Partyflock

Forumonderwerp · 720080
2 volgers · 22609x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Echt te erg :(

Waar moet het heen met NL ?

R.I.P

Hetgeen vandaag is gebeurt overtreft alle verwachtingen.. ECHTER dit is geen reden om het beleid te overtreden en hier enkel racistische uitlatingen te doen. Hiervoor worden gewoon waarschuwingen cq bans voor uitgedeelt.
Laten we met zijn alleen het tegenovergestelde van deze daad doen, en dat is juist NIET verdrinken in haat
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
donateur
Roadkill aka Kadaver:als ik jou elke dat uit zou schelden, zou de politie ook niets kunnen doen. Jij zelf wel

Dus moet ik jou dan doodschieten en een bericht met een mes op je lijf steken dat ik het niet langer pik.

En dat vond jij dan wel te verwachten in een moderne beschaving ?

Alstjeblieft zeg.

Waarschuw beheerder
niet alles is gedekt door een wet.
als ik jou elke dat uit zou schelden, zou de politie ook niets kunnen doen. Jij zelf wel

omdat de wet er ook vanuit gaat dat personen wel iets kunnen verdragen, ga jij naar de politie dan als ik je een sukkel noem:P?
Waarschuw beheerder
donateur
nej nej roadkill heeft altijd gelijk want HIJ heeft namelijk een boekje over de islam gelezen en heeft een goed onderbouwde mening

gelukkig praat jij geen poep :)
Waarschuw beheerder
Remy Martin 2 november 2004 21:42
Een normale mening hebben is okey.. maar wat van gogh zei en deed ging gewoon te ver.. LEKKER VOOR HEM.. vieze teringlijer

...?Wat voor zielig figuur ben jij...?
Plus nog een profiel aanmake en persoon spele
die je in werkelijkheid niet eens bent...
Man Man Man ! Kleinkind !!
Waarschuw beheerder
Ik stop ermee zonder onderbouwing iets zeggen heb je niks aan doe der wat zou ik zeggen maar nee loze troep op internet zeggen heb je veel aan vooral doorgaan.
Waarschuw beheerder
In dit land mag je kennelijk niet meer zeggen wat je denkt, want anders leg je het loodje. Het zeggen wat je denkt lijkt mij toch een van de grondprincipes van dit land, democratie... vrijheid van meningsuiting. De mensen die moorden omdat iemand zn mond opentrekt hebben kennelijk geen notie van wat democratie inhoudt en zullen dit ook nooit krijgen. Het oplossen van problemen gaat dan ook niet door praten, maar door dreigen en in sommige gevallen nu dus ook uitvoeren. Waarom dit toevallig vaak rechtse mensen zijn ?(nee ik heb het niet over racisten, ik heb het over mensen met een politieke voorkeur voor rechtse politiek) is omdat deze mensen al deze problemen kennelijk wel zien en dit in duidelijke woorden wil aangeven, gewoon een punt willen maken dat het niet zo verder kan. Linkse politiek is gebasseerd op korte termijn problemen, zoals toen in de 2e Wereldoorlog veel gastarbeiders naar nederland te laten komen. Wat deze problemen op de lange termijn betekend denken ze niet over na of negeren ze of is een reden om als rechtse mensen dit weer willen opruimen hun te bekritiseren op de aanpak. Zij zorgen voor rotzooi door mooi gepraat en de rechtse mensen kunnen het weer opruimen. Voor de mensen die nooit stemmen, omdat ze denken stemmen heeft geen zin. (kan me daar soms een beetje in vinden eigenlijk) maar ga bij de komende verkiezingen stemmen en zorg dat we niet na deze inleiding van proberen weer een goede weg in te slaan, weer komen in een 4 jaar linkse hel. Leg in dit stuk wel erg nadruk op verschil op links en rechts, bedoel hier meer mee met de gedachtegoed van deze mensen m.b.t. dit onderwerp.

Theo van Gogh respect voor het geven van je mening. Jij durft tenminste kritische opmerkingen te maken over dingen waar niet iedereen over durft te praten.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
spocky, geloof zal het probleem niet zijn,
"normale" mensen zouden zoiets nooit doen...het probleem zit hem in fundamentalisten en gekke imams met terroristische ideen tegen de westerse maatschappij...Het is deze maand ramaddan, de maand van bezinning voor moslims, als een moslim zich hieraan zou houden zou hij nooit moorden, fundamentalisten zijn overduidelijk het probleem...
Waarschuw beheerder
Ik vind het heel erg wat er gebeurd is..!! Ongelofelijk, waar moet het heen met dit multiculturele land!

Ik vond Theo altijd grappig en hij durfde! Ok, niet alles wat hij zei was verantwoord.. maar ach hij zei wel wat ie dacht (Y)

En ik zal hier verder niks over buitenlanders of de Islam zetten, anders krijg ik een BAN ;p

Geloof moet gewoon afgeschaft worden!

Vind ik eigenlijk ook wel een goede o:)
Waarschuw beheerder
gelukkig niet roadkill
Waarschuw beheerder
En Remy Martin, met jou mogen ze hetzelfde doen :O

eikel!!
Waarschuw beheerder
Geloof moet gewoon afgeschaft worden!

Steeds vaker en vaker ben ik het met deze stelling eens.

(Niet dat dit ooit mogenlijk is)

Waarschuw beheerder
idd :jaja:
Waarschuw beheerder
Hij is vermoord omdat hij een eigen mening had, gelukkig voor jullie hoeven de meesten hier zich daarover geen zorgen te maken..

Waarschuw beheerder
@ Leon.

Ik weet dat fundamentalisten het probleem zijn. Maar om fundamentalist te worden, moet je wel een uitgangspunt hebben. En dat is in mijn optiek dus het geloof.

Simpele conclusie is dus als er geen geloof is, heb je ook geen geloof-fundamentalisten.

Geen nood, ik weet ook wel dat dit geen haarbare kaart is. Ik blijf graag een idealist.
Waarschuw beheerder
donateur
't word gewoon steeds gekker in dit land! heb er gewoon geen woorden meer voor..
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben een groot fan van Theo, ben een tegenstander van de islam en kan geen woorden vinden voor wat ik op dit moment de dader aan zou willen doen.

maar als ik heel eerlijk ben had ik al veel eerder een reactie verwacht uit de Moslim-hoek. Jammergenoeg begon het niet met een waarschuwing, maar was het meteen afgelopen :(
Waarschuw beheerder
donateur
Theo van Gogh, Het grote algemene topic!

theo was zelf OOK groot
meer wil ik er niet over zeggen :p

Waarschuw beheerder
@ Technorat

Moet ik me nou zorgen gaan maken dat elke persoon die een geloof aanhangt, achter me aan komt :d
Waarschuw beheerder
donateur
Van alle keuze's die we zogenaamd hebben in ons land vind ik deze 3 momenteel nog het beste:

- emigreren

- geen belasting meer betalen

- zelfmoord plegen (voordat iemand anders het voor je doet)

Balkenende en consorten, bedankt voor jullie daadkracht!!!
Waarschuw beheerder
2Loud&low : (Y) ben t met je eens...

Waarom zien Veel Nederlanders t nou niet dat nederland
naar de klote gaat...?
Omdat ze Bang Zijn...?
Als je je gaat bezig houde wat er elke dag gebeurd..
....Jezelf opSluite in je eigenhuis & Land...
Is geen optie !
Dat Willen ze Nou Juist....
(praat dan over de **mongole Hier in nederland)
Die t verkkre voor ons en Voor hun eigen volk....

Miss Is t hard dat ik t zeg...Roei ze hier uit
en In de andere landen Bommen erop Dag oorlog....
Waarschuw beheerder
donateur
Leon ~MOC CREW~:
"normale" mensen zouden zoiets nooit doen...het probleem zit hem in fundamentalisten en gekke imams met terroristische ideen tegen de westerse maatschappij...Het is deze maand ramaddan, de maand van bezinning voor moslims, als een moslim zich hieraan zou houden zou hij nooit moorden, fundamentalisten zijn overduidelijk het probleem...

Volgens mij zit een deel van het probleem ook gewoon in de manier waarop het moslim geloof in veel moskees verkondigd wordt. Al op diverse plaatsen in opspraak gekomen (ook hier in Tilburg). Dit nodigt al vrij snel uit tot extreme gedachten. Ik begrijp sowieso niet dat ze hier imams uit één of andere verre uithoek van de wereld waar totaal andere normen/waarden/wetten gelden in een moskee een groep mensen laten indoctrineren. Maar dat zal wel aan mij liggen..

Waarschuw beheerder
@ spocky,

nou dan begrijpen we elkaar :)
respect voor je mening ;)!
maarja, een mens kan niet zonder idealen denk ik dan maar
Waarschuw beheerder
donateur
ZIjn bang om hun mond opentetrekken en de grenzen dicht te gooien! WANT JE MOET EENS WETEN hoeveel van dat tuig toch nog steeds dit land binnentreed

Waarschuw beheerder
sir arthur,

jij bedoelt die fata morgana aan de ringweg :)?

*heb nog steeds respect voor de islam hoor*

Waarschuw beheerder
pff ben echt bang dat de dag er aan zit te komen dat we moeten vechten voor ons land :(

gaat te ver dit :@
Waarschuw beheerder

helemaal mee eens!! precies wat het probleem is.

Waarschuw beheerder
valt me nog mee dat sommige mensen niet te radicale antwoorden neerzetten en dat dit topic dus nog open is...
Waarschuw beheerder
WHAT THE FUCK zijn sommige hier aant zeike over meningen onderbouwen??
Je moet GVD de feiten eens nemen en dan zie je al genoeg d8 ik zo!!!!

Waarschuw beheerder
Zijn er al mensen door dit onderwerp verwijderd by the way????

waarschijnlijk wel, hoezo wil je dat weten? We werken met een puntensysteem en als je meer dan 5 punten hebt lig je eraf
Waarschuw beheerder
hoelang duurt het nog dat ook hier bommen worden geplaatst

zijn wij hier nog wel veilig???????????
Waarschuw beheerder
donateur
Moet dat dan.???
Waarschuw beheerder
donateur
20:25 Het Journaal meldt dat de vermoedelijke dader een vriend is van Samir A., de Marokkaanse jongen die plattegronden van het Binnenhof in zijn bezit had. Hij was de aanleiding voor het terreuralarm dat onlangs werd afgegeven.
Waarschuw beheerder
Sla extra koekjes & chips in, want we gaan zeer spannende tijden tegemoet.

Waarschuw beheerder
pff geloof mij iedereen op dit forum probeert het zo netjes mogelijk te houden .. maar het liefst laat iedereen zijn mening gewoon horen ..

startpagina was ook al uit de lucht gehaald omdat 90% van de forum berichten aanzette tot moslim haat ghehehe :)
Waarschuw beheerder
donateur
Jah Jammer dat je niet vrij mag zijn met wat je zegt.. in dit forum

het is hier geen democratie

Waarschuw beheerder
2 loud & low

ik zit echt niet op nieuwe kruistochten te wachten hoor,maar ooit, misschien wel morgen, misschien pas over 10 jaar zal het ECHT tever gaan en zal er idd gevochten worden, hetgeen vandaag is gebeurt is al TEVER gegaan maar wat doet men nu, beetje kansloos praten en morgen gaat gewoon iedereen weer verder met zijn eigen leventje,
mensen denk in een bredere context en zie dat er iets moet gebeuren...
Ik ben geen racist, maar het aantal buitenlanders moet streng worden beperkt ivm overbevolking enz...ook moeten imams streng worden gecontroleerd enz...
Bovendien leer de kindertjes op de basisschool weer wat respect is, geef ouders een wettelijke verantwoordelijkheid hierin, ook voor de buitenlanders...
Wanneer iedereen respect toont, voor jong & oud,buitenlander of niet, dan zal dit niet snel gebeuren...
Los het op met praten en ga niet kansloos schieten!

Waarschuw beheerder
jep leon je heb gelijk ..

maar de emmer is bijna overgelopen en ik vrees dat dit pas het begin is van dit soort incidenten ..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
DAT GEBEURD toch niet!!! Echt niet dat schorem wil niet eens onze taal leren!! Dus respect krijg je zo ie zo al niet!!

Waarschuw beheerder
Chinees, Japanner, Turk, Marokkaan, Jood, Neger, Islamiet, Zweed, Duitser, Katholiek, Gereformeerd, Surinamer, Antilliaan, Griek, Maleis, Spaans, Italiaan, Fries, Groninger, Drent, Westerling, Zuiderling, Belg, Doof, Blind, Gehandicapt, Man, Vrouw, Moslim, Met of zonder hoofddoek, Aussie, Pitbull, Lonsdale, Irakees, Iranees, Chileen, Rus, Mexicaan, Peruaan, Dominee, Pastoor, Imam, Gemeentelid, Politicus, Student, Zeeman, Tandarts, Verkoper, Hartchirurg, Indisch, Vietnamees, Raveteef, Clubkut, ….. weet je het maakt mij niet meer uit….

Ze zouden ALLES en IEDEREEN dat niet volgens de normen en waarden van ons gezond functionerend land kan leven nu eens een verschrikkelijke tyfus schop moeten geven!!!

Zijn we de stille tochten, de lawaai tochten, de bloemenzee, de kaarsjes, de massa hysterie, het volksverdriet, de mooie woorden als “geschokt, diep geraakt, ontsteld, en ademloos” die de politici telkens weer uit (moeten) spreken nu niet eens zat?

Wanneer grijpt de politiek én het burgerlijk verstand hier godverdomme nu eens in! Hoe ver moeten we het laten komen in dit land. Het is toch maar van de zotte dat we dit allemaal maar laten gebeuren? Het zal me één geile rotzorg zijn wat voor geloof, huidskleur, ras of seksualiteit iemand heeft….dat interesseert me helemaal geen ruk.

Maar ik ben er van overtuigd dat we nu op het randje staan van een onherstelbare:

a) (onterechte) buitenlandershaat
b) wantrouwen in de politiek
c) wantrouwen in de politie (want die hebben het te druk met € 70.000 te innen in Zeeland dus die kunnen de veiligheid niet waarborgen)
d) wantrouwen in de Nederlandse samenleving en het daarbij behorende veiligheid gevoel.

De politiek praat wel maar doet niets,

We gaan in dit landje letterlijk naar de godverdommenis!!, en NIEMAND grijpt in omdat we allemaal bang zijn voor van alles…….. en terwijl we met ons allen bang zitten te zijn voor van alles, verloederd dit land met de dag meer!

Nederland….de omgekeerde wereld ….. Iemand wordt bedreigd, maar ipv de gene die de dreiging veroorzaakt met z’n hele sodeflikker in de gevangenis of wat dan ook te trappen, houden we die in de samenleving, en wordt degene die bedreigd wordt (als hij mazzel heeft) beschermd.

Maar voor als nog loopt de rotte appel dan nog steeds rond in onze maatschappij om deze verder te verkankeren.

Het wordt tijd dat we alle rotte appels in de groene container trappen en vernietigen!

En niet alleen wachten op de politiek en de politie, want dan weten we wat er gebeurd….NIETS!

Waarschuw beheerder
Die bullshit van bepaalde mensen is bedroevend hier, ipv van dat iedereen HIER zijn eigen mening kan vertonen wordt er tegen elkaar gezeken...

Mensen die zeggen dat Theo het over zichzelf heeft af geroepen lopen natuurlijk zwaar onnozel te ouwehoeren...als dat zo zou zijn, zou 80% van de bevolking hier niet meer leven, omdat iedereen wel iets over een andere groepering te zeuren heeft...er kan hier niks meer gezegd worden zonder dat(helaas is het de waarheid)je snel bedreigd wordt door...dat is alleen al belachelijk, maar het meest belachelijke is dat die bedreigingen HET MEEST op gang komen als je een buitenlandse groepering bekritiseerd...heel raar en vreemd... :S :S :S :S die mensen moeten verdomme blij zijn dat ze hier het land in mogen komen en dat ze van onze sociale voorzieningen genieten mogen...en dan grote delen zo met die giften om??!!raar...of zit ik nu helemaal verkeerd en denk ik rascistisch? moet ik nu ook vrezen voor voor een aanslag op mijn leven omdat ik in het openbaar mijn(op waarheid gebaseerde)mening geef?

mensen mensen...HUP holland HUP...laat het VOLK(alle mensen in NL)niet in zijn hempie staan is nu heel toepasselijk...alleen ben erg bang dat er wel eens vreselijke RASSENrellen uit kunnen breken in ons mooie landje... :S

hoorde trouwens net een aantal nieuwe feiten...van Gogh heeft laatst een leuke duit voor een spotje verdient, op zich niet heel bijzonder, maar zijn buurvrouw, die een afwijking aan haar ogen had, heeft dit geld gekregen, hele leuke gift en niks bijzonders in eerste instantie, maar dit was wel een Marokaanse vrouw, daar hoor je dan niks over!zo erg dacht hij dus niet over de Moslims, maar over de fundamentalisten en een aantal punten in de Koran...Kankermarokaan die hem weggevaagd heeft...ook is de verdachte bevriend met een moslimextremist...
Waarschuw beheerder
donateur
NOg 1 ding? VIND JE het niet genoeg ofzo gvd zeg
Waarschuw beheerder
:respect: COTIN
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
DAT GEBEURD toch niet!!! Echt niet dat schorem wil niet eens onze taal leren!! Dus respect krijg je zo ie zo al niet!!

verplaats je zelf in zo'n situatie...wedden dat jij dat ook niet zou wille. (en dan heb ik ut over cursussen volgen en niet alleen het leren sprken van de taal)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
zag er Wit uit op de Dam haha
Jammer dat ik hier in denhaag niet naar t binnenhof
mog Helaas....
Ben benieuwd hoe t daar is afgelope hier in me eige stadje....!!
Waarschuw beheerder
WHAT THE FUCK zijn sommige hier aant zeike over meningen onderbouwen??
Je moet GVD de feiten eens nemen en dan zie je al genoeg d8 ik zo!!!!

Zeiden ze vroeger ook bij de joden, stakkers zoals jij liepen daar ook achteraan zonder argumenten aan te horen...

Je weet hoe dat is afgelopen, dus flikker toch alsjeblieft op man..

Waarschuw beheerder
politiek moet er gvd is een keer wat aan gaan doen tis te ver gekomen en die mensen hebben het volgens mij nu pas door ..

zie elk fuckin jaar hoe erger het word met dit land ..

ohja en het leuke is dat die tyfuslijers een inburgerings cursus tegenwoordig zien als discriminatie :@
Waarschuw beheerder
ben het weer erg met je eens leon... dingen die je zegt zo zitten ze ook in mijn hoofd
mensen vergeten snel dingen en dan is alles zogenaamd weer goed de dag erna...
ik vind dat er meer aandacht moet besteed worden aan dit soort dingen, ze mogen niet de dag erna weer vergeten zijn
Pim was de eerste schok maar veel dachten dat het een eenmalig incident was, nu zie je maar weer dat dit niet het geval is. Bovendien de mensen die nu iemand doodschieten zijn toch over 10 jaar weer op vrije voeten en misschien nog met een bonus van iemand die wou dat deze persoon om zeep geholpen werd. (misschien zelfs wel indirect met overheidsgeld)

Waarschuw beheerder
donateur
het wordt tijd voor een nieuwe Pim Fortuyn, weg met die radicale islamieten, hebben totaal geen respect voor Nederlanders