Partyflock

Forumonderwerp · 720080
2 volgers · 23961x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Echt te erg :(

Waar moet het heen met NL ?

R.I.P

Hetgeen vandaag is gebeurt overtreft alle verwachtingen.. ECHTER dit is geen reden om het beleid te overtreden en hier enkel racistische uitlatingen te doen. Hiervoor worden gewoon waarschuwingen cq bans voor uitgedeelt.
Laten we met zijn alleen het tegenovergestelde van deze daad doen, en dat is juist NIET verdrinken in haat
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Marokkaan 3 november 2004 14:36
Ouwehoeren 3 november 2004 14:34
Marokkaan hoef van jou niks te leren hoor, deed de Islamitische gemeenschap er maar wat aan.
Zijn er Islamieten hier in Amsterdam ergens naartoe gegaan om te melden dat er extreme dingen in hun moskee gepreekt werden? Geloof het niet he

Precies Ouwehoeren je hoeft niks van mij te leren, dat is al de verkeerde houding.

Heb al genoeg van huis uit meegekregen, kreeg iedereen dat maar

Waarschuw beheerder
Op tv, in de krant en op internet. Waren reacties van bestuurders van overkoepelende organen. Ook op nu.nl staat een reacties. Die man zei dat deze man zich niet eens een moslim moest noemen en dat het afschuwelijk was.
Artiest {SHOWLIST artist 169839, 168185}
Waarschuw beheerder
Hans Van Wieren, die leraar....die was toch ook doodgeschoten door een marrokaanse jongen?

En vele marrokaanse jongeren van die school gaven Murat D toen ook gelijk dat ie zn leraar had doodgeschoten?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
*From The Bitch* 3 november 2004 14:35

Denk dat die reactie helemaal afhangt van het pamflet en de tekst die daarop staat dat aan het mes vastzat...

Maar aangezien ze nog steeds niet verteld hebben wat erop stond, zal het wel behoorlijk wat oproer kunnen veroorzaken

Ik denkt niet dat de reactie afhangt van het briefje maar van de mensen zelf, hoe wijs deze zijn.
Waarschuw beheerder
Theo durfde te zegen wat veel mensen denken.

En sprak dit ook uit en ik moet zegen hij heeft gelijk en ik weet dat een hoop mensen dit ook vinden.
En dan word er gezegt dat hij de koran heeft beledigd
maar die M. Heeft zeker vergeten dat t ramadan is.

Dan mogen ze niks tussen zon opkomst en ondergang.

O ja vergeten een M en T mogen bijna alles hier

In Den Haag worden gelijk mensen opgepakt die een paar teksten schreeuwen.
Dus ook na Pim en Theo geen recht op een vrije menings uiting in ons Nederland

Wie is de volgende Wilders of Hirch Ali.

THEO de gr aan Pim en R.I.P.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
:D Mijn God, dai gebeurt nog echt ook he, dat mensen je vragen WP in je MSN naam te zetten? Dat zei ik gisteren nog voor de gein.

Nogmaals, wat ik al eerder zei...ga eens kijken wat voor soort mensen dat zijn. Nou zal ik ook eens even generaliseren en discrimineren. Maar het valt mij bijzonder op dat degenen die steeds rechtser worden in dit land en steeds ontevredener, dat degenen die niets doen dan roepen dat NL naar de klote gaat, vaak ook de wat minder slimme mensen zijn. Mensen die wat verder nadenken kunnen beter relativeren en het valt me op dat zij ook veel minder last hebben van "buitenlanders".

Ik zie hier opmerkingen gemaakt worden dat NLers worden uigescholden voor kankerkaaskop. Nou heb ik ook als kind jarenlang onder de rook van Rotterdam gewoond maar dat is mij nog NOOIT overkomen. Ook hier in Eindhoven niet. Een goede vriebndin van mij woont in een wijk waar 97% van de bewoners allochtoon is (zij zelf ook trouwens) en daar loop ik zonder problemen doorheen. Wellicht omdat ik niet bang ben? Waarom zou ik?

Het is slimmer om reeele angsten te hebben. Vermoord worden om je mening? Iedereen in NL geeft zn mening, zie dit topic maar. Alleen...hoge bomen vangen veel wind. Dat keurt zo'n daad niet goed hoor, maar de angst werkt wel twee kanten op. Net zo goed als dat veel mensne hier bang zijn voor terroristische moslims (met dank aan Amerika), zijn veel mensen ook bang voor extreme meningen zoals die van Pim en van Theo.

Overigens begrijp ik de vergelijking niet zo goed. Pim is vermoord door een Nederlander en vanwege zn politieke ideeen. Gisteren is een moord geweest uit naam van de Islam. Althans, dat wordt vermoed. Maar dan nog waren t beide individuen en beide mafketels.

Hoe reeel is het om als doodnormale Nederlander bang te zijn voor zo'n aanslag?

Ondertussen rookt en blowt de jeugd vrolijk door. Stapt beneveld achter het stuur. Ik noem maar een voorbeeld. Tja, hoe extremer jij gaat denken, hoe meer angsten je denk ik hebt. En hoe meer kans je loopt op problemen.

Ik zit hier nu 26 jaar op dit aardklompje. Heb in die jaren heel veel gelezen en geleerd over NL. Meer ook echt in verdiept. Ik realiseer me dat probleemjongeren harder moeten worden angepakt maar zie ook dat het niet zo zwart-wit is. Als het allemaal zo makkelijk was kon elke rasmongool wel de politiek in. Ik probeer het allemaal niet zo zwaar te zien en maak me ook meer druk om reeelere zaken. De vergrijzing...alle ouderen die weggestopt worden in een bejaardentehuis. Hoeveel mensen bellen nou hun oma nog wekelijks hier? Nee, iedereen heeft het te druk met het hebben van een mening. Het baart mij zorgen dat onze EIGEN jeugd zo belabberd met haar taal omgaat. Dat de leraren op scholen vegrijzen en vastroesten en leerlingen daarom helemaal geen interesse meer hebben in geschiedenis en cultuur.

Die paar extremistische moslims? Ja die heb je overal. Je hebt ook extremistische Christenen en elk geloof heeft nu eenmaal zn uitwassen. Dat is heel erg maar t gaat om zulke kleine hoeveelheden dat ik er nietbang van wordt.

Angst...dat is precies wat zij willen en je geeft alleen maar toe door daaraan mee te doen.

Bestrijd angst met liefde ipv haat, begin bij jezelf, make this place a better world. Dat geldt voor alle allochtonen en alle autochtonen in NL. En ik denk dat daar voor ons autochtonen een belangrijke taak ligt. Ga eens wat ,minder met argusogen naar buitenlanders kijken. Sta jij open voor andere culturen dan werkt dat twee kanet op. Dan vorm je samen een grote groep en sta je veel sterker tegen die rotte apels.

En lees eens een boek for Christs sake. Zo makkelijk is het allemaal niet hoor. Alle buitenalnders eruit, ze passen zich maar aan...Lees dr eerst eens wat over en trek je conclusies niet zo snel.

Dat maakt je leven echt een stuk aangenamer.

Waarschuw beheerder
ja freektor waarom haal je dat er nou weer bij?!?!?

Waarschuw beheerder
2 Freektor>> lussane werd toch gekipnapt door een een nederlandse man

Willem endstra is toch een nederlander?
Hells angels zijn ook nederlanders?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
de enige die wat moeten leren zijn de marokkanen en de rest van de moslims ze vinden zichzelf altijd al de beste en vinden dat ze beter zijn dan de nederlanders
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
We moeten gewoon als oplossing de mensen 1 nationaliteit maar geven. Of buitenlands of nederlands. De meeste buitenlanders (en dan heb ik het niet alleen over marokkanen en turken maar ook over polen etc) kiezen toch voor het buitenland (als ik zo om mij heen hoor). Als ze die nationaliteit kiezen dan moeten ze ook in dat land berecht worden. Kijken wat er dan gebeurt... die landen zijn niet zo lief voor de gevangenen zoals bij ons..
Waarschuw beheerder
Een voorbeeld dat het vaker gebeurd en dat marrokaanse jongeren het er wel vaker mee eens zijn...

iets wat dus niet past bij de normale gedachtengangen van normale mensen in dit land....
Waarschuw beheerder
@marokkaan

Ik denkt niet dat de reactie afhangt van het briefje maar van de mensen zelf, hoe wijs deze zijn

Zegt deze zin dan niet genoeg over de persoon die het gedaan heeft en de mensen die het goedkeuren zonder na te denken!!!!

Waarschuw beheerder
Quadrophonia 3 november 2004 14:42
de enige die wat moieten lerenb zijn de marokkanen en de rest van de moslims ze vinden zichzelf altijd al de beste en vinden dat ze beter zijn dan de nederlanders

Ja man daar heb je echt gelijk? Je hebt zeker een getraumatiseerde ervaring met marokkanen mee gemaakt? gewoon een vraag
Waarschuw beheerder
@marrokaan...

zoals al 100101010 keer is gezegt, kijk eens naar het percentage van die acties...
ik keur die kipnappers niet goed, van mij mogen die ook om zeep geholpen worden, maar het lijkt me toch duidelijk gezien het percentage dat de opvoeding van islamitische mensen dus een hele grote rol speelt...

en dan nog niet te spreken dat de 'vrienden en kenissen' van Murat Kneus het er nog mee eens waren...

Waarschuw beheerder
donateur
Hij vertelde al in het verleden met Marokkanen van doen te hebben gehad, zodanig dat hij er nu zo over denkt...

Waarschuw beheerder
Ik denk dat het ook beter zal zijn als ze het briefje "kwijt zijn geraakt" tijdens het onderzoek.

En in deze knullige staat kijkt niemand hier van op!

Maar de volgende woorden staan er gegarandeerd in:
vuile hond en varken en niet gelovige en slachten en hoerenzoon

Want dit zijn toch de normale scheldwoorden (van moslims) tegenover de Nederlanders?

Wij zijn toch stront of nog minder?

Het is zo simpel, bij de politie werken gegarandeerd moslims die het briefje in 2 seconden kunnen vertalen en nog doen ze het niet 30 uur nadat ze het briefje in handen hadden. Dit briefje is waarschijnlijk zo verschrikkelijk haatdragend tegenover de Nederlandse bevolking dat ze liever wachten tot de mensen na 3 tot 5 dagen een beetje gekalmeerd zijn. Leve de democratie!
Waarschuw beheerder
Wat THE FUCK heeft het kabinet hiermee te maken.

Theo van Gogh wilde zelf NOTABENE geen bodyguards omdat hij zich vrij wilde blijven voelen.

neeej hij wilde geen bodyguards neej ut is ook te gek dat je zonder bodyguards kapot geschote word ut hoort normaal te zijn om de straat over te kunne zonder bang te hoeve zijn om beroofd of wat dan ook te worde mar dat is ut nie meer .. en ut kabinet .. heeft er zeker wle mee te make want die blijve mar van die moslims binnehale die voor niks anders dan probleme zorge een multi culturele sameleving :S whahah iedere mongool weet dat die culture niet samengaan en dat niet alleen dit was ONS land mar nu is het gwoon eeen grote mengelmoes

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
nee het is gewoon zo en heb ik ook vaak genoeg zelf gehoord van jullie
jullie verafschuwen de nederlanders en komen hier alleen om te profiteren
ja ik heb wat akkefietjes in het verleden gehad dat ze voor me winkel rondhingen en stennis trapten
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Theo van Gogh wilde zelf NOTABENE geen bodyguards omdat hij zich vrij wilde blijven voelen

netwerk gegekeken ????

had je moeten doen .. had je dit niet gezegd :no:
Waarschuw beheerder
Marrokaan
Je hebt zeker een getraumatiseerde ervaring met marokkanen mee gemaakt? gewoon een vraag

denk wel 50% hier

Waarschuw beheerder
donateur
Daar ben ik ook wel benieuwd naar...

Ik heb nl wel vaker gehoord dat de mMarokkanse probleemjongeren "zo zijn" doordat ze niet zozeer gestraft worden voor iets wat ze buitenshuis doen...

Thuis, zijn de ouders verantwoordelijk en worden ze daardoor gestraft, maar buiten is het niet langer hun verantwoording volgens de denkwijzen van de ouders.

De kinderen maken daar gunstig gebruik van, aangezien ze weten dat de maatschappij en politie ook vrij laconiek reageert als er iets crimineels gedaan wordt door die jongens... bovendien zijn de straffen vrij mild. Iig wél in vergelijking met het vaderland.
Waarschuw beheerder
@Quadrophonia

Wat ben jij een vervelend mannetje zeg...
Iedereen kan z´n mening geven offcourse, maar jij bent gewoon dom aan het ouwehoeren.

ik hou vast aan mijn eerdere opmerking: ALLES wat neigd naar extremisme ongeacht geloof of afkomst, paspoort afpakken en oprotten.

Aangezien jij nogal extreem generaliseerd kunnen we bij jou beginnen.

Waarschuw beheerder
FunKeySh!t 3 november 2004 14:43
@marokkaan

Ik denkt niet dat de reactie afhangt van het briefje maar van de mensen zelf, hoe wijs deze zijn

Zegt deze zin dan niet genoeg over de persoon die het gedaan heeft en de mensen die het goedkeuren zonder na te denken!!!!

Ik snap het niet?>
Waarschuw beheerder
Dat zei ik al eerder ze krijgen weinig mee van huis uit, ze mogen op jonge leeftijd al doen en laten wat ze willen. En ik heb dit zelf van dichtbij meegemaakt
Waarschuw beheerder
Je ziet nu toch gewoon dat WEER iemand met Menings uiting word vermoord.....Je mag hier dus nix zeggen gewoon in dit land... gewoon te triest.... De ene denkt er zo over en de ene weer zo.....hier schiet je gewoon nix mee op...met discusseren...zit je over 8 jaar hier nog.... want over een paar dagen gaat iedereen weer verder met zijn leventje...denken ze er nie meer aan...dat is ook gewoon het probleem hier in nederland.... ze doen er nix aan.... Wil je aangifte doen {S'avonds} op het politie bureau?!?!.. Lukt je echt nie hoor! want alle politie bureau's zijn allemaal om 5/7 uur dicht..Het is gewoon ook nie meer veilig in nederland... de politie ken alleen maar boetes uitdelen i.p.v. ECHTE criminelen pakken!

NEDERLAND WORD WAKKER :[

Waarschuw beheerder
ze mogen op jonge leeftijd al doen en laten wat ze willen

maar dat maakt nog niet van iedereen een moordenaar ...

maar dat de ouders in het marokaanse probleem jongeren verhaal hard aangepakt moeten worden ... ben ik mee eens

maar denk niet dat van gogh vermoord is door een marokaanse probleem jongere ...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Kee iedereen is het met elkaar eens. (y)

Man pleegt misdaad.
Man is marokkaans en nederlands.
Media kraait hardop want dit is sensatie.
Man verdiend straf.
Onderzoek is nodig.

(y)

En nu allemaal weer aan het werk he.
Waarschuw beheerder
Het is zo simpel, bij de politie werken gegarandeerd moslims die het briefje in 2 seconden kunnen vertalen en nog doen ze het niet 30 uur nadat ze het briefje in handen hadden. Dit briefje is waarschijnlijk zo verschrikkelijk haatdragend tegenover de Nederlandse bevolking dat ze liever wachten tot de mensen na 3 tot 5 dagen een beetje gekalmeerd zijn. Leve de democratie!

ja en zo is het!
maar die jongen was na 2 maand nog niet gekalmeerd door wat er op het lijk
in de film was gezet!
dus waarom zullen wij dat wel doen?

Waarschuw beheerder
donateur
Ja, precies Kev... ik heb het ook al jaren geleden van Marokkaanse vrienden vroeger gehoord...

De oplossing moet gewoon van meedere kanten komen... niet alleen ons asielzoekersbeleid, ons kabinet, ons rechtssysteem... ook vanuit de andere kant... d.w.z. de opvoeding van de mensen wiens ouders niet de Nederlandse nationaliteit hebben moet ook aangepast worden, evenals de vrijheid die men krijgt zoalng men nog niet voldoende geintegreerd is...

Laate ze eerst maar 'ns tonen dat ze hier willen wonen, en dat ze van waarde zijn in ons land, voordat we ze met open armen ontvangen.. toch?

Waarschuw beheerder
Begrijp trouwens niet waarom mensen met een dubbele nationaliteit rondlopen. Is in mijn ogen van twee walletjes eten. Wel de rechten en de vrijheden hier, maar toch niet willen kiezen. Vind ik vreemd.

Waarschuw beheerder
en dat ze van waarde zijn in ons land,

nee die inburgerings cursus is wat ... :vaag:

werkt van geen kant ...

Waarschuw beheerder
Het kan zijn dat dit al ergens in het topic staat, maar zag net ook weer op televisie dat de moord ook weer mogelijk te maken kon hebben met dat filmpje waar naakte mishandelde moslimvrouwen op te zien waren met koranteksten? Dat een bepaalde groep (individu) zich zó beledigd voelde(n) dat daar maar de doodstraf op moest staan? Maar dan zijn er ook weer personen die zeggen dat je niet uit de koran mag opmaken dat je zomaar iemand mag vermoorden. Is het respect voor teksten uit de Koran & het geloof dan belangrijker dan iemands dood? Persoonlijk vind ik het een beetje tegenstrijdig allemaal.

Vraag me af hoe het niet het meeste effect zou hebben als de islamitische gemeenschap zelf zou proberen iets te doen tegen de fundamentalisten. Dan voorkom je wel de Nederlander vs islamiet-situaties. Bovendien weten zij beter wat er in hun gemeenschap leeft.

Ben ik het ook mee eens idd! Alleen zag ik net op televisie de woordvoerder voor de islamitische beweging. Aan hem werd ook de vraag gesteld wat ZIJ persoonlijk konden doen. Maar hij had het alleen maar druk met zichzelf te verdedigen. Dat vind ik dan weer een beetje jammer! :/
Waarschuw beheerder
Quadrophonia 3 november 2004 14:42
de enige die wat moeten leren zijn de marokkanen en de rest van de moslims ze vinden zichzelf altijd al de beste en vinden dat ze beter zijn dan de nederlanderslaatste aanpassing: 3 november 2004 14:43

Alle Marokkanen? En alle moslims? Heb jij echt elke dag zoveel last daarvan? Of heb je alleen last van de extreme uitwassen, die zwaar, ZWAAR in de minderheid zijn?

Hoe zit het bijvoorbeeld met alle Marokkaanse MEISJES? Heb je daar zoveel last van?

Raar dat zoveel mensen bang zijn voor de Islam. Misschien dat die godsdienst idd het hardtste groeit. Maar ja, het Christendom...de ontkerkelijking...dr is geen jongere die zich tegenwoordig nog bezighoudt met het geloof. Iedereen doet maar wat, klooit maar wat aan. Ik vind het helemaal niet eng om te zien dat de Islam nog wel voor serieus wordt aangezien. Dat sommigen daarin doorslaan en te ver gaan...

Tja heel de wereld draait een beetje door lijkt wel. Lijken niet te willen inzien dat veel angsten irreeel zijn en het allemaal zo erg niet zou zijn als de media niet overal bovenop zat.
Waarschuw beheerder
het lijkt wel verdacht veel op elkaar!
de vrouw in de film met teksten van de koran!
en daarna de maker van de fil dood met teksten van de koran!
Waarschuw beheerder
@marokkaan

Wat ik bedoel is dat jij doelt op hoe wijs de mensen zullen reageren . . .i.v.m. evt. escalaties

De persoon die deze moord op zijn geweten heeft ook niet echt een wijs man is.. .. . .

En de mensen die het goedkeuren ook niet!
Waarschuw beheerder
Tja ben zelf ergens opgegroeid waar aardig wat marokkanen waren en je zag/ziet ventjes van 8 jaar om 10 uur s avonds nog buiten lopen. En als ze iets flikken of wat dan ook wordt er weinig tot niks van gezegd door die ouders. Waardoor ze steeds verder wegzakken en dus het type "kut" marokkaan worden.

Waarschuw beheerder
SissL

In nederland mag je kiezen welke nationaliteit je wil , als je duitser wil zijn ga je daar wone krijg je duits paspoort en vervalt je nederlandse. maar in marokko accepteren zehet zeg maar niet dat je zomaar geen marokkaan meer bent dus behoudt je je marokkaanse nationaliteit. en nu hij in nederland is geboren (of langer woonde?) heeft hij ook een nederlandse nationaliteit..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Okee en in het kader van de verbroedering... wie kent er iemand van marokkaanse komaf die hardstikke aardig is en geen vlieg kwaad doet?

Duimen?

Ik begin wel:

(y)

Waarschuw beheerder
Ouders van vele moslims zeggen niets tegen hun zoons omdat zij financieel onderhouden worden als hun criminele zoon een luceratief handeltje heeft.

Dan houden ze van zelf hun mond.

Waarschuw beheerder
911 dagen na de moord op pim fortuin, nog een moord omdat iemand zijn mening uitte.. In wat voor samenleving wonen wij ???? RIP Theo!!

Waarschuw beheerder
maar denk niet dat van gogh vermoord is door een marokaanse probleem jongere ...

nee door een zeer rijk welvarende marrokaan die gewoon uit de dagelijkse sleur wou komen... :[

Noem je iemand die dit soort laffe daden in zn botte hasses haalt geen probleem jongeren?? De reden dat mensen dit soort dingen doen is dat er hier in Nederland veelste lage straffen worden gegeven...waarschijnlijk krijg ie 5 jaar met 3 maanden voorwaardelijk TBS ofzow..

Die balk van ellende moet nu toch echt een keertje wakker worden....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Mensen met 2 nationaliteiten die zware overtredingen begaan de ned. nationaliteit afpakken de straf uitzitten en eruit!!

Of ben ik nou een racist?....

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Die balk van ellende moet nu toch echt een keertje wakker worden....

Je moet natuurlijk wel begrijpen waar je het over hebt he... of wil je graag wat voorstellen doen richting de tweede kamer? Dat kan namelijk...

Artiest Clone
Waarschuw beheerder
R.I.P. Theo

Mensen met 2 nationaliteiten die zware overtredingen begaan de ned. nationaliteit afpakken de straf uitzitten en eruit!!

Of ben ik nou een racist?....

:nee: (Y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
het lijkt wel verdacht veel op elkaar!
de vrouw in de film met teksten van de koran!
en daarna de maker van de fil dood met teksten van de koran!

Jaa precies! :/ .. denk ook echt wel dat het daar mee te maken heeft.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:respect: 4 theo idd.
Waarschuw beheerder
Quadrophonia 3 november 2004 14:47
nee het is gewoon zo en heb ik ook vaak genoeg zelf gehoord van jullie
jullie verafschuwen de nederlanders en komen hier alleen om te profiteren
ja ik heb wat akkefietjes in het verleden gehad dat ze voor me winkel rondhingen en stennis traptenlaatste aanpassing: 3 november 2004 14:48

En nog eentje!
Gefeliciteerd.

Jij hebt vandaag de Generalisatie-Ten-Top- cup gewonnen.

Jezus jongen, zit jouw verstand soms in je spieren en is hje hoofd leeg ofzo? %)

:jullie"...wat nou jullie? Omdat jij wat problemen hebt gehad met een paar relmarokkaantjes (en vast ook met nog veel meer mensen want heel erg vriendelijk kom je niet over, kan me voorstellen dat je met zo'n instelling een keer een beuk op je kop krijgt) ga je nu tegen de enige Marokkaan die momenteel deelneemt aan deze discussie (fijn toch, dat ie hier zit en niet aan het stelen, dealen of vechten is %) ) op zo'n manier aanspreken?

Zullen we het eens omdraaien?

Alle Marokkanen mogen alles. Alle Marokkanen worden te vrij gelaten door hun ouders. Alle moslims zorgen voor problemen. dat is wat jij zegt.

Goed.

Omgedraaid:

Alle gespierde gasten zitten zwaar aan de anabolen. Alle gespierdegasten hebben daardoor een enorm klein piemeltje. Alle gespierde gasten zijn eigenlijk heel onzeker dus proberen ze maar wat van hun uiterlijk te maken.

Slaat dat ergens op?

Dat bedoel ik jongen.

Denk eens na voor je wat neerkalkt.

Waarschuw beheerder
:respect:wackyjacky is de vrouw van vandaag!!! danku danku
:respect:

Waarschuw beheerder
wackiejacky:

:respect:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik wacht het maar gewoon allemaal rustig af...

R.I.P