Partyflock

Forumonderwerp · 720389
Dance Valley Winter Edition TimeTable

MAINSTAGE
19:00 - 20:30 Randy Katana
20:30 - 22:00 Matthew DeKay
22:00 - 23:30 Pascal FEOS
23:30 - 1:00 Umek
1:00 - 2:00 Dave Clarke LIVE
2:00 - 5:00 Sven Väth
5:00 - 7:00 Trevor Rockcliffe
MC Stretch

HQ
19:00 - 20:30 Rossi
20:30 - 21:30 Dave Randall
22:00 - 23:00 Anne Savage
23:00 - 0:00 Lab 4 Live
0:00 - 1:00 Proteus
1:00 - 2:00 Tom Harding
2:00 - 3:00 Scot Project
3:00 - 4:00 JP
4:00 - 5:00 Lisa Lashes
5:00 - 6:00 Yoji Biomehanika
6:00 - 7:00 Fausto
MC Da Silva

CONCEPT
19:00 - 20:00 Bart Skills
20:00 - 21:00 Alexander Koning
21:00 - 22:00 Preach
22:00 - 23:00 Marko Nastic
23:00 - 0:15 Valentino Kanzyani
0:15 - 0:45 Hertz LIVE
0:45 - 3:15 Richie Hawtin
3:15 - 4:45 Darren Kay
4:45 - 6:00 Marco Bailey
6:00 - 7:00 Montana
MC Paul T

EUROGROOVES
19:00 - 20:00 Tommy Pulse
20:00 - 21:00 Cor Fijneman
21:00 - 22:00 Marcos (Euphonic)
22:00 - 23:30 Jean
23:30 - 1:00 Johan Gielen
1:00 - 2:30 Armin Van Buuren
2:30 - 3:30 Marcel Woods
3:30 - 4:30 Judge Jules
4:30 - 6:00 Flutlicht vs S.H.O.K.K.
MC Spyder

EVLO
19:00 - 20:00 Sander E
20:00 - 21:00 Miss Nine
21:00 - 22:00 Nami Suker
22:00 - 23:30 Max Lanfranconi
23:30 - 1:00 Marcella
1:00 - 2:30 Sister Bliss (Faithless) & Sudha (Percussion)
2:30 - 4:00 Sander Kleinenberg
4:00 - 5:00 Jack de Marseille
5:00 - 6:00 Remy

A DECADE OF DANCE
19:00 - 20:00 Steve Carta
20:00 - 21:00 Erick Pike
21:00 - 22:30 Prinz
22:30 - 0:00 Jochen Miller
0:00 - 0:45 Phuture 303 LIVE
0:45 - 2:30 Kevin Saunderson
2:30 - 4:00 Dimitri
4:00 - 4:45 Acid Junkies LIVE
4:45 - 6:00 Dano

Electronation
Dave Clarke presents Electronation
21:00 - 23:00 Terry Toner vs Herr Arter
23:00 - 0:00 Keith Tucker aka DJ K1 LIVE
0:00 - 1:45 Ellen Alien
1:45 - 2:45 Anthony Rother LIVE
2:45 - 4:15 Dave Clarke
4:15 - 6:00 DJ Godfather

A COMMITMENT TO CHILL
22:00 - 6:00 DJ Hennie V
DJ Elke K
Dutch Ambient/Acid Federation feat: Mr Delete LIVE

LET'S PARTY :bounce:

(k)
laatste aanpassing

Nou Syl, zullen we ut dan maar nie alleen bij kijken houwe dan????? (Vooor ut geval er egwel een :kwijl: :kwijl: :kwijl: goos loopt)

Rita, ik hoop nie dat jouw zoon dan onder deze categorie hoort, want ehhe danne ..... :D:D

Mag ik ook me skies meenemen dan???? Tis toch winter edition?? Zullen ze vast wel een berg sneeuw hebben toch????? :devil:
Das toch nog net iets te jong, ik val wel op 30+ O:)

Oeps :D
Was eigenlijk bedoeld voor Antje :D

Ze wilde voorgesteld worden aan de kids hahaha
laatste aanpassing

We kunnen ook uggs en lange onderbroeken dragen.
En dat lekkers dat neem je altijd mee natuurlijk,moet je niet je neus voorbij laten gaan.:O:O:O

Ooh jippie, kan ik die weer eens uit de kast halen ;-)

Als het heet is kan ik die nog altijd uittrekken LOL

En Rita, waarom mogen wij je oudste zoon niet inpikken ;-) Denk dat Antje hem ook wel leuk zal vinden hoor :p
Gaan de andere zoon nu ook mee?

(K)

Wie zoet is krijgt lekkers en wie stout is de roe.
Das dubbel op lekkers en roe.
Jep die gaat ook mee met zn vriendin.

En Rita, waarom mogen wij je oudste zoon niet inpikken ;) Denk dat Antje hem ook wel leuk zal vinden hoor :p

Dat bedoel ik :P:P:P
Ik wou net zeggen, tis 'n lekker stuk ;-p

O:)

(k)

Syl, neem jij die ander dan?? Worden we schoonzussen en mogen we eindelijk MAM tegen BASSMOM zeggen!! Dat heb ik nou altijd al willen doen!! ;-);-)

Zou Rita blij met ons zijn als schone dochters????? :vaag:

Mag ik bruidsmeisje zijn,of bij het eerste kleinkind peettante worden,kom ik ook in de familie.:devil:
Daar heb ik nou jaren van gedroomd

*snik* *snik*

Moet er gewoon van huilen :cry:

Nou duurt t me helemaal te lang :P

Rita zou dolgelukkig zijn met ons als schone dochters :p moet ze nog meer gaan feesten. :bounce:

Maar ik neem de oudste wel :p want die is :kwijl: alleen heb jij dan wel probleempje want zover ik weet heeft de ander een vriendinnetje :-s

En Roelie, Jij mag bruidsmeisje zijn hoor :yes: maar kindjes doe ik niet aan, dus misschien dat je dat bij Antje dan mag :p

Wordt een gezellie zooitje op DV hahahahahahahaha
Mag ik dan gewoon op 't feestje komen???

:D:D:D

(k)
Mutsen met kuisheidsgordels op t achterhoofd :vaag:

Gaat dit nog over DVWE ??????

Ik weet t niet meer hoor ???

En Oma hoef ik niet zo nodig te worden :P
euhhh...ik geloof 't niet, nee :bloos:

hahahaha 8)

(k)

Ja maar,Rita dan wordt ik nooit suilertante:cry:,dat ik die zooi al verkoop oke.
En ja hoor het gaat nog steeds over DVW:bounce: er wordt van alles geregeld.
Mutsen,kuisheidsgordels,wanten,sjawls,zonen,lekker­s,en roede.
En iedereen is welkom op DVW(Y)

Hoezo gaat dit niet over DV??????????????

We zijn allemaal daar dan toch?
Wordt een groot feest :-D
One big happy family met schoondochters ;-) en bruidsmeisjes enz.

En dan nog goeie muziek ook, wat wil een mens nog meer

Syllie, ik ben ouder dan jou, dus ik neem de oudste en jij gaat maar voor de jongste :-)

Maar helaas, ook ik doe niet an kleinkids!!!! En daarbij, volgens mij lukt dat ook nie meer op mijn leeftijd!! Kblijf bij nader inzien toch maar liever oefenen ;p;p

Roelie jij mag bruismeid zijn en Missy mag op ut feest komen!!! :jaja:

En ik kan ook al geen draagmoeder zijn voor jullie,shit.
One big happy family

Ik neem in ieder geval toch maar een bruidsjurk mee :D

Je weet t maar nooit.
Ben ik er gelijk vanaf t feest de gasten de muziek en de
drank hebben we toch al bij de hand :P

1:00 - 2:00 Tom Harding
2:00 - 3:00 Scot Project
3:00 - 4:00 JP
4:00 - 5:00 Lisa Lashes
5:00 - 6:00 Yoji Biomehanika

Dat worden 5 heerlijke uren voor Diana :9

Sluit me volledig bij de drank aan.
Wordt een grote happening:bier::bounce:

Neem ook gelijk de dominee mee. Kunnen we gelijk trouwen daar. :yes:

Wel leuk dat al die mensen dan op de bruiloft komen. LOL Gezellie op DV Winter speciaal voor ons.

Antje, ik was eerst :p dus mag ook als eerste kiezen.
Jij krijgt trouwens al een leuke vent achter je aan op DV ;-)

Krijgt de wintereditie van DV toch iets heel warms hahahaha

Ehhe ja maar welke bedoel ie nou????? En je weet waar ik voor ga ;p;p

Klopt alleen nie met me PB aan je, maar dat vergeet je dan maar ff :/

Geef ff je maat op aan Rita voor de bruidsjurk!!!! Ik neem wel een sluier mee, kheb hier nog wel ergens een lap vitrage liggen!! ;-);-)

Zeker, bijna de hele avond bij HQ sta ik. Maak ff een uitstapje naar de Eurogrooves.

Zeker lekkere line-up, je ziet me vast wel voorbij stuiteren.

Tegen wie heeft die Marokkaan ut nou??? :vaag:

Volgens mij tegen iemand die er nog ergens bovenin zweeft en tussen onze afspraken voor dv ook nog wat er bij heeft gezet :p

Hallo, men kan toch nie zomaar tussen onze topic in gaan rommelen???? Heeft Missy er geen octrooi op aangevraagd dan????? ;-);-)

Dacht wel dat ze dat gedaan had. Zou het nog niet behandeld zijn. Dat patentenbureau werkt ook voor geen meter pffffffffffffffffffffffffffffffff ;-)

Tegen hassanova, die het eerder weer tegen mij had nadat ik daarvoor had gereageerd. lees ff door moppie.

Hij noemt me moppie ;-);-)

Heeft ze dat bij een platenburo gedaan dan?? NEEEJ FOUT!!! Moet bij de octrooiraad in Brussel!!!

:kwijl: pas maar op dadelijk nog een verliefde partyganger achter je aan op DVW ;-) :p

Oooh shit, zijn we dat haar vergeten te vertellen. OhOh daar gaat het octrooi

Ach nou ja......voor een volgende topic over DV ZE!!! :D:D

Nog 1 achter me an!!! Kom maar op met die gasties!! Hoe meer mannen hoe ........ tja help es mee iets te verzinnen wat daar achter kan???????
Hoe meer mannen hoe ........ tja help es mee iets te verzinnen wat daar achter kan???????

hoe meer sex?? ;)

Ja, dan sturen we het gelijk goed op :yes:

Ja, de harem van Antje :kwijl:

Hoe meer mannen hoe meer slabbetjes?

...

:S

:x

inge

Meiden!!!! Ik doe nie an sex!!! Bah......al dat vieze gedoe!! Kappuh nou!!!! Waar is verdorie dat kots smiley gebleven????

Maarre voor sommigen wil ik dan wel een uitzondering maken!! Wel ff aanvraag in tweevoud indienen, handtekening er onder, fotootjes erbij - HEEL BELANGRIJK!!! Anders kan ik ut natuurlijk nie goei keuren!! ;p;p
Kots smiley is bloemetje geworden... in deze nare tijden moet je elkaar bloemetjes geven ipv kots ;p

Oooooooooooooooooh jij liegebeestje :p sinds wanneer ben jij geheelonthouder geworden :p

Laat ik het op DVW niet zien dat je met mijn nieuwe man er vandoor gaat hoor :p anders gelijk rechter erbij en scheiding :yes:

Zouden we dat ook moeten aanvragen trouwens op DVW? want weet niet of de organisatie al weet dat wij het omtoveren in een trouwpartij????

Hahaha Inge.

Duidelijk.

Ehhe .... sinds gisteren????? ;-) Wow me neus gaat groeien, beter dan ...... ownee ..... dat heb ik nie!! :D:D

Welneej joh!! Op ML en DV ZE kon je toch ook gewoon trouwen!! Neej hoor, jij kan gewoon daaro in ut huwelijksbootje treden!! Ik neem wel die SPEEDboot mee!! Genoeg voor iedereen :jaja:

Corinne, als ik een bloemist tegen kom 4 december neem ik voor jou :flower: mee!! En zo niet, ja ... danne ..... neej dat andere bewaar ik wel dan voor iemand anders dan :D:D

Ooh, ook niet stiekum verstopt in je nachtkastje. :yes:

Oooh mooi, dan ga ik weer even met de timetable worstelen want moet natuurlijk wel een goed moment zoeken voor die trouwerij ;-)

Jullie moeten allemaal bloemen meenemen. Allemaal een rode roos in je knoopsgat zodat we goed herkenbaar zijn :p
Meiden!!!! Ik doe nie an sex!!! Bah......al dat vieze gedoe!! Kappuh nou!!!! Waar is verdorie dat kots smiley gebleven????

Whahahahahahahaha, dat geloof je toch zelf niet he. ;)

Maar sex is idd erg vies, doe er ook niet aan. Maar voor 1 persoon zou ik graag een uitzondering maken. O:) O:)

Maare, het is niet echt on topic meer he? :X :X :X
*klikt envelopje aan* :P

Ja iedereen (en niemand uitgelsoten!!!) een rooie roos in zijn knoopsgat, maakt nie uit welk knoopsgat, maar zo dat we jullie goed kunnen herkennen!!!! :jaja:

Weet je wat die dingen an batterijen kosten?? Neem liever één zonder batterijen, die vanzelf gaat liegen!! ;p;p

Bianca...wat doe jij nou weer hier???? Jawel gaat over de trouwerij op DV WE van Syllie!! :D:D
laatste aanpassing
haha nee tuurlijk doen we niet aan sex mensen!!!!
ik trouwens echt niet 'át the moment'
maareuhhhh jeetje wat een heerlijke line-up.....mmhmmm dit kan niet missen, soortje is daar, echt waar!!!!!
jep!!!!! 100 procent van de partij!!!
Jullie moeten allemaal bloemen meenemen. Allemaal een rode roos in je knoopsgat zodat we goed herkenbaar zijn

bloemen verleppen alleen maar.. loop ik met een dooie rooie roos in m'n knoopsgat die ik niet heb ;p

ik zeg lang leve de mobiel!

Ja, want stel je voor dat je het mooiste feest op het feest gaat missen :-s

oooooooooh, jij hebt pinokkio in huis.

En Bianca, jij mag ook komen hoor :-D

*is druk met de timetable aan het puzzelen :p*

Meid jij ook al nie!!! Ben toch blij dak nie de enige ben!! :-)

Nou wij gaan er ckers voor de 200% voor!! De line up dan hè!! :D:D

Corinne, heb je ook geen schoen an met een knoopsgat waar een veter door zit????? Ehhe heb je geen gaatje in je oren, waar je die roos in kan doen ipv een oorbel????? ;-)

ik zeg lang leve de mobiel!

Mieden we smsen!!! :hug:
laatste aanpassing
Bianca...wat doe jij nou weer hier???? Jawel gaat over de trouwerij op DV WE van Syllie!!

Sorry, ik verveel me de p*****s hier. Volgens mij zit iedereen voetbal te kijken. :[ :[

Kan je op DV ook al trouwen? :vaag: Is wel hip tegenwoordig. Ik ga trouwen op Innercity. :P Moet alleen nog iemand zoeken, heb wel een slachtoffer op het oog. O:) O:)

En Bianca, jij mag ook komen hoor

Thanks, lief van je. Maare, als ik op 4 dec. ga feesten ga ik naar Thunderdome. :bounce:
Corinne, heb je ook geen schoen an met een knoopsgat waar een veter door zit????? Ehhe heb je geen gaatje in je oren, waar je die roos in kan doen ipv een oorbel?????

weet nog niet wat ik aantrek, maar ik weet wel dat ik geen knoopsgat heb. Schoengat kan... weet ik nog niet...m'n gaatjes in m'n oren zijn allemaal bezet! Geen gaatjes over nee. ;)

Trouwen op DV lijkt mij trouwens helemaal top dus he!! (y)