Partyflock

Forumonderwerp · 721891

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Gelezen op http://enschedeaanzee.opweb.nl/blog/

Hufterig
Een Almelose echtpaar dat in ’96 Irak ontvluchtte, kocht onlangs bij Mediamarkt in Hengelo een televisie en - naar man en vrouw begrepen - een aanvullende verzekering voor een bedrag van 9,95 euro. Enige weken later werd ruim 100 euro afgeschreven van de rekening van het echtpaar. Met hulp van de stichting Pluspunt (belangenorganisatie voor mensen met een minimum inkomen) kwam het stel er achter dat de 9,95 euro niet het totaal bedrag was voor de verzekering, maar slechts een aanbetaling. De werkelijke kosten van de bedroegen 106 euro (plus aanbetaling). Pluspunt klom voor het echtpaar in de pen en schreef een venijnige brief naar Actua, waarin werd gesteld dat het echtpaar niet had begrepen dat de 9,95 euro slechts een aanbetaling was.
Verzekeringsmaatschappij Actua uit Capelle aan de Ijssel stuurde het volgende antwoord:

'Wij betreuren het zeer, dat u ondanks het feit dat u maar liefst reeds tien jaar te gast bent in Nederland, u nog altijd de Nederlandse taal niet machtig bent. Uw íkke niet begrijpen opstelling past naar onze mening dan ook zeker niet (meer) binnen het thans geldende denkpatroon van uw gastland. Dat U nog altijd de taal niet machtig zou zijn, vinden wij op z’n minst een vorm van onbeleefdheid naar het gastland waar u reeds tien jaar lang wellicht zelfs op gemeenschapsgelden mag verblijven en zeker niet in de laatste plaats naar haar bevolking.'

Je zou ze GVD toch!! Eigenlijk zou je nooit meer iets bij MediaMarkt en Actua moeten afnemen.. Hufters..
laatste aanpassing

Bron?

Kerel, wedden dat ik drie keer zo hard mijn best moest doen om voor mijn tentamens en projecten te slagen als ieder gemiddelde "Nederlander". Ik tien keer harder mijn best moet doen op mijn werk om in aanmerking te komen voor een promotie waarbij anderen in vergelijking met wat ik deed met bijna niks doen al worden gepromoveerd.

Dit is echt een "ik ben allochtoon en standaard minder reactie"
Dus jij wilt beweren dat de gemiddelde Nederlander minder werk moet verrichten voor dezelfde functie als jij?

Dan is het aan jou om bij je werkgever te gaan klagen, en niet achter een "ik ben minder" standpunt gaan schuilen.
Je typt echt onzin!

och, och, heb je ook een woordje geleerd?

Bron? Je voelt je zelf nu zeker wel stoer om mij na te doen? Lach ik jullie weer uit :D

Bron=CBS

Zoek maar op, is nog steeds het geval en altijd zo geweest. Ik praat in tegenstelling tot jullie niet heel de tijd POEP, maar kom met een bron...

Voor je latere stukje kan zeggen dat ik ook ben vertrokken en sindsdien werkzaam ben binnen een Turks bedrijf, waar de kansenw el gelijk zijn.

En probeer geen indruk op mij te maken met zinnen zoals "ik ben allochtoon en standaard minder reactie" , want ik zal mijzelf altijd beter voelen, want ik heb tenminste gevoel en weet dat ik menselijk ben. Ik doe er tenminste mijn uiterste best voor om er iets van te maken en beoordeel mensen niet op hun uiterlijk en afkomst en al helemaal niet op religie... Ik kom tenminste met ideeen en probeer tot oplossingen te komen.

dekwaadsteniet, Of is jou definitie van een discussie/gesprek schelden en zinlose op niets gebaseerde kreten roepen????

Dat mag alleen als je een Linkse mening hebt. Ik kreeg er zojuist ook al één.

Leuk beleid hè.

Heb er inmiddels ook alweer een paar ja :s

nee leren jullie eens wat een discussie werkelijk inhoud,en dat is meer dan ERAUSS roepen.

Ik heb NOOIT geroepen dat 'alle allochtonen eruit moeten'. Ik ben helemaal geen racist. Ik generaliseer niet en ik beoordeel niet op ras, ik beoordeel op gedrag. Ik ben absoluut geen racist en toch word ik daarvoor uitgemaakt.

De meeste allochtonen lachen links uit en niet zo'n beetje.

Bron=CBS

Zoek maar op, is nog steeds het geval en altijd zo geweest. Ik praat in tegenstelling tot jullie niet heel de tijd POEP, maar kom met een bron...

Is allang gegeven hoor :s
Hardkikker: je tijd is om... die opmerking over Joop den Uyl kunnen we dus als niet gemaakt beschouwen maar als wat gelul in de ruimte...

Maar goed... we zijn tig replies verder. Zal even mijn mening geven over hoe het verder moet...

1. Verplichte inburgeringscursus voor mensen die nu in Nederland willen gaan wonen. En dan gewoon met een tentamen en alles erbij, niet zo'n LOI-cursusje.

2. Betere mogelijkheden voor in Nederland wonende mensen van allochtone afkomst om hun achterstand in te halen.

3. Creeren van werkgelegenheid voor jongeren van allochtone afkomst die op straat rondhangen. Bijvoorbeeld grafity schoonmaken. Buurtwacht.

4. Stimuleren van allochtone jongeren om bij politie of leger te gaan werken en zo discipline en respect te leren.

5. Kinderen van ouders die in Nederland wonen en die niet van plan zijn te verhuizen verplicht tweetalig opvoeden op straffe van korting op de kinderbijslag als dit niet gebeurt.

6. Meer mogelijkheiden bieden voor Nederlanders van allochtone afkomst bij de hulp naar het zoeken van werk en het uitleggen van de Nederlandse wetgeving.

7. Opnieuw instellen van de wijkagent in wijken waar problemen zijn en dat in teams waarin ook een agent zit van allochtone afkomst.

8. Elke mongool die discriminerende of racistische opmerkingen maakt keihard aanpakken. Of dit nu iemand is van allochtone of autochtone afkomst.

Denk dat we dan een heel eind verder komen...
laatste aanpassing
tjah ik snap die winkel wel hoor:s
Het komt zo vaak voor dat mensen die de taal niet beheersen gewoon een hoop dingen verkeerd verstaan of zelfs helemaal niet begrijpen:S:S

en ik vind dat dus echt geen discriminatie:S
Majah wie ben ik :vaag:
laatste aanpassing

jullie zij te gast op een site met regels,zie het als de allochtonen die van jullie moeten intergreren.
Jullie moeten dat dus blijkbaar hier ook doen ,intergreren en leven volgens de beleidsregels van de eigenaar van deze site,lukt dat niet en in Amerika wel....DOEIIIIIIII

hahahaha had ook niet verwacht dat jullie begrijpend konden lezen...

Waar in dat hele stukje staat iets over afspraken gemaakt met gastarbeiders, [b]WAAR???[/b}

jammer jonge ik blijf toch wel hoe vaak je ook 'doei' zal zeggen :D

Niemand word bij naam genoemd en iedereen denkt de schoen te passen en trekt hem aan...prachtig te zien.

jongens ik ga naar mijn fractievergadering,ik hoop dat dit topic gesloten is als ik weer thuis kom.

adieu.

jullie zij te gast op een site met regels,zie het als de allochtonen die van jullie moeten intergreren.
Jullie moeten dat dus blijkbaar hier ook doen ,intergreren en leven volgens de beleidsregels van de eigenaar van deze site,lukt dat niet en in Amerika wel....DOEIIIIIIII

Mijn reacties zijn niet in strijd met het beleid en ik krijg geen response op mijn vraag waarom ik een waarschuwing krijg.

Daarbij moet je oprotten met je forumverneukende kutplaatjes.

Tis ook godverdomme nooit goed he....

Zie je wel....

joh, daar heb je toch geen bron voor nodig.. lijk mij algemeen bekent.. voordat we turken hadde en marokanen waren er italianen, die zijn toch ook niet allemaal gebleven.. GASTARBEIDER.. as jij gasten thuis heb.. blijven die toch ook niet wonen.. en nodigen hun familie ook uit...

Hier is al zo vaak mee geschermd. Feit is als je hier de JUISTE mensen niet naar de mond praat, men je het zwijgen op legt. Goh, wat zijn we toch weer degelijk. Zo schop je alles ineens terug naar de middeleeuwen, wat zelfs ver daar voor. Applaus, de kwaadsteniet. Enne weer gewoon maar een zinlose kreet en geen reactie op mijn vraag waar je dan een discussie/gesprek met MIJ hebt. hahhaaaahha:-)

Ze heten niet voor niks GASTarbeiders

ik hoop dat dit topic gesloten is als ik weer thuis kom.

En de vrijheid van anderen ontnemen om te reageren? Typerend. (Y)

Dit zou eigenlijk onder de TOPIC humor moeten vallen:-)

En de vrijheid van anderen ontnemen om te reageren? Typerend (Y)

Inderdaad!
Het zou fijn zijn als mensen hier ook met oplossingen kwamen...

Maar verder dan het 'buitenlanders moeten terug' niveau komt men niet...

Vind je het gek dat de overgrote meerderheid van de Nederlanders extreem-rechtse mensen met de nek aankijkt...

Ze lullen zich zelf vast met hun eigen zelfingenomenheid.

Zal wel weeeeer een ban krijgen nu:-)

Heb ook al geprobeerd een dergelijke topic te openen als bluemonster. INTEGRATIE van wie moet het uitgaan. Werd gesloten omdat hij verziekt werd. Gecensureerde versie geprobeert werd ook verziekt en gesloten.

Vind je het gek dat de overgrote meerderheid van de Nederlanders extreem-rechtse mensen met de nek aankijkt...

Ik geloof toch dat de meerderheid nederlandse mensen meer rechts dan links is!!!

GASTarbeider was 30/40 jaar terug, in welke tijd leven jullie, middeleeuwen???

Wat is jullie oplossing voor dit probleem die jullie hebben? Komt met iedeeen...Ieder die zich wil inzetten voor een Nederlandse maatschappij komt met ideeen en ieder die zich geen rascist noemt komt met ideeen...

de politiek weet zelfs geen oplossing, verwacht je die dan van ons wel....

ja maar rechts is nog niet EXTREEM rechts. Er zijn er heeeeeel veel hier die dat weigeren te begrijpen.

Maar verder dan het 'buitenlanders moeten terug' niveau komt men niet...

Je hebt helemaal gelijk. Aan 'buitenlanders moeten terug' niveau hebben we OOK geen enkele fuck. Dat komt alleen nóg dommer over.

Maargoed, de methodes die jij aangeeft zijn op zich wel reëel. Al denk ik dat het de maatschappij op den duur meer geld zal kosten, dan dat het lucratief wordt.

Ik heb de oplossing ook niet. Als er een voor-de-hand-liggende oplossing was, dan was dit probleem niet zover geëscaleerd. Feit is dat er iets MOET gebeuren, anders wordt het alleen maar erger. Voornamelijk polarisatie.

Oja, en met praten gaat dat niet lukken, dekwaadsteniet. Naieve lamlul dat je bent.

elk volk is rasistisch.. geloof me maar, ik ken surinamers die marokanen haten en marokanen die turken en surinamers haten.. denk dat dat altijd zal blijven.. tuurlijk zijn er altijd uitzonderingen tussen

GASTarbeider was 30/40 jaar terug

Daarmee is de shit wel begonnen....

Maar goed mensen ik ben er vandoor....

LateX!!!

(F)

Crush de weak, was jij niet gebanned? Wat doe je hier dan weer, nieuwe profieltjes aanmaken?

Nou ja, je zult toch weer snel weg zijn. :)

Inge

GASTarbeider was 30/40 jaar terug, in welke tijd leven jullie, middeleeuwen???

is 30/40 jaar geleden mideleeuwen?

Gastarbeider:
Aanduiding voor laaggeschoolde mensen die immigreren meestal in het kader van een akkoord tussen twee landen, met het oog op een betere tewerkstelling en een hoger inkomen in het gastland. De term is ontstaan in de tijd dat uitgegaan werd van de tijdelijke aanwezigheid van migranten, maar is nu in onbruik geraakt.

maar dat kunnen we zo weer bruikbaar maken, zegt niks over de term, blijft hetzelfde.

Bedankt voor die uitermate constructieve toevoeging, Inge. (Y)

Past mooi in het rijtje 'alle buitenlanders terug naar eigen land'.

Wat is jullie oplossing voor dit probleem die jullie hebben? Komt met iedeeen...Ieder die zich wil inzetten voor een Nederlandse maatschappij komt met ideeen en ieder die zich geen rascist noemt komt met ideeen...

Esco, een ieder die in Nederland komt wonen/werken, en leeft volgens Nederlandse normen en waarden en geen "extreme uitwassen" maakt en niet aanzet tot haat jegens anderen. Is wat mij betreft MEER dan welkom. In Nederland eerst wetten en normen en waarden(fatsoen wat iedereen wel zelf in kan vullen) en dan een geloof. Dat schept eenheid. Geen enkel geloof gaat boven de wet, Christen, Moslim, Boeddhist, etc..

Maar vanuit een geloof afroepen dat een ander minder zou zijn(ik wijs hier niemand aan) zou niet getolereerd mogen worden(volgens mij dan). Ook sexuele geaardheid(tenzij met kinderen) Is in Nederland VRIJ.

Citeer de enige wijze zin(volgens mij) die ik ken uit de bijbel. WAT GIJ NIET WILT DAT U GESCHIEDT, DOE DAT OOK EEN ANDER NIET. Als men dat nou eens zou willen nastreven, komen we (volgens mij) echt wel verder.
Oh jee.......Inge komt wijzend een topic binnen vallen, zoek dekking. 8)

O:)
Je hebt helemaal gelijk. Aan 'buitenlanders moeten terug' niveau hebben we OOK geen enkele fuck. Dat komt alleen nóg dommer over.

Maargoed, de methodes die jij aangeeft zijn op zich wel reëel. Al denk ik dat het de maatschappij op den duur meer geld zal kosten, dan dat het lucratief wordt.

Ik heb de oplossing ook niet. Als er een voor-de-hand-liggende oplossing was, dan was dit probleem niet zover geëscaleerd. Feit is dat er iets MOET gebeuren, anders wordt het alleen maar erger. Voornamelijk polarisatie.

Hehe... eindelijk een reactie waarvan ik denk. Die heeft de moeite genomen om ook echt even de argumenten van een ander te lezen... Top!

En als je mijn mening leest dan zie je dat daar zowel 'rechtse' standpunten als 'linkse' inzitten. Zo kan het dus ook, het is niet altijd zwart of wit, links of rechts...

Ik vind dus dat we dat geld moeten vrijmaken. En dat kan bijvoorbeeld door niet langer achter Amerika aan te lopen. Nu zijn er Nederlandse soldaten in Irak aan het vechten omdat Bush zijn oliedeals wil veilig stellen. Hij heeft de hele wereld voorgelogen over wapens die daar zouden zijn met als gevolg dat daardoor ineens mensen de Islam als vijand gaan zien...

Als we gewoon onze soldaten terug zouden trekken zou dat een hoop geld schelen. Laat Amerika zijn eigen boontjes maar doppen, dat land denkt ook alleen maar aan zichzelf. Van dat geld kunnen maatregelen worden genomen om de inburgering te kunnen bekostigen...

Dank je wel voor ook jouw constructieve toevoeging, X. :respect:

Past ook zo mooi in het rijtje 'alle buitenlanders terug naar eigen land'.

:flower:

nou inge, jou standpunt is duidelijk over de brief

elk volk is rasistisch..

Dat is volgens MIJ niet waar. De meesten zullen waarschijnlijk wel NATIONALISTISCH zijn (lees trots op je afkomst) maar dat zijn wel 2 totaal verschillende dingen. In elk "volk" zullen zich waarschijnlijk WEL rascisten bevinden.