Partyflock

Forumonderwerp · 719424
45 volgers · 266508x bekeken
Waarschuw beheerder
+78-4
donateur
(helaas was het topic van Inge & Chris te lang inactief)
Je weet dat je hard gaat/spaced/piekt op de MDMA(xtc) als:

- Je verlangt naar dat plasje en als het komt blijkt het toilet het mooiste plekje op aarde te zijn!

- je iedereen een knuffel geeft.

- Je alle wereldproblemen in 3 minuten weet op te lossen.

- Je zo hard stampt dat de vloer los begint te raken.

- Je de drugshond van die agent blijft aaien met de woorden: "aah hij is zooooo lief"

- Je de dag daarna wakker wordt met een kapot kontgat en die neger naast je in bed zegt: "je bent de aardigste jongen die ik ooit tegengekomen ben!"

- Als je je gezicht niet meer voelt.

- dat mensen je attenderen op je gekauw en je dan zegt:"hoefo ikrr krauw helemaal njeitgghrhgg"

- Je keihard gaat en terwijl je omhoog kijkt zie je dat het plafond bestaat uit tieten...

- Je zelfs lekker uit je dak gaat op Abba

- Als je tegen je maat zegt dat ie een kwartje in die jukebox moet duwen en dat hij dan zegt dat er alleen een boom staat.

- Als je huilt terwijl je favo DJ je favo nummer opzet.

- Als je constant ligt te kotsen maar het best lekker aanvoelt.

- Als je kaak een eigen leven begint te leiden/lijden

- Dat je vol positieve energie aplaudiseert als je je beste vriend in een andere kamer hoort neuken en je oprecht: "te gek man ik hou van je!" roept.

- Dat je ogen zo erg beginnen te trillen dat je overal dingen ziet die er niet zijn.

- Als je een lolly in je mond hebt en je zuigt eraan als Jenny Jameson.

- Dat je al 10 minuten een echt "GOED" gesprek hebt met een gaspropaan tank...

- Als je op een feest aan mensen vraagt of ze even je benen willen vasthouden terwijl jij een handstand doet.

- Je tegen elkaar op deze manier een gesprek hebt:
A:"vindt je ook?"
B:"huh wat zei je?"
A:"huh zei ik wat dan?"
B:"weet ik niet maar ik vind alles ok!"
A:"je bent te gek weet je"
B:"huh wat zei je"
etc. etc.

- Je zo'n grote pupillen hebt dat mensen zeggen dat je mooie bruine ogen hebt terwijl ze eigenlijk blauw zijn.

- Dat je iedereen belooft om samen op een tropisch eiland te gaan wonen als JIJ de loterij wint!

- Dat iedereen tegen de nuchtere bestuurder van de auto schreeuwt:"ga harder", "Ga zachter", "pas op voor die ezel..." etc.

- Je dat pak Jus D'orange eigenlijk niet terug in de ijskast wilt zetten omdat het je beste maatje is.

- Opstaan niet meer mogelijk is

- Je op het toilet staat en je keihard tegen je verschrompelde pik schreeuwt: "pis verdomme, PIS!", terwijl er zich een grote wachtrij voor de wc begint te ontwikkelen.

- Je je gsm, zoekt die je gewoon in je hand houdt.

- Je een "wereldse" sms gestuurd hebt terwijl later blijkt dat het wat gebrabbel is.

- Je alvast de volgende pil in de aanslag houdt.

- Je tussen een groep onbekende mensen gaat zitten en ze vraagt of "we" morgen samen naar de efteling gaan.
En ze dan nog accoord gaan ook

- Iemand aan de andere kant van de zaal staat uit te rusten met zn arm boven zn hoofd en jij al 10 minuten staat te staren naar zijn coole hoed...

- Je tegen je beste vriend zegt: "ik moet het toch even kwijt, Ik hou van je gast, ik hou van je!!!. Dat moest ik toch even kwijt!"

- Je per ongeluk met je hoofd tegen iemand anders zijn hoofd knalt en je het nog lekker aan vindt voelen ook!

- Je na een feest nog lekker hard je muziek in de auto aanzet en andere mensen je smeken om ook nog even in je auto te mogen zitten.

- Je met 60 kilometer per uur op de snelweg rijdt...

- Als je mensen ziet rondlopen zonder benen.

_ als je overal hekjes,muren,struike­n ziet.

- Je iedereen zijn/haar naam kent op een groot feest en je denkt dat iedereen je beste vriend is!

- Je andere mensen hun telefoonnummers opslaat en belooft terug te bellen(wat je de dag daarna dus meestal NIET doet!)

- Je een flauwe smaak van bloed in je mond hebt(terwijl in werkelijkheid je hele mond aan gort hebt gekauwt)

- Je je pillen zoekt en ze nergens kan vinden en de dag daarna vindt je pillen in je schoen

- Je na een houseparty uren tegen je moeder gaat praten terwijl je normaal zo autistisch als de pest bent!

- Je een heel pakje peuken in een uurtje erdoorheen gerookt hebt!

Vul zelf maar aan . . . . . .
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 maart 2008 om 21:30:
haha heeft een maatje van me ook es gehad die wilde munten halen met munten hij snapte er niks meer van

ik heb ook wel eens gehad dat ik munten moest halen en mn pillen op dat ding gooide met mn geld...ik snel mn pillen teruggepakt en dat meisje van de muntjes glimlachte naar me :$
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Loesjah op maandag 24 maart 2008 om 15:40:
als je de laatste 2 uur kwijt ben..
op het strand in de regen gaat liggen rollen want das leuk ..
als je hele "nuchtere" vriendengroep helemaal dood gaat van vermoeidheid, en jij nog steeds staat te stuiteren...
Als je expres van warm naar koud gaat lopen de hele tijd want dat voelt zo lekker

wat ben je toch ook een heerlijk mens hea!!!:9 zin in 5 april!!! :cheer:
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 maart 2008 om 22:04:
ik heb ook wel eens gehad dat ik munten moest halen en mn pillen op dat ding gooide met mn geld...ik snel mn pillen teruggepakt en dat meisje van de muntjes glimlachte naar me

hahahah helemaal goed!!:9 ckr ook egt zo'n onschuldig mogelijk hoofd erbij proberen te trekken terwijl je weet dat je vette doppen heb....:lol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [SF] G_in0 op dinsdag 25 maart 2008 om 20:57:
zin in 5 april!!! :cheer:

jup jup jup jup :bounce:
we gaan de hemkade als allerlaatste verlaten remember ;)

terwijl je weet dat je vette doppen heb....:lol:

dat heb ik ook nog geprobeert in de trein toen ik eenmaal tot de conclusie kwam dat we daar nou niet bepaald alleen zaten, maar volgens mij ging ik er alleen nog maar raarder door kijken :9

Waarschuw beheerder
hahahah helemaal goed!! ckr ook egt zo'n onschuldig mogelijk hoofd erbij proberen te trekken terwijl je weet dat je vette doppen heb....

ja eerst 8) en dan :$
Waarschuw beheerder
hahaha komt erg bekend voor;) heb t ook wel is gehad dat k t allemaal niet zo goed meer snapte bij de bar drinken bestellen ondertussen een peuk aan steken vet moelijk doen m verkeerd om aansteken keihard shit zeggen maar niet in de gaten hebben dat de barman al een tijdje met me drinken stond te wachtten.... kreeg k ook t effect van :D :$

Waarschuw beheerder
Uitspraak van xantrex op zaterdag 30 oktober 2004 om 16:17:
Je weet dat je hard gaat/spaced/piekt op de MDMA(xtc) als:

- Je verlangt naar dat plasje en als het komt blijkt het toilet het mooiste plekje op aarde te zijn!

ó zo vervelend:P
Waarschuw beheerder
als je een rolstoel ophoging op loopt als of het de himalaya gebergte is en halverwege terug gaat omdat het te stijl is :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 maart 2008 om 03:42:
Als je na awake 22 maart + afterparty (minimaal feestmaal)

Haha you're style = my style :P

Waarschuw beheerder
als je in je bed ligt na een feest en je snoepie is nog niet helemaal uitgewerkt dat er ineens een paar mensen in je kamer staan en dat je ze op hun schouder tikt omdat je wil vragen of ze weg wil gaan....
vervolgens zeg je gewoon ga nou weg ik wil slapen alleen is er niemand :X
daarna wil je die persoon een duw geven en kom je erachter dat je tegen een muur aan zit te duwen en je bed ineens een halve meter van de muur afstaat :lol:
Waarschuw beheerder
je kan ook gewoon niet gaan slapen veel leuker :bounce:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van [SF] G_in0 op maandag 31 maart 2008 om 19:36:
je kan ook gewoon niet gaan slapen veel leuker

dat wilde ik in eerste instantie ook niet doen....
maar ik was te lui om de pc aan te zetten :X

Waarschuw beheerder
Als je denk dat je al vet lang met iemand aan het praten bent, maar er niemand naast je zit en je dan niet zeker meer weet of je nou hardop in jezelf zat te lullen of niets gezegd hebt.

Waarschuw beheerder
- Van je vrienden wegloopt en de hele avond bij een vreemde kerel staat waarvan je door oogcontact tot de concluse kwamen dat jullie precies in dezelfde space zaten (was vaag genoeg ook nog zo.. hadden precies hetzelfde op) en je hele levensverhaal van geboorte tot nu aan hem vertelt.

- Je klappertandend ronddwaalt en dan ineens een toffe gozert tegenkomt. Gewoon fascinerend. Wat een kerel... alles wat ie deed was interessant. *Werd eigenlijk gewoon zwaar voor de gek gehouden alsof ik een hondje/klein blaag was :lol:

- Je denkt dat je niet hard gaat, er nog 1 snoept... vervolgens aan de kant staat en alles interessant vind, ogen beginnen te dwalen en IE-DE-REEN begint je aan te kijken. Of toch niet? Achja schijt ik voel me MDMAAAA (L)

- Je op een aanraden van een vriendin water moet halen. Oke jongens, dat houden we in gedachte.. *water *water *hey lichtjes *water *water.. *hey wat haalt die dan? *bacardi *cola *bier *vodka *malibu.. worddttt gekkk... "Ja, wat kan het zijn?"..... "Euhh, euhhh" *ziet iemand een slokje bier nemen "BIER!"..

en geloof mij, als ik echt hard ga vind ik bier niet te zuipen :lol:

- Gaat dansen op het geluid van de trein in een trein vol nuchtere mensen :rot:

- Naar huis fietst van een feestje maar het liefst gewoon doorfietst

- In bed ligt te woelen en het allemaal wel lekker aan vind voelen maar je weet dat je toch niet kan slapen :$
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 maart 2008 om 22:47:
- Gaat dansen op het geluid van de trein in een trein vol nuchtere mensen

hehe of nog de hele tijd met je hoofd op 'de muziek' beweegt terwijl er gewoon stilte is :D

Waarschuw beheerder
je zo heerlijk vaag bent dat je het liefst de rest van de week zo blijft, en het je niks kan schelen....maar je diep in je achterhoofd toch nuchter wilt blijven omdat je nog moet werken enzo :(
Gelukkig luister ik altijd naar mijn stemmetje in mn hoofd, genoeg is genoeg ;)

Waarschuw beheerder
Als k paar pilletjes neem ! Rose dolfijnen (L) zijn goedd Had ze @ hardbass
Waarschuw beheerder
donateur
als je wilt dat dat space gevoel nooit meer weg gaat :vaag:

Waarschuw beheerder
als je zodra je merkt dat het effect iets minder wordt, gelijk grabbelt naar de volgende pil in je achterzak en hem naar binnen gooit :D
Waarschuw beheerder
-als je begint te hakken en je armen bungelen relaxt langs je lichaam
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 november 2004 om 16:38:
als je denkt dat je in je broek gezeken hebt en hij gigantisch droog blijkt te zijn

hahahaha ja dies herkenbaar..zo'n verdoofd gevoel in je *

Waarschuw beheerder
ik mis die heerlijke space tijd echt maar me vriend wilt niet meer dat ik iets gebruik:( maja voor hem heb ik dat wel over:)
Waarschuw beheerder
als je erbij loopt zoals die gek die op hardbass werdt gefilmt als vd kaart van de week
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Djerk op dinsdag 1 april 2008 om 16:30:
als je erbij loopt zoals die gek die op hardbass werdt gefilmt als vd kaart van de week

This video has been removed due to terms of use violation.

-_-
Waarschuw beheerder
best jammer, maar beter voor die gast zijn verdere leven :P daaaaaaaaaaaaammmmmmm hij was van de kaart

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Djerk op dinsdag 1 april 2008 om 16:47:
daaaaaaaaaaaaammmmmmm hij was van de kaart

have seen (been? :$) worse.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 5 april 2008 om 20:38:
have seen (been? ) worse

niet iets om trots op te zijn ;)

Waarschuw beheerder
Hoe een maatje van me hard gaat:

Hij komt binnen hangt zijn jas op en meteen gooid die ipv zijn geld een flesje MDMA op de tafel :Rot:
Werd door de vingers gezien.

Lult die vervolgens een uur non stop over hoe mooi die donald duck lichtjes zijn :Vaag: terwijl het gewone standaard lasers zijn :lol:

Gaat die na de WC blijft hij een half uur weg, kom ik eraan staat hij tegen de kraan te praten waarom die maar blijft lekken :X

Vervolgens gaat die een kwartier naar het plafond staren. En verteld me dat daar de trap is naar de volgende area :Vaag:

Waarschuw beheerder
als je van af zaterdag nog wakker bent :\

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 7 april 2008 om 19:07:
als je van af zaterdag nog wakker bent :\

Rudy man wat doe je jezelf aan :P
Waarschuw beheerder
dat je in een half uur je hele levensverhaal vertelt aan je broer die een halicunatie blijkt te zijn :rot:

dat je na 4 nachten wakker zijn `s nachts naarhuis fiets,, denkt dat je slaapt.. ineens voor je deur staat en niet weet wat je hier doet.. want je dacht dat je al in je bed lag...

in een winkelcentrum lopen(waarvan de vloer zwart-wit getegeld is) en aan mensen vragen waar de uitgang is,, omdat je alles ziet draaien:|(dat was overdag :$)

dat je achterin de mac naar je vrienden schreeuwt,, dat wc rol houder een perfecte plek is om nog een :lijn: te leggen omdat die van metaal/ijzer is 8)

je een peuk opsteekt.. en 2 minuten later weer een peuk opsteekt en aan je maatje vraagt waarom je 2 peuken in je handen hebt..

wanneer je aa-flesje je beste maatje is,, en boos word als iemand m afpakt...

Bomen relaxed zijn!

een olietanker in het slootje voor je vaart.. en je afvraagt wat het komt doen...

en nog wat dingen..

maar dat is allemaal verleden tijd :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
dit is echt kicke om te lezen :P

Als je voor een sigaretten automaat staat, en geen idee wat je er mee moet doen, totdat de persoon die achter je staat te wachten wat aanwijzingen geeft :P

Waarschuw beheerder
donateur
je tegen een lantaarnpaal oploopt, er een duw tegen aangeeft, doorloopt met je telefoon in je hand met de woonboot van stef ekkel, daarna boos omdraait, je telefoon tegen de grond kletst en als een gek op die lantaarnpaal in gaat slaan

je als een gek achter iemand op een brommer aan wil rennen, en hem wil pakken

Je in een klimtoestel klimt, eruit valt op 3 manieren waardoor je 3 keer je nek kon breken

Mooie avond met de Bevin gehad, hij maakte dit plezier allemaal waar :D
Waarschuw beheerder
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
hoe vaak gaat deze nog gepost worden? :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Djerk op maandag 7 april 2008 om 17:52:
niet iets om trots op te zijn

wel lekkah. maar kies nu toch maar voor de mildere spacejus.. maak je toch wel wat meer mee van de realiteit :P

Waarschuw beheerder
- Je een heel pakje peuken in een uurtje erdoorheen gerookt hebt!

Als je de peuken al aan kan steken:P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van * Maritje (L) op woensdag 9 april 2008 om 23:21:
ja die komt mij bekend voor ja...

dat heb ik 1x na de 4e nacht gehad.. ik hele tijd ja ik ga zo slapen.. maar mooi niet

dat had ik gister ben om 24.00 naar bed gegaan :rot:
Waarschuw beheerder
Je weet dat je hard gaat.....als je zegt dat je nix meer voelt;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 9 april 2008 om 23:58:
Als je de peuken al aan kan steken

whehe.. ik raak altijd helemaal gefascineerd door het aansteker licht en snap de coordinatie niet meer van dat heilige licht :P
Waarschuw beheerder
je smsjes niet meer kan lezen (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 april 2008 om 20:47:
whehe.. ik raak altijd helemaal gefascineerd door het aansteker licht en snap de coordinatie niet meer van dat heilige licht :P

Mooi heh:P

Uitspraak van Mr. Cosovic op donderdag 10 april 2008 om 22:20:
je smsjes niet meer kan lezen (Y)

En een half uur er over doet om er 1 te maken

Waarschuw beheerder
Je de drugshond van die agent blijft aaien met de woorden: "aah hij is zooooo lief"

en de rest van je verhaal :roflol: fantastisch! heb in een deuk gelegen! zit veel herkenbaars tussen hahaha:lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 april 2008 om 22:25:
je smsjes niet meer kan lezen

Ohh ik vind dat altijd zo geil als dat beeldscherm zo tekeer gaat... helemaal wiebelen, vet pscyho :$ en alles wat 2D is op je telefoon wordt 3D... kan altijd diepte zien enzeuw..

(L) MDMA => MDA :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Aan iemand vragen je peuk vast te houden, zodat je zelf een nieuwe op ken steken.
De hele nacht achtervolgt worden door een kleuter op een driewieler.
Zo strak staan dat je het plastic bekertj met je drinken erin fijn knijpt als je het aangereikt krijgt.
Na een feest nog "ff" 20 km naar huis lopen.

:lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tom BRL op zaterdag 12 april 2008 om 09:06:
Zo strak staan dat je het plastic bekertj met je drinken erin fijn knijpt als je het aangereikt krijgt.

haha, herkenbaar :lol: Of dat je je geld kapot scheurt.
Waarschuw beheerder
Als je eindelijk weer ken pissen, je pis roze is en der vervolgens allemaal kleine wormpies uit komen :rot: