Partyflock
 
Forumonderwerp · 719188
 
Eindelijk is 't weer zover!:D

De matrixx organiseerd eindelijk weer een Technotrixx met in deze editie de meesters:

Amok, Marco Bailey en onze Speedy J!

Hier hebben we alweer een half jaar op gewacht!

Dus waar ga jij heen de 18e...??
laatste aanpassing
 
leven=(Y).......gezeik hier..ben lam :bier:...
laatste aanpassing
en wat als je (ik dus) het (nog steeds) allebei doet? misschien het ene (HS) wel iets minder laatste tijd dan eerst, maar toch? wil je mij dan ook nog bekeren? man dan ben je juist níet technominded in mijn ogen, dan ben je zwaar aant hokjesdenken en generaliseren..

en geloof me, ben echt een liefhebber van techno, die set van Carl Cox gisteravond op ILT was zooo goed :D echt helemaal geweldig..En tóch kan ik óók genieten van een heerlijke set van Technoboy. Make me or break me about that maar zo is het nu eenmaal! Maakt me dat tot een slecht persoon moet je je afvragen..en in mijn ogen niet, of jij moet het anders zien?
laatste aanpassing
 
heerlijk weer ff goed losgaan op amok :kwijl:
Techno absoluut niet in the matrix,...geen gezelligheid voor techno in the matrix!

Snap ook helemaal niet waarom DjAmok in dat rijtje staat met namen zoals Marco Bailey en Speedy J!
Amok vind ik schande voor de techno... Had een (iets)mindere harde techno-dj neergezet.

Hoorde hem op ILT en Awake weer,maar was gewoon te lomp!!!
Pfff moet kiezen tussen Innercity en TechnotriXX! Innercity ga ik al vaker heen.. blijft voor mij top feest! En weet ook niet wat ik moet verwachten van TechnotriXX of laat ik zeggen de Matrixx!

Technoliefhebbers zullen denk ik eerder voor technotriXX kiezen lijkt me? tenzij Amok ze de das omdoet omdat het te hard of te lomp klinkt.. ieder zijn smaak.. Ze zijn alle 3 toppers voor mij! Speedy J lang niet gehoord.. damnz das pas intelligente techno!

Aan andere kant.. Innercity.... Chris Liebing is toch ook altijd erg losgaan! en Miss Kittin is ook vet!

MENSEN HELP ME en beantwoord mijn vraag:
Waar zouden jullie heen gaan? TechnotriXX of Innercity? Geef ook aan waarom pls? Zit er echt mee dat deze 2 op zelfde dagen vallen :s :(


Tnx alvast mensen!
 
Waar zouden jullie heen gaan? TechnotriXX of Innercity?


Technotrixx! :yes:

Leuke mensen, goed geluid, en 3 vette DJ's!! Met name Speedy J :kwijl:
en dat maar voor € 15,- en geen 1 richtingsverkeer.
Maaaarrrrr neemt niet weg dat Innercity een lekkere line-up heeft, na de teechno ook een heerlijke progressive en club line-up en Billy Nasty in de Main....
hmmm je moet zelf maar kiezen, maar ik sta samen met Stephanie :lief: in de MatriXX te Schranzen, Sjanzen und Tanzen :D
 
OelY-PeSSy, ik ben het helemaal met je eens! Amok is een schande voor de techno, ik noem hem een technoverloederaar. Je bent de enige die de line-up, net als ik, niet vindt deugen :respect: !

Technolukkertje: ik zou dus zeker voor Innercity kiezen!
 
waarom naar technotrixx of innercitty gaan als er dit te doen is in nederland>?
Profiles Special 19 november 2004
Concept Special 26 november 2004
Planet Rose 27 november 2004
Only techno on tour 27 december 2004
Rockit 27 november 2004
Super Profiles 3 december 2004
Dance Valley · Winter edition 4 december 2004
Voltt 5 december 2004
Solid Grooves 10 december 2004
Taste This Techno · Part 5 10 december 2004
MinimizetoMaximaze 11 december 2004
integrate 18 december 2004

in een maand tijd :).......wat wil je nog meer>?
wie heeft het hier over een fucxkin tecnofeestje in de matrix :vaag:......of over een rotfeest als innercitty waar alleen een gek 50 euro voor betaalt......met alle stromingen, eenrichtingsverkeer.......ik ging elk jaar gratis....maar na die urban en hardstyle tent van vorig jaar in combi meet een nummer van frans bauer dat langs kwam :/.....nooit meer voor mij.....wat een kneuzenfeest!
 
ik ben het helemaal met je eens! Amok is een schande voor de techno, ik noem hem een technoverloederaar.


:gaap: Zzzz.. dat gezeik altijd! waar staat dat techno niet boven een bepaald BPM mag? Waar staat dat techno maar een bepaalde hoeveelheid distortion mag bevatten? oftewel, waarom zou dit geen techno zijn?!
Fuck, ik vind ALLE techno vet! Gruwelijk lopen freaken op Richie Hawtin, en 10 minuten later compleet los bij Amok afgelopen zaterdag!
Juist techno mensen zouden wat ruimer moeten kunnen denken.. techno is immers zo divers! Maargoed: mensen die Amok muf vinden; blijf lekker thuis! ik zal iig goed los gaan! :bounce:
Artiest M10
vergeet 27-11 Cari Lekebusch niet...P60
 
vette shit barend
 
Luister,
Dj Amok draait Schranz, Schranz is een duitse technostijl.
Dat is Lomp hard beuken.
Techno/hardstyle/en hardcoreplaten ala techno gemixed.

Je mag t niks vinden, maar laat mensen in hun waarde,
Ik probeer als techno bewonderaar Love uit te stralen,
zo voelt techno voormij want normaal gesproken zijn technomensen, mensen die respectvol met mekaar opgaan.
ik vind dat dat minderwordt. erg jammer.
zo is techno niet begonnen.
peepz make love!!!!
Amok schranz????? hihahoe


Amok industrial.


Ik sluit me aan bij Frankie Booy, lang leve Doornroosje. Nijmeegs technoplace to be. Gezellig publiek, goed barpersoneel en een lekker duistere lokatie met snoeihard technogeluid.
Artiest {SHOWLIST artist 48347, 59806, 91185}
lang leve Doornroosje. Nijmeegs technoplace to be. Gezellig publiek, goed barpersoneel en een lekker duistere lokatie met snoeihard technogeluid.


:yes:

En verdomd lekkere chocomel, niet te vergeten :p
laatste aanpassing
 
Dj Amok draait Schranz, Schranz is een Duitse technostijl.


Schranz is geen muziekstijl :no: . Schranz is de naam van een projectje van Chris Liebing.
laatste aanpassing
 
i love it!! Technotrixx tot de 18de!
 
Je mag t niks vinden, maar laat mensen in hun waarde,
Ik probeer als techno bewonderaar Love uit te stralen,
zo voelt techno voormij want normaal gesproken zijn technomensen, mensen die respectvol met mekaar opgaan.
ik vind dat dat minderwordt. erg jammer.
zo is techno niet begonnen.
peepz make love!!!!

schranz is iid een verzinseltje...
maar voor de rest heb je wel een goed punt;)

Ik sluit me aan bij Frankie Booy, lang leve Doornroosje. Nijmeegs technoplace to be. Gezellig publiek, goed barpersoneel en een lekker duistere lokatie met snoeihard technogeluid

zekurs :yes:
peepz make love!!!!
and not war


(was volgens mij het stickertje wat ik op ILT op mijn blousse geplakt kreeg)
 
schranz is idd. niet echt een muziekstijl, al moet je dat niet te hard tegen die Duitsers zeggen; die geloven helemaal in 'hun' schranz.
Industria1 is het ook zeker niet, daar moeten toch echt meer hardcore invloeden inzitten.

Hardtechno zou ik zeggen, als ik het beestje een naam moet geven :)

maargoed, eigenlijk is het gewoon allemaal techno ;)
 
Hardtechno


:yes:
Als me beloofd wordt dat het volume bij Amok niet wéér omlaag wordt gedraaid(zoals op Q-base en I love techno,wat een slap gedoe zeg!),ben ik zeker van de partij!En of je het nou hardtechno,schranz,industrial techno of hoe dan ook noemt:ik vind het héérlijk!!!
Ik ben ook aanwezig heerlijke techno . goeie dj s
The Final Battle feat. Timbalism + Kiwi + Jeff Rushin + Ritzi Lee,
hosted by DJ Error (winnaar 2003) & MC Gideon + VJ Slof

18-11-2004 van 23.00 tot 4.00 uur/ na 2.30 uur geen toegang
Na vier zinderende voorrondes, waarin geknokt en gestreden is voor een felbegeerde plaats in de finale van de Planet Rose DJ contest 2004, is het tijd om alle winnaars bekend te maken: Jeff Rushin (winnaar van 28 augustus, vedergewicht), Ritzi Lee (winnaar van 25 september, weltergewicht), Timbalism (winnaar van 9 oktober, bantamgewicht) en last but not least Kiwi (winnaar van 29 oktober, middengewicht). Zij zullen het tegen elkaar opnemen in een in Nijmegen zelden vertoond titanengevecht. The Grande Finale zeg maar! Reserveer uw stoel op tijd! De boksring wordt de komende weken DJ bestendig gemaakt en een jury van gelouterde vakgenoten zal er op toezien dat de puntentelling eerlijk geschiedt. Scheidsrechter en host Gideon zal binnen de ring de gang van zaken in goede banen leiden. Zo zijn stoten onder de gordel, bijten en trappen niet toegestaan in dit gevecht. Uiteraard ontbreekt de winnaar van vorig jaar niet: DJ Error. Hij zal zijn titel dit jaar afstaan en overdragen aan de nieuwe winnaar. Are you rrrrrrready to rrrrrrrrrrumble!!!!??















nou durf ik zelfs voorzichtig te verklappen dat in januari BMB en de producer van la Rock al zijn geboekt voor DOORNROOSJE(hmmmmm, nou ontstaat er weer een discussie wie dat dan wel niet zouden moeten zijn).
Het een en ander naar aanleiding van het 10 jarig bestaan van de Planet Rose avonden dat altijd tijdens de maand januari gevierd wordt, dit in navolging van het 9 jarig bestaan feest dat dit jaar in januari is georganiseerd.

















Verder zijn onder zwaar voorbehoud te noemen, Beyer, Ruskin, Lekebusch, the Hacker, Mayer en Zinc
laatste aanpassing
 
Artiest {SHOWLIST artist 26887, 27322}
de producer van la Rock al zijn geboekt


Vitalic heb je het over ?!

BMB in Roosje, ik weet nog niet wanneer maar count me in ;P
 
idd vitalic...poney EP dope also :yes:

damned....

Beyer, Ruskin, Lekebusch, the Hacker, Mayer en Zinc

dat klinkt me verdomde lekker in de oortjes heurs :yes:

BMB drbij :kwijl:....

count me in for every planet rose than please;)
roos is en blijft het beste technoavondje van NL.
Er komen vaak zat grote toppers langs :D
Dit weekeind weer alter ego :D
dus wordt as usual weer vaak naar nijmegen.
Vitalic heb je het over ?!

zover ik weet is dat nog steeds de enige echte producer van La Rock, dus JA, Vitalic.
en idd komend weekend Alter Ego.

Worden weer gezellige tijden in het duistere hol.
 
heerlijk .....die spam in het topic van de matrixxxx :yes:...

;)(Y)
o ja, het ging over de Matrixxxxx


heb ik nu, geheel onbedoeld overigens, het topic op een schitterend alternatief dwaalspoor gebracht?
 
:yes:....

good job!
 
Davy is zeker van de partij!
a dirty job, but somebody has gotta do it
Yeah! Moe'k heen!!! VETTE TECHNOOOO!!!
 
zover ik weet is dat nog steeds de enige echte producer van La Rock


La Rock, La Real en je had het al over Surgeon.... Kan wel eens wat door elkaar halen :[
zover ik weet is dat nog steeds de enige echte producer van La Rock


La Rock, La Real en je had het al over Surgeon.... Kan wel eens wat door elkaar halen

ja klopt, ben misschien ook wel een beetje door elkaar in alle topics aan het 'spammen' voor Roosje.


Maar voor de duidelijkheid:
in januari wordt in Doornroosje het 10 jarig bestaan van haar Planet Rose avonden gevierd. Zeker is dat hiervoor al Vitalic en de BMB (en Luke Slater en nog wat andere 'grootheden') zijn geboekt, en waarvan de confirmatie al binnen is. De precieze data zijn echter nog niet bekend, maar 20 december kan ik deze data ook aan jullie mededelen. Wil je zeker weten op de hoogte blijven, houdt dan www.doornroosje.nl in de gaten.


Maar ik zie iedereen dan iig.

of op Pro-jekt
En ik vind gewoon dat er meer van dit soort feesten in Nederland gegeven moeten worden......KK hard beuken op die super leipe shit van Amok, Remus, Rush, Pet Duo, Kremer, Kvitta, Langley, Natus, Viper XXL, Wittekind.......Neem een voorbeeld aan de laatste Awakenings en ILT Orange Room.....zo moet het gewoon...............EN FUCK HATDSTYLE! WAT EEN BAGGER MUZIEK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!dusssssssssssssssssssssssss­sssssss.
 
sommige van de dj's die je net opnoemde verschillen niet eens zoveel van hardstyle dj's 8)
 
Dat word BEUKEN!!!
hmmm kga toch maar naar Innercity....iets meer geld, ook leuke techno maar ook nog eens heerlijke club muziek :D
 
hmmm kga toch maar naar Innercity....iets meer geld, ook leuke techno maar ook nog eens heerlijke club muziek :D


Woei Nes, je hebt helemaal gelijk!! :yes: ;)

We're going tot Las Vegas!!!
 
heb al een kaartje voor innercity anders was ik naar de matrixx gegaan
innercity it is....... :yes:
YES Stef jij gaat dus ook naar Innercity :D
(y) Ik wist wel dat je een moordwijf was
Artiest {SHOWLIST artist 34213, 40129}
ben ook zeker aanwezig....
weer is een ouderwetse BeUk avond!!!
 
Dave clarke wordt ook verwacht in de eerste weken van 2005 in de matrixx8)
ik denk dat doornroosje op dezelfde dag een veel beter alternatief heeft (weet ik trouwens wel zeker) en dat Clarke misschien ook nog wel eens in Doornroosje komt.

weer twee goede redenen om dus niet naar de matrixx te gaan, want ook al hebben ze lang geslijmd bij Clarke en tellen ze een astronomisch bedrag neer voor hem waar geen andere toko in NL tegen op kan, Matrixx haalt het niet bij iets anders. Te veel licht, te slecht geluid, te niet voor mij geschikt publiek.
Artiest {SHOWLIST artist 13300, 34156}
To Chaizerdt -> Weet jij misschien dan ook of Slater een extra lange set komt doen?
Begreep van Darko de vorige keer dat Luke Slater het toen dusdanig gezellig vond dat hij de volgende keer in Roosje een veel langere set wilde draaien?

O ja, en jij werkt toch bij Roosje of niet? Volgens mij zag ik jou donderdagavond nog glazen ophalen op dat studentenachtige feest (nog nooit zo snel weer naar huis gegaan op een Roosje avond, hahaha)