Partyflock

Forumonderwerp · 720080
2 volgers · 20921x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Echt te erg :(

Waar moet het heen met NL ?

R.I.P

Hetgeen vandaag is gebeurt overtreft alle verwachtingen.. ECHTER dit is geen reden om het beleid te overtreden en hier enkel racistische uitlatingen te doen. Hiervoor worden gewoon waarschuwingen cq bans voor uitgedeelt.
Laten we met zijn alleen het tegenovergestelde van deze daad doen, en dat is juist NIET verdrinken in haat
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik ben volledig nuchter!

dat zweer ik op de QORAN! :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
He klootzak jij moet niet spotten met de koran:-(

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
geintje:-)

Waarschuw beheerder
:respect:bid naar het zuiden

;) of was het nu het oosten :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Fiets maar lekker verder hoor:-)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
phew.

anders had ik ook een heilige oorlog moeten beginnen :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
er zijn mensen die alles kunnen brainwashen hoor.
Waarschuw beheerder
donateur
Dat hele gezeik over godsdienst etc. is gewoon total BS!!

Een stel zwakzinnigen dat het geloof dat er iets 'hogers' is nodig heeft om de realiteit hier op aarde aan te kunnen. Ik weet 't, het klinkt nogal Freudiaans maar zo denk ik er nou eenmaal over.

Allah, God, Jahweh...'t zal mij aan mn reet roesten wie er gelijk heeft maar waar ik me wel druk om maak is dat de grootste gruweldaden worden begaan door van die psychoten die interpreteren dat ze dat volgens hun Bijbel cq. Koran moesten. De eerste lamzak die me dat kan aanwijzen krijgt van mij een lintje.

En ze mogen ook de doodstraf weer invoeren wat dat betreft....als ze iemand op zo'n koelbloedige manier koud maken dan hebben ze het recht niet om te leven. En de straffen hier in Nederland zijn toch niks waard. Als je hier bv. iemand vermoord sta je na 4/5 jaar en een jaartje tbs weer buiten. Te gek voor woorden.
Levenslang voor zulke malloten en dan niet de 20/25 jaar wat 't hier in NL betekend maar 't volle pond, oftewel tot ze weggerot zijn in hun cel.

Maar 't heeft toch geen zin...over 1 maand is alles toch weer vergeten. Nu wordt er weer ff actief geluld maar niet gehandeld zoals altijd door veel te politiekl correct Den Haag net als met dat zinloos geweld maar straks zwakt dat weer af tot er volgend jaar weer 1 dood gemaakt wordt en dan beginnen we weer van voren af aan.

Zie Pim Fortuyn R.I.P. (een groot ziener en tenminste niet te bang om te zeggen wat heel NL denkt/dacht.)

Grenzen dicht en eerst onze eigen zaakjes op orde voor we ons naast onze eigen problemen ook die van anderen op de hals halen. Ik bedoel welk land haalt er van die kut-Polen binnen terwijl we zelf zoveel werklozen hebben....das weer precies iets voor ons 'liberale' Neerland toch?

Ik kan zo nog wel dagen doorgaan maar met welk nut...over 10 jaar is Nederland toch naar de klote op deze manier.

MVG

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ook zoiets belachelijks , een HEILIGE OORLOG. Dus Allah keurt moorden in Zijn naam wel goed.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik bid naarboven.

soms erg vermoeiund. maar wel erg hawaiaans achtig; kind off hoola hoola sweep thingie.

yeah baby all the way.
Waarschuw beheerder
uit protest rook alleen nog maar nedewiet voor mijn geen afgaan,libanon of maroc meer.
Ik zou ze krijgen stelletje .........................

Waarschuw beheerder
Ieder persoon die denkt te mogen doden namesn hun god is per definitie al fout en stelt zich boven zijn/haar God. Puur om het feit dat je in geen enkel geloof MAG doden en ook niet in de Islam. Je mag niet doden wat hij heeft gemaakt en al helemaal niet omdat niemand meer of minder is dan een ander....

Onze maatschappij gaat wel de verkeerde kant op en daar zijn een aantal redenen voor op te noemen.

Grrotste problemen aan de kant van jongeren met buitenlandse afkomst is puur en alleen gevoel en emotie. De tweede generatie is thuis een persoon en buiten een totaal ander persoon. Ze weten niet meer tot welk cultuur ze behoren en wat ze precies moeten doen om totaal geaccepteerd te worden in de Nederlandse maatschappij.

Daarnaast speelt de media een grote rol. Ik wijt de schuld van de dood van van Gogh totaal toe aan de media, want zij hebben hier een grote rol in gespeeld.

Het is allemaal begonnen na de verkiezingen in Amerika vier jaar geleden. Naar mijn mening is 11 september in scene gezet om een nieuwe vijand voor Amerika (het westen) te vinden na het wegvallen van het communisme. Dit heeft er natuurlijk ook voor gezorgd dat mensen er niet meer bij stil stonden dat Bush de verkiezingen niet eerlijk had gewonnen en dat het zo slecht ging met Amerika. Vergeet niet; oorlog brengt altijd heel veel geld op en was 1 van de grootste redenen voor Hitler om een oorlog te beginnen in tijden dat Duitsland in zware economische crisis zat.

De media in het westen heeft daarna alles wat maar fout ging bij de Islam neergelegd en een moslim was in de meeste ogen per definitie fout. Een beetje jammer als je weet dat daarvoor ieder persoon goed kon leven met een moslim. Voor het jaar 2000 gebeurden zulke dingen niet en hadden nooit mogen plaatsvinden.

Maar hier kom ik dus terug op die gevoelens en emoties van die jongeren. Er word iedere dag weer op hun neergekeken, media heeft niks goeds te melden en de maatschappij sluit hun totaal buiten. Daar komt nog eens bij dat een aantal mensen daar maar al te graag gebruik van gaan maken en documentaires gaan maken om deze mensen nog meer te kwetsen. Laten we wel eerlijk zijn; wat ze van Gogh hebben aangedaan is niet normaal, maar wat van Gogh hun heeft aangedaan is ook niet normaal. Je kunt niet een hele samenleving, een geloof, alles waar die mensen voor leven zo behandelen en wat hij heeft gedaan was regelrecht in hun gezicht en op alles wat zij hebben/geloven in het leven spugen. Je kunt dan wel verwachten dat daar reactie op zal komen, maar zo een reactie is fout en had nooit mogen plaatsvinden.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
En die nederlanders(O ja zachtjes fluisterend ze hadden ook nog een marokaanse nationaliteit) die anja joos hebben doodgetrapt lopen nu al weer rond. hoe kunnen ze dat in godsnaam doen de dag na theo's dood.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ook zoiets belachelijks , een HEILIGE OORLOG. Dus Allah keurt moorden in Zijn naam wel goed.

ja als je wil kan ik wel even quoten voor je uit de Qoran; ik heb hem hier liggen :)

een engelse versie; ik kan zo de exacte plek opnoemen waar het staat de Allah wil de alle ongelovigen/niet moslims dood gaan. of nee; die moeten dood.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
nee bass ook fout alleen nog oerhollandse XTC, gaat iedereen tenminste een beetje liever van doen.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
allah is groot(althans zn ego)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
dus een cultuur die mensen met een ander geloof mag doden mag je niet achterlijk noemen.

Waarschuw beheerder
Vind ik wel heel knap als jij uit de Koran kan halen dat hij doden uit zijn naam goedkeurt... Heb namelijk zelf de Koran gelezen en weet zeker dat dat er niet instaat...
Enigste heilige oorlog die je kan en mag voeren is met jezelf, je eigen ego... Je mag je niet meer vinden als ieder ander en mag anderen ds ook niet kwetsen, laat staan vermoorden.... :)
Waarschuw beheerder
Tja en ik wil nog echt niet dood dus vanaf vandaag ben ik moslim.
Maar shit in de bijbel staat dat als ik me niet aan gods wetten hou ik niet in het eeuwige paradijs kom.

Erg lastig allemaal ;-)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ja esco en daar zijn al die marokanen zo hard mee bezig he, het overstijgen van hun ego. Ja nou snap ik het.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
He esco, misschien heb je de white-edition van de koran.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
En esco, het is dus ook niet waar dat er heilige oorlogen worden uitgeroepen waar anders gelovigen, of no erger ongelovigen bij worden betrokken.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
He esco, bar en boos allemaal he?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik namelijk ook; ik zal je geheugen even opfrissen :)

Allah will punish disbelievers in this world and the next. They will have no helpers

Don't believe anyone who is not a Muslim

Theirs will be a painful doom

All non-Muslims will be rejected by Allah after they die

Disbelievers will be cursed by Allah, angels, and men. They will have a painful doom

Disbelievers will have a painful doom. And they will have no helpers

Disbelievers will have their faces blackened on the last day. They will face an awful doom

Those who disbelieve will be burnt in the Fire

Don't be friends with non-Muslims. They all hate you and want to ruin you

The Fire is prepared for disbelievers

Give us victory over the disbelieving folk

We shall cast terror into the hearts of those who disbelieve. Their habitation is the Fire

Theirs will be an awful doom

Disbelievers do not harm Allah, but will have a painful doom

Disbelievers will go to Hell

dit quote ik uit het gedeelte van de Qoran genaamd:

The Family Of 'Imran 3e hoofdstuk.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Zombie dat verzin je allemaal ter plekke, Die gekke allah zou zoiets toch nooit schrijven???

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
misschien heb je de white-edition van de koran.

lol :D

parental advisory :P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
he bass, slaap je al.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
juist zombie, DO NOT TRY THIS AT HOME. nee doe het lekker hier jongens,

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
uh nee, ik lul misschien hier en daar raar, maar ik praat geen poep; dit quote ik echt uit de Qoran; koop hem zelf.

ik ben half arabisch. mijn vader is arabisch. ik praat misschien hier en daar vaag (wat nog steeds voor mij de waarheid is of je het nu gelooft of niet, mbt aliens en stuff) maar dit quote ik uit de QORAN. zoals ik al zei; koop hem zelf en oordeel.

geweldig boek; sluit mooi aan bij het Al-Qaeda handboek (Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Nee nee das allemaal niet best zeg ik ga mijn meisje morgen maar snel een hoofddoekie omknuppen want ik wil niet dood en ik wil naar de hemel.
Shit man ik denk dat mijn hemel echt wel vet oke is

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
en je bent geen moslim???????

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
De hemel is een hele grote haram shoarma tent.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik had een turkse vriendin en ook zij was NIET moslim.

het is raar, maar waar; het KOMT VOOR :D

ik ben een rebel :cocktail:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Goh, wat ben jij een bengel zeg.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ahuh.
Waarschuw beheerder
En deze pinda eet het liefst boerenkool dus toch geen droom een Multiculturele Samenleving?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
1 Alim. Lam. Mim.

2 Allah! There is no God save Him, the Alive, the Eternal.

3 He hath revealed unto thee Muhammad the Scripture with truth, confirming that which was revealed before it, even as He revealed the Torah and the Gospel. Those who disbelieve the revelations of Allah, theirs will be a heavy doom.

4 Aforetime, for a guidance to mankind; and hath revealed the Criterion of right and wrong. Lo! those who disbelieve the revelations of Allah, theirs will be a heavy doom. Allah is Mighty, Able to Requite the wrong.

5 Lo! nothing in the earth or in the heavens is hidden from Allah.

6 He it is Who fashioneth you in the wombs as pleaseth Him. There is no God save Him, the Almighty, the Wise.

7 He it is Who hath revealed unto thee Muhammad the Scripture wherein are clear revelations - they are the substance of the Book - and others which are allegorical. But those in whose hearts is doubt pursue, forsooth, that which is allegorical seeking to cause dissension by seeking to explain it. None knoweth its explanation save Allah. And those who are of sound instruction say: We believe therein; the whole is from our Lord; but only men of understanding really heed.

8 Our Lord! Cause not our hearts to stray after Thou hast guided us, and bestow upon us mercy from Thy Presence. Lo! Thou, only Thou, art the Bestower.

9 Our Lord! Lo! it is Thou Who gatherest mankind together to a Day of which there is no doubt. Lo! Allah faileth not to keep the tryst. Those who disbelieve will be fuel for the Fire.

10 On that Day neither the riches nor the progeny of those who disbelieve will aught avail them with Allah. They will be fuel for Fire.

om even aan te tonen dat ik ook echt de Qoran hier heb; zie hier de inleiding van het desbetreffende hoofdstuk waar ik daarnet uit Ge-quote heb :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
He maar eh laterzzz ga nu echt pitten moet morgen weer werken

Greetzzz
Waarschuw beheerder
Nog even over hokjes :-) aan de andere muur hangen de bijbel en de koraan en ik veeg mijn.... er mee af als ik heerlijk in mijn eigen hokje zit te...........probeer te geloven in jezelf in das al moeilijk genoeg

Dus nog 1 keer wees lief voor elkaar feest meer en denk minder ik blijf er bij maar ach ik denk wel vaker wat............
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
en nog even wat uit het 2e hoofdstuk van de Qoran the Cow

Kill disbelievers wherever you find them. If they attack you, then kil them. Such is the reward of disbelievers

War is ordained by Allah, and all Muslims must be willing to fight, whether they like it or not

Those who die in their disbelief will burn forever in the Fire

Disbelievers worship false gods. The will burn forever in the Fire

nee ik ben blij dat er in de Qoran alleen maar gesproken wordt over liefde en over hoe iedereen gerespecteerd moet worden; ik blijf erbij; geweldig boek (Y) enorm inspirerend ook. (tot moord bijv)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
jaja, moet ik nu geloven dat je naar bed gaat. Ik geloof nergens meer in nu, sniff.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
welterusten basskickers :ribbit: ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ja, ik snap ook niet waarom je van je geloof afgestapt bent hoor zombie.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
tja; ik hou niet zo van mensenvlees en het idee dat ik een buitenaardse reptielengod aan het aanbidden ben bevalt me helemaal niets; ik aanbid mijzelf en niemand anders; dat zou iedereen moeten doen; je bent zelf je belangrijkste god; alleen jij kan je dromen waar maken.
Waarschuw beheerder
Of koop een staatslot ;-)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Terrorism

3 : 151 "We shall cast terror into the hearts of those who disbelieve."

4 : 74 "Fight in the way of Allah who sell the life of this world for the other. Whoso fighteth in the way of Allah, be he slain or be he victorious, on him We shall bestow a vast reward."

4 : 76 "Those who believe do battle for the cause of Allah; and those who disbelieve do battle for the cause of idols. So fight the minions of the devil."

4 : 91 "Take them and kill them wherever ye find them. Against such We have given you clear warrant."

8 : 12 "I will throw fear into the hearts of those who disbelieve. Then smite the necks and smite of them each finger."

21 : 97 "Behold them, staring wide (in terror), the eyes of those who disbelieve!"

33 : 35-36 "Allah repulsed the disbelievers. ... He brought those of the People of the Scripture who supported them down from their strongholds, and cast panic into their hearts. Some ye slew, and ye made captive some.

59 : 2 "He it is Who hath caused those of the People of the Scripture who disbelieved to go forth from their homes unto the first exile. Ye deemed not that they would go forth, while they deemed that their strongholds would protect them from Allah. But Allah reached them from a place whereof they recked not, and cast terror in their hearts so that they ruined their houses with their own hands and the hands of the believers. So learn a lesson, O ye who have eyes!"

59 : 13 "Ye are more awful as a fear in their bosoms than Allah.

oordeel zelf. :jaja:

(ik quote nu wederom WEER uit de Qoran ;))
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Misschien moeten "de marokaanseprobleemjongeren en ruimdenkende imams, o ja zou ik bijna de radicale moslims vergeten zie je ik scheer jullie echt niet over een kam hoor" even duidelijk aangeven wat we wel over de koran mogen zeggen en wat niet. Bij wat voor opmerking je uit de buurt getreiterd word en hoe ver je moet gaan om afgeslacht moet worden. voordat er een dialoog komt. En als ik Homo zou worden mag ik dan zelf uitzoeken van welk flatgrebvouw ik afgegooid ga worden. Als ik word beticht van diefstal maar uiteindelijk onschuldig blijk, mag ik dan iets over de manier van aanpak zeggen en zo ja op welke toon en hoever mag ik gaan. Als ik een mooi blond meisje ben welke trein naar zandvoort moet ik dan nemen. Als ik trouw met een vrouw waarvoor mag ik haar slaan en hoevaak. Als ik zie dat iemand met een dubbele nationaliteit(althans dat vermoeden heb ik)Nogal hard voorbij zie scheuren op een scooter waarbij hij een vrouw bijna omver rijd. Wat mag ik dan zeggen tegen hem om hem te wijzen op het feit dat dat niet echt netjes is. Als we een herdenking vieren die bij ons nogal gevoelig ligt waar kunnen we dan het beste de kransen neer legen zodat ze ook werkelijk daar blijven liggen.Op welke manier mag ik over de islam praten zonder daarvoor neergeschoten(en gestoken) te worden. Mocht ik mezelf bekeren tot de islam kan ik me dan ook nog ooit bedenken zonder repressailles, of moet ik tekenen voor het leven. Als ze hier nog even de spelregels voor willen geven dan kan wat mij betreft de dialoog beginnen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
of moet ik gewoon mijn bek houden en alles maar gewoon laten gebeuren. Want ik wil natuurlijk niemand tegen de haren in strijken.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
O ja, Als ik een vrouw ben en ik ben uitgehuwelijkt eehm. mag ik dan weggaan als ik niet meer verliefd op je ben ofzo, of moet ik gewoon blijven doen of ik gelukkig ben en bij je blijven.