Partyflock

Forumonderwerp · 721920
1 volger · 51267x bekeken
Waarschuw beheerder
Voor al die onzin die dus niet in het Intensive topic hoort te komen ;)
Hier schijnt het zonnetje ook weer B)

Vrijdag is er weer hardcore/harstyle in STEK Pien 8)
En zaterdag de 22e komt DJ Dano weer draaien :) Dát is gezellig!!
Waarschuw beheerder
donateur
Luus ik ben natuurlijk aanwezig vrijdag :cheer: Wat is er dan de 22ste? Thunderstek?

Na vandaag nog maar 3 daagjes werken, kan het niet vaak genoeg zeggen 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Pien, vraagje aan jou als disney expert 8)

Wat is een goed hotel redelijk dichtbij? En kan je beter met de thalyss gaan of met de auto..?

Nog andere tips en trucs..? :D

Wil misschien ook binnenkort met iemand een weekendje gaan nl.. :d
Maar ben er nog nooit geweest:D
Waarschuw beheerder
donateur
Whaha Disney expert B)

Hmm ja hotels buiten het park ben ik niet bekend mee, ik zit altijd in een hotel binnen het park, dat is echt het allerleukst (L) En helemaal niet zo duur hoor, bij Oad geven ze op bepaalde data 15 % korting deze weken (F)

Uhm de Thalys is echt ideaal :yes: Je hoeft niet te rijden, je stapt onder het park uit, je bent niet moe, echt super (Y) Maar je betaald er wel voor natuurlijk... Als je het berekend is Thalys en auto bijna net zo duur want je rijdt best veel benzine op :/ Wij vonden vorige keer met de auto erg tegenvallen, de terugweg dan :s Je bent moe en je hebt moeie benen en dan moet je dat end nog :gaap:

Tip: Je kan ook met de internationale trein via Brussel, dan moet je 1 keer overstappen en je doet er een half uurtje langer over dan de Thalys, maar hij is een stuk goedkoper :yes:

Zo genoeg tips gehad 8) Ik ga volgende week :D O:)
Waarschuw beheerder
Goedemorgen!

Gister weer DHW gezien en GA, Mona en ik zaten weer met een brok in onze keel …. Wijntje erbij…toastje….popcorn (y)
Er kunnen nooit genoeg knappe mannen dokter spelen op tv ;p

Viel me trouwens op gister dat Dr. Ron Berman (van DHW dus ;) ) op Woody lijkt van Toy Story 8) :d
[img width=112 height=166]http://members.aol.com/vltdisney/woody03.gif[/img]
[img width=196 height=211 cacheid=000c22100022ec07ab93634a1a01585624]http://toystory.disneyfriends.net/modules/coppermine/albums/pictures/woody/woody03.jpg[/img]

Ik heb in Disney in het New Port bay? of Beach hotel gezeten, lekker dichtbij Disney Village maar die was best prijzig geloof ik
En de eerste keer zat ik in Santa fé, stuk goedkoper kamers waren daar groter en er lag ook een mooie tuin omheen, maar dan moet je dus wel met de bus naar het park en das weer minder!
Waarschuw beheerder
donateur
Ik zit volgende week in Newport Bay Club (L) Zooo leuk, tweede keer al :) Maar het Disney hotel blijft echt het allerleukst :yes: Maar via OAD is het nu niet zo hiel duur (ik val in herhaling) Wij waren voor 4 dagen dus 3 nachten iets van 400 PP kwijt, en dat is incl. onbeperkt toegang tot beiden parken :D

Er mag weer gezaagd worden :9 En omdat dit voor mij een hiele leuke week is heb ik ook een hiel leuk plaatje O:)
[img width=250 height=199 cacheid=000c46b8002188fcc899c2b21a01586d7a]http://grid.let.rug.nl/~vannoord/alp/zaag.gif[/img]
4oo eu pp? Dat vind ik best veel :/
Ben nog nooit in Disneyland geweest dus t zal wel normaal zijn :)
Bah, wat heb ik toch een kutleven :'(
Geen werk, eczeem op mn oog en een ontstoken mond door mn ontstekende verstandskies :[
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Lucypussy a.k.a. Lucylicious :cheer: op woensdag 12 april 2006 om 14:37:
4oo eu pp? Dat vind ik best veel

Is het ook maar niet voor Disney ;)

Joepie ik heb lekker vanille vla met verse aardbeitjes :kwijl:

Nog maar 2 daagjes werken, jeetje vind het wel spannend eigenlijk, heb er toch ruim 2,5 jaar gewerkt :O Morgenavond afscheidsetentje :9
morgen is alles vast weer beter

I do hope so :)

Pien! Ik zag net je kakkie met je schoonmoeder lopen 8)

Woehoe!! Ik ben eindelijk aan een soort lijn ;)
Door een hele grote ontsteking in mn mond kan ik amper slikken :no: Dus ik leef op vla en cup-a-soup :/
Morgen bellen naar de kaakchirurg :o :[
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pien :cheer: op woensdag 12 april 2006 om 12:38:
en dat is incl. onbeperkt toegang tot beiden parken

Dat snap ik ff niet.. Beide parken?
Waarschuw beheerder
donateur
Ja je hebt nu het Disney park en de Walt Disney studios :) Dat is daarnaast :D

Pff kutzooi, heb de hele dag al het vrijdag gevoel :'( Moet vanaaf uit eten met werk, en dan morgen nog 1 dag :[
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pien :cheer: op donderdag 13 april 2006 om 12:41:
Pff kutzooi, heb de hele dag al het vrijdag gevoel

Ik ook! maar ik ben dan ook morgen tot en met maandag vrij :)

Ga maar weer eens met mijn slaapkamer aan de gang, ff een lekker hoekje maken met bed,bank,tv enz
echt veel leuks ga ik dus niet doen en het is ook echt rukweer nu :@ :/ maja, t'is altijd beter dan werken 8)
Waarschuw beheerder
hallo lieverds

Ik heb vandaag mijn laatse dag stage gehad echt helemaal super.:jaja:

heb mijn rooster voor volgende week school en jahoor ben donderdag al weer vrij:cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Joehoe vandaag mijn allerlaatste werkdag hier op kantoor :cheer: :D En een hiel druk dagje dus het gaat lekkah snel :9 En dan lekker 2 weekjes vakantie :D

Etentje gisteren was toch nog best gezellig :) En heeeerlijk gegeten :kwijl: Dit weekend WEEEER gourmetten :9 Baluh O:)

Ik ben vandaag zo vrolijk tralala 8)

Ga vanaaf met mijn liefje naar de stad om mijn nieuwe zonnebril te bestellen, zal een plaatje voor jullie opzoeken :9 Found it :O
[img width=500 height=210]http://www.shades-of-time.co.uk/webupload/SHADESOF/LARGE/CDior0023.jpg[/img] (L)
laatste aanpassing
Ik dacht dat jij bezig was om geld voor je huis te sparen?!
Je kan me niet vertellen dat deze goedkoop is!

Maar hij is wel haute couture B)
Waarschuw beheerder
donateur
Zijn we ook, maar deze maand krijg ik mijn vakantiecentjes :cheer: Dus voor mezelf mag ik ook wel wat :9 Lief istie he (L)

Vanaaf Stek Loezepoes? Moet je werken? *Hoopt van niet* 8)
Hoef niet te werken :no:
Maar heb een onwijze kaakontsteking :(
Daardoor kan ik amper slikken, heb verschrikkelijke pijn aan 1 oor en het drukt achter mn oog :/ Niet lekkah!
Heb vanochtend antibiotica van mn dokter gekregen.
Ik moet naar de kaakchirurg om mn verstandskies eruit te laten halen, ik net bellen, zijn ze vrij :[ Ambtenaren!!

En dan te bedenken dat ik straks een sollicitatie heb :[

Ik denk dat ik uiteindelijk echt wel ff in Stek ga kijken hoor :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Oei dat klinkt niet lekkah zeg :( Waar heb je sollicitatie :O Succes (F)

Wij gaan wel even kijken in Stek maar als het weer vechten wordt ben ik zo weg, en dat zal het ongetwijfeld worden :s (N) Heb net Steef ook even gesmst :)
Ik heb een sollicitatie in Hoofddorp, ook bij een of ander promotioneel bedrijf :)
Succes :flower:
I can really use that :jaja:

Ik zorg er wel weer voor dat het geen vechten wordt Pien! En als er wél gevochten gaat worden, doen we voor de verandering gewoon een keertje mee 8) B) Das cool
Waarschuw beheerder
donateur
Hoe ging het Loezepoes (F)

Woehoeeee :cheer: VAKANTIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :cheer: Eindelijk van deze werkgever af :9

Vanaaf Stek :mixje: Maar eerst mijn nieuwe zonnebril kopen :p
Pien, het is goede vrijdag, waarschijnlijk is er geen winkel open waar jij je brilletje kan bestellen :/

Wat lekkah dat je 2 weken vakantie hebt!!
Ik kom toch nog ff naar Stek :jaja:

Mijn sollicitatie ging goed (Y) heb gelijk mn contract getekend B)
Tis maar voor tijdelijk hoor, tis weer van dat promotie werk alleen schijnen hun wel vet veel werk te hebben! Lekker heel de dag in een malteser-mercedes rijden B) Dát lijkt me dus echt gezellig!!
Waarschuw beheerder
dat is lekker pien 2 weekjes vakantie
Uitspraak van Lucypussy a.k.a. Lucylicious :cheer: op vrijdag 14 april 2006 om 19:15:
Pien, het is goede vrijdag, waarschijnlijk is er geen winkel open waar jij je brilletje kan bestellen

Ik was vandaag in de stad en alles ging volgens mij ook om half 6 dicht jammer:no:

Gaan er nog lieverds naar de boerderij morgen ik ben van de party:cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van m@rtine op vrijdag 14 april 2006 om 19:58:
Gaan er nog lieverds naar de boerderij morgen ik ben van de party

Ja ik ben van de party !!

Waarschuw beheerder
I :lief: Rik Kroon :yes:

Heeft net mijn nieuwe computertje en toetsenbord geinstalleerd, kan opeens verdomd snel typen :9 En alles gaat zooo snel :| Op mijn oude computer kon ik mijn muis niet bewegen als ik een muziekje aan had, dan liep alles vast %) Was een beetje oud zeg maar..

Vandaar dat ik ook een paar daagjes niet heb kunnen pf-en.. ik miste jullie allemaal al :yes:

Ik ga morgen niet naar de boerderij :no: Even een zaterdagavondje thuis op de bank ingelast. Zondag ga ik samen met mijn manlief wel naar Utopia en Landzicht :o Jaja, jullie lezen het goed :p Maandag lekker vrij he :)

Jeetje, ik vlieg echt over dat toetsenbord :p

Even terugkomend op Disney, ik heb 1 keer in het Disney hotel geslapen, dat was zooo tof. Het Sequoia Lodge was overboekt, of we bezwaar hadden om in het Disney hotel te slapen O:) Echt zo luek, al die figuren bij het ontbijt enzo :) Ik kan bijna iedere maand voor EUR 99.- via m'n werk. 2 dagen park en 1 overnachting, maar ben nu 11 keer geweest en ga over een maand voor het eerst naar Disneyworld in Florida :cheer: Weer een snoepreisje van m'n werk.. ben nu natuurlijk amerikaXpert dus moet er dan ook alles vanaf weten O:)

Kga ff snel bijkleppen op de andere topics, voor de meeste -> C U Sunday :D

Waarschuw beheerder
Nog even een andere issue: What 2 do on Q-day?!

Ik hoop amsterdam.. vond het zo leuk vorig jaar :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 15 april 2006 om 14:38:
Ik hoop amsterdam.. vond het zo leuk vorig jaar

Ja !! Ik wil ook naar Amsterdam! :cheer:

Waarschuw beheerder
Zullen we saampies gaan?! 8)
Ik ga denk weer naar Utrecht! Dát is echt gezellig!!
Beetje wandelen over de vrijmarkt, en we hebben 1 stamkroeg waar het hele dorp ongeveer zit + op het terras :)

Tiësto komt in Amsterdam :o :cheer:

Waarschuw beheerder
Hoorde gister iets over een "Hollands sterren feest" in Leiden, is ook gezellie :yes:

Maakt mij eigenlijk niet zoveel uit zolang het maar geen zoeterwoude is :)

Kroeg en Utopia waren gezellie gister, lag om 03.15 in m'n bedje :O Vanmorgen lekker paasontbijtje gemaakt voor mijn brakke vent %) Huisje schoongemaakt en zit nu DR Phil te kijken in afwachting van Oprah :) Dat vind ik echt het ultimate "vrije dag" gevoel. Dr Phil heeft echt een bizar onderwerp: Man is alcoholverslaafd en vrouw mishandeld hem.. Ze slaat hem echt die hele toko door waar d'r dochtertjes bijstaan, hij zuipt zich de pleuris om de pijn niet te voelen :s Happy family he :s

Vanaaf weer lekker Expeditie robinson kijken, ik heb net geprobeerd m'n video in te stellen om Temptation Island op te nemen, maar ben d'r niet zo handig mee zeg maar .. :frusty:
Waarschuw beheerder
Wat is een goed hotel redelijk dichtbij?

2Tish: Ik ben 2 keer in Disneyland geweest :D
heb in Cheyenne en Sante Fé gezeten! Dit was echt
super, je stapte in een busje en in 2 minuten
was je in het park :yes: verder raad ik je aan
met de auto te gaan! Is echt goed te doen! Suc6! :flower:

ik heb net geprobeerd m'n video in te stellen om Temptation Island op te nemen,

Ik heb het ook gezien :D gaat echt nergens over,
daarom is het zo leuk om te kieken O:)
Waarschuw beheerder
donateur
Nou ik heb een andere bril gekocht maar ik kan geen plaatje vinden :( Het is hetzelfde model als wat ik nu heb maar dan pikzwart, en dan aan de zijkant met swarovski steentjes D & G geschreven :kwijl: (L) Hij is zooooo mooi :| Ben dus hielemaal blij 8)

Nou hebben we Tish allemaal advies gegeven, ben nu toch wel benieuwd of ze gaat :p Ik ga overmorgen, heb er zooooooveel zin in :cheer:

Wat Queensday betreft, Leiden vind ik wel okee maar ik ga echt niet naar Amsterdam, geen zin in dat reizen :no: En anders ga ik heerlijk in het zonnetje penalty's kijken bij SJZ :mixje:

En nu ga ik eten :9
Waarschuw beheerder
hallo ladies

Uitspraak van verwijderd op maandag 17 april 2006 om 14:54:
Hoorde gister iets over een "Hollands sterren feest" in Leiden, is ook gezellie

Dat is ook erg gezellig kim en lekker dichtbij kunnen we lekker op de fiets:jaja:

Maar amsterdam was vorig jaar erg gezellig:cheer:

Uhm ik had vandaag voor het eerst weer school viel best tegen namelijk heeeeel veeeel huiswerk balen:frusty:

Maar gelukkig is het al bijna weer weekend:p

zat gisteren lekker in het zonnetje ben ik gewoon verbrand op mijn armpjes en mijn gezicht:jaja:

Waarschuw beheerder
Ik zeg: we gaan toch :9
Waarschuw beheerder
donateur
Nu ga ik toch twijfelen :9 Maar wie komen er naar het Hollands Sterrenfeest in Leiden :O
Waarschuw beheerder
Jan Smit komt ook in Amsterdam bij 538!!

HARD!! :woop:

Waarschuw beheerder
Daar had Martientje het over, zou na een 500 uur durende set van Armin van Buuren plaats moeten vinden :zuipen:

Best rustig hier lately :S

Echt relaxed, vandaag m'n programma voor de studiereis naar florida gehad, en ik mocht zelf een tweede studiereis voor dit jaar in elkaar draaien :) Ik heb het volgende uitgezocht:

Met KLM vliegen naar San Fransisco, daar 2 overnachtingen, dan doorrijden naar Grand Canyon, 1 overnachting. Dan door naar Las Vegas -> 2 nachten en als laatste door naar Los Angeles, 3 nachtjes daar en daar weer naar huis :9 Relaxed he.. Ik ga dan samen met een collegaatje, zelf rijden en de tijden bepalen enzo :gaap: We hebben al allemaal excursies aangevraagd: helikopter vlucht over Las Vegas, naar Disney in Los Angeles, ik hoop zooooo dat die door mag gaan :cheer:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Echt superchill Kim ! Ben jaloers!

Ik denk toch dat ik naar A'dam wil met K-dag...
Waarschuw beheerder
ik weet zeker dat ik naar Amsterdam wil met Queensday!
Daar zijn gewoon de beste feestjes en de meeste keus en ik vind het geen probleem om vroeg te vertrekken om de drukte een beetje voor te zijn
vorig jaar vond ik het echt super gezellig :cheer:

jeetje Kim ik hoop echt voor je dat het doorgaat! is wel de ultieme vakantie denk ik zo! :)
Haai 8)

Ik ben gevraagd om te werken op Koninginnedag in Leiden, beetje foto's maken van feestgangers 8) Dát is gezellig! Een hele shoot van mezelf al dansend en feestvierend B)

Kim! Dát klinkt echt gezellig!! * is stiekem hiel jaloers :[ *

Die Pien en Hak zitten met hun fat asses in Disney :@

Naomi!! Stond jij zondag bij Katwijk met pech langs de weg?!
Ik zag je namelijk staan, met een rood busje vóór jouw auto :/ Je stond op de uitvoegstrook :/

Waarschuw beheerder
En dan help je niet ff Luus?! :O Lekkere Mede-Jan-fan verbondenheid O:)

Ik hoop ook dat het door kan gaan, maar volgende maand eerst flaneren over de boulevard @ Miami Beach B)

Ik hoor wel waar we heen gaan on Q-day, ik volg :yes:
Ik zag het pas toen ik er voorbij reed :/
Kon niet zomaar stil gaan staan op de snelweg 8)
NAOMI!! Waar ben je?! Ben nieuwsgierig :D
Waarschuw beheerder
liefjes ik had vandaag rekentoest en het ging super goed:cheer:

Ik ben er nog niet over uit amsterdam of leiden. Maar amsterdam is wel het gezellligst:jaja:

OHHH en ik werd net gebeld ester had 1 cm ontsluiting en ze gaan morgen inleiden ben benieuwd. 2 weekjes eerder dan gepland

ik ga zo effies de singelloop lopen dus morgen hele erge spierpijn.ZOOOOOOOOOO het wordt echt super lekker weer het weekend ik zeg naar de vlietlanden :cheer: (beetje te enhousiast).
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lucypussy a.k.a. Lucylicious :cheer: op vrijdag 21 april 2006 om 12:28:
NAOMI!! Waar ben je?! Ben nieuwsgierig

die is natuurlijk van het weer aan het genieten :jaja:

Uitspraak van m@rtine op vrijdag 21 april 2006 om 16:27:
ik ga zo effies de singelloop lopen

niet genezen van de vorige keer? ;)
wordt wel bloedjeheet dan voor je!, nou sterkte (f)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Yassie op vrijdag 21 april 2006 om 16:32:
wordt wel bloedjeheet dan voor je!, nou sterkte

dankjewel wijfie

Ik ga in mijn korte mouwtjes lopen en een korte broek en na afloop even lekker een wijntje