuwappig!
Snel maar even een datum prikken, niet?

Ja zeker, kunnen we niet vroeg genoeg mee beginnen O:)

Martinezzzz, dat wordt weer gezellig!! Welke dag gaan we?!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 januari 2007 om 07:10:
Ik kan niet karten.. m'n snelste tijd was 44.08 ... Dat was over het algemeen de langzaamste tijd van de rijst... Ik zag alleen maar die blauwe vlag wapperen

Hhahahah, nerdje!:roflol:
Ik was juist vet goed met karten. Weet niet meer hoe snel maar ik was de 1e vrouw:respect:
Uitspraak van Lucypussy a.k.a. Lucylicious :cheer: op zondag 14 januari 2007 om 20:33:
Dit jaar wil ik ook mee

Wordt wel vet druk dan, moeten we maar 2 keer gaan dit jaar:P
Aaah Naomi!
Toch bij de Sascha? Ik zag daar niks :no:
Maarja, jij wilde hakken, en ik niet natuurlijk! :)
En het was de mac niet, het was de burgerking waar ik een sigaretje stond te roken en niks stond te eten met een vreemde man! ;) Buurman is de naam 8)

Kimmetje, het liefst wel overdag, dan hebben we het mooiste licht :jaja:
Ik check even mijn agenda 8) Al doe jij dat nou ook even, en mail je gewoon wat willekeurige data door dat je kan, dan moeten we er wel uitkomen denk ik! :cheer:

Ik heb nog nooit gekart :nocheer:
Waarschuw beheerder
Wordt wel vet druk dan, moeten we maar 2 keer gaan dit jaar

Moet je dan ook kniebeschermers aan
en een helm? :D Want die *oudjes* beuken
toch daar? :roflol:

het was de burgerking

Ow ja :bloos: koekoek! Vreemde
man aka buurman dan ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 januari 2007 om 09:58:
Hhahahah, nerdje!
Ik was juist vet goed met karten. Weet niet meer hoe snel maar ik was de 1e vrouw

Ik vond er ook geen reet aan, die neven van rick hadden allemaal hun eigen helm en pak bij zich, hadden die baan al 100 keer gereden.. Dus ik was alleen maar bezig met iedereen zo netje mogelijk voor te laten gaan.. :s Niet leuk :no:

Uitspraak van Lucypussy a.k.a. Lucylicious :cheer: op maandag 15 januari 2007 om 11:05:
Kimmetje, het liefst wel overdag, dan hebben we het mooiste licht
Ik check even mijn agenda Al doe jij dat nou ook even, en mail je gewoon wat willekeurige data door dat je kan, dan moeten we er wel uitkomen denk ik!

Ga ik doen :yes:

Uitspraak van verwijderd op maandag 15 januari 2007 om 09:58:
Wordt wel vet druk dan, moeten we maar 2 keer gaan dit jaar

Ik kan alleen in het weekend en ben de maandag vrij
Waarschuw beheerder
donateur
Pff was om 6 uur op om een examen te maken :gaap: Ik word echt helemaal gek hiero, heb nu 3 examens gemaakt, 2 keer een 5.3 en 1 keer een 5.4 :'( Dat is dus niet genoeg he :@ Pff snap gewoon niet wat ik er meer aan kan doen :no:

De huishoudbeurs is echt gezellig, maar word echt niks als we met 8 meiden in het weekend gaan :no: Moeten toch op een doordeweekse dag denk ik :/

Ik ga weer door :(
Waarschuw beheerder
Dinsney world :lief: cool!

De huishoudbeurs.... daar ben ik nog nooit geweest
maar is wel leuk dus?

Waarschuw beheerder
De huishoudbeurs is de bom :yes:

En disney world ook :D Ik ga over 4 maandjes lekker!! :cheer:

Pff gister m'n eerste dag school gehad.. dat gaat niet meevallen.. Nederland is een gedecentraliseerde soevereine eenheids staat.. :S En waarom ??!! Dat soort crap moet ik weten, en ook hoe het recht stelsel in elkaar zit: Hoge Raad, rechtbanken, sectoren kanton met procureur generaal, advocaat generaal, officier van justitie, rechter, rechter commissaris etc etc :frusty: en ik moet een proces verbaal letterlijk uit m'n hoofd op kunnen schrijven.. EN DIT WAS PAS DAG 1 !!!
Waarschuw beheerder
donateur
Bah ik heb buikpijn, ik wil niet vandaag :'( Vandaag is het zure zure zure examen :(

Ga vanaaf lekker uit eten met Pascal, om te vieren dat ik dan voorlopig even klaar ben (hoop ik :s )

Duimen jullie voor me (F)
*duimt al de hiele ochtend!* (Y)
Hoopt dat het examen je goed is afgegaan, of afgaat. Weet niet hoe laat je moet! 8)
Ik heb lekkah een dagje vrij vandaag :jaja:
Wat een ballenweer zeg?! Dan móet je toch wel naar de stad ofzo om je dag een beetje op te vrolijken ;)

Jeej! Vanmiddag wordt eerst mijn uitgroei bijgewerkt :cheer: Dan kan ik er voorlopig weer ff tegenaan! :woepwoep:

Kim! Dat klinkt echt zoooooo not amusing! :/ I wish you luck baby ;)(F)

Waarschuw beheerder
Vandaag nog één dagje naar school en dan lekker pas woensdag weer werken :cheer:

Maandag vrij
Dinsdag school
woensdag werken
Donderdag cursus
Vrijdag school

:D
Oooh you lucky bastard! :cheer:
Ik moet vandaag de heeeeeele dag oppassen, waarvan de kids ook nog een paar uur op school zitten, waardoor ik dus ff tijd voor mezelf heb, en waarvan ze allebei een uur aan het turnen zijn, wat betekend dat ik daar lekker mn boek kan lezen 8) Life is good! (sometimes) :)
Dit weekend nog wat leuks doen?
Bij mij in Stek is 'I :lief: the 90's ' Woehoe! :woepwoep:
Alleen maar Backstreetboys, spice girls, hakkuhbar, party animals etc etc!! Komt er nog iemand gezellig naar Hazermaribo toe morgenavond? 8)
Dát wordt echt wel gezellig :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Meurning 8)

Gisteravond was weer erg gezellig in de meester :yes: Nu nog even kijken of we vanavond nog iets gaan doen. Pascal komt volgens mij naar het Stekkie Luus ;p

Jeah ik ga zo naar de love & marriage beurs 8) Dat is nog eens gezellig :9 :woepwoep: Ben benieuwd :)

Dussss allemaal een fijn weekend, ik ga me maar is douchen en aankleden, anders mag ik de RAI niet in 8)
Aaaah Hak én Pienus komen gezellig naar Stekkie toe vanavond 8) I :lief: the 90's :jaja:

Als je ook maar gedouched, en vooral aangekleed naar Stek komt Pienus! :[

;p

Waarschuw beheerder
Meurning my dears :kots:

Gister gezellig naar de stad geweest met mijn zus, weer wat dingetjes voor de wedding gekocht :D Nog maar minder dan 4 maanden wachten nu 8)

Gisteravond een beetje zieke film gekeken, volgens mij heet ie Hard Candy.. was beetje twisted.. %)

Britt komt nu weer mijn kant op, we gaan ff chillen nu dat onze mannen het landf uit zijn :D Vanaaf komt mijn ceremoniemeester om alles eens door te nemen.

En morgen de hele dag LEREN :frusty: en 's avonds tegen de nummer 1 voetballen :frusty: :frusty:
Ik voel nu al dat maandag een baaldag gaat worden O:)
Hello!

Gisteravond was echt weer gezellig :woepwoep:
Ouderwets staan hakken én wéér keihard op mn smoel gegaan 8)
En uiteraard was Pien weer een van de weinigen die het WEL heeft gezien :jaja:
Ik was nog wel onwijs gaaf op Ruffneck aan het hakken B)
Heb net de eerste blauwe plekken al geconstateerd, en heb werkelijk OVERAL spierpijn! :[
Haha maar daar tegenover stond een super gezellig avondje, dus het maakt allemaal niet uit!

Ooooh Kim, heel veel succes morgen met fussbal spielen 8)
Waarschuw beheerder
donateur
HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHHAHAHAAAAAAAAAAAAAAA
OH MIJN GOD WAT HEB IK GELACHEN 8) :roflol: :roflol: :roflol: Het was ook zo'n echte goeie val, Luus heeft mijn avond goed gemaakt :9

Zo nu weer op de bank, ben lui vandaag :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ha liefjes

ik heb mij net met nies ingeschreven bij de ufo ( sportschool zoetermeer):cheer:
Heb er nu al zin in hahahaha

Uitspraak van verwijderd op zondag 21 januari 2007 om 11:37:
Gisteravond een beetje zieke film gekeken, volgens mij heet ie Hard Candy.. was beetje twisted..

kimmie die is echt ziek :jaja: ik heb die film vorige week gezien.

britt en ik gaan deze week naar saw 3 dat word wat%)

ik ga nu even bank hangen en lkkr tv kijken.
Waarschuw beheerder
ik heb mij net met nies ingeschreven bij de ufo

Is het toch dat space-ship geworden Martine? ;)

De Love & Marriage beurs was echt
leuk :yes: vooral het turkse brood hè Pau!:honger:

I [img width=15 height=15 cacheid=00008bf60000fbed2709e20e1a01bdc72c]http://smile.smilies.nl/524.gif[/img] DE JURK :respect:

:bye:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ja, hebben jullie de jurk gevonden?! :O

Uitspraak van Lucypussy a.k.a. Lucylicious :cheer: op zondag 21 januari 2007 om 15:33:
Ouderwets staan hakken én wéér keihard op mn smoel gegaan

Luus, waarom verbaasd mij dit nou weer niet ?! ;)

Uitspraak van m@rtine op zondag 21 januari 2007 om 17:04:
britt en ik gaan deze week naar saw 3 dat word wat

Jullie sporen niet, daar ga je niet voor je plezier heen :no:

Uitspraak van m@rtine op zondag 21 januari 2007 om 17:04:
ik heb mij net met nies ingeschreven bij de ufo ( sportschool zoetermeer)

Keb net ook info opgevraagd bij de UFO, misschien wordt ik dan ooit nog een gorgeous bitch :[

Uitspraak van Lucypussy a.k.a. Lucylicious :cheer: op zondag 21 januari 2007 om 15:33:
Kim, heel veel succes morgen met fussbal spielen

Thanks, ben bang dat we dat nodig gaan hebben :s

Moet nu ff snel m'n huisje soppen, want m'n opa komt voor het eerst kijken en de rest van de dag.. leren 8)
Luus, waarom verbaasd mij dit nou weer niet ?! ;)

Ik snap je helemaal :jaja:
Jij had er alleen ook bij moeten zijn, dan was het plaatje compleet 8)

Komt the grandpa vandaag voor het eerst? :o Was dat soms die opa die je al 10 jaar niet meer had gezien, en pas met Kerst of met Sinterklaas weer wel?

Is dat sporten in the space-ship niet duur dan? Ik moet ook zo nodig gaan sporten :[
Waarschuw beheerder
Ja, hebben jullie de jurk gevonden?!

Ja duidelijk! :yes: Hij is echt MOOI, maar
goed we hebben hem nog niet AAN gezien
bij Pientje ;)

Is dat sporten in the space-ship niet duur dan?

Vlietlijn is ook leuk Luuze :woop: en
denk dichterbij vanaf jou gezien? :D

wéér keihard op mn smoel gegaan

:roflol:
Waarschuw beheerder
Haaai :)

Heb gister Hard Candy gezien, zeker een vage film, maar wel cool.

Heb ook allemaal goede voornemens om te gaan sporten.
Wil af en toe gaan zwemmen in de Does, dat is natuurlijk dichtbij Peet.
Ik heb een trainigs schema van internet gehaald om te hardlopen
kijken of dat wat is
enik wil gaan powerplaten bij mij in het winkelcentrum, is ook echt om de hoek
dus moet wel lukken denk ik

vandaag weer vrij,maar geen plannen,zwembad is zo dicht
ga zo de fiets pakken denk ik en ff de stad in!

en vanavond natuurlijk bij de dames kijken :) of ze er nog wat van bakken ;)
Waarschuw beheerder
Ben wel een beetje zenuwachtig eigenlijk voor vanavond tegen de nunmmer 1... Ben benieuwd
Waarschuw beheerder
donateur
Pff ben nog steeds aan het werk sinds vanmorgen kwart over 8 :vaag: Ga nu maar is naar huis :gaap:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lucypussy a.k.a. Lucylicious :cheer: op maandag 22 januari 2007 om 10:17:
Komt the grandpa vandaag voor het eerst? Was dat soms die opa die je al 10 jaar niet meer had gezien, en pas met Kerst of met Sinterklaas weer wel?

Klopt :yes: Hij vond het hiel chique :D

Uitspraak van Lucypussy a.k.a. Lucylicious :cheer: op maandag 22 januari 2007 om 10:17:
Is dat sporten in the space-ship niet duur dan

Als ik me erbij voeg wordt het EUR 49.95 voor Nies, Martine en mij. Dat is een jaarabbonement voor onbeperkt sporten. Vind het wel hiel viel centjes dus moet er nog even over nadenken.

Uitspraak van Yassie op maandag 22 januari 2007 om 12:29:
en vanavond natuurlijk bij de dames kijken of ze er nog wat van bakken

Het viel niet tegen, we moesten dus tegen de nummer één die alles gewonnen hadden en 166 doelpunten voor hebben. We hebben 2-9 verloren, maar vorige keer tegen hun was het 22-0 verlies.. Maar, je was er bij he.. als altijd - onze die hard supporter! :cheer:

Ik heb hele dag geleerd, ben nu al m'n uittreksels aan het printen en ga nu lekker slapen :gaap: Morgen weer naar school om vervolgens thuis te komen met de volgende baal huiswerk.. ik ben het echt niet meer gewend :no:
Waarschuw beheerder
donateur
Morning :gaap:

Bah dat valt tegen na zo'n lange dag op werk, om dan s'morgens weer fris en fruitig op kantoor te verschijnen 8) Maar ja wat mot dat mot, bijna vakantie :cheer: We gaan van vrijdag tot vrijdag in een heel chique bungalowpark in Belgie, helemaal leuk (L) Lekker ontstressen :)

Ik ga misschien ook mee sporten in de Ufo B) Moet er ook nog over nadenken, ga eerst ff op vakantie en dan kijk ik wel, maar denk wel dat ik ga :)

Zuur he Kif :O Maar een troost, je went er wel aan :) Voor je het weet is het weer voorbij :)

Werk ze (F)
Ik vind zowiezo alle sportscholen duur :/
Wie heeft er gister Oprah gekeken?! Janet Jackson was daar op bezoek, en die is 27 kg in 4 maanden afgevallen! :o:o:o
En dat alles door gezond eten en trainen met zo'n fitness-opblaasbal 8) Die ga ik ook maar even zoeken in de stad!

Woehoe! Ben vakantie aan het regelen met vriendinnetjes :) We willen een villa huren in Spanje, voor een weekje :jaja: istie lekkah?! :kwijl:

Ooh gister was Rebecca Loos bij mij op Schiphol in de winkel. Die is mooooooooi!!! Ze is echt heel knap! Alleen had ze wel een lelijke kleur lipgloss op, en kocht ze een nieuwe chanel-gloss op mijn advies 8) *trots*
Haha de foto's van zaterdagavond staan op internet Pien! Je móet ze ff checken, want ik sta er met mijn witte shirt, wat uiteindelijk bruin is geworden door de baggah, op :)

Hier nog even een foto van the farmers for life 8)

[img width=500 height=375]http://www.jcstek.nl/foto/902007/images/IMG_0049.JPG[/img]

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lucypussy a.k.a. Lucylicious :cheer: op dinsdag 23 januari 2007 om 12:56:
Wie heeft er gister Oprah gekeken?! Janet Jackson was daar op bezoek, en die is 27 kg in 4 maanden afgevallen! En dat alles door gezond eten en trainen met zo'n fitness-opblaasbal

Ik heb het gezien, echt bizar hoe dik ze eerst was geweest he :s En dat alles voor een filmrol die vervolgens niet doorgaat .. :frusty:

Uitspraak van Lucypussy a.k.a. Lucylicious :cheer: op dinsdag 23 januari 2007 om 12:56:
kocht ze een nieuwe chanel-gloss op mijn advies

:respect: Way to go Luusert!!
Waarschuw beheerder
Ik ga straks bij Pien LUNCHEN :honger:

Hier nog even een foto van the farmers for life

:roflol:

:bye:

Waarschuw beheerder
Is Pien vrij dan vandaag??:/

Dat wist ik niet!
Uitspraak van Lucypussy a.k.a. Lucylicious :cheer: op dinsdag 23 januari 2007 om 13:18:
Hier nog even een foto van the farmers for life

En dat wordt dan familie:S
En wat gaan jullie lunchen NaomiNakatomi? 8)
Allebei lekker vrij? :cheer: ik ook! Ga zo lekker bij meine schwester essen! :honger:

Wat een lekker weertje he?! :woepwoep:
Ik word er helemaal vrolijk van! :cheer:
Waarschuw beheerder
Wij hebben harde broodjes geluncht! :honger:
haaard! ;)

Gaat er iemand dit weekend nog iets spannends doen eigenlijk? :)
Ik ga vrijdag denk ik maar wéér eens aan de zuup, en zaterdag niet zoveel, aangezien ik zondag weer moet werken :[

Waarschuw beheerder
Hmm, ik heb vandaag weereens een cursus, maar dan weer anders dan de opleiding die ik op dinsdag en vrijdag volg.. Vandaag IGP en ik heb werkelijk geen flauw idee waar het voor staat. Ik moet in ieder geval in uniform naar Leiderdorp maar kan gezellig carpoolen, dus dat scheelt :D

Uitspraak van Lucypussy a.k.a. Lucylicious :cheer: op donderdag 25 januari 2007 om 00:08:
Gaat er iemand dit weekend nog iets spannends doen eigenlijk?

Ik wel :yes: Weet namelijk niet wat.. maar Denise heeft een plannetje voor morgenavond.. SPANNEND!!! 8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lucypussy a.k.a. Lucylicious :cheer: op donderdag 25 januari 2007 om 20:47:
Hoe was je cursus Kimmetje?

Was echt leuk - het blijkt te staan voor : informatie gestuurde politie. :D

We kregen in ieder geval een brieffing zoals we die iedere dag op buro krijgen, met aandachtsvestigingen, opsporings verzoeken, te herkennen mensen etc. etc. Toen kregen we een film te zien van een motorrijder en wij moesten zo veel mogelijk noteren. Hing natuurlijk helemaal samen met die brieffing. Maar, ik was er niet echt op getrained bleek wel.. Iedereen had signalementen opgeschreven van de mensen die in de brieffing werden genoemd etc. etc. Ik alleen wie een bon, waar en hoe laat kreeg :$
Waarschuw beheerder
donateur
Morning 8)

De vrienden van amstel live was echt vet :cheer: :roflol: Daar moeten we echt heen volgend jaar (Y) Echt super naar mijn zin gehad, dronken geworden met collega's, helemaal leuk :9

Jeah vandaag gaan wij op vakantie :D Lekker een weekje naar een bungalowpark in Belgie B) Lekkah!

Maar we nemen de laptop mee, zit in elk huisje een internetaansluiting dus jullie hoeven me niet te missen ;)
Pienus! Hele fijne vakantie! :cheer:

Hihi Kimmetje, was je de enige? :bloos:

Ik ben net met mn teen achter de deurpost blijven hangen :@ Doet zoooooooooo een pijn!! :nocheer:
Dit is mij al een keer eerder overkomen, en toen had ik mijn middenvoetsbeentje gebroken :[
Hoop dat het dit keer niet zo is! :'(
Waarschuw beheerder
Ondanks dat jullie altijd verliezen, vind het steeds weer erg spannend 8) Mis zelfs Grace Anatomy om te kunnen komen kijken!

Zaterdag ben ik naar de winterefteling geweest :lief:
Was echt hiel gezellig :jaja:
Mona is er vandaag heen met Theo als het goed is.

Pien, zo'n weekje bungalowpark klinkt niet slecht.
Ff niets aan je hoofd en lekker relaxen (y)

Luus beterschap met je voet :s

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lucypussy a.k.a. Lucylicious :cheer: op vrijdag 26 januari 2007 om 12:00:
Hihi Kimmetje, was je de enige?

Nee, m'n andere collega's van de publieksopvang hadden het ook niet zo opgevat.. gelukkig. En de toets had ik het beste gemaakt van alle meiden van mijn afdeling :D

Uitspraak van Yassie op zaterdag 27 januari 2007 om 09:52:
danks dat jullie altijd verliezen, vind het steeds weer erg spannend Mis zelfs Grace Anatomy om te kunnen komen kijken!

Toch wel he, vind het echt een big sacrifice van je (y)

Uitspraak van Pien :cheer: op vrijdag 26 januari 2007 om 10:22:
Jeah vandaag gaan wij op vakantie Lekker een weekje naar een bungalowpark in Belgie

Have fun my dears :kots:

Nies heeft mij vrijdagavond mee uit genomen :lief: eerst lekker gegeten bij Olo Rosso. Toen wat wezen drinken in Cityhall, maar dat bleek veel te hip voor ons ;p Dus lekker met de taxi naar de Meester en daar echt gelachen. :D Was na een overheerlijke warme uienkruier uiteindelijk om half 4 thuis, met buikpijn van het lachen. Lief he :yes:

Gister de meest fantstische schoenen gekocht, enkelhoge Nike's zwart met goud en een lila Niketeken. Zal vanmiddag wel ff een foto posten. Ik ben er helemaal verliefd op :)
En we hebben in principe onze trouwringen uitgezocht. We weten wat we willen, maar er komt binnen nu en 3 weken een nieuwe collectie uit. dus die wachten we nog even af.. Ik zeg 0.6 brilliant 8)
I :lief: bling bling

Moet er nu echt aan geloven, het huis moet grondig gesopt worden.. en vanmiddag leren.. :s
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik ga werken!!! :bye:

Moet toch iemand hier het geld verdienen! ;)
Laat ik ff beginnen met het volgende;

Maloutje!! Welcome home!! :cheer:
Zo, nu weet iedereen dat Malou weer in Nederland terug is, en dat het organiseren van the wedding kan beginnen 8)

Kim! Waar is de foto van je shoebaloes?! Can't wait to see them!!
0.6 brilliant? :/ Heb gisteravond 'blood diamonds' gezien, die nieuwe film met Leonardo :kwijl: Als je ziet waar die diamanten vandaan komen, wil je nooit meer bling bling!! Maar, het is en blijft een film ;) Al gebeurd het in het echt ook! :o

Is je huisje grondig gesopt mop? :)

Moet toch iemand hier het geld verdienen!

Heb ik vandaag ook al gedaan :jaja: Bijenkorf Amsterdam :)