Partyflock

Forumonderwerp · 721920
1 volger · 50752x bekeken
Waarschuw beheerder
Voor al die onzin die dus niet in het Intensive topic hoort te komen ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Zo de eerste dag is weer voorbij gelukkig, maandag altijd zuur :s Het was idd bloedheet in landzicht, en Kif, Nies en ik zweten anders NOOIT O:) ;p Was gezellig, maar Robben zoog echt te hard :[ Kif ik zei het al he, naar huis sturen die gozer :[ Maar vrijdag zitten de diehards er weer hoor, zwetend en al, en dat doen we anders nooit :no: O:)

Ben waarschijnlijk gezakt voor mijn examen :( Antwoorden stonden op internet, was geen succes (N) Vanaaf nog een keer kijken maar kom 20 punten te kort dus helaas, in oktober mag ik weer :/

Waarschuw beheerder
Ja inderdaad das heel vreemd. Vooral ik zweet anders nooit o:)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 juni 2006 om 18:18:
Vooral ik zweet anders nooit

Nee idd :no: O:)
Waarschuw beheerder
wiiieeeehhhhhh het is echt lekker weer!

schuurfeest was echt uh... bezopen
phoeh 8) wel supergezellig! en gelukkig kwamen we allemaal binnen zonder kaartje!

jammer Pien :/ was wel een lekker begin van de zomer geweest als je wel was geslaagd!
maar wie weet... de uitslag is nog niet binnen!

ik ga ff aan de schoonmaak want daar is niks van gekomen met dat lekkere weer
morgen lekker naar het zwembad :cheer:
Waarschuw beheerder
Zo wat een daggie weer...Lekker samen met Yassie en Martine op de Vlietlanden gelegen HEERLIJK! En daarna lekker wezen bbq-en!!

Klote voor je Pien! leren sucks!
Waarschuw beheerder
donateur
Leren sucks idd :[ Maar ja, heb nu alle tijd om me bezig te gaan houden met leuke dingen, de bruiloft van Nies, voetbal kijken en natuurlijk de verhuizing :cheer: Owja Moon, ik heb nog een hartig woordje te wisselen met jouw Baas :[ Ik pb je vd week wel even ;)

Volgende week alweer naar Jan :cheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lucypussy a.k.a. Lucylicious :cheer: op maandag 12 juni 2006 om 12:38:
Ik heb ook weer niet zo goed geslapen,Ik wilde denk té graag slapen, dan lukt t niet he?!

Keb gisternacht ook geen oog dicht gedaan, en ik was zooo moe, maar het is zo f*cking heet op m'n slaapkamer :@

Uitspraak van Pien :cheer: op maandag 12 juni 2006 om 17:26:
Het was idd bloedheet in landzicht, en Kif, Nies en ik zweten anders NOOIT

Echt vaag he, het droop van m'n grote voorhoofd :s En dan die Flügel-hartkloppingen %)

Kif ik zei het al he, naar huis sturen die gozer

En weet je wat ik dan echt niet snap, in de krant, op TV, op de radio.. niets dan goeds over Robbe, geweldige wedstrijd gespeeld, kon overal langs.. ik dacht: hebben wij dezelfde pot gezien ?! :s

Maar vrijdag zitten de diehards er weer hoor, zwetend en al, en dat doen we anders nooit

:yes:

Ben waarschijnlijk gezakt voor mijn examen Antwoorden stonden op internet, was geen succes Vanaaf nog een keer kijken maar kom 20 punten te kort dus helaas, in oktober mag ik weer

:aai:

Uitspraak van verwijderd op maandag 12 juni 2006 om 18:18:
Ja inderdaad das heel vreemd. Vooral ik zweet anders nooit

*denk aan nooit eerder vertoonde mega zweetplekken* :9

Uitspraak van Yassie op maandag 12 juni 2006 om 20:21:
ik ga ff aan de schoonmaak want daar is niks van gekomen met dat lekkere weer

Ik heb daar de kracht niet voor met dit weer hoor :no: Gelukkig heb ik een lieve "verloofde" die smetvrees heeft :p

Uitspraak van Pien :cheer: op maandag 12 juni 2006 om 20:54:
Maar ja, heb nu alle tijd om me bezig te gaan houden met leuke dingen, de bruiloft van Nies, voetbal kijken en natuurlijk de verhuizing

Vrijgezellenfeest :cheer: Jammer dat het pas over 2 weken is :x

Uitspraak van Pien :cheer: op maandag 12 juni 2006 om 20:54:
Volgende week alweer naar Jan

Kan niet wachten 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 juni 2006 om 23:18:
ik dacht: hebben wij dezelfde pot gezien ?! :s

Dacht je niet: Ik begin nu toch te twijfelen aan mijn voetbalinzicht ;)
Oeh.. tis echt warm hier in mn kantoor :@ <-- ben niet boos, zo warm heb ik het gewoon!

Ben wel lekker om twee uur klaar, moet vanmiddag weer op de kids in Oegstgeest passen, en mooi dat ik naar het strand ga me ze!! Werkse nog allemaal (F)
Waarschuw beheerder
het is echt lekker weer:cheer:

ben net even op de vlietlanden geweest met ru en ing en later was naomi er ook:jaja:

ik hoef deze week alleen woensdag en donderdag te werken echt te relax gewoon. ik ben lekker van de zon aan het genieten wel een beetje verbrand;)

ik ga vandaag gewoon voor de 2de keer BBQ deze week nu bij richard en ing en morgen bij ru zijn ouders
Waarschuw beheerder
Uitspraak van m@rtine op dinsdag 13 juni 2006 om 17:23:
het is echt lekker weer

ik kom net bij zwembad De Vliet vandaan, maar dat is niks... lig veel liever op de vlietlanden! of het strand B)

Uitspraak van verwijderd op maandag 12 juni 2006 om 23:18:
Gelukkig heb ik een lieve "verloofde" die smetvrees heeft

8) dan moet hij niet hier op visite komen O:)

Ik had ook lekker moeten gaan bbknoeien, heb allemaal vlees in huis, maar ben vergeten kolen enzo te halen..
ander keertje dan maar!
Waarschuw beheerder
donateur
Ik word lichtelijk agressief van al die mensen die vrij zijn en in de zon liggen, excuse me :[ :@ O:) Ik werk wel gewoon mijn 40 uurtjes hoor (Y) ;p

BBQ is ook niks bij mij, gewoon aardappels met bloemkool en een tartaartje :gaap: Leuk he lijnen :[

Hmm zoals jullie zien heb ik mijn dag niet vandaag :( Slaap echt baggerslecht met dit weer, en op werk is het ook niet uit te houden, echt a-relaxed, ik ben zo gevoelig voor weinig slaap :s :(

Vanaaf lekker Brazilie kijken, samba voetbal :kwijl:

Kif dat had ik dus ook :O Wat lult iedereen nou over Robben :s Het enige goeie was dat doelpunt :s
Zelfs ik vind het een beetje té qua Robben! :jaja:
Iedereen prijst hem, en hij voelt zich nu tha bomb B) Maar van Bronckhorst heeft pas de poten uit zn lijf gerend en mooie ballen gegeven!!

Ik slaap ook echt zuur met dit weer, gelukkig wordt het morgen wat minder.. :)

Jazeker! Ik ga vrijdagmiddag toch echt naar het commentaar van Joling en Gordon luisteren tijdens de voetbal op internet B) Dát is gezellig!!
Je kunt wat stukjes horen van de wedstrijd tegen Servië op www.wkpn.nl
I :lief: Joling 8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van [PT2]Sentech op dinsdag 13 juni 2006 om 10:00:
Dacht je niet: Ik begin nu toch te twijfelen aan mijn voetbalinzicht

:no: Geen moment aan getwijffeld :no:

Uitspraak van Pien :cheer: op dinsdag 13 juni 2006 om 17:50:
Ik word lichtelijk agressief van al die mensen die vrij zijn en in de zon liggen, excuse me Ik werk wel gewoon mijn 40 uurtjes hoor

Hier nog een :[

Uitspraak van Pien :cheer: op dinsdag 13 juni 2006 om 17:50:
Vanaaf lekker Brazilie kijken, samba voetbal

:no: Saaie k*tpot :gaap:

Uitspraak van Yassie op dinsdag 13 juni 2006 om 17:31:
Ik had ook lekker moeten gaan bbknoeien

Ik had vanaaf allemaal vleesjes en stokbrood gekocht, dacht kga morgen lekker bbq-en, is Rick er niet :frusty: En in m'n eentje is ook zo wat :p

Ben vanaaf met m'n skatje bij School geweest (waar we willen gaan trouwen). Wordt echt zo leuk :yes: , zal een klein tipje van de spreekwoordelijke sluier oplichten www.grandcafeschool.nl

Hopelijk welterusten voor iedereen :kots:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 juni 2006 om 23:09:
Geen moment aan getwijffeld :no:

Dan vindt je Marjon zeker ook de beste speelster van jullie team ;)
Woehoe wat een enge foto :/
Is je woensdag niks U?
Die van mij ook niet echt hoor. Val bijna in slaap op mn werk doordat mn ogen zo jeuken, vallen ze elke keer dicht! Denk dat t voorlopig nog ff zo blijft, ik ruik nl. gras :[

Vanavond Duitsland tegen Polen, hoop zoooo dat de Duitsers verliezen 8) mja, weinig kans denk..

Werkse nog allemaal! (F)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van [PT2]Sentech op woensdag 14 juni 2006 om 09:31:
Dan vindt je Marjon zeker ook de beste speelster van jullie team

:X

Sow U, of beter gezegd Saw, jij zegt: nice and bloody?! %)
Uitspraak van Lucypussy a.k.a. Lucylicious :cheer: op woensdag 14 juni 2006 om 12:35:
Val bijna in slaap op mn werk doordat mn ogen zo jeuken, vallen ze elke keer dicht! Denk dat t voorlopig nog ff zo blijft, ik ruik nl. gras

:aai:

Uitspraak van Lucypussy a.k.a. Lucylicious :cheer: op woensdag 14 juni 2006 om 12:35:
Vanavond Duitsland tegen Polen, hoop zoooo dat de Duitsers verliezen mja, weinig kans denk..

Nou, vlak Polen niet uit :9
Heeft er nog iemand naar Brazillië gekeken? Mr Ronaldo heeft een bierbuik man :/ En hij deed ook niet echt zn best :no: Ik denk dat hij er geen kracht meer voor had.. ;)

Waarschuw beheerder
Vanavond Duitsland tegen Polen

Alleen de laatste 10 minuten waren echt leuk :s Die klote Polen mogen lekker naar huis, ik gun het Duitsland ook niet, maar is wel goed voor m'n pool! 8)

Welterusten!!

(k)
Waarschuw beheerder
donateur
Klote duitsers :[ Ik gun het ze allebei niet 8)

Het is alweer donderdag :cheer:

Werk ze (F)

Waarschuw beheerder
Meurning, keb een missie!!!

Wie weet van wie het volgende house-nummertje is:

I wanna know, if there's anybody on the floor
Who can f*ck me like a wh*re, and can make me scream for more

:o Ik weet het, schunninge tekst, ik heb het niet verzonnen, wil Nies op d'r bruiloft gaan draaien %)
Waarschuw beheerder
donateur
Kif ik ken het nr. wel maar geeeen idee :$
Waarschuw beheerder
Heb van Brazillië alleen de eerste helft gekeken :gaap:
met moeite O:)

Vond het wel sneu hoor voor de Polen :/ ze hebben het toch redelijk uitgehouden :jaja: en die Duitsers gun ik het niet :no:

Ik ga even die link van Geer en Goor bekijken en dat liedje opzoeken voor jou Kim en ff kijken naar dat café!

Ben ziek :( heb verder weinig anders te doen :gaap:
;)

je nummertje Kif:
Dj Felix Project met het nummer On the floor
laatste aanpassing
Kif, das een nr. van Darkraver (f)
Op internet is nergens een normale versie van het nr. te vinden :/ Je zult toch echt de cd ergens vandaan moeten halen denk ik!
*zingt het liedje van Kif verder*
on and on! I wanna see all ya ladies in tha place, put your titties in my face, shake that bootie to tha bass, just for me! ;)

Al een baan gevonden Yas? Ik zit hier prima op mn plek via t uitzendbureau (Y) Elke week krijg ik betaald en heb super collega's! Echt (té) gezellig 8)
Waarschuw beheerder
is nie van darkraver :no: zie boven :)

nee nog niets gevonden via internet
wilde eerder naar het uitzenbureau gaan maar voel me echt te(n) om nu de regen in te gaan
lopen doet al zeer aan mijn hoofd :frusty:
Waarschuw beheerder
Het nummer staat toch echt op de cd van Darkraver

KIF, luistert :D je gaat me toch niet vertellen dat je
een nummer van Darkraver zoekt he :| *pleurt van stoel*

Ik word lichtelijk agressief van al die mensen die vrij zijn en in de zon liggen, excuse me

Ik heb vanaf afgelopen zaterdag tot vandaag
gewerkt :nocheer: ik heb die grote gele bol
nog bijna niet gezien! :cry:

Maar................heb NU weekend! :woop:
laatste aanpassing
Jazeker Naomi! Je hebt het dus duidelijk verdient!
En tot wanneer mag jij naar die grote gele bol kijken? B)
Ik moet nog 1 dagje werken, en dan ook lekkah weekend! :cheer: Gezellig voetbal kijken morgenavond, zaterdag ook maar naar die gele bol staren, en zondag de wielerronde van Zoeterwoude 8) Best een gezellig weekend denk! Nu lekkah slapen.. :gaap:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik wil zoveel antwoordjes geven.. maar ik ben te moe :gaap:

Morgen zijn jullie weer de eerste .. welterust (k)
Waarschuw beheerder
donateur
Mogguh :gaap: Laatste dagje voor het weekend :cheer: Gaan er nog mensen in landzicht voetbal kijken vanaaf?

Ik ga werken :( :gaap:

(K)
Ooh Pienus, niet zo sip :)
Ik ben ook aan het werk! Al vanaf half 8, en moet tot kwart over 5! Heb het ook super duper druk, maar ik kijk uit naar een leuke avond :jaja: Zo moet je maar denken!
Ff doorbeunen nog, straks zit je in je autootje naar huis en dan denk je: Wow! Het is nou echt weekend! Das toch een fijn idee? :)
Woehoe! Ik voel me net dr. Phil B)
Waarschuw beheerder
MEIDEN, IK VOND HET ECHT EEN SUPER WEEKEND!! :lief:

[img width=425 height=319 cacheid=000c83d20024077660d4018d1a01747c5c]http://www.kroegenweb.nl/fotoboek/997012.jpg[/img]

WE drinken toch anders nooit? O:)
Aaah gelukkig hebben jullie het gezellig gehad :lief: Ziet er ook hiel gezellig uit! Wat vond Nies ervan?
Jullie hebben ook wel een lekker weertje gehad zeg!

Jaja Nies, it's allmost burgertrut-time B)
Donderdagavond los bij Jan Smit 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Echt een leuke foto, al sta ik er wat lomp op :nocheer: Het was echt zooooo leuk (L) Ik wil a.s. weekend weer :yes: TIMMIEEEEEEEEEEE O:)
Waarschuw beheerder
TIMMIEEEEEEEEEEE

:roflol:

We gaan naar Landzicht toe lalalala! :cheer:
Waarschuw beheerder
die foto zegt genoeg meiden :jaja: (y)
super
Waarschuw beheerder
whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

was allemaal goed geslaagd en een te gek weekend:cheer:

Waarschuw beheerder
Meiden harstikke bedankt, ik vond het geweldig!!!!!!!!!!!

Ik vond het zo leuk, dat ik nu ziek thuis zit, hahaaha. ee hoor keb denk gewoon griep. Ga zo maar naar die veearts van een Kortman. Die moet me maar beter maken!
Ziek? Komt vast door t hele weekend :jaja: Je hebt je weerstand denk naar de knoppen gedronken en gerookt ;)

Jaaaaa!! Bijna naar Jan Smit!!
Vrijdag vrij B)

Waarschuw beheerder
Nee het komt niet door het wekend, keb een zware keelontsteking en 39,4 graden koorts. Mag van de dokter niet meer werken tot de bruiloft. En ik moet nog zoveel kleine dingetjes regelen ;(
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind het zielig voor je zus :aai: maar dit heeft iedereen voor de bruiloft :yes: Gewoon teveel hooi op je vork genomen, stress en oververmoeid :)

Volgende week wordt super :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 juni 2006 om 15:24:
Nee het komt niet door het wekend, keb een zware keelontsteking en 39,4 graden koorts. Mag van de dokter niet meer werken tot de bruiloft. En ik moet nog zoveel kleine dingetjes regelen ;(

lieverd doe rustig aan en goed uit zieken:jaja:

zo voetbal kiken in de kroeg:cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Oei :s Ik denk dat we blij mogen zijn als het 0-0 blijft :O Spannend man, ik vind ze echt goed die klote Argentijnen :[ Maar de steaks zijn wel lekker van hun O:)

Uitspraak van Mona Boordevol op dinsdag 20 juni 2006 om 08:41:
rondje speklappen?

Nou okee, maar normaal doe ik dat nooit O:)

Waarschuw beheerder
Tjee, wat is het rustig hier :|

Keb al een week geen internet.. dus nu ff snel bij mams :)

Jan was gister weer de bom :respect: IS TIE LAKKAH?! :kwijl:

Zo ff de stad in met moeders, heb al heerlijk weekend namelijk!

(k) (k)
Waarschuw beheerder
bruiloft van mijn zus was super! echt een hele leuke dag gehad en een supergezellig feestje s'avonds :mixje:
Zal wel ff een fototje plaatsen wanneer ik ze heb!

Ik dacht dat Sumtech deze zaterdag zou zijn, maar het is 8 Juli :/ en dan ben ik op vakantie!
Erg jammer dat ik het dit jaar moet missen!

Maar ja er komen nog zat leuke feestjes, eerst maar naar Awake festival! 8)
En jullie hebben natuurlijk eerst nog de bruiloft van Nies!

nies beterschap! kif shopse!
laatste aanpassing