Partyflock

Forumonderwerp · 720080
2 volgers · 23075x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Echt te erg :(

Waar moet het heen met NL ?

R.I.P

Hetgeen vandaag is gebeurt overtreft alle verwachtingen.. ECHTER dit is geen reden om het beleid te overtreden en hier enkel racistische uitlatingen te doen. Hiervoor worden gewoon waarschuwingen cq bans voor uitgedeelt.
Laten we met zijn alleen het tegenovergestelde van deze daad doen, en dat is juist NIET verdrinken in haat
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
ik denk niet dat een nederlander/blanke whatever aanleiding had....die film vind ik ook geen aanleiding,maja sommige gedachtenkronkels van mensen kunnen we niet begrijpen

Artiest The Smoker
Waarschuw beheerder
jaha diep triest
waar gaat dit heen:no:
Waarschuw beheerder
M.C
wat als het nou een nederlander geweest was die het gedaan had

maar dat wat het dus niet..

Idd niet lullen over Als dit als dat..

Waarschuw beheerder
donateur
kreeg net dit berichtje op msn:

Theo is dood 911 dagen na Pim. 9 11 is de amerikaanse datum voor 11 september.911 is o het alarmnummer van amerika.In nederland 112. De datum van vandaag is 2 november in amerikaans 11 2.Sta hier even bij stil want dit kan geen toeval zijn Stuur please ff door aan iedereen in je lijst

als je gaat nadenken wat een toeval is dat ook allemaal...

:respect: voor theo van gogh...Rest In Peace

Waarschuw beheerder
Nee idd niet, maar dan waren wij deze discussie ook niet aan het voeren

nee idd niet nee, want nu issie vermoord om een onzinnige reden !
Waarschuw beheerder
donateur
als iemand god belachelijk maakt kan ik hem alleen maar een hand geven

God is een door de mens gecreërde illusie
Waarschuw beheerder
donateur
Mensen laten we wijs zijn, op het moment dat wij hier nu net zo fel gaan reageren als er vanochtend iemand reageerde op Theo van Gogh, dan zijn we net zo erg, laten we juist nu samen staan in Nederland, juist omdat we hier met zo veel verschillende culturen leven, laten we sterk zijn tegen een paar mafkezen die kennelijk er niet etgen kunnen op in ene land te wonen waar je WEL mag zeggen wat je denkt, ongeacht wat je denkt.

Laten we nu juist samen een vuist vormen, blank, zwart, Marrokaans, Turks en weet ik veel welk ras, allemaal tegen de misdaad die vanmorgen gepleegd is

Juist als we nu samen blijven staan en zeggen, dit mag niet, dit kan niet, kunnen we het winnen van het relatief kleine groepje die niet echt weet wat vrijheid is

Daarom ben ik zo trots op Nederland, juist omdat je hier mag zeggen wat je wilt, mag geloven wat je wilt

En blijf altijd zeggen wat je vindt en wat je denkt!!!

Laat die kleine groep mensen niet winnen, NOOIT!
Waarschuw beheerder
maar dat wat het dus niet..

Had het wel kunnen zijn...

Was het 2 jaar geleden ook...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
R.i.p.

Waar gaat het toch heen met Nederland...

:no:
Waarschuw beheerder
Van Gogh schoffeerde? Niks daar van Hij durft het op te noemen.

Waarschuw beheerder
hee patrick :p
Waarschuw beheerder
donateur
PS: Kerry is de verkiezingen aan het winnen in de VS !!!

Wordt het binnenkort misschien allemaal weer wat rustiger op deze planeet..

Waarschuw beheerder
daarom vind ik het dus wel goed dat ze ook moslims op tv hebben laten zien die het ook afkeuren....
want anders krijg je nog meer haat tegen moslims
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Weet je wat het is.....

Of je nu zwart,wit,geel rose van mij part paars met witte stippen bent niet boeiend!

Je moord gewoon niet, Je ontneemt niemand zn leven, je schopt niet iemand dood, dat KAN gewoon niet! Maar zolang onze o zo geweldige regeringen er niets aan doen en alleen maar oooo en aaaa roepen.. schiet het niet op! Dit is de 2e bnner die evrmoord is om zn mening nou hoeveel zijn er al (zinloos) vermoord... alsof moord wel ZINVOL is!
donateur
ach weet je wat het is; heel veel moslims voelen de bui nu wel hangen; dat wordt oppassen voor veel buitenlanders en dat weten ze donders goed.

ladies & gentlemen!

the shit has hit the fan

Kijk en dat soort opmerkingen en reacties maakt het alleen maar erger

Ik vind niet dat je kan zeggen dat 'een moslim' of een 'nederlandse marrokaan' dit heeft gedaan

Dit is de daad geweest van een zielig en achterlijk persoon en zielig en achterlijk zijn heeft niets te maken met geloof, huidskleur of wat dan ook!!!!!!!!!!
laatste aanpassing
donateur
Weet je wat het is.....

Of je nu zwart,wit,geel rose van mij part paars met witte stippen bent niet boeiend!

Je moord gewoon niet, Je ontneemt niemand zn leven, je schopt niet iemand dood, dat KAN gewoon niet! Maar zolang onze o zo geweldige regeringen er niets aan doen en alleen maar oooo en aaaa roepen.. schiet het niet op! Dit is de 2e bnner die evrmoord is om zn mening nou hoeveel zijn er al (zinloos) vermoord... alsof moord wel ZINVOL is!

Amen!!! :respect:

Waarschuw beheerder
tis alleen zo frapant altijd dat er die zieke geesten meestal moslims zijn...

Waarschuw beheerder
PS: Kerry is de verkiezingen aan het winnen in de VS !!!

Wordt het binnenkort misschien allemaal weer wat rustiger op deze planeet..

ps. ze zitten allebei bij Skull & Bones en zijn verre familie van elkaar (Y)
Waarschuw beheerder
in principe is er niets nieuws onder de zon. al eeuwenlang worden mensen vermoord vanwege hun mening. zelfs jezus.
donateur
Ik zie hier dus echt wel de opmerkingen staan die de situatie ook alleen maar verergeren, ben ook blij om te lezen dat er ook wel normale mensen hier nog zijn, die wle nog normaal kunnen denken....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
kreeg ik net op msn
Theo is dood 911 dagen na Pim. 9 11 is de amerikaanse datum voor 11 september.911 is ook het alarmnummer van amerika.In nederland 112. De datum van vandaag is 2 november in amerikaans 11 2.Sta hier even bij stil want dit kan geen toeval zijn Stuur please ff door aan iedereen in je lijst

ik ben niet bijgelovig :no:

Theo R.I.P
Waarschuw beheerder
ik voel me machteloos
ik voel me kwaad
waar komt het toch vandaan? deze haat?
de haat om een geloof,
oneerlijk maar waar
ik zeg het maar......
of is het geloof slechts een excuus?
een ding waar je naar kan wijzen als het je uitkomt?
een sluier om je achter te verbergen wanneer je niet wilt dat ze je zien?
een vinger naar god of allah of in wie je ook gelooft.
want het was zijn wil.
was het wel zijn wil?
het is allemaal zo kil.zo koud
geen mens die elkaar nog vertrouwd
ik geloof geen god, ik geloof geen relegie.
en elke keer als ik op tv zie, wat er gebeurd ben ik trots.
ik hoor niet bij hun die hun soort verraden.
want we blijven mensen.
mensen die elkaar het recht geven om iemand af te maken
waarom?
het respeckt is weg
je vraagt erom maar je krijgt het niet
en ook dat doet me zoveel verdriet
niet kunnen zeggen wat je wilt
omdat de ander niet rendabel is, niet respecteerd wat jou mening is.
wat doen ze hier? degene die ons niet respecteren maar die wij wel moeten respecteren?
die wij een huis geven als ze in hun eigen land niet kunnen blijven?
in nood zijn we goed...maar nu zijn we doodgebloed.

Waarschuw beheerder
sowieso in "een" god geloven is gek; laat staan voor hem moorden. als iemand god belachelijk maakt kan ik hem alleen maar een hand geven

En ook JIJ kan op het lijstje van RESPECTLOOS reageren!!!

''jij gelooft in een god, dus ben je gek''

Goed onderbouwt ook!

Waarschuw beheerder
nouja van alle allochtonen zijn het inderdaad wel mééstal moslims, komt denk ik door hun geloof/cultuur, die is gewoon heel anders dan de onze en ze kunnen misschien niet goed omgaan met de vrijheid in ons land..

Waarschuw beheerder
Het erge is gewoon ik zit nu voor 6mnd in bosnie om O.A. De moslims hier een nieuw bestaan te geven. wat er is gebeurd in de oorlog hier. terwijl ze thuis in mijn landje De nederlanders met hun eigen uitingen afknallen. wat doe ik hier dan????

Waarschuw beheerder
tuurlijk kan je dat wel zeggen; tis niet alsof ik nu spontaan moslims ga lopen rammen; ik weet wel beter dat dit niet de schuld is van alle moslims DUH, maar er zijn een hoop mensen die leven op haat en dit is het perfecte moment om die haat verder uit te breiden.

als je denkt dat nederland er hier vriendelijker door gaat worden heb je het mis; tenzij we ineens allemaal hakuna matata gaan zingen, maar ik weet niet of jullie het door hebben, maar in het algemeen hebben mensen geen respect voor elkaar; het heeft geen stront met buitenlander zijn te maken.
Waarschuw beheerder
donateur
Je kan je mening er over geven, maar sommige mensen lopen alleen maar te zeiken omdat hij toevallig van buitenlandse afkomst was....

Leg een eiland droog in de atlantische oceaan en sticht je eigen land met je eigen ras, stakkers
Waarschuw beheerder
donateur
Vrijheid van Meningsuiting bestaat niet meer!!!

Ik werd vanmorgen wakker en toen ik een kop thee had gezet, ging ik achter de pc zitten.
Zodra msn was opgestart zag ik dat er een Theo was overleden.
Maar welke Theo had ik geen idee van.
Dus keek ik op www.nieuws.nl en daar stond het hoor: Theo van Gogh was die ochtend vermoord.

In de loop van de dag werd er steeds meer duidelijk.
Hij was eerst neer geschoten, naar de overkant van de weg gevlucht, daar neer gestoken en toen de dader zeker wist dat hij dood was is ie gevlucht.
De dader heeft ook een mes met stuk papier in zijn borst gestoken.
Op dat stuk papier staan stukken van de Koran.
Vervolgens is de dader gevlucht via het park en aan de uitgang in zn been geschoten.
Hierna kon hij overmeesterd worden.

T is inmiddels bekend dat het gaat om een 26 jarige man met zowel de Marokkaanse als de Nederlandse nationaliteit.
En dan kan ik alleen maar denken: T zal ook eens niet zo zijn.

Theo was een man die zn mond voor niemand hield.
Zn mening was te lezen in zijn columns op zijn site en in de Metro.
Daar stonden zijn opvattingen in over de Islam, waar hij het duidelijk vaak niet mee eens was.

Hoe gaat dit verder?
Eerst Pim, nu Theo!!!
Ik vrees voor de toekomst van mn land.
Waarschuw beheerder
Mensen laten we wijs zijn, op het moment dat wij hier nu net zo fel gaan reageren als er vanochtend iemand reageerde op Theo van Gogh, dan zijn we net zo erg, laten we juist nu samen staan in Nederland, juist omdat we hier met zo veel verschillende culturen leven, laten we sterk zijn tegen een paar mafkezen die kennelijk er niet etgen kunnen op in ene land te wonen waar je WEL mag zeggen wat je denkt, ongeacht wat je denkt.

Laten we nu juist samen een vuist vormen, blank, zwart, Marrokaans, Turks en weet ik veel welk ras, allemaal tegen de misdaad die vanmorgen gepleegd is

Juist als we nu samen blijven staan en zeggen, dit mag niet, dit kan niet, kunnen we het winnen van het relatief kleine groepje die niet echt weet wat vrijheid is

Daarom ben ik zo trots op Nederland, juist omdat je hier mag zeggen wat je wilt, mag geloven wat je wilt

En blijf altijd zeggen wat je vindt en wat je denkt!!!

Laat die kleine groep mensen niet winnen, NOOIT!

:respect:

Waarschuw beheerder
dit gaat niet over god, compleet ander onderwerp hoor....en ook al uitgemolken denk ik :|

Waarschuw beheerder
Leg een eiland droog in de atlantische oceaan en sticht je eigen land met je eigen ras, stakkers

:yes:

geef mij maar zo een eiland..

wie gaat dr mee ?

Waarschuw beheerder
als t zonnig is :9
Waarschuw beheerder
Als je tegenwoordig je mening niet eens meer mag zeggen :cry: ,dan is het slecht gesteld met de Nederlandse Maatschappij :S

Waarschuw beheerder
tis de atlantische oceaan dus dat zal wel :P
Waarschuw beheerder
ach weet je wat het is; heel veel moslims voelen de bui nu wel hangen; dat wordt oppassen voor veel buitenlanders en dat weten ze donders goed.

ladies & gentlemen!

the shit has hit the fan

Jij mag als eerst met die grote mond van je

Door zulke mensen als jij onstaat er alleen maar meer haat..
Waarschuw beheerder
Ik vind niet dat je kan zeggen dat 'een moslim' of een 'nederlandse marrokaan' dit heeft gedaan

dat bestaat niet nederlandse marokaan,je bedoeld gewoon marokaan ;)

Waarschuw beheerder
En ook JIJ kan op het lijstje van RESPECTLOOS reageren!!!

''jij gelooft in een god, dus ben je gek''

Goed onderbouwt ook!

ja en zo is het, maar als ik je dat moet gaan uitleggen kost het gewoon een hoop tijd en daar is dit topic niet aan besteed; kort en goed dit alles is een illusie, maar als jij je prettig voelt bij het geloven in een god of een allah die een heel ander iemand/wezen is dan de bijbel of de qoran je wil laten geloven be my guest.

ik weet wat ik geloof en de dood op theo is meer dan toeval.
Waarschuw beheerder
donateur
En dr lekkere mannen zijn :P

Waarschuw beheerder
als het jullie écht allemaal wat interesseert "waar dat heengaat" met nederland, en "hoe dat nou moet met die normen en waarden", check dan deze topic :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
DIT IDEE ALLEEN IS AL OM TE KOTSEN..

ladies & gentlemen!

the shit has hit the fan

ZOU JE MISSCHIEN DE MOEITE KUNNEN NEMEN OM JE TE VERPLAATSEN IN EEN ONSCHULDIGE DIE NU DOODSBANG OVER STRAAT GAAT>>>het ene land ontvlucht en dan hier weer die angst.
Waarschuw beheerder
donateur
~ wen ~ >> het is dit topic O:) niet deze

Waarschuw beheerder
En dr lekkere mannen zijn

:yes:

Waarschuw beheerder
deze opmerking heb ik al onderbouwd...

tuurlijk kan je dat wel zeggen; tis niet alsof ik nu spontaan moslims ga lopen rammen; ik weet wel beter dat dit niet de schuld is van alle moslims DUH, maar er zijn een hoop mensen die leven op haat en dit is het perfecte moment om die haat verder uit te breiden.

als je denkt dat nederland er hier vriendelijker door gaat worden heb je het mis; tenzij we ineens allemaal hakuna matata gaan zingen, maar ik weet niet of jullie het door hebben, maar in het algemeen hebben mensen geen respect voor elkaar; het heeft geen stront met buitenlander zijn te maken.

moet ik gewoon mijzelf gaan quoten :P

Waarschuw beheerder
Nee jij discimineert nu zelf ook door te zeggen

je gelooft in god dus ben je gek! Waarom laat iedereen hem of haar toch niet in zijn/haar waarden!

Waarschuw beheerder
nee hoor het is deze topic
Waarschuw beheerder
Helaas helaas het was niet mijn favoriet maar erg vind ik het wel niemand heeft meer respekt voor het leven met neemt het leven van een ander gewoon zonder erbij na tedenken hoevelen zich verdrietig zullen voelen erom!

Waarschuw beheerder
dat bestaat niet nederlandse marokaan,je bedoeld gewoon marokaan

ze zijn te trots om toe gegeven dat ze beetje nederlands zijn
als je ze vraagt dan is het "wij spugen op nederlandse vlag" en ze hebben zo een hoog trots beeld van hun eige pokke land, maar waarom zitten ze dan hier ?
omdat wij geld hebben, meningsuiting, vrijheid, ect ect..

en als het je nie bevalt
donder op dan :@
donateur
Rafa

(f)

Ik weet zeker dat als wij nu net zo reageren als die gast vanochtend, dat juist die kleine groep mensen zich doodlacht, dan hebben ze hun zin en dat mogen ze NOOIT krijgen

Ik vond het echt mooi om te horen dat de Moslim gemeenschap dit ook afkeurt, die minuut stilte in de moskee, echt kippevel

Dat laat zien dat het hier gaat om een zieke geest van een persoon en inet om een geloof of een grote groep mensen die zo denkt

En als ik heir dan sommige reacties lees word ik kots en kots misselijk....

Ooit in de geschiedenis verdiept, elke vorm van uitroeing van een ras of geloof heeft nog nooit iets opgeleverd, laat iedereen in zijn waarde en als iemand dat dan niet doet, sta er dan boven juist om te laten zien dat je zoveel meer bent dan zo een kleinzielige geest

Theo R.I.P. je was een kanjer, juist omdat je gewoon zei
wat je dacht, ongeacht wat iemand er van vond (f)
laatste aanpassing