Partyflock

Forumonderwerp · 719424
46 volgers · 265023x bekeken
Waarschuw beheerder
+78-4
donateur
(helaas was het topic van Inge & Chris te lang inactief)
Je weet dat je hard gaat/spaced/piekt op de MDMA(xtc) als:

- Je verlangt naar dat plasje en als het komt blijkt het toilet het mooiste plekje op aarde te zijn!

- je iedereen een knuffel geeft.

- Je alle wereldproblemen in 3 minuten weet op te lossen.

- Je zo hard stampt dat de vloer los begint te raken.

- Je de drugshond van die agent blijft aaien met de woorden: "aah hij is zooooo lief"

- Je de dag daarna wakker wordt met een kapot kontgat en die neger naast je in bed zegt: "je bent de aardigste jongen die ik ooit tegengekomen ben!"

- Als je je gezicht niet meer voelt.

- dat mensen je attenderen op je gekauw en je dan zegt:"hoefo ikrr krauw helemaal njeitgghrhgg"

- Je keihard gaat en terwijl je omhoog kijkt zie je dat het plafond bestaat uit tieten...

- Je zelfs lekker uit je dak gaat op Abba

- Als je tegen je maat zegt dat ie een kwartje in die jukebox moet duwen en dat hij dan zegt dat er alleen een boom staat.

- Als je huilt terwijl je favo DJ je favo nummer opzet.

- Als je constant ligt te kotsen maar het best lekker aanvoelt.

- Als je kaak een eigen leven begint te leiden/lijden

- Dat je vol positieve energie aplaudiseert als je je beste vriend in een andere kamer hoort neuken en je oprecht: "te gek man ik hou van je!" roept.

- Dat je ogen zo erg beginnen te trillen dat je overal dingen ziet die er niet zijn.

- Als je een lolly in je mond hebt en je zuigt eraan als Jenny Jameson.

- Dat je al 10 minuten een echt "GOED" gesprek hebt met een gaspropaan tank...

- Als je op een feest aan mensen vraagt of ze even je benen willen vasthouden terwijl jij een handstand doet.

- Je tegen elkaar op deze manier een gesprek hebt:
A:"vindt je ook?"
B:"huh wat zei je?"
A:"huh zei ik wat dan?"
B:"weet ik niet maar ik vind alles ok!"
A:"je bent te gek weet je"
B:"huh wat zei je"
etc. etc.

- Je zo'n grote pupillen hebt dat mensen zeggen dat je mooie bruine ogen hebt terwijl ze eigenlijk blauw zijn.

- Dat je iedereen belooft om samen op een tropisch eiland te gaan wonen als JIJ de loterij wint!

- Dat iedereen tegen de nuchtere bestuurder van de auto schreeuwt:"ga harder", "Ga zachter", "pas op voor die ezel..." etc.

- Je dat pak Jus D'orange eigenlijk niet terug in de ijskast wilt zetten omdat het je beste maatje is.

- Opstaan niet meer mogelijk is

- Je op het toilet staat en je keihard tegen je verschrompelde pik schreeuwt: "pis verdomme, PIS!", terwijl er zich een grote wachtrij voor de wc begint te ontwikkelen.

- Je je gsm, zoekt die je gewoon in je hand houdt.

- Je een "wereldse" sms gestuurd hebt terwijl later blijkt dat het wat gebrabbel is.

- Je alvast de volgende pil in de aanslag houdt.

- Je tussen een groep onbekende mensen gaat zitten en ze vraagt of "we" morgen samen naar de efteling gaan.
En ze dan nog accoord gaan ook

- Iemand aan de andere kant van de zaal staat uit te rusten met zn arm boven zn hoofd en jij al 10 minuten staat te staren naar zijn coole hoed...

- Je tegen je beste vriend zegt: "ik moet het toch even kwijt, Ik hou van je gast, ik hou van je!!!. Dat moest ik toch even kwijt!"

- Je per ongeluk met je hoofd tegen iemand anders zijn hoofd knalt en je het nog lekker aan vindt voelen ook!

- Je na een feest nog lekker hard je muziek in de auto aanzet en andere mensen je smeken om ook nog even in je auto te mogen zitten.

- Je met 60 kilometer per uur op de snelweg rijdt...

- Als je mensen ziet rondlopen zonder benen.

_ als je overal hekjes,muren,struike­n ziet.

- Je iedereen zijn/haar naam kent op een groot feest en je denkt dat iedereen je beste vriend is!

- Je andere mensen hun telefoonnummers opslaat en belooft terug te bellen(wat je de dag daarna dus meestal NIET doet!)

- Je een flauwe smaak van bloed in je mond hebt(terwijl in werkelijkheid je hele mond aan gort hebt gekauwt)

- Je je pillen zoekt en ze nergens kan vinden en de dag daarna vindt je pillen in je schoen

- Je na een houseparty uren tegen je moeder gaat praten terwijl je normaal zo autistisch als de pest bent!

- Je een heel pakje peuken in een uurtje erdoorheen gerookt hebt!

Vul zelf maar aan . . . . . .
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
'Je Gaat Hard Als je een Vodka Ijs besteldt een grote slok neemt en voelt dat je hele bek van binnen weg schroeit door de alcohol.. terwijl je zelf de hele avond op je wangen hebt zitte kauwen in plaats van op je kaugompje :D:D
Waarschuw beheerder
als je je sigaret verkeerd om aan steekt

Waarschuw beheerder
Uitspraak van b) sender op vrijdag 13 mei 2005 om 15:50:

ik ken mensen die hebben daar geen drugs voor nodig:S
Artiest {SHOWLIST artist 42189, 33622}
Waarschuw beheerder
Als je geest een andere richting opgaat dan je lichaam ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
je anderhalf uur tegen een muis op de bar zit te praten en er na die tijd 8er komt dat t eigenlijk gewoon een bier glas was...

helaas uit ervaring :vaag:

Waarschuw beheerder
je anderhalf uur tegen een muis op de bar zit te praten en er na die tijd 8er komt dat t eigenlijk gewoon een bier glas was...

helaas uit ervaring

hahaha..Sowieso het praten tegen een muis is al niet echt zinnig ;)
Ach ja een uur lang zoeken naar iemand die helemaal niet op een feest is (en heb nog wel een aantal van dat soort dingen) is ook niet echt een zinnige bezigheid :bloos:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 13 mei 2005 om 17:29:
hahaha..Sowieso het praten tegen een muis is al niet echt zinnig

nou hij had best intressante dingen te vertellen hoor...

Waarschuw beheerder
:P :D

Waarschuw beheerder
vond ik toen tenminste.. eh hij zei dat ie van me hield, dus ja dan ben je lief op zo'n moment...

Waarschuw beheerder
hahaha..Op zo'n moment zeker :yes:

Waarschuw beheerder
ja tog... t is nog steeds me beste vriend...

Waarschuw beheerder
iedereen lief is en alles leuk is (L)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
je wet dat je broer hard gaat als ie ineens zegt dat je een lkkr ding bent en ie best met je zou willen zoenuh.
:s

Waarschuw beheerder
je gaat hard als je broek vol poept met de gedachte dajje toch niet kan schijten omdat je al 3 dagen nix hebt lopen vreten
Waarschuw beheerder
+1
dat je je de tering schrikt van de lasershow

(heb ik wel eens, schrik ik me helemaal de tyfus als die lasers langs me schieten)

Waarschuw beheerder
Als je Hans Teeuwen zit te kijken maar het pas merkt bij de aftiteling!!! Of als je over een hekje wilt springen terwijl die open staat :vaag:
Waarschuw beheerder
donateur
hahahaaha (y)
Waarschuw beheerder
je 2 uur aan je pik loopt te voelen omdat ie zich wil verstoppen...

je maatje op MoH de hele nacht in n kapotgeknepen bekertje staat te praten en mensen ermee loopt te interviewen,hij pissed wordt als je m probeert af te pakken en je dit sms'je stuurt: "ik heb een nieuw vriendje hij heet beekie de beker. hij is wel verfrommeld maar schoonheid zit van binnen"

haaha owjah hij heet: pschychonaut hier op PF :P

als je maat de volgende dag verteld hoe hij n compleet wegen net op zn been zag terwijl hij douchete

Waarschuw beheerder
als ik denk dat ik de meeste tijd in de lucht ben dan op de grond :P

Waarschuw beheerder
als ik manne hard space ga ik op een of andere manier stotteren fucking irritant
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tjapke op maandag 9 mei 2005 om 19:51:
Als je je zelf voorbij ziet stuiteren

:respect:

Uitspraak van Busty. op dinsdag 24 mei 2005 om 12:04:
je maatje op MoH de hele nacht in n kapotgeknepen bekertje staat te praten en mensen ermee loopt te interviewen,hij pissed wordt als je m probeert af te pakken en je dit sms'je stuurt: "ik heb een nieuw vriendje hij heet beekie de beker. hij is wel verfrommeld maar schoonheid zit van binnen"

hahahahaha geweldig :D :respect:

Uitspraak van b) sender op vrijdag 13 mei 2005 om 15:50:

dat heb ik echt al zo vaak gehad :vaag:

Waarschuw beheerder
als je in je bed ligt
en dan heletijd zit te roepen
IK HEB MIJN OGEN DICHT!
IK HEB MIJN OGEN DICHT!

terwijl je ze gewoon open hebt :P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
dat je nu toch écht naar huis moet gaan fietsen..
maar dat je er gewoon géén zin in heb..
en al helemaaaaaal geen zin heb in de volgende dag

Waarschuw beheerder
als je bij een maatje thuis zit en een op de grond gevallen bontkraag aanziet voor een hond, hem vervolgens gaan aaien en zegt dat je helemaal niet wist dat ie een hond had...

als je je telefoon pakt om naar een smsje te kijke dat ie bijna uit je hand valt omdat het beeldscherm zo hard trilt
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
als je een kwartje in een boom probeert te duwen en dat je vervolgens verteld word dat er alleen maar een boom staat
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
als je denkt dat er overal sta tafels staan, maar helemaal niet zo is.. maar er wel tegen aan kunne leunen %)

Waarschuw beheerder
als je een "stomme" buis over het plafond van een parkeergarage probeert te schoppen, er net niet bij kan... en het vervolgens met een sprong proberen waarna je met je kop tegen het plafond knalt en met een gat in je kop verdwaast verder loopt....

Waarschuw beheerder
als je in je bed naar het plafond lig te kijken en airobikende paarden in een weiland ziet

Waarschuw beheerder
als je uuuuuren naar de sterren kan kijken...

Waarschuw beheerder
als je je telefoon in je hand houdt en hem hard heen en weer ziet flitsen

Waarschuw beheerder
Als je geen flyer/sms meer normaal kan lezen, omdat alle letters over het papier/scherm vliegen en het toch nog serieus gaat proberen en daardoor zo scheel als een aap kijkt..Zelfde geldt voor een berichtje typen trouwens.
Waarschuw beheerder
Als je thuiskomt, je kijkt naar je lieve huiskat die ineens een heel extreme zonnebril opheeft. En natuurlijk complimenteer je de kat eventjes met zijn hippe bril. Om vervolgens een poging tot slapen te doen :P
Waarschuw beheerder
als je struikelt over n fietsenrek wat er niet staat

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
dat je nog nooit zoveel van je ipod heb gehouden

Waarschuw beheerder
je weet dat je hard gaat als je niet meer weet dat je hard ging
Waarschuw beheerder
donateur
minuten lang ergens over lullen met elkaar maar totaal niet weten waarover... toppie

Waarschuw beheerder
das ook leuk ja:D of je moet is een keer een teken blad pakke en een pen als je binnen 2min heel t blad vol heb ga je hard:D

Waarschuw beheerder
dat je bij het weggaan aan de portier vraagt of hij je laatste beetjes nog wilt kopen

Waarschuw beheerder
een heel gesprek hebt met iemand over dat er een vlieg in je ijsklontjes verstopt zit en dat je ze er uit gaat halen,
want zo is je drankje niet lekker meer :S
de dag erna kom je erachter dat je niet eens een drankje had..laat staan vliegen erin :vaag:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Busty. op dinsdag 10 mei 2005 om 13:03:
Uitspraak van [[ PARAWIJFFIE ]] op dinsdag 10 mei 2005 om 01:07:
tafels en stoelen ziet staan midden in zaal bij moh

ik zag ze ook barkrukken en drangehkken en tafels enzo. owjah en n hele grote pilaar maar bleek n vlag te zijn

Ik zag et ook:S
ik dacht zo ik ga daar ff zitte liep ik daarnaartoe, was er gewoon niks:S een paar maten van me hadden et ook:D
Waarschuw beheerder
als je op zoek gaat naar mensen voor drugs ...terwijl je het zelf nog in je zak hebt zitten !!

Waarschuw beheerder
Uit eigen ervaring haha :P

Een berg jassen aanziet als je beste maat!

Oorstaafjes aan zien als peuken..

Wolkenkrabbers naast het station zach staan..

8)
Waarschuw beheerder
donateur
wel eens zo in de war geweest dat
je wakker word op de vloer van de wc,
in t donker.
je opzoek gaat naar t lichtknopje,
de deurknop vind,niet de deur open doet maar je afvraagt
wat je ook weer zocht.
o ja t licht.
bij t lichtknoppie komt en denkt:ik zocht toch wat??
o ja ik wil uit de wc waar is de deurknop?
zo kan je lekker bezig zijn en je ziek prakkezeren hoe je uit de plee komt.
iets voor in huizen van bewaring?d'r loopt niemand meer weg.
Werkzaam bij Dancezine
Artiest {SHOWLIST artist 53880, 56829, 54499}
Waarschuw beheerder
Als je denkt dat je alle muntjes in 1 zak doet zodat je ze niet vergeet en er thuis achter komt dat er in 3andere zakken ook nog 5muntjes zaten:9

Waarschuw beheerder
als je iedereen met n brill opziet terwijl n0rmaal niemand n bril heeft..0f allemaal kl0kken met slingers er0m heen ziet..je 0veral bl0ed ziiet..bl0ed van de muren af ziet druipen van de kast..:S

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
je een kerel met een een metalen helm op ze hoofd ziet staan naast vince..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 31 mei 2005 om 15:38:
je een kerel met een een metalen helm op ze hoofd ziet staan naast vince..

als je op emporium was dan was dat gewoon zo'n romeinse kerel die er rond liep:P
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1435, 4024}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 mei 2005 om 21:49:
Als je geen flyer/sms meer normaal kan lezen, omdat alle letters over het papier/scherm vliegen en het toch nog serieus gaat proberen en daardoor zo scheel als een aap kijkt..Zelfde geldt voor een berichtje typen trouwens.

:jaja:

:p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Budburner op dinsdag 31 mei 2005 om 18:50:

gewoon een oog dicht doen helpt goed:D