9 volgers · 187511x bekeken
donateur
Angerfist heeft echt zekers wel een paar zwaar vette nummers ja!
Tisgewoon een goeie prodcuer, alleen laat dat helaas niet vaak meer zien..
Marshall Masters - I Like It Loud
Vind ik echt zwaar kut, echt enorm blij, doet me denken aan de plaatselijke disotheek, heel traumatisch dus.
Een versie van dat nummer, heeft wel een hele vette raggende synth, die vind ik wél lekker.
Promo -Cheating bitch
Tisgewoon een goeie prodcuer, alleen laat dat helaas niet vaak meer zien..
Marshall Masters - I Like It Loud
Vind ik echt zwaar kut, echt enorm blij, doet me denken aan de plaatselijke disotheek, heel traumatisch dus.
Een versie van dat nummer, heeft wel een hele vette raggende synth, die vind ik wél lekker.
Promo -Cheating bitch
donateur
Uhm...Tha Playah richting lelijke ongezellige pleurisherrie? Gast, Tha Playah is het toppunt van rititieuw
En erg vet 
-------
Mja ok, ik vind t een top producer, maakt echt zwaar goeie shit, maar toch als feestganger heeft t in mijn ogen weer "net niet"
Fuck this track up, zeker vanwege de Limpbizkit samples?
Tha Playah - Fuck Tha Fame
Ken 'm wel maar ff niet voor de geest halen......
Inferno brothers -Slaves to the rave
-------
Mja ok, ik vind t een top producer, maakt echt zwaar goeie shit, maar toch als feestganger heeft t in mijn ogen weer "net niet"
Fuck this track up, zeker vanwege de Limpbizkit samples?
Tha Playah - Fuck Tha Fame
Ken 'm wel maar ff niet voor de geest halen......
Inferno brothers -Slaves to the rave
donateur
Nee Scott brown, vind ik helemaal niks, op een enkel nummer na, veel te blij!!!!!!!!!!!!!
Maargoed dat nummer ken ik dus niet, dus kan niks over zeggen.
Dat ik niet van pleuris herrie hou, wil nog niet zeggen, dat ik van happy shit, en lompe kuthardcore hou.
The alternative creators -The beast
Maargoed dat nummer ken ik dus niet, dus kan niks over zeggen.
Dat ik niet van pleuris herrie hou, wil nog niet zeggen, dat ik van happy shit, en lompe kuthardcore hou.
The alternative creators -The beast

![[WBS] Joker.one](/images/user/105079_1882340.jpg)