Partyflock

Forumonderwerp · 720755

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Stelling:

Ik vind dat de grens is bereikt !

Ik accepteer dit niet!!

Als je het hiermee eens bent klik dan; HIER!

op dringed verzoek is deze topic weer hersteld... maar hou t een btje netjes he? - DSW
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
*zucht* :/
Ik zeg toch dat er geen oplossing is. :/
Ik kan nu ook op straat gaan wandelen en iemand zomaar gaan neersteken. Wat kan je daar tegen doen?

Idd, je moet het accepteren dat dat risico der nu eenmaal is voor de vrijheid die je krijgt. Het is dat of zo goed als geen vrijheid meer hebben. Spijtig genoeg...

Iedereen zit te 'smijten' met kritiek en verwijten richting wetgeving en weet ik wat allemaal, maar niemand kan het beter of weet een oplossing.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
*klik*

ik accepteer dit ook niet!

't is toch niet normaal meer! Vroeger was het pas nieuws als er in de 2 weken iemand vermoord werdt, nu is het een wonder als er een week lang niemand vermoord wordt :S

Welke kant gaat het toch op??

Kant van dood en verderf?? :S

Zieke mensen in deze wereld...:S

:nee: :nee: :nee:

Waarschuw beheerder
je moet het accepteren dat dat risico der nu eenmaal is voor de vrijheid die je krijgt. Het is dat of zo goed als geen vrijheid meer hebben.

zo zie jij het misschien, ik vind dit vallen onder het kopje "onverschilligheid".
je bent dus van plan een beetje te gaan zitten toekijken? je hebt tenslotte zelf al besloten dat er geen oplossing is. dan behoor jij wat mij betreft dus net zo goed tot de groep klagende mensen.
Waarschuw beheerder
klik!!!!!!!!!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
Onverschillig?
Ik vind het heel erg wat er gebeurt is. Dat is volgens mij niet onverschillig :o

Waarover klaag ik dan? :o :/
Ja, ok... over het feit dat iedereen denkt dat ze het beter kunnen, maar in werkelijkheid zelf geen oplossing voor handen hebben.
Roepen dat er iets moet gebeuren, maar niet snappen dat de maatregels die er genomen moeten worden om zoiets in de toekomst te voorkomen wel is veel ergere gevolgen kunnen hebben.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
goh, hij is dus weer teruggezet :o

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Update: Er kan niet meer gestemd worden.

Hier stemden meer dan 24.000 mensen, ter ondersteuning van het ontstane gevoel van ontreddering en de bezorgheid na de moord op Theo van Gogh.

De stemmen en de massaal ontvangen gemailde reacties zijn inmiddels aangeboden aan de ministers Donner en Remkes.

Laten we hopen dat iedereen in Nederland in respect en vrede met elkaar zal leven.

Waarschuw beheerder
idd. ons land is helemaal verkracht

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik heb nog wel een hele mooie lap tekst, maar als ik die erop zet, wordt ik wéér gebanned :S
Waarschuw beheerder
Ik voel mij zelf zo slim wanneer ik me met jullie vergelijk

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
leuk voor je toch ;)

Waarschuw beheerder
Ik ben al da geouwehoer met die moslims vort zat... al jaren is alles weggestopt door de regering, er zijn altijd al botsingen geweest tussen moslims(vooral marokkanen) en Nederlanders die voor hun eigen land op komen en zich niet willen laten verdrukken door dit soort gekken. Maar nu worden er een paar bekende mensen vermoord en bedreigd en nu gaan ze in 1 x kijken wat die moslims wel niet allemaal uitvreten. Ik vind het niet meer normaal en er moet NU een einde aan komen!
Waarschuw beheerder
donateur
Maaster ik ben het helemaal met je eens :yes:

Waarschuw beheerder
ons land zeggen ze dan.nou dat is een mooie tijd trug ons land.
eerst word het verneukt door onze regering die we zelf al die jaren gekozen hebben.en nu door onze gasten die wij holpen toen hun dat noig hadden.over een paar jaar heet het hier een of ander moslims land