4 november 2004 08:09donateurHoe Geil of Ondeugend kan jij kijken? plaats eventueel foto wie durft!?!?!?
6 november 2004 04:10donateurja laat hem lekker pech krijgen... hij laat ook een foto zien van mij dat hij vind dat ik daar geil op kijk hahaha.... hij weet blijkbaar niet wat geil kijken is en dan wil hij nog een cursus geven hahahhahahaha
6 november 2004 04:12donateurnee hij heeft die foto van me site afgehaald... ja ik heb jeuk problemen mee...
Jewwy 6 november 2004 04:13donateurNou als je me klaar kan Kijken Mmmm Nou, dan ken je Diana nog niet. Scheelt elke keer maar weinig hoor.
6 november 2004 04:15Is dat jou plaatjuh Diana??? als ik pamela anderson ben wel Nou, dan ken je Diana nog niet. Scheelt elke keer maar weinig hoor. Waarom vertel je mij dat nu pas
Jewwy 6 november 2004 04:17donateurDat heb ik je al zo vaak verteld, moppie. Maar ja, dan veranderd het onderwerp weer heel snel in iets nog interessanters en dan... Zet MSN eens aan.
6 november 2004 04:26mannen die nat worden van elkaar??? fijne avond nog jewwy en dwmadmax ik trek me wel terug met prof smalhout