Partyflock

Forumonderwerp · 720080
2 volgers · 24415x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Echt te erg :(

Waar moet het heen met NL ?

R.I.P

Hetgeen vandaag is gebeurt overtreft alle verwachtingen.. ECHTER dit is geen reden om het beleid te overtreden en hier enkel racistische uitlatingen te doen. Hiervoor worden gewoon waarschuwingen cq bans voor uitgedeelt.
Laten we met zijn alleen het tegenovergestelde van deze daad doen, en dat is juist NIET verdrinken in haat
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Niet alleen de dader van de moord op van Gogh, maar ook op die van Pim alsmede bv Meindert. Bij duidelijke bewijzen van dit soort gruwelijkheden gaan we deze beesten toch niet meer vervolgen hé! Bij veroordeling van de rechter, nog de opsluiting of verpleging (TBS) zijn wij in nederland niet gebaat. De kosten per dag van dat soort grappen zijn zo hoog, daar betaald elke nederlander veel geld voor, zonde.

Conclusie: Voer de doodstraf in.

Je weet dan dat je de doodstraf kunt krijgen voor bv moord, dan tekend een ieder die dat toch doet zijn eigen vonnis. Scheelt de rest van de nederlanders een hoop belasting. Dat kost ons toch al teveel.
Waarschuw beheerder
Mensen die denken dat in nederland levenslang maar 20 jaar is hebben het mis.

Levenslang is nog steeds tot de dood er op volgt.

Daarnaast heeft nederland TBS wat oneindig verlengt kan worden
Waarschuw beheerder
Ik vind het echt heel erg dat je hier in ons land niet eens meer kan zeggen wat je denkt omdat je dan door een allochtoon door je kop wordt geschoten.

Die moslims krijgen hier alles voor elkaar, dadelijk bepalen ze nog wat wij mogen zeggen en denken!!!

LATEN WE HET ZO VER KOMEN??? NO WAY!!
wie denken ze godverdomme wel wie ze zijn
Waarschuw beheerder
Dennis Stennis: Waarom zit jij te miepen op het beleid hier? Jouw replies staan er toch ook nog steeds? Je wordt hier niet gebanned omdat je een mening hebt. je krijgt hier pas een ban als je je racistisch uitlaat of anderen beledigd.

Je wekt de suggestie dat de admins hier posts verargentijnen. Dat is gewoon onzin.

Ga maar eens rondkijken op andere partysites. denk dat je op weinig plaatsten zoveel vrijheid krijgt als op PF.

Als je dat niet aanstaat ben je net zo vrij om hier te vertrekken.
Waarschuw beheerder
Haat ???????

Ik hoorde vandaag van een vriendin,dat er marokaanse meisjes KEIHARD hebben zitten lachuh om wat er met Theo was gebeurt dat ze blij waren dat hij dood was ...

Haat ??

Begin bij mij niet over HAAT...

DAT WEKT GVD HAAT OP !!!!
Waarschuw beheerder
2 Wackie jackie: Net of doen of er nix aan de hand is ook niet!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
leg dat hun maar uit daar hebben ze lak aan ze doen wat ze willen en blijkbaar vinden ze het ook normaal
Waarschuw beheerder
Para-Stampwijffie: Nou begin je weer!

:(

Je kunt je tekst ook gewoon in normale letters drukken. dat vetgedrukte staat heel schreeuwerig en irritant. het is ook niet de bedoeling dat je alles in hoofdletters typt dus voor je het weet woredt je post weer weggehaald.

Verder ga ik eens even met mn hoofd onder ene kouwe douche staan ofzo.

Ik blijf hier die generalisaties lezen naar de moslims. Nu dat lief blondje weer. %) Ook al pure angst.

Ik zou dr zelf bijna bang van worden.

Lekker nuchter zijn we nog tegenwoordig zeg.

%)
Waarschuw beheerder
Lachen??? van die marokaanse hoertjes had echt wel de mond gesnoerd moeten worden! om zo iets lach je toch niet!

laat wel weer zien wat voor "mensen" dat het zijn
Waarschuw beheerder
vind juist dat er af en toe nog berichten op het randje bij staan. ze zijn hier best soepel. :yes:

Waarschuw beheerder
het kost idd flink wat geld om geditineerde/tbs ers vast te houden..maar de doodstraf invoeren?
Nee.
Sommige mensen verdienen het, maar waar ligt dan de grens?
Dan krijg je zulke praktijken als in amerika, waar heel veel mensen zomaar de doodstraf krijgen.
Lijkt me geen goed idee, je heb nog zo iets als mensenrechten..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hee wacky jacky waarom bemoei je zoveel met anderen?het lijkt erop dat je voor moedertje overste wilt spelen ofzo en dneken dat jij het beter weet dan de rest!
op een forum ken je gaan zeggen wat je wilt dat zijn ze ook voor!
Waarschuw beheerder
Doodstraf heeft geen zin, want dan lijden ze er zelf nog niet onder!!

zet al die wakko's samen op een onbewoond eiland, kunnen ze daar mooi op elkaar schieten, steken enz.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
je kan voor anderen niet gaan bepalen wat wel goed of slecht is de keuze is aan hun zelf er wordt niemand gedwongen om bepaalde ideen te hebben of creeren
Waarschuw beheerder
donateur
Mensen die denken dat in nederland levenslang maar 20 jaar is hebben het mis.

Levenslang is nog steeds tot de dood er op volgt.

Daarnaast heeft nederland TBS wat oneindig verlengt kan worden

Levenslang is in Nederland niet levenslang maar gewoon een lange tijd. Na die tijd (bijv. 30 jaar) heb je als je vrij komt eigenlijk geen leven meer dus is het ook een vorm van levenslang.

Wat mij betreft gewoon 10x levenslang voor die gek, weet je zeker dat hij niet meer vrij komt.
Waarschuw beheerder
ik heb mijn eigen mening hoor wacky jacky en ik typ met de tekst die ik wil dusjah
wordt ik nu ook vermoord????:@:'(
Waarschuw beheerder
op pf word niet gemoord, wel gebanned.
dus dan zou dat em worden. (?)
Waarschuw beheerder
Dennis Stennis: Nogmaals,als dat is hoe jij t opvat moet jij dat weten. Zolang ik maar weet hoe t zit en waar ik voor sta. Overigens vreemd dat je zo snel je conclusies klaar hebt...maar gezien je opmerkingen over moslims heb je daar wel vaker last van.

Je mag hier alles zeggen wat je wilt, zolang je je maar aan het beleid houdt. Dat is niet ene kwestie van het beter weten, dat is een kwestie van hier Admin zijn een meehelpen de site draaiende te houden.

Kutjuh: Was je daar zelf bij dan of geloof jij alles wat je hoort? Beetje olie op t vuur gooien...ik denk dat het allemaal wel mee valt en dat die vriendin van jou danig overdrijft. Overigens vergeet je de andere kant van het verhaal een beetje. Een vriend van me is nl. laatst van zn fiets afgetrapt en uitgescholden voor kkzwarte door een stelletje zogenaamde wazi's. Dat valt ook niet goed te keuren en dat is allesbehalve een oplossing.
Waarschuw beheerder
2 para-stampwijf: heb je een beetje moeite om je aan te passen aan de rest van de mensen in het forum? Dan ben je toch net zo als de mensen waar je zo op afgeeft.

Waarschuw beheerder
donateur
wordt ik nu ook vermoord????

:gaap:

Je hoeft niet zo schreeuwerig over te komen, probeer gewoon normaal te "zeggen"wat je bedoeld. Hoe meer je schreeuwerig overkomt, hoe meer we je gedachte anders gaan interpreteren.

Waarschuw beheerder
donateur
Ik snap ook niet dat iedereen hier nu weer alle moslims ziet als extremisten.

Maar ik zie nu niet waarom, de de mensen die zo tegen de moslim extremisten zijn. Dood aan de moslims schreeuwen, en van allerhand rascistische uitingen overal zetten.
Niet snappen dat ze ook Extremisten zijn.

Die niet verder kijken als hun neus lang is.
Waarschuw beheerder
“Theo van Gogh nam nooit een blad voor zijn mond en laat dat de reden zijn dat ie vanochtend niet meer opstond. Een aantal schoten, een mes en een brief, ik vraag me af wordt het ooit nog positief. Wie denkt van niet die draagt bij aan de onzin, wie van wel heeft respect voor ons ding. En niet vergeten de man heeft gestreden….en theo zelf: homie rust in vrede.”

met dank aan lange frans en baas b
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Para-stampwijffie: Zie jij hier iemand vermoord worden? Twee van de 17 miljoen Nederlanders die allemaal overal een mening over hebbe worden evrmoord door twee mafketels. En dan vind jij het een reeele angst om bang te worden dat jou t zelfde overkomt?

Zolang jij je op PF gedraagt is er niets aan de hand. je mag je eigen mening hebben maar racisme wordt niet geduld. Extremisme ook niet.

Verder zit niemand hier te achten op schreeuwerige dikgedrukte replies. Dat is alles wat ik zeg.

Aanpassen of oprotten. je zegt het zelf, dat geldt ook op PF.

Zo moeilijk is het niet hoor. :)

Waarschuw beheerder
tja en dan hebben we het over een democratisch land:S:S vrijheid van meningsuiting :no:
Waarschuw beheerder
Ik snap ook niet dat iedereen hier nu weer alle moslims ziet als extremisten.

Maar ik zie nu niet waarom, de de mensen die zo tegen de moslim extremisten zijn. Dood aan de moslims schreeuwen, en van allerhand rascistische uitingen overal zetten.
Niet snappen dat ze ook Extremisten zijn.

Die niet verder kijken als hun neus lang is.

:respect: En dat zijn de de domme loeders hier, die zo denken dan... is het zo moeilijk om te zien dat ze precies hetzelfde terug doen (zonder het bloederige geweld) en op deze manier de rest ophitst die hier gevoelig voor is

(ik ga heel voorzichtig en heel gericht nu met m'n woorden om)
Waarschuw beheerder
To BJORN:
T is normaal dat ik me erger aan wat er allemaal gebeurd in dit land:@:@

En als jij daar anders over denkt mag dat,..maar dan ben jij wel een schande voor vele mensen!!
Want als jij zelfs nu nog nie snapt dat er iets goed mis is hier dan vraag ik me af waar jou herseninhoud is:S:S
Waarschuw beheerder
Ik hoop dat de mensen die er voor verantwoordelijk zijn dat dit heeft kunnen gebeuren er van leren.

Nu maar hopen dat ie echt levenslang krijgt, en niet van dat gezeik van moeilijke jeugd blablabla, maar dus echt tot zn dood niet meer op vrije voeten.

Ik vind dat ze alle radicale/extremistische allochtonen (zou eigenlijk ook moeten met nederlanders, maar dat ligt wat lastiger)het nederlands paspoort af moeten nemen en naar het land van herkomst sturen. Degene die dit zijn willen niet tot de nederlandse samenleving horen, mensen die dit niet willen moeten dan maar vertrekken.
Waarschuw beheerder
Para-stampwijffie: Zie jij hier iemand vermoord worden? Twee van de 17 miljoen Nederlanders die allemaal overal een mening over hebbe worden evrmoord door twee mafketels. En dan vind jij het een reeele angst om bang te worden dat jou t zelfde overkomt?

Twee van de 17 miljoen??
Nou ik weet er al ietsjuh meer op te noemen majah

Waarschuw beheerder
donateur
ScriptKid.. Dat was dus ook wat ik aan deaz vandaag probeerde duidelijk te maken.. Wat volgens mij niet gelukt is.

Waarschuw beheerder
Die kerel moet gewoon de doodstraf krijgen. De gevangenissen in Nederland zijn als hotels voor hun. Vorige week zat ik in de bus en toen hoorde ik een turk of marokkaan over een vriend van hem praten.

"ohhh, hij heb egt vet relexte tijd gehad, beetje computere, beetje tv kijke"

Dus terug naar hun land sture of doodstraf:@
Waarschuw beheerder
ik snap ook wel de naam para, para....

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
en zie jij hier dan dat er wat verkeerds gezegt wordt dan?we geven hier allemaal onze mening wat wij ervan denken of is dat ook niet toegestaan mevrouw de politie agente?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
en zie jij hier dan dat er wat verkeerds gezegt wordt dan?we geven hier allemaal onze mening wat wij ervan denken of is dat ook niet toegestaan mevrouw de politie agente?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
2 Wackyjacky

Was je daar zelf bij dan of geloof jij alles wat je hoort? Beetje olie op t vuur gooien...ik denk dat het allemaal wel mee valt en dat die vriendin van jou danig overdrijft. Overigens vergeet je de andere kant van het verhaal een beetje. Een vriend van me is nl. laatst van zn fiets afgetrapt en uitgescholden voor kkzwarte door een stelletje zogenaamde wazi's. Dat valt ook niet goed te keuren en dat is allesbehalve een oplossing.

Ik heb 1 dag bij die meisjes in de klas gezetuh...
Ik weet dus zelf denk ik wel of het waar is of nie ?
Daar hebben we het tog nie over ...
We hadden het erover dat mensen Theo uitlachen omdat hij vermoord is en ze dat best lachwekkend vinden ...

Nou sorry hoor maar vind er nix grappigs aan ..

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind dat ze alle radicale/extremistische allochtonen (zou eigenlijk ook moeten met nederlanders, maar dat ligt wat lastiger)

eilandje in de waddenzee ofzo. gewoon alles op een kluitje
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Jaqueline controleert en voert het beleid uit zoals het is vastgesteld, niet meer en niet minder en daar moet je geen discussie over willen voeren!!
Waarschuw beheerder
sommige mensen hier snappen de ernst van de zaak helaas na vele moorden en vele aanwijzingen dat t echt fout gaat in dit land schijnbaar nog steeds niet!!

Jammer zoiets:@:@
Waarschuw beheerder
ScriptKid.. Dat was dus ook wat ik aan deaz vandaag probeerde duidelijk te maken.. Wat volgens mij niet gelukt is.

En ik ga je nog heel veel succes wensen... Ik zie wel dat de meeste er toch een goede mening op hebben, in mijn mening.. maar d'r zitten ook een aantal minder iq toegewezen personen tussen..
Waarschuw beheerder
2 para-stampwijf:

Je bent echt niet de enige die zich ergert aan dingen die hier in dit land gebeuren.
Ik vind het alleen een hele kwalijke zaak als je iedereen over een kamt scheert.

Ik vroeg je of je moeite had om je aan te passen aan de rest van de mensen in dit forum. Omdat iedereen hier normaal met kleine letters typt, probeert zijn mening te onderbouwen en niet schreeuwerig overkomt. Bij jou is dit alles niet terug te vinden.

Jij vraagt je af waar mijn herseninhoud is? Dezelfde vraag kan ik aan jou stellen omdat ik nog geen enkele goede onderbouwing van een mening heb gehoord.
Waarschuw beheerder
sommige mensen hier snappen de ernst van de zaak helaas na vele moorden en vele aanwijzingen dat t echt fout gaat in dit land schijnbaar nog steeds niet!!

Nou dus wel, de 1 gaat er alleen anders mee om dan de ander, beetje tussen de regels door lezen meid....
Waarschuw beheerder
Die kerel moet gewoon de doodstraf krijgen. De gevangenissen in Nederland zijn als hotels voor hun. Vorige week zat ik in de bus en toen hoorde ik een turk of marokkaan over

doodstraf is geen goede straf (vind ik), dit omdat er teveel onschuldige mensen ter dood gebracht worden. Levenslange gevangenisstraf lijkt me ook veel erger, dan moet je leven met de wetenschap dat je nooit meer vrij komt.
Ben het er wel mee eens dat de gevangenissen hier in NL te soft zijn, ze zouden een soort van werkkampen moeten inrichten waar ze 14 uur per dag moeten werken. 1 uur vrije tijd per dag, en de andere 9 uur alleen in je cel.
Waarschuw beheerder
Nederland gaat zo kapot......

we hadden veel eerder in moeten grijpen... ben bang dat het nu niet echt meer gaat lukken... maar laten we hopen van wel... want dit kan gewoon niet

Waarschuw beheerder
donateur
ScriptKid.. Ik ga het niet nog eens proberen, het gaat me gewoon niet lukken.

Maar thanks anyway :)
Waarschuw beheerder
donateur
chicka-CINDY©:
Daarbij: Nederland heeft ze niets voor niets naar binnen gehaald, zonder hun hadden we niet de economie die we nu hebben.

Ik hoop dat je je beseft dat Nederland veruit de slechtste economie van heel Europa heeft op het moment. En in Europa gaat 't al niet goed..
Waarschuw beheerder
terug naar eigen land is een topidee! kan hij daar fijn lijden!

maar dat hadden ze al veel eerder moeten doen, voor dat die klootzakken ook maar moslim extremist hadden kunnen worden!!

ze moeten gewoon een soort puntenrijbewijs voor allochtonen maken! drie overtredingen, betekent terug dat paspoort en mooi terug naar eigen land
Waarschuw beheerder
ScriptKid.. Ik ga het niet nog eens proberen, het gaat me gewoon niet lukken.

Je gaat je nu toch niet als verliezer laten zien he ;)... geintjuh :P

Ik ben ook tegen doodstraf, doe maar levenslang, tot de dood dus he....
Waarschuw beheerder
wie is jacqueline
Waarschuw beheerder
ja BJORN maar zo kunnen we dus wel uren doorgaan he
en dat schiet ook niet op want denk dat we allebei wel iets beters te doen hebben:D:D

Alleen vraag ik me af aan welke post van mij jij dus denkt te zien dat ik iedereen over 1 kam scheer:S:S
Want dat doe ik namelijk absoluut niet:(

Waarschuw beheerder
pcies, die was ik nog vergete:D idd de gevangenisse strenger make
Waarschuw beheerder
Hmmmm duurt wel lang .......:gaap: