Chinees, Japanner, Turk, Marokkaan, Jood, Neger, Islamiet, Zweed, Duitser, Katholiek, Gereformeerd, Surinamer, Antilliaan, Griek, Maleis, Spaans, Italiaan, Fries, Groninger, Drent, Westerling, Zuiderling, Belg, Doof, Blind, Gehandicapt, Man, Vrouw, Moslim, Met of zonder hoofddoek, Aussie, Pitbull, Lonsdale, Irakees, Iranees, Chileen, Rus, Mexicaan, Peruaan, Dominee, Pastoor, Imam, Gemeentelid, Politicus, Student, Zeeman, Tandarts, Verkoper, Hartchirurg, Indisch, Vietnamees, Raveteef, Clubkut, ….. weet je het maakt mij niet meer uit….
Ze zouden ALLES en IEDEREEN dat niet volgens de normen en waarden van ons gezond functionerend land kan leven nu eens een verschrikkelijke tyfus schop moeten geven!!!
Zijn we de stille tochten, de lawaai tochten, de bloemenzee, de kaarsjes, de massa hysterie, het volksverdriet, de mooie woorden als “geschokt, diep geraakt, ontsteld, en ademloos” die de politici telkens weer uit (moeten) spreken nu niet eens zat?
Wanneer grijpt de politiek én het burgerlijk verstand hier godverdomme nu eens in! Hoe ver moeten we het laten komen in dit land. Het is toch maar van de zotte dat we dit allemaal maar laten gebeuren? Het zal me één geile rotzorg zijn wat voor geloof, huidskleur, ras of seksualiteit iemand heeft….dat interesseert me helemaal geen ruk.
Maar ik ben er van overtuigd dat we nu op het randje staan van een onherstelbare:
a) (onterechte) buitenlandershaat

wantrouwen in de politiek
c) wantrouwen in de politie (want die hebben het te druk met € 70.000 te innen in Zeeland dus die kunnen de veiligheid niet waarborgen)
d) wantrouwen in de Nederlandse samenleving en het daarbij behorende veiligheid gevoel.
De politiek praat wel maar doet niets,
We gaan in dit landje letterlijk naar de godverdommenis!!, en NIEMAND grijpt in omdat we allemaal bang zijn voor van alles…….. en terwijl we met ons allen bang zitten te zijn voor van alles, verloederd dit land met de dag meer!
Nederland….de omgekeerde wereld ….. Iemand wordt bedreigd, maar ipv de gene die de dreiging veroorzaakt met z’n hele sodeflikker in de gevangenis of wat dan ook te trappen, houden we die in de samenleving, en wordt degene die bedreigd wordt (als hij mazzel heeft) beschermd.
Maar voor als nog loopt de rotte appel dan nog steeds rond in onze maatschappij om deze verder te verkankeren.
Het wordt tijd dat we alle rotte appels in de groene container trappen en vernietigen!
En niet alleen wachten op de politiek en de politie, want dan weten we wat er gebeurd….NIETS!