Partyflock

Forumonderwerp · 719142
1397x bekeken
Waarschuw beheerder
donateur
Windsurfen:
HOT
of
NOT

Surfen is voor mij in ieder geval alles!!!
Waarschuw beheerder
Als ik het kon....

(Y) sport
Waarschuw beheerder
het is wel leuk ja.. :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Nog meer surfers (of wakeboarders) op PF???
Waarschuw beheerder
donateur
is super

alleen me surfplank moet ik repareren.
Waarschuw beheerder
donateur
Kite-surfen lijkt me helemaal (y)
Kan alleen nog niet surfen :S
Waarschuw beheerder
donateur
kite surfen is nix!! haha wil geen ruzie met de kiters hier... maar kiten is TE eenvoudig... zodra je kan varen kan je springen en alles... windsurfen moet je echt voor oefenen!!! goed leren surfen duurt minimaal een jaar.. kiten 3 dagen!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Maar toch lijkt het me gaaf om te doen :yes:

Vanavond op Veronica om 19.55 komt d'r een programma dat heet King of the Air :D
Gaat allerlei vormen van surfen (y)
Behalve surfen over het internet dan :S
Waarschuw beheerder
donateur
bedankt voor tip! zal zeker ff gaan kijken!!!
Waarschuw beheerder
donateur
ben pas om 20:15 thuis
is 't dan nog aan?
Waarschuw beheerder
donateur
Duurt tot 20.30 Xantrex :yes:
Bel anders fff naar huis of ze het voor je opnemen O:)
Waarschuw beheerder
donateur
tring tring
"helaas kunnen te ouders van xantrex nu niet opnemen
zij zijn op dit moment onderweg naar portugal"
Waarschuw beheerder
donateur
@ xantrex: ooit van dr. ding stick gehoord? te koop bij bijna alle surfshops soort kauwgom.. kneden en op je board plakken... zit muurvast!! gaat er niet meer af!! goed voor noodreparaties... kan je ook ewer varen.. of is wat anders met je board?
Waarschuw beheerder
donateur
"helaas kunnen te ouders van xantrex nu niet opnemen
zij zijn op dit moment onderweg naar portugal"

Je hebt d'r ook helemaal nix aan aan ouders :frusty:

Ik wil het wel voor je opnemen Xantrex, maar daar heb je niet veel aan :S
Waarschuw beheerder
donateur
Purbo, is juist me mastvoet dat een schroefje mist :/

Tony, heb ik idd niks aan
Waarschuw beheerder
c ker HOT

Hang loose!

Waarschuw beheerder
Als ik het kon....

B) :P

Doe het sinds mn 10de ofzo, maar moet nu alles nieuw kopen i.v.m oude zooi :/ Gaat me weer een kapitaal kosten en heb mn snowboard deze week betaald 8) Ach next summer :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Mars, heb wel een en ander nog te koop liggen... zou zowiezo nix nieuws kopen.. kijk gewoon ff www.surfspullen.nl staat veel voor weinig te koop! Ook luek voor beginnende surfers...
Waarschuw beheerder
donateur
surfen is echt HOT.....

Alleen heb der niet zo veel tijd meer voor doordat ik werk. Dat is eigenlijk best wel jammer als je voor bijne 2000 euro aan surfspullen hebt liggeb.

Helaas is het seizoen bijnan weer afgelopen(voor mij dan de bikkels gaan nog wel door tot een watertemperatuur van 5°.).
Waarschuw beheerder
donateur
seizoen afgelopen??
echt niet!! vaar hele winter door!!
dr zijn niet voor niets winterpakken uitgevonden!
zelfs plannen om tijdens nieuwjaarsduik te gaan surfen met wat lui! dan krijg je windsurfen wel in eht nieuws!! komen er nog meer surfers bij mss! altijd gezellig!
mss wel leuk om hele happening van te maken!
dus bij deze:
Nog meer mensen die met ons mee willen varen met nieuwjaarsduik?
laat het maar horen op het forum!
hangloose!
Waarschuw beheerder
Ik surf nu een jaartje op 13 denk ik....zeker HOT. Het is met niks anders te vergelijken. Als je een paar meter hoog springt, dat geeft echt zo'n kick.
Ik heb vorige week net een nieuwe muts en handschoenen gekocht....dus dit weekend wel varen.
Voor de rest helaas niet veel tijd meer voor het surfen...druk met werk. Maar deze zomer 4 weken naar Guincho in Portugal geweest en daar superveel kunnen varen.

HangLoose

Waarschuw beheerder
Ik surf zelf ook alweer een jaartje of 10, niet in de winter hoor veel te koud!! Maar in de lente en zomer ben ik regelmatig te vinden op de plank!

Jeany
Waarschuw beheerder
ohhh hot natuurlijk!!!
ik ben opgegroeid met surfen... in ieder geval elk weeknd op de camping aan het ijsselmeer, waar altijd door de hele fam gesurf werd... helaas had ik er vroeger nooit interesse in, maar ben nu in de weer om het deze (2005) zomer weer op te pakken, spullen zijn nog redelijk goed, helemaal om het weer te "leren"
afgelopen vankantie ben ik twee weken naar mimizan in france gegaan om daar te leren golf surfen....
echt zo geweldig zeg
jezus niet meer normaal
vandaar dat ik er helemaal dol mee ben en ook
serieus mee aan de gang wil en ga!!!
haha
ok greetz
en wie weet volgend jaar de nieujaars-surf-tocht ;-)
Waarschuw beheerder
donateur
wat surfen jullie allemaal lang ik doe het nog maar 3,5 jaar! ik heb bij surfen het gevoel ddat ik echt helemaal losga! mn grenzen verleggen! steeds moet het weer hoger, harder extremer en radicaler! helaas laatste tijd niet zoveel vrije tijd alleen weekends ivm half jaar lang fulltime stage! maar ben over 10 weken weer klaar en dan ist weer elke dag wanneer het waaid op het water staan! net als nu: kijk nu vanaf me pctje uit het raam! zie de bomen toch hard heen en weer gaan!!!!! het waaid gewoon weer (nog behoorlijk hard ook) en ik zit achter zon KUTPC!!! maarja
Waar surfen jullie allemaal? varen jullie wel eens op makkum? mss dat we elkaar eens tegenkomen!

HangLoose!
Waarschuw beheerder
donateur
oja en voor leuke surffilmpjes(en snowbaord, golfsurf, kiten, alles zeg maar check: www.high.tv zeker wel tof!

Waarschuw beheerder
Lauwermeer surf ik veel, makkum is ook ideaal!!

Ik heb daar een keer een strandtraining gehad van Jiu jitsu dus als je daar vorig jaar allemaal mensen op het strand in witte pakken hebt zien rollebollen, dat was ik!
Waarschuw beheerder
hee gast, zal ik je forum spammen?
Waarschuw beheerder

gevaarlijk mannetje :nee:
Waarschuw beheerder

Whahahaha....erg gevaarlijk mannetje. L0renz0 surft zeker niet...jaloers??

Een andere goeie site voor surfen is
http://the-daily-dose.com/windsurfen

Hier staan allerlei leuke truckjes op om te oefenen.
Waarschuw beheerder
Gevaarlijk? :nee:

Zo ben ik niet. Ik hou er gewoon van om tegen Gerben te ouwehoeren, maar hij reageert niet. Verstandig :P

Zaterdag ff op stap hè!!
Waarschuw beheerder
donateur
haha hee lorenzo!! haha nee niet spammen zonde!!!

reageerde niet omdat ik ff niet op pf ben geweeest

ja zaterdag ff op stap! jij ook>?

ennuh: jeany, heb je niet zien rollebollen, helaas... haha

daily dose ken ik al ja! moet je kijken daar bij moves! supersite ook! staat precies beschreven hoe je ze moet doen enzo!! aardig wat trucjes de basis daar geleerd!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
dat is nou weer een beetje jammer.... begon je net aardig te vinden...!
Waarschuw beheerder
donateur
wat?o:)
Waarschuw beheerder
kerel

weer nix te doen?
Waarschuw beheerder
donateur
haha nope! jij wel?
Waarschuw beheerder
eigenlijk wel :[

Boeit niet, ze mogen me hier toch al niet meer ;)
Waarschuw beheerder
donateur
laat mij dan nog eens iets winnen!;p
Waarschuw beheerder
donateur
mm is weinig leuks te winnen nu zie ik!

naja heb pauze

tot zo!

Waarschuw beheerder
jaja, snel je tekst aanpassen...!
Waarschuw beheerder
Hahaha
Waarschuw beheerder
donateur
:jaja:

anderen weten toch niet wat er stond;p

Waarschuw beheerder
Jeany wel.....!

Waarschuw beheerder
donateur
Hot, echt onwijs stoer :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
sorry jeany:kots:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Surfen is zeker HOT!!
Waarschuw beheerder
Ben wel eens een paar weken op surfkamp geweest en dat was en is zeker hot.
Alleen wat ik jammer vind is dat het wel een hele dure hobby is.

Waarschuw beheerder
excuses aanvaard :)
Waarschuw beheerder
donateur
8)

kijk eens naar buiten!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

het is natuurlijk WEER windstil!!! ben ik gewoon eens een dagje doordeweeks vrij!! staat er geen zucht wind:S altijd moet ik werken als het waaid en dan natuurlijk gewoon geen wind:S WHAAAAAAAAAA kword gek:S
Waarschuw beheerder
donateur
goedemorgen allemaal:jaja:

Waarschuw beheerder
goeiemiddag
Waarschuw beheerder
donateur
haha probeer je het topic te redden;)?

volgens mij zijn er gewoon zo weinig windsurfers op pf...
heel jammer maar helaas!

Waarschuw beheerder
Zoiets ja! sukkels ze weten niet hoe gaaf het is :)!
Waarschuw beheerder
he gerben, we kunnen dit weekend wel ff waterskieen ;)

Waarschuw beheerder
mag ik mee?
Waarschuw beheerder
als ik van jou een pak mag lenen, want die heb ik niet, en om nou in mn zwembroekkie in water van 10 graden te springen, liever niet :P

Waarschuw beheerder
ja lekker dan! en ik dan?
Waarschuw beheerder
Er zijn zeker niet zoveel surfers hier....maar ja het waait ook niet...weinig nieuws te vertellen op surfgebied dan. Als het weer gaat waaien komt het wel weer goed met dit topic.
Waarschuw beheerder
Dan mag jij de boot versturen jeany ;)
Waarschuw beheerder
donateur
jeany je mag wel mee! marcel ik vind het wel een goed idee hoor... en je mag best pak lenen... maar het water is nog maar 5 graden hoor opt snekermeer... k doe liever in zomer! nemen we brecht en jantsje mee.. EN JEANY natuurlijk! :D
en idd... laatste tijd staat er geen wind... er was vant weekend voor vandaag 24 knopen!!! geschat... als het dat was geworden hadi k me wel ff ziekgemeld op stage!
Waarschuw beheerder
hehe, toen bas in het water lag en de politie kwam, wat had hij het koud, geweldig :D
Waarschuw beheerder
donateur
of toen brecht in haar witte shirtje uit het water kwam met het koude water...;) en dat ze achterop bij mij op de buddy kwam zitten toen... en dat ik toen.......... haha was mooi!!

ja maar die juten liepen wel te zeiken! ze dachten eerst dat ik valse papieren had ofzo werd allemaal nagekeken! is ook wel apart... allemaal jongetjes van 18/20 jaar met zon vette boot!
Waarschuw beheerder
donateur
daarom woon ik ook nog thuis! mooi opslag voor mn surfspulletjes en mag paps zn boot mee wanneer ik maar wil:bounce:
Waarschuw beheerder
ach ja, ik woon op mezelf, dus ik kan andere dingen doen wanneer ik wil ;)
Waarschuw beheerder
donateur
ik kan genoeg thuis doen... heb alleen geen kamergenootjes...
Waarschuw beheerder
Ik heb gister bijvoorbeeld monopoly gespeeld. Jij gaat me niet zeggen dat jij dat thuis van je moeder mag doen :P
Waarschuw beheerder
donateur
:@
Waarschuw beheerder
kom binnenkort maar langs, mag je meedoen :bah:
Waarschuw beheerder
donateur
anders kom ik vanaaf ff biertje drinken?
Waarschuw beheerder
kom donderdag ofzo maar ff als je kan
Waarschuw beheerder
donateur
Super!!!! :d

Alleen woon ik ver van een goede windsurfplek om het iedere week te kunnen doen!!! :cry:

Wave or Speed????
Ik ga voor Speedsurfen :d
Waarschuw beheerder
donateur
ja prima... op de L*m***weg he? welk nummer?
Waarschuw beheerder
bel ik je deze week wel ff door
Waarschuw beheerder
donateur
WHAAAAAA weg met je speed!

Freestyle/Wave!!!
Waarschuw beheerder
hee gerben, kunnen we donderdagavond lekker stomen :)

ik heb nog wel
Waarschuw beheerder
donateur
een beetje racen kan iedereen... heen en weer... is ook wel leuk! maar gaat vervelen! het is juist het vetst om proberen zo stylistisch mogelijk en zo hoog mogelijk je forward in te zetten (en te landen)
Waarschuw beheerder
donateur
:smoke:ik ben van party marcel :bounce:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ok..
wat voor materiaal heb je?
ik heb maxxride... planeerd als freestyle board als een van de eerste aan! topsnelheid ligt zeer hoog! verder heb ik freestyle/wave zeiltjes (north style, supernova, drX)
Waarschuw beheerder
donateur
haha zeker zon fanatic bee... 144 liter...;) 80 cm breed whaha!!!
Waarschuw beheerder
wat voor materiaal heb je?

de standaard meuk, met tabak van een malboro :bah:
Waarschuw beheerder
donateur
haha marcel, was niet voor jou bedoelt... maar oK! weet ik wat er in huis is... ik heb nog wel afgaanse souvenirs...?
Waarschuw beheerder
ideaal!!

Moet je ff Fear & Loathing in Las Vegas huren :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
al te vaak gezien!...
Waarschuw beheerder
die film stoned kijken is heel vaag hoor ;)
Waarschuw beheerder
donateur
gebruik jij drugs? :vaag:
Waarschuw beheerder
donateur
maar marcel! je stuurt maar pb-tjes... ga niet mn forum verkloten over windsurfen door het over hasj en wiet te gaan hebben!!!:jaja:

dus we gaan weer verder!!!

wat is je meeste radicale sloopdagje ooit?

ik heb een x op een dag 2 masten 1 giek, zeil, baseplate en vin gesloopt!! !
was nog in mn beginnende periode met zon stoffen zeil!! en windkracht 8 ofzo
Waarschuw beheerder
donateur
wat voor materiaal... F2 missile...
Zeiltjes... oa. Gaastra Nitro WX :9
Dussuuuhhhh... forget it! :p

[img]http://groups.msn.com/_Secure/0SgAAACAWNDdZVsOKGMvuCB3JQpOVfP*!3Fcli0mlPl2zhgaMXSvS!fGbunKFYMoZ8QXGffR!O0H1esdcv!mhgc0rBOerBChidfiID0zPLa!ezf0Dkpr8HQ/F2%20missil.pf.jpg?dc=4675500601923246851[/img]

Maar ben aan het sparen voor de exocet speed 50...
Record met dit board staat op 47.10 knopen (GPS gemeten)
Nederlands record 43.71 knopen... :9
Bron: Exocet...
Waarschuw beheerder
donateur
argh!!!!!!
2 voetbanden achter...:S:S
haha

nee ok ieder zn style he!! en je gaat mss sneller... maar wat doe jij als het windkracht 9 is...?? en het water is choppy.... dan vaart je board tussen de golven!... kan je dus helemaal niets meer mee! juist... dan stap je over op wave...:bounce:
Waarschuw beheerder
Wave:
F2 Maui Project 8'4"
5.3 North Superstar
4.7 North Instinct
4.2 Arrows Irokee

Freestyle:
AHD Maxxride 64
5.8 Arrows Trixx
6.9 North Disco Comp
Waarschuw beheerder
donateur
ok, al mn spulletjes:
freestyleboardje:
OOK ahd maxxride 64
Waveboardje:
Mistral Naish 8'3 (uit het jaar dat mistral en naish uit elkaar gingen (ja die banaan, maar wel vaart als de beste))
Kutboardje:
F2 Axxis 278
Giek:
Neil Pryde X5
Mast:
Neil Pryde X5
Zeilen:
North Sails Dr X 4.0
North Sails Dr X 4.5
Sailworks :$RACE:$ KOPEN?? 4.1
Neil Pryde Supernova 5.5
North Sails Style 5.8
Nort Sails Rave 4.7

GEZOCHT: Arrows Craze of iets dergelijks 6.2 t/m 6.5 meter
Waarschuw beheerder
donateur
Eikel met je 2 voetenbanden... :p

Ik heb ook nog altijd een bic Rap racetec...
Daar kom je dan wel uit de voeten... :d

Maar moet zeggen dat dit board soms spinout veroorzaakt door te veel druk achterop te moeten zetten. maar vaar dan ook met 6.4... En is dan vaak overpowered.
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb ook nog een sailworks 5.3 lekker zeiltje....

maar race sailworks... Purbo wat moet jij daarmee... hahahaha
Waarschuw beheerder
F2 Wave 254
Arrows Arrial 4.0 / 5.0
Gun 3.5
Arrows irokee 5.7
Waarschuw beheerder
donateur
Purbo wat moet jij daarmee

was nog in mn beginnende periode...:$

kopen? is wel mooi stormzeiltje voor jou! sluit wel lekker aan!

4.1
5.3
6.4
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
hahaha... spaar voor iets anders... :p

Je woont trouwens wel lekker bij het water... (Y)
Ik woon in Ede gelderland... Helaas moet ik dus nog dik 80km rijden voor een beetje normaal water... :cry:
Waarschuw beheerder
donateur
ik woon in sneek.. direct tussen sneek en het snekermeer.. ben met de boot in 2 minuten op het meer.. dan kan ik op terhorne varen.. maar vaar toch altijd het liefst in wijk aan zee en ben meestal als het waaid wel in makkum te vinden. is kwartiertje met de auto bij ons vandaan! is ideaal!

Waarschuw beheerder
Mmm oke over een aantal maand dus een keer waterskiën met jullie :) Prima!
Waarschuw beheerder
donateur
ja is goed! L0renz0 en ik wonen wel in friesland... maar heb je dr wel voor over toch...

maar ik heb ook een banaan, een band, en een WAKEBOARD:bounce:

wakeboarden is nog veel vetter!!maar prima! dan stuuren we je wel een pb-tje alst zover is;) moeten we wel tot die tijd contact houden he anders vergeet ik heto:)
Waarschuw beheerder
donateur
Tja ik windsurf nu al 22jr... en ik denk dat mijn meeste geld op is gegaan aan Benzinegeld... hahaha...

Woon wel dicht bij de Rijn en daar kun je wel goed waterskien of wakeboarden!!! Maar helaas heeft een vriend van me de speedboot verkocht...
Waarschuw beheerder
donateur
22 jaar.......damN!
ik nog niet eens 3 jaar...
Waarschuw beheerder
donateur
maar ik kan helaas bijna nooit surfen doordeweeks.
Toen ik nog op school zat en ik had een beetje geld over kon ik met mijn auto soms op vrijdag gaan en bleef ik een weekend aan het veluwe meer staan.
Lekker slapen in de auto... :s

Maar je moet er iets voor over hebben... Tegenwoordig ga ik helaas daarom niet zo veel meer... En in mijn woonplaats zijn eigenlijk weinig mensen die de sport zo intensief beoefenen... Dus spliten van benzinekosten is ook geen optie...
Waarschuw beheerder
donateur
mm ik kan helemaal niet meer surfen doordeweeks... vanaf augustes tot februari niet.... ivm stage... wel even 2 weken naar zuid frankrijk geweest daar gevaren maar verder nooit iedere dag pas om 5/6 uur thuis. en dan ist al donker:@

moet nu steeds int weekend... en het waaid nooit in het weekend..:S maarja... benzine kosten... wij rijden diesel... en naar makkum is ook een pisafstand hahah dus dat probleeem hebben wij niet!:)
mag zelfs de auto van me ouders binnekort helemaal spuiten!
(hyundai h100) want hij is toch al oerlelijk! overal ligt de lak eraf etc... dus we gaan hem vet in zon soort style maken alleen dan ander merk busje: [img]http://shop-colour.net/goods/a/dicast/vwbus/photo/vw-bus-bl205.jpg[/img]

gesloten surftrailer erbij! ideaal! hebben ruimte voor in achterklep (gesloten) 2 boards... 6 gieken 8 masten en vet veel pakken en zeilen! op imperiaal kunnen we ook nog 4 boards kwijt en in de trailer nog eens 2 boards 2 gieken 4 zeilen en 4 masten!

Waarschuw beheerder
Ben dit jaar in september met surfen begonnen en gelijk helemaal verslaafd. De kick en het gevoel dat ik er van krijg geeft me zoveel energie om de vervelende werkweken door te komen. Ik baal er af en toe dan ook vreselijk van dat ik er niet 10 jaar geleden mee ben begonnen.

Het is een beetje jammer dat het nu al een tijdje zo goed als windstil is en dat de temperatuur behoorlijk zakt. Maar goed heb nu wel de tijd om uit te zoeken wat ik voor spul wil hebben voor volgend jaar om een paar goede stappen voor uit te maken.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ANMO!!! (Y)!!! Helemaal Goed!!

ik heb het net zo met surfen... gewoon de rest uit je hoofd zetten... en maar aan 1 ding denken!! en als ik echt vet hoge forward inzet krijg ik echt wel een adrenaline stoot!! temperatuur zakt vind ik niet erg... heb liever zomer maarja dat is niet anders. heb gewoon goed pak... maar je hebt wel gelijk het moet weer gaan waaien...
Waarschuw beheerder
donateur
denk dat alle windsurfers het daar wel mee eens zijn...!
Waarschuw beheerder
Liever stormen i.p.v. waaien...
Waarschuw beheerder
donateur
haha ja ok... geef mij maar windkracht 7/8 kan je nog net lekker goed/bijna over gepowerd varen met 4.5:D

Waarschuw beheerder
Ik woon in Groningen :) dus zo ver is het niet. Ik hoor het wel :)
Waarschuw beheerder
donateur
komt goed:jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Dinsdag: kracht: 4 t/m 6
Woensdag: kracht: 5 t/m 7 OP Makkum!!!!
DONDERDAG: kracht: 6 t/m 9!!!!

mensen ik kan morgen en woensdag helaas niet varen!! maar donderdag ga ik op zekers niet naar mn werk!!!! nog meer mensen die naar makkum gaan donderdag?
Waarschuw beheerder
donateur
Mensen, donderdag eindelijk weer eens gevaren! had me afgemeld op stage om 12 uur... hele middag kunnen surfen!!! op makkum.. stond aardig windje maar op een of andere reden ging het niet echt lekker.. kwam ook omdat wind beetje uit het noorden kwam,....Koud:S... maarja... verder wat loopjes en een aantal spocks/grubbys ingezet maaer veel landen was het niet... als jullie nog gaan varen binnekort zeker handschoentjes, schoenen en een cap op... ik was dus handschoentjes en cap vergeten.... maarja!! nog meer mensen die hebben gevaren afgelopen week? zou vandaag ook gaan varen maar het waaid niet meer:S

naja!! Hangloose

Waarschuw beheerder
Purbo Held

Stond vandaag op het punt om nog even te gaan varen maar toen ik me spullen naar de auto wou brengen ging toch maar even de temp van de lucht checken want het voelde veelste fris aan.

Ben dus niet gegaan want had het met me trui en winterjas al erg koud dus laat staan als ik het water was op gegaan. Daarbij ook nog Innercity in m'n benen.

Ik hou het voor gezien dit jaar + deze winter. In maart gaan de spullen wel weer van de zolder af. Ik ga me wintersurfslaap houden.
Waarschuw beheerder
donateur
t water was ook echt verdomde koud!!! als je bezig bent dan valt het wel mee... maar als je dan even pauze houd dan doen je hoofd en hadnen gewoon pijn van de kou! is superirritant... maar aankomende donderdag weer wind voorspeld krachtje 7/8 westenwind..das dus het hele ijsselmeer over RECHT op makkum. ga wel weer proberen het water op te gaan! donderdag waren dr ook wat pro's aant varen trouwens... snap niet dat die lui niet gewoon ff naar hawai gaan! ouders komen net terug van pozo.... iedere dag windrkacht 5/6 golven van 2/3 meter met vette tunnels erin en een buitentemperatuurtje van 28 graden en water van 26... damn daar wil ik ook wel heen nu! weg hier uit die kou!!!

Waarschuw beheerder
Sinds gisteravond in het bezit van een NP V8 7.4 2002 kan ik ook gaan knallen met windkracht 4. Beter.
Waarschuw beheerder
donateur
ok!!

beetje freeride/ race is dat toch? zijn opzich wel mooie zeiltjes!! ik zelf heb liever een wave/freestyle zeiltje maar toch... het zijn leuke zeiltjes! ze schijnen zeer goed te varen, veel snelheid, veel controle en weinig maar zeker genoeg druk achterin. met wat voor boardje vaar je eronder?

vrijdag weer het water op... ben dan dagje vrij van stage... hoopt dat het beetje blijft waaien...:/
Waarschuw beheerder
donateur
ja alsk zo zie zijn zeker nette zeiltjes!! (Y)

Waarschuw beheerder
Het is een Freerace zeiltje

[img cacheid=001340a40015ef1ff71042661a0080ea25]http://www.neilpryde.com/product/current2/v8/images/v8.gif[/img] dit is hem

Waarschijnlijk 1e kerstdag nog even uittesten 's morgens. Tja het bloed kruipt waar het eigenlijk niet gaan kan.

Waarschuw beheerder
heb dat heeel veel gedaan
ook heel veel leuke spullen :)
alleen heb er nu geen tijd meer voor.
maar mijn fanatic gogon van 2.65 meter is echt een top plank
sterk en je kan er leuke dingen mee doen :D
Waarschuw beheerder
donateur
is dat een verkooppraatje...o:)
Waarschuw beheerder
donateur
goedemorgen trouwens weer!

ik zit nu op stage!! en het waaid hard buiten!! wil het water op.. maarja.. volgens windguru gaath et morgen ook wel waaien. en ben morgen ook vrij dus dan zeker even het water op. ze verwachten 30 knoop dus lekkker met 4.5 goed gepowerd varen!! :D
anmo: vind het wel leuk zeiltje!! maar het is zo groot!! ik hou daar dus echt niet van... (valt ook niet te freestylen met grote zeilen) ik wacht altijd liever op de dagen dat het hard waaid en dat ik dan met mn 4.0 4.5 of 4.7 kan varen !! zoveel relaxter een klein zeiltje!! maarja!! morgen dus varen op makkum. ik hou jullie op de hoogte hoe het was!
lijkt me wel leuk als iedereen hier gewoon zn surfverhalen etc neerzet.. als je hebt gevaren, wat je hebt ingezet, geland etc...

HangLoose!

Waarschuw beheerder
haha NEE geen verkoop praatje
ik hou alles
zodra ik weer tijd heb ga ik zeker weer het meer op.
dat is 10 min fiesten vanaf hier :)
zowel bergummermeer en het diepe gat naast de deur.
dus woon hier idiaal.
verder heb ik nog een f2 van 2.80
lekker voor de grotere zeilen. :)
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb het niet zo op grotere zeilen...:no: ;)

Waarschuw beheerder
4.5 5.5 en 6.4
Waarschuw beheerder
donateur
dat is niet zo groot....lekker rijtje trouwens.. wat voor zeiltjes zijn het?

Waarschuw beheerder
Mijn rijtje nu 5.0 6.0 en 7.4 maar als mijn kunsten vorderen is het de bedoeling dat er voor het wave gebeuren er ook wat kleinere maatjes bij gaan komen.

En inderdaad met de 7.4 is er weinig te freestylen maar je gaat wel lekker hard met een windkracht 4 en dat vind ik voorlopig al gaaf genoeg.

Morgen 1e kerstdag gaan we nog even een ochtend sessie housen op de grevelingen. Koud maar wel lekker.
Waarschuw beheerder
donateur
vandaag gevaren op makkum!!! het zou tussen 20 en 30 knopen gaan waaien vandaag... wij kwamen daar... sochtends prima met 4.5 kunnen varen... om 1 uur 5.5 erop... en om 2 uur viel er niet meer te planeren...:( maarja maar even op wat zeiltrucjes enzo en boardcontrole geoefeend!! het was absoluut niet koud vandaag!! doordat buitentemperatuur wel aangenaam was!
Waarschuw beheerder
donateur
gister gevaren weer op makkum

voorspellingen:
buitentemperatuur: 6 graden
watertemperatuur: 5 graden
windsnelheden: 29-31 knoop
windrichting: west (dus recht op makkum hele ijsselmeer over)

hoe het voelde:
buitentemperatuur: 2 graden
watertemperatuur: -3 ofzo
windsnelheden: 28-29 knoop
windrichting: west

was keiharde wind. had 4.5m2 op mn naish 8.3! heel dik gepowered. TE overpowerd eigenlijk. boardje steeg alleen maar op! viel geen controle meer over te hebben!! t was ijskoud!!!!!!! maar wel gezellig! maar denk dat ik niet meer ga varen met zulke omstandigheden... was me toch echt veelste koud!! wel kunnen varen maar door de harde wind enzo was ik gewoon al mn controle kwijt! kon eigenlijk niets inzetten op een paar x een flinke sprong na.. durfde gewoon niets in te zetten eigenlijk!!
maajra!! toch was het geslaagde dag alleen koud! heel koud!!!]
nog meer mensen die gister gevaren hebben..?

Waarschuw beheerder
He ben ook even geweest op een plaatselijke plas. Had helaas maar een 5.5 als kleinst tot mijn beschikking. Was dus zwaar overpowered. Ben 2 keer op en neer gegaan maar na een behoorlijke katapult met een lekkere zwempartij in het verschikkelijke koude water hield ik het maar voor gezien.

brrr maar zaterdag ga ik toch weer zolang het uit te houden is gaan we.
Waarschuw beheerder
donateur
ja ik vind het wel uit te houden!!! alleen mn handen worden zo verdomde koud!! en handschoentjes kost je zoveel kracht... :S

t zijn echt puur mn handen waar ik last van heb! en afwashandschoentjes helpt wel beetje tegen wind maar ook niet veel na half uurtje doen ze dan ook pijn van de kou!!

heeft er iemand tips... hoe je wel je grip op je giek kan bewaren en toch geen koude handen krijgt...

maarja! als het van het weekend weer waaid toch maar even het water op!
Waarschuw beheerder
hahaha lekker gevaren vandaag...strak 4.1 tje op. Maar het was wel super lekker weer. 12 graden en een zonnetje. Alleen het water was koud. Heb eigenlijk niet zo heel veel last gehad van de kou. Muts op en handschoentjes aan.
Ik heb van die open handschoentjes. Best te doen. Niet teveel vallen.
Wordt een goed weekend...morgen werken..iets minder...maar zondag ga ik er weer voor.

HangLoose
Waarschuw beheerder
donateur
hahaa

ik woon aan een meer hier voor de deur (snekermeer) en ik kijk uit mn balkon... en damn!!!!!! het waaid hard!!! gvd weet niet of ik nu wel kan varen! maar ik zou het wel willen proberen, maar mag niet. was al weekje niet helemaal fit meer gister ff naar huisarts geweest.. heb astma en bronchitus.. is wle minder maarja allemaal medicijnen en een inhalator erbij gekregen en dan moet het over maandje wel over zijn. mag nu alleen eerste 2/3 weken niet surfen:S damn! wou morgen wel ff naar zee!! vandaag vet harde wind, morgen iets minder heb je vet grote golven dan! maarja is niet anders!~!

ja van die open handschoentjes wel eens vaker gehoord. kan er dan ook nog afwashandscoenen onder doen ofzo tegen wind kost dan wel weer beetje grip maar t schijnt wel beetje te werken! ik ga het zeker ff proberen binnekort!
eerst ff van die klote bronchitus af!

Agony! veel plezier morgen!! waar ga je varen?

Hangloose!
Waarschuw beheerder
Morgen naar de Slufer (Maasvlakte). Wordt morgen wel een vette dag.....hoop wel met 5.3 of kleiner te kunnen varen.
Sterkte met je bronchitus.

HangLoose

Waarschuw beheerder
Heb vandaag heerlijk gevaren op lokaal klein plasje. Ben nog steeds beginner maar ik leer bij beetjes. Was lekker eigenlijk geen eens koude handen en dat voor januari. Van mijn part kwakkelt de winter op deze manier maar door.
Waarschuw beheerder
donateur
het is ook echt niet koud buiten! dat is wel ideaal! scheelt enorm aan je handen! had gister ook wel even het water op gewild. vandaag waaid het ook leuk trouwens! en het is gewoon 13 graden buiten! bronchitus is over. hoop dat ik zover ben dat ik vant weekend alst weer beetje waaid weer op de plank kan stappen! vooral alst zulk weer als dit blijft! dan met pak aan ist net zomer;) zomer varen is echt te chill gewoon in zwembroek of shorty! niets koude handen, als je er in valt totaal niet koud! eerder lekker verfrissend etc... wil weer zomer!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
van het weekend even een streetsurfer in elkara geknutseld... dan krijg je het niet koud;) en gaat ook hard! fotos volgen!
Waarschuw beheerder
donateur
gisteravond teruggekomen van boot dusseldorf daar paar daagjes gestaan! viel me tegen wat er aan surfspullen was.. was op zoek naar nieuwe carbon giek 140-190cm maar die waren er niet meer! waren overal al uitverkocht. verder waren er wel heel veel boards voor weinig en er valt ook nog goed af te dingen! en de nieuwste arrows impact voor 275 euro!!!!!!! bijna gekocht maar mn zeiltjes heb ik wel compleet nu... verder niet zoveel gekocht daar. even kitevoetbanden voor op mn surfboard (veel meer controle, zeker een aanrader) en een boardbagje(maui magic 20 euro)
vond dat er niet heel veel surfspullen waren. ja heel veel wetsuits etc. en veel kite en wakeboard en waterski materiaal. en mastjes x3 en x5 voor weinig! verder eigenlijk paar gaastra zeiltjes daar en paar arrows.. verder allemaal neillpryde! maarja! toch we leuk om er even geweest te zijn! vandaag waaid het weer heerlijk hard en tis totaaln ietk oud buiten dus heb vet zin om te surfen maarja.. zit nu op stage... helaas..:(

Waarschuw beheerder
Dankzij Boot ben ik een mooie x5 mast + giek rijker voor m'n NP V8. Ben er zelf niet geweest maar dankzij erg aardige familie werd het voor me mee genomen.
Waarschuw beheerder
donateur
ideaal!:D
Waarschuw beheerder
donateur
*schopt topic omhoog* o:)

t waaid helemaal niet meer!! jammer is dat!
dan komen er ook weinig verhalen hier op topic...:S
voort weekend ook geen wind voorspeld.. hoop dat het volgende week ff gaat waaien! ben dan 2 dagen vrij!
dus afwachten...
Waarschuw beheerder
hehe, *helpt purbo om z'n topic in leven te houden* :P
Waarschuw beheerder
donateur
heel goed marcel;)
Waarschuw beheerder
Helaas ff niet surfen....toch wel erg koud....maar het kan nog kouder.

Volgende week lekker boarden in La Plagne....-19 graden brrr.

Hopen dat het snel weer warmer wordt....heb weer zin om lekker te varen.

HL

Waarschuw beheerder
Ik ga deze zomer golfsurfen in Mimizan (frankrijk) Whoehoeee!!
Waarschuw beheerder
donateur
vorige week lekker gesnowboard!

en zometeen naar makkum. surfen. de jongen die me zou ophalen is beetje laat hij had er al zullen zijn maarja kan elk moment komen!

tis wel koud buiten:(
donateur
Sorry jongens, maar hoe surfen ook in mijn hart zit... Het kan me nu toch ff gestolen worden! :p
Waarschuw beheerder
donateur
hehe tsjah het waaid niet!

maar zaterdag nog op harlingen gevaren! stond niet echt veel wind! maar toch! maarja is ook waddenzee was totaal niet koud!!
Waarschuw beheerder
vorig jaar met school voor het eerst gesurft eerste dag ging wel maar de volgende dag was wer een noordzee-storm dus ja dan is het voor beginners zoals mij niet gemakkelijk of beter gezegt gewoon hoerig
Waarschuw beheerder
donateur
noordzee storm hoerig?!

whaaaa noordzee (wijk aan zee bv) met nw wind en krachtje 7+ is heerlijk!

Waarschuw beheerder
ff klagen gaat eindelijk de temp omhoog kakt de wind weer in. Please give me a windkracht 5/6 met 15 graden. Graag W of ZW.

alvast bedankt.
Waarschuw beheerder
donateur
Amstelmeer is ook lekker :9
Waarschuw beheerder
Op t ijsselmeer ist ook wel leuk, bij workum ofzo...:D
Waarschuw beheerder
donateur
workum? rijd dan ff door naar makkum.. heb je ten minste niet van die irritante zandbanken (minder) en geen kiters:)

maar damn wat een weer... nu nog wind.. zondag weer een knoopje of 20/22 moeten we het voorlopig maar mee doen! denk dat we voorlopig niet echt lekkere n-w winkdracht 8 stormen gaan krijgen...:(

Waarschuw beheerder
En het wereldrecord is weer sneller gezet

48.7 knopen oftewel 90 km/h windsurfen is nu ruim de snelste watersport wat door wind word aangedreven

check http://www.mastersofspeed.com

bekijk het filmpje van het record
http://www.windsurfjournal.com/virtual/2/Videos/F%20Maynard4870.wmv
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ja had het gezien. die achmed alles goed van prima die hier int begin van het topic ook aanwezig was vaart ook f2 missile (zelfde boardje als waar record mee is gezet)
Waarschuw beheerder
haha lol
Zat is te kijken zie ik iets over me hobbey :D
Zo tering dat is behoorlijk hard, daar moet ik nog ff voor oefenen. :P
Waarschuw beheerder
donateur
wat is je favo dicipline mbt surfen mc dislectic?
Waarschuw beheerder
dicipline??
zker windkracht enzo (je ziet wel niet veel verstand ervan)
maar windkrachtje 4/5/6 vind ik wel relax op een Big bord heb er 2 een van 98 en een van 120 liter.
He hooi
Waarschuw beheerder
donateur
dicipline mbt: freeride, race, formula, freestyle, wave, etc.... ;)
Waarschuw beheerder
oh gewoon beetje heen en weer varen. Beetje klooien.
Freeride dus :P
Waarschuw beheerder
donateur
ok. klooien is cool! trics afmaken is nog veel cooler B)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb de spullen weer van zolder gehaald!!!

Ik weet het is een beetje aan de late kant... Maar moest eerst een imperiaal voor mijn nieuwe auto kopen... :p
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb de spullen nooit op zolder gehad..

echte bikkels varen door B)

O:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Moet het alleen wel waaien....valt een beetje erg tegen dit jaar. Ben voor het laatst op 7 januari geweest :(

Dus het wordt tijd dat het weer eens gaat stormen.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb de spullen weer van zolder gehaald!!!

Figuurlijk gezien dan!!! Maar ben benieuwd hoe je iets op zomer legt! :p hahaha

Mijn gear ligt in de schuur bij mijn ouders... Maar moest eerst een nieuw imperiaal kopen... En moet zuinig zijn want ik heb net een appartement gekocht...
Waarschuw beheerder
donateur
haha heb het maar even aangepast.

ja wil weer wind. volgende week hele week vrij (i (L) school:P) hopen dat het gaat waaien!!! wil in ieder geval 1 dagje kunnen knallen.
Waarschuw beheerder
donateur
Ben 4 weken geleden voor het eerst weer eens geweest dit jaar. Nou ben weer helemaal verslaafd :D.

Ben zowat elk weekend alweer geweest :D.

Vandaag ook lekker windje dus, heb me spullen al ingepakt :kwijl:

Nog meer lui die vandaag ook gaan varen?

Ik ga nar de grote wielen bij leeuwarden :)!

Greetz
Waarschuw beheerder
ben 2 weekies zeeland geweest was relax paar goeie dagen met wind gehad :D
Waarschuw beheerder
Zo eindelijk weer eens gevaren afgelopen zondag....werd wel eens tijd....laatste keer was 7 januari.

Hopen dat het lekker veel gaat waaien!!
Waarschuw beheerder
donateur
nog een weekje en dan beginnen mn surfvakanties in denemarken en frankrijk:D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Purbo op vrijdag 29 oktober 2004 om 15:52:
Windsurfen:
HOT
of
NOT

Surfen is voor mij in ieder geval alles!!!

zeker wel HHOOTT!!!!
alles WIJKT voor het windsurfen
windsurfen is a way of live. veel mensen begrijpen dit niet, maar als het waait wordt er GEFLAMBEERD en creatief geroosterd.
Waarschuw beheerder
ik doe zelf aan golfsurf maar big wave windsurf lijkt me geweldig

Waarschuw beheerder
jammer dat dat in nederland niet vaak kan, golfsurfen. al zag ik laatst wel dikke lijnen op de maasvlakte... schijnt echt goed te zijn daar. golfsurfen is ook zeker een hobby van mij!
Waarschuw beheerder
heejs zoeker hot
ben vorig jaar met school begonnen ROC sport en bewegen tilburg
vdws curses gehad en gehaald
volgend jaar ben ik te vinden op brouwersdam
beetje les geven daaro dus word wel weer laage werke daar meej de bende van ellende mss ziek een van jullie ooit

halleeeeeeeee

Waarschuw beheerder
flinke kick geven onder dit topic...:P

wie vaart er nu nog door met deze kou..
ik wil het wel is proberen .. mja zo koud he
komende lente word er weer gevaren..
in de buurt van veluwemeer waarschijnlijk..
in de zomer 3 weekjes zeeland schotsman.. :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
morgen wordt er weer gevaren:D

windguru geeft 35 knoop aan op het ijsselmeer:D

Waarschuw beheerder
aaah is dat niet gigantisch koud zo..
hoe druk is het dan met surfers..?

Waarschuw beheerder
Wow dit topic is weer tot leven gekomen!! :D

Surfen: hell no, nu niet; veeeel te koud :)

Maar als het zonnetje er weer bij komt en de temperatuur boven de 15 graden is ben ik wel weer bereid hoor!!

Waarschuw beheerder
ik ook zeker te weten..:)
jaaaaah ik dacht.. ik trap er is een keer tegen aan.. miss dat er nog meer mensen .. gaan windsurfen, of hebben gedaan..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
lijkt me gaaf als ik dit kan...http://video.google.com/videoplay?docid=7867934460694661135&q=jibe
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op dinsdag 7 februari 2006 om 18:34:
lijkt me gaaf als ik dit kan

veel oefenen!

gewoon op een deur is het beste. dagen dat het niet te hard waaid. en maar blijven doen en proberen!
en gewoon telkens op een iets kleiner board. en hoeft in het begin niet in plane. het makkelijkst is dus om te leren op een boardje wat niet zinkt. is echt niet heel moeilijk!

als ik morgen ga varen, wat waarschijnlijk zo is. zal dat vast wel koud worden. shorty aan, lang pak erover, cap op en schoentjes aan. daar moet je het mee doen. ik woon in sneek en vaar dus meestal op makkum
op dagen met wind zijn daar altijd wel ene paar andere surfers te vinden, ook in de winter. zomers soms wel eens te druk. maar swinters hoef je met 25knoop en meer niet bang te zijn dat je daar alleen bent!

Waarschuw beheerder
hmmmm dit jaar moet het wel lukken denk ik..
ff een breder bordje huren en oefenen..:)
op welke site kijk je (purbo) voor de windvoorspellingen..?
Waarschuw beheerder
donateur
ik zit meestal op www.windguru.cz of op www.weeronline.nl

zijn wel prima sites. alleen guru moet je niet verder kijken als 2 dagen vooruit omdat het daar altijd heel snel weer wijzigd...

Waarschuw beheerder
ja dank je.
op windguru.cz kun je wel veel informatie vinden en ook wel uitgebreid..
maarja ik moet nu stage lopen tot juli ofzo, dat is wel lelijk.
surfen moet dan maar in de weekenden ;)
met welke surfgear leven jullie eigelijk
Waarschuw beheerder
is wel vet, maar liever golfsurfen :respect:

Waarschuw beheerder
waar doe je dat meestal dan..?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op donderdag 9 februari 2006 om 11:48:
waar doe je dat meestal dan..?

haha, heb het pas 2 keer gedaan, op vlieland..

Waarschuw beheerder
doe je goed..:D alleen jammer dat er hier niet zo hoge golven zijn.. dat is dan wel weer jammer..
Waarschuw beheerder
donateur
[img]http://tk.files.storage.msn.com/x1p4OO6hH5ZQDH9E0U_sOtBmnZ-JfNT2o65tqnMKhvgxPdoF7pf8gQmubn82RyniuDZc0D8GnRMNtKICsEoy3hEZyEq31WQ8lon9Md8djnTR_ZrbWBnD_DiIg[/img]
wijk aan zee met 9bft.! :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Do__ op donderdag 9 februari 2006 om 11:18:
is wel vet, maar liever golfsurfen

Jaaaaaaaa in Mimizan!!!!!!(Zuid - Frankrijk) Je staat er versteld van hoe hoog golven kunnen zijn!

Het is allebei ontzettend kicken(golf/wind)!
Waarschuw beheerder
donateur
volgende week zeeeeeeeer waarschijnlijk voor 15 dagen naar fortaleza, brazillie :cheer:

golfsurfen, windsurfen, mooi weer (graadje of 30 met temperatuur van 24), mooie vrouwen en goedkope drank :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
haha doe je goed.
ik moet nog even wachten

Waarschuw beheerder
WTF?!! Jemig ik ben jaloers!!

Uitspraak van Purbo op donderdag 9 februari 2006 om 16:01:
golfsurfen, windsurfen, mooi weer

Ik wil ook!!!!

Uitspraak van Purbo op donderdag 9 februari 2006 om 16:01:
mooie vrouwen en goedkope drank

Dat neem ik op de koop toe:D
Waarschuw beheerder
iemand al gevaren dit seizoen ? morgen maar eens een poging wagen ofzo :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van :xDennis:x op zaterdag 6 mei 2006 om 16:56:
iemand al gevaren dit seizoen ? morgen maar eens een poging wagen ofzo

vandaag nog gevaren!!! waaide niet zo hard maar er viel wel te planeren! had mn 5.7tje erop!
was voor mij alweer veelste lang geleden dat ik opt water heb gestaan!

morgen moet ik werken! t gaat iets harder waaien als vandaag geloof ik!

maandag komt er wel weer wind:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Purbo op zaterdag 6 mei 2006 om 19:11:
t gaat iets harder waaien als vandaag geloof ik!

kijk das mooi , heb niet groter dan een 5.8 en met een
F2 wave 255 heb ik toch aardig wat wind nodig om te planeren :D
Waarschuw beheerder
donateur
nog kunnen varen?!

morgen ben i,k weer van de party! windkracht 7 met vlagen van 9 voorspeld op open water:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Purbo op zondag 7 mei 2006 om 22:05:
nog kunnen varen?!

nope , was windstil maar kwam goed uit want lig met 40 graden koorts in bed :S maar buiten waait het nu wel aardig:S
volgende week beter
Waarschuw beheerder
iemand nog gevaren laatste dagen ? gister was weer lekker !!

Waarschuw beheerder
eind van de week naar Lac de serre poncont. BIC FW 1.3 uitproberen en JP X Cite ride. Allebei via internet gekocht in Frankrijk en ben benieuwd hoe ze varen. Zeilen zijn een 9 en een 10,5 m V8 en een 7.7 Saber.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 mei 2006 om 09:49:
9 en een 10,5 m V8 en een 7.7

das groot :| :)
veel plezier in France!
woensdag komt er weer 22 knoop volgens voorspelling!

gister ook kunnen varen! vrij weinig wind maar wel gezellig!

veel mensen (dames) op makkum!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Purbo op maandag 29 mei 2006 om 16:27:
veel mensen (dames) op makkum

meen je :S moet ik daar ook maar eens gaan varen :P

Waarschuw beheerder
komend weekend nog mensen die gaan surfen..
ik dacht zelf aan veluwemeer..
is dat een geschikte plek of..?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op donderdag 1 juni 2006 om 12:16:
komend weekend nog mensen die gaan surfen..

als je een 13m2 voor me te leen hebt...;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Purbo op donderdag 1 juni 2006 om 22:42:
als je een 13m2 voor me te leen hebt...

:lol:

gisteren was het aardig :D dikke 6 bft :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van :xDennis:x op vrijdag 2 juni 2006 om 00:30:
gisteren was het aardig dikke 6 bft

gister was ik makkum!

4.5je goed gepowerd gevaren!

was leuk!
wel vlak iop makkum!
maar was ook beetje nw-wind volgens mij!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Purbo op vrijdag 2 juni 2006 om 00:32:
4.5je goed gepowerd gevaren!

stond er iets meer wind als bij ons , maasvlakte , met 5.0 , klein zat !

Uitspraak van Purbo op vrijdag 2 juni 2006 om 00:32:
wel vlak iop makkum!

maasvlakte niet , golven van 3 meter :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van :xDennis:x op vrijdag 2 juni 2006 om 08:24:
golven van 3 meter

serieus?!!
dan moet ik daar ook eens een x heen!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Purbo op vrijdag 2 juni 2006 om 13:04:
serieus?!!

ja , met noordwest is het er goed varen !

Waarschuw beheerder
maasvlakte zijn de bruutste golfen van nederland. op scheef na dan

Waarschuw beheerder
ik ga ook weer beginnen met surfen.
heb mijn oude spullen te koop.
en ga mijn set vernieuwen.
dit seizoen weer van start
:)

Waarschuw beheerder
iemand toevallig nog een leuk setje te koop?

pb anders even..thnx!

Waarschuw beheerder
net te laat.
een f2 en fanatic verkocht.
van de week ahd halen:)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 augustus 2006 om 18:20:
ahd

maxxride kopen? :D
Waarschuw beheerder
golfsurfen :cheer:

Waarschuw beheerder
heb net een race set gekocht.
eerst weer op pakken
en dan wil ik een freeride setje erbij voor de hardere wind :)

Waarschuw beheerder
ik heb een naish boxer 2004 4.4 te koop. monofilm is in orde, alleen er zitten 2 gaten in, waarvan 1 makkelijk te repareren is. vraag prijs €120,-

PB. er op los