je hebt nauwe gaatjes en je hebt uitgelubberde gaatjes!
je hebt lekkere gaatjes en je hebt vieze gaatjes!
je hebt kale gaatjes en je hebt behaarde gaatjes (tenminste, eromheen)
jah.. maar een beetje nauw vinnik niet ZO erg.. maar als je de indruk krijgt dat je em evengoed in een open garagedeur kunt hangen is de lol er voor mij ook wel af
Maaruh.. om ff op mn vorige vraag terug te komen.. iemand nog plannen dit weekend?
donateur
Vrijdagavond: Werken en naar Technoboy op het feestje Maximum
Zaterdag: Naar Arnhem, zuipen daar in een café en dan naar Gelredom (Vitesse-RBC)
Zondag: Persoonlijke bierdag i.v.m. carnaval
Weet ik niet... Vast wel. Zolang er zaterdag en zondag maar genoeg bier is, vind ik het allemaal wel leuk. Volgend weekend ben ik gewoon niet aanspreekbaar op PF: Carnaval
Jij nog plannen voor het weekend?
heb jij nog geen bierbuik?
donateur
Ja, ik mijn beertender, maar meer Jupiler
Voor mij geen vent, maar een beertender
Nee, geen bierbuikje.. Ik ben een weekend-drinker. Door de weeks niets voor mij hoor
ehm.. ja.. machiel had een goed plan, Neuqen dusz... maar weet nog lang niet zeker of dat gaat lukken
Ik denk dat ik gewoon naar De Ald wal ga ( = discotheek in Heeg ) FF rustig aan doen dusz
donateur
Met de zus van...
Op zich is dat ook wel een goed idee, maar ik heb geen slachtoffer
dat wordt handwerk!
donateur
Waar ligt Heeg dan in Friesland? Ken het niet, ik ken alleen Menaldum, Sneek, Leeuwarden en Heerenveen. Ben vorig jaar mei nog in Sneek wezen shoppen, heb Purbo daar niet gezien trouwens
Shit, hoe heet dat nou, zo'n camping en bungalowpark in één... Ik ben nog langs al die dorpen heen gesjeest met de auto, langs al die meren enzo, vanuit die plaats naar Sneek.
donateur
Dat dorpje heette Koudum
Ofzoiets dergelijks.
center parks?
donateur
Nee, geen Center Parcs.. Er was ook een haven aan vast, toen hebben we nog zo'n meer overgevaren ofzo..
haha, geen idee, woon in het zuiden
donateur
Ik ook, Brabant.
jah, maar dan weet ik nix van het noorden!
donateur
koudum kan wel kloppe is wel een plekje in friesland en ligt dicht bij sneek
donateur
Ja, het was Koudum, heb het net nog ff nagevraagd.