Partyflock

Forumonderwerp · 720080
2 volgers · 22929x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Echt te erg :(

Waar moet het heen met NL ?

R.I.P

Hetgeen vandaag is gebeurt overtreft alle verwachtingen.. ECHTER dit is geen reden om het beleid te overtreden en hier enkel racistische uitlatingen te doen. Hiervoor worden gewoon waarschuwingen cq bans voor uitgedeelt.
Laten we met zijn alleen het tegenovergestelde van deze daad doen, en dat is juist NIET verdrinken in haat
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
Het geloof is rot!

Nederland is verrot!

Aanpakken die gast en het liefst publiekelijk onthoofden voor zijn daad!
Waarschuw beheerder
Te erg... :(

Waarschuw beheerder
Toen ik het ook hoorde dacht ik meteen

"nu moeten ze al die marrokanen het land uittrappen"

Voor de goeie marrokanen natuurlijk wel lullig, maar als dit zo door gaat is dit land binnenkort in Marrokaanse handen

shit gek je kan t ook overdrijven he, kruip alvast in je bunker zou ik zeggen...

feit blijft wel dat we juist op deze momenten tolerant moeten blijven en bij onszelf moeten beginnen.
Waarschuw beheerder
Heel de dag al zo een leeg gevoel in mn buik....

Heel de dag al nergens mijn hoofd bij kunnen houden....

Heel de dag al afgrijselijke beelden in mijn hoofd....

Heel de dag al de gedachte dat het niet lang meer duurt voordat er hier een oorlog uitbreekt....

Heel de dag al zo een ongeloof....

Rust zacht Theo! Ik zal je nooit vergeten!

Waarschuw beheerder
En dan vinden velen het gek dat (vooral onder jongeren) extreem rechtse ideen groeien...
best begrijpellijk, zo kan het namelijk niet langer doorgaan. Dus mensen, probeer er ook zelf wat aan de doen en niet alleen maar af te wachten op wat er nog meer komen gaat in de toekomst.
Waarschuw beheerder
Ik scheer niet iedereen over 1 kam maar waarom zijn het meestal de moslims die aan de hand van een kritieke mening dreig of moord acties beraden?
Omdat veel dingen waarheid zijn en waar niet over gesproken mag worden? wat denken jullie hiervan??

Volkert en dat gekke mens in d'r auto VS die geitenneuker

Dat is twee tegen een.

Wat denken jullie hiervan?
Waarschuw beheerder
donateur
Chaos Child:
worden we geleid? doen we nu precies wat er van ons verwacht wordt? door oorlog speel je dan precies in op zij die oorlog willen?

vind het maar vaag; beetje te toevallig.

Inderdaad. Er zijn mensen die beweren dat het allemaal een groot complot is om de gehele wereldbevolking dmv angst te leiden tot de uiteindelijke 'world domination' van één partij.

Persoonlijk geloof ik daar niet zo in.. :)
Waarschuw beheerder
Het is toch ook verdomme achterlijk dat iemand zoals hirsi ali met de dood word bedreigd door moslims

waarom??

omdat ze de waarheid spreekt?
Waarschuw beheerder
donateur
waarom houd niemand daaraan dan als ze zo een goede moslim willen zijn

Quite frankly, inmiddels ben ik van mind dat ze lekker de goede moslim in hun eigen land mogen gaan uithangen... Jammer voor de goeien, maar nu is de maat gewoon vol! Rot allemaal lekker terug naar je eigen land als t hier zo verrot is... *kots*
Waarschuw beheerder
niet zomaar doodgeschoten maar bruud afgeslacht en weer moet nederland eens zijn dromerige oogjes openen

r.i.p. theo

voor de rest houd ik me mond maar verstandig want je mening uiten ken en mag duidelijk niet
Waarschuw beheerder

"nu moeten ze al die marrokanen het land uittrappen"

Voor de goeie marrokanen natuurlijk wel lullig, maar als dit zo door gaat is dit land binnenkort in Marrokaanse handen

shit gek je kan t ook overdrijven he, kruip alvast in je bunker zou ik zeggen...

feit blijft wel dat we juist op deze momenten tolerant moeten blijven en bij onszelf moeten beginnen.

Dat was gewoon me eerste reactie, kan ik er wat aan doen :/
Tuurlijk kan je dit niet maken, maar je word toch langzamerhand schijtziek van al die berichten!!!
Waarschuw beheerder
Ja en dan zei er ook nog een marokaan dat het Theo z'n eigen schuld was :(

Was op nl1 vanmiddag.
Waarschuw beheerder
dit gaat ehct veeel te ver gek:(
wara gaan we naartoe in nederland...?:S:X
de 1 na de andere moord wat je hoord op tv..
(omdat iemand zijn mening uit)
de 1 na de andere zinloos geweld actie:S
en overal in et land, ieder dag wel 100derde
ontslage:S:S
waar moet et naar toe
in ons nederlandje:(:(
dit is egwoon ehct zow triest he:@:@:S
:@:@nederland(en vooraal den haag) wordt wakker:@:@
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder

Dat je wat hoorde?

Ik denk dat er serieus nog wel een ''oorlog'' komt tussen allochtonen en niet allochtonen

Er waren vanmiddag al rellen tussen deze 2 ''groepen'' althans dat hoorde ik!

Maar niemand discrimineerd er hoe komen we erbij!

Waarschuw beheerder
De ramadan is nog wel bezig, ik dacht dat dat soort dingen niet mochetn.
Niet stelen enz..

Waarschuw beheerder
donateur
T was mooi op de Dam!!!
Waarschuw beheerder
Dit gaat ZOOOO uit de hand lopen:jaja:..
Helemaal niet leuk:nee:..

Maar wat kan je doen, als de regering al geen drol uitvoert?
Waarschuw beheerder
R.I.P. Theo, jammer dat jij je mening over dat kkgeloof niet verder kon verspreiden en die godvergeten regering hier in Nederland niet eens wakker kon schudden...
Ze zijn daar in Den Haag altijd zo erg geschokt als er zoiets gebeurt , maar actie ondernemen.........ho maar.

Waarschuw beheerder
kep zo t idee als het langer doorgaat dat er weer zo een nsb programma komt :s

Waarschuw beheerder
Theo, rust in vrede!! We zullen je missen....

Waarschuw beheerder
RIP teo

Waarschuw beheerder
Dit gaat zeker uit de hand lopen...
Waarschuw beheerder
R.I.P Theo

Waarschuw beheerder
donateur
Dit is echt heel erg !!! :cry: :@ en ook wel eng want hier stopt het echt niet mee.
Ze moeten gewoon al het geloof afschaffen!!
Waarschuw beheerder

god wat een idealistische opmerking .. :nee:

Waarom moet ik bij mezelf beginnen dan ? nog toleranter?
die gasten lachen ons uit met ons tolerante gedoe..
Waarschuw beheerder
ja denk dat dit ind weer uitgaat lope op relle
of ooit nog welleens in een oolrog..wat vele zegge...
waar moet ut naartoe in ons land:S:S
Waarschuw beheerder
Dit gaat zeker uit de hand lopen...

als het zo door gaat wel ja

Waarschuw beheerder
donateur
omdat ze HAAR waarheid spreekt en daar probeert mensen van te overtuigen..KAASMEISJE

BOBBERT...:respect:
Is tolerant zijn niet rekening houden met elkaar? En volgens mij is af en toe je mond houden óók rekening houden met elkaar
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Tsja NL gaat achteruit, het is de laatste tijd zovaak raak, ik vindt het niet kunnen, maar verder denk ik er niet over na, het doet me verder weinig....

Iedere godsdienst heeft voor jou goede en slechte dingen,daar moet je gewoon over kunnen praten/discuseren zonder slachtoffer te worden van een misdrijf

Het is bijna normaal om 2 keer na te denken voordat je een uitspraak doet over een andere bevolkingsgroep....

Ze zeggen wel de maatschappij dat ben jij en begin bij jezelf, maar ik spreek ook niet iemand op straat aan als hij iets doet wat mij niet aanstaat omdat ik gewoon weg geen zin heb om het gezeik erom heen, de kans dat je een mes tussen je ribben krijgt is altijd aanwezig...
De politiek moet het Nederlandse beleid maar eens flink op de schop nemen, vooral het strafrechtelijke deel.

Je kan nu wel aan het asielbeleid gaan werken, maar is dat niet een beetje laat?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
010-NrG-010 APC:
onthoofden

Dat is precies wat ze in die extremistische moslim landen doen..

Laten we daar hier niet aan beginnen.
Waarschuw beheerder
Je mag n mening hebben in dit land idd maar onthou dat er ook normen en waarden gelden!!

diezelfde normen en waarden worde overschreden als het over de Islam gaat en iedreen vind dat wel ok.

theo had geen mening maar was gewoon met een hetze bzig tegen het Islam en er lopen gekken rond in dit alnd dat wist iedreen en hij al helemaal!!

vind het zielig voor m maar vindt voor de rest..
Waarschuw beheerder
Op de Dam liepen ook een paar van die rechtse wannabee lonsdale/pitbull/hooligan figuren. dat soort gasten zitten we in NL ook niet op te wachten! Allemaal een grote bek, maar als je zegt wat moet je nou met je kisten en je vlaggetje dan zeggen ze: nee het staat nergens voor, nee ik ben geen rechtsextremist, blabla ...

praatjes vullen geen gaatjes mensen!

Waarschuw beheerder
opzouten met die moslim extremisten; dat hele geloof klopt van geen kanten. (yes)

maar moet toegeven dat de goeie onder de slecht lijdne.

MAAR DE VOOROORDELEN HEBBEN ZE WEL WEER FF WAARGEMAAKT

R.I.P THEO :worship:
R.I.P PIM :worship:
Waarschuw beheerder
Ze moeten gewoon al het geloof afschaffen!!

Dat zou wel makkelijk zijn jah....
Maar ik kan geen enkel ander geloof herinneren dat zich zo extreem uitlaat als er ook maar iets verkeerds word gezegd over hun (mooie) geloof.

Waarschuw beheerder

Is dat zo? Dat ben ik dus echt NIET met je eens gewoon! Omdat wij onze mening uiten en een één of andere randdebiel het er niet mee eens is en iemand gewoon gruwelijk aflacht moeten we eerst naar ons zelf kijken :no:

De allochtonen die hier komen wonen, moeten zich gewoon aanpassen aan onze normen en waarden, onze denkwijze etc kunnen ze dat niet dan moeten ze lekker naar hun eigen land gaan! Als wij bv gaan emigregeren naar turkije of alleen al op vakantie gaan passen wij ons toch ook aan!

Wij moeten o zo de islam enzv enzv respecteren maar wie respecteert de nederlander, hun geloof of hun normen en waarden?
En :no: ik heb geen hekel aan allochtonen heb genoeg allochtonen kennissen!
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 81209, 26799, 11018}
Waarschuw beheerder
aanval op de democratie khoop dat de regering die gasten is keihard gaan aanpakken ze zijn veel te makkelijk geweest al die jaren en dit is het resultaat en et word alleen maar erger maar tegenwoordig is een mening van een nederlander een kogel waard gaat de goeie kant op nog een paar jaar en we hebben helemaal geen nderlanders meer over en ze zeggen wel je mag geen vooroordelen hebben maar ze bewijzen het iedere keer weer dat hun zig niet kunnen gedragen en waarom om het geloof kijk maar es goed naah de wereld OVERAL WAAR ELLENDE IS zijn moslims bij betrokken ............ R.I.P Theo Van Gogh 1947 - 2004
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
http://Theo_van_Gogh.mygb.nl

Waarschuw beheerder
"feit blijft wel dat we juist op deze momenten tolerant moeten blijven en bij onszelf moeten beginnen."

god wat een idealistische opmerking ..

Waarom moet ik bij mezelf beginnen dan ? nog toleranter?
die gasten lachen ons uit met ons tolerante gedoe..

Ik sluit me aan bij ¤ Myz†ic ¤ het is gewoon een feit wat hij zegt!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
tjah binne nou en 5 jaar breekt de pleuris nog is uit in nederland
roepen ook al veel mensen een tijdje

Waarschuw beheerder
wat regels uit de QORAN:

2: The Cow

Don't bother to warn the disbelievers. Allah has blinded them. Theirs will be an awful doom.

The curse of Allah is on disbelievers.

Fight them until "religion is for Allah.

Don't believe anyone who is not a Muslim.

All non-Muslims will be rejected by Allah after they die

Theirs will be a painful doom

Don't be friends with non-Muslims. They all hate you and want to ruin you.

Have no unbelieving friends. Kill the unbelievers wherever you find them

dit mijn beste mensen is wat onder andere in die stinkende QORAN staat! en het erge is dat deze idioten uit die middeleeuwse landen het nog allemaal zeer letterlijk nemen ook.

nee; die moslims houden er een raar geloof op na en vrij gevaarlij ook ;)
Waarschuw beheerder
donateur
beter laat dan nooit spook...
Waarschuw beheerder
Wat een mensen op de Dam, allemaal voor Theo.

:respect: Theo :respect: R.I.P.
Waarschuw beheerder
Dat is precies wat ze in die extremistische moslim landen doen..

Laten we daar hier niet aan beginnen.

Ben jij er geweest dan??

BTW in de koran staat dat je niemand mag vermoorden en dus ook geen ongelovigen, je met nit zoveel verhaaltjes aannemen maar mischien moet je het een keer lezen en dan pas je oordeel over vellen
Artiest [artist=182210]{element is niet toegankelijk}
Waarschuw beheerder
Triest dat zoiets weer moet gebeuren in ons landje. Je hoeft maar 1 bep. iemand ff scheef aan te kijken of 'n verkeerd woord te zeggen en 't is meteen prijs hier. Of ben ik de enige die zo denkt????

De meeste oorlogen gaan over het geloof. Wie heeft het recht om te beweren dat geloof A beter is dan B

Het geloof is oorzaker nummer 1 van alle oorlogen, zolang de mensheid bestaat. Zo zal 't ook altijd blijven jammergenoeg.

Theo, ik was geen fan van je, maar dit had je niet verdient. R.I.P.
Waarschuw beheerder
donateur
Nederlanders moeten eens gaan opkomen voor hun eigen cultuur.

En de Linkse politiek eens laten blijken dat het over is .
Waarschuw beheerder
:respect:theo van gogh:respect:
[img cacheid=00077dec00145c4e56f2a2141a00723ca4]http://www.rtl.nl/components/actueel/rtlnieuws/2004/11_november/01/binnenland/Van_Gogh_4.jpg[/img]
we zulle je missuh:respect:

Waarschuw beheerder
donateur
Maar ik kan geen enkel ander geloof herinneren dat zich zo extreem uitlaat als er ook maar iets verkeerds word gezegd over hun (mooie) geloof

Kaasmeisje nooit van Ierland gehoord Katholieken versus protestant?

Waarschuw beheerder
uhm ik haal dit rechtstreeks UIT de Qoran ;)

Jews and Christians are losers. 53

Don't choose Jews, Christians, or disbelievers as guardians. 57

Jews and Christians are evil-livers. 59

Evil is the handiwork of the rabbis and priests. 63

Allah has cast enmity and hatred among the Jews. 64

Allah does not guide disbelievers. 67

Christians will be burned in the Fire. 72

Christians are wrong about the Trinity. For that they will have a painful doom. 73

Disbelievers will be owners of hell-fire. 86

nog meer Qoran rotzooi!