Partyflock

Forumonderwerp · 719072

Ik kan me ernstig ergeren als zei aan het stofzuigen is en ik aan het computeren...dit is bij mij toch al wel vaker dan een keer tot slaande ruzie uitgelopen !!

wie ergert zich nog meer aan vrouwen en op welke manier ?

:[ wat is dit voor en K**topic zeg grrr :[

Ik erger me aan vrouwen die denken dat mannen geen gevoelens hebben!!!(N)

Artiest Mandark
Arrogant zijn en misbruik maken van m'n goed vertrouwen...doe je dat, dan scoor je slecht....

vrouwen kunnen zeiken :yes: ik ook trouwens
Ik heb net nog staan zeiken
als ik net onder de douche vandaan kom en wil me gaan aanklede en me moeder loopt steeds een meter van me af en vraagd en praat tege me:S:@
Als ze onsamenhangend gezwets op je los laten

pfff als ik moet gaan vertellen waar ik me allemaal aan erger. dan ben ik morgen nog wel bezig dus doen we niet !
Nee, praatjes vullen geen gaatjes nee

Ik erger me aan vrouwen die geen zelfrespect hebben en hun benen nie bij elkaar kennen houden..:frusty: Daardoor worden wij ook benaderd als van die makkelijke goedkope gevallen..:no:
roddelende vrouwen, wat heb ik daar een hekel aan
arrogantie bij dames blehh

Artiest Pat Houston
dat er altijd wel iets is. En ze niet snel genoegen nemen met wat ze hebben en/of ze krijgen.

Ja hier ziet een beetje frustratie in ja :D Grrrrrrrrr.... :@ ;P
Als ik thuis kom en ik ga op de bank liggen met bier dat ze gaat zeiken dat ik me voeten niet heb afgeveegd en ze van de tafel moet halen hou je bek gewoon

Whatever
Artiest {SHOWLIST artist 59448, 60688, 114861, 26509}
Arrogante vrouwe die van zichzelf weten dat ze knap zijn!!
ofwel
Vrouwen met een hoop "air" zo van: "ik ben t en jij bent nix"
Wat is ze dan,ongesteld zeker altijd hetzelfde
en ik heb een hekel aan van die wijve die zo lekker arrogant zijn... ze lullen teveel over elkaar zonder eerst op hun zelf te letten!!

ik vind meiden behoorlijk irritant als ze blijven zeuren dat ze toch echt te dik zijn (terwijl dat zeker weten niet waar is)

en ik heb een hekel aan van die wijve die zo lekker arrogant zijn...

:yes:

Alle vrouwen zijn gewoon irritant :[ daarom ga ik niet met ze om
Vrouwen hebben zo vaak wisselende stemmingen.... je weet echt nooit in welke bui ze zijn...

Ik erger me aan mannen die niet kunnen spellen :x
Of vrouwen die blijven vragen of je chagrijnig bent, net zo lang tot dat je er chagrijnig van wordt.

En dan hun gelijk halen :frusty:

jammer dat jatoch er niet meer is. vond het wel leuk. een hbo-er met een iq van onder de 100

van te torens???

ik erger me aan mannen en hun bijbehorende ego's *puke*

en aan mannen die zeggen dat vrouwen zeiken.. dat komt omdat ze nooit luisteren :)

Modacha:
Dit topic gaat over vrouwen:@

dus.. ?

geef mij maar mannen!!

dat komt omdat ze nooit luisteren

Hoe zou dat nou komen? :p

geef mij maar mannen!!

*geeft een blik met mannen aan nookie*
hoe bedoel je zielig

Ojee...
ik als vrouw erger me soms zelfs aan vrouwen.......maar ja vrouwen onder elkaar zijn ook echt haaibaaien:S

Over het feit dat vrouwen van elke mug een olifant kunnen maken.
Hans Teeuwen legt het perfect uit in 'kuthoeren'
Ken over het algemeen niet met vrouwen opschieten, omdat ze zich bij elke opmerking aangevallen voelen en met zo veel mogelijk woorden zo min mogelijk willen zeggen.
Ben zelf soms ook zo, maar toch, dat gaat helemaal fout als andere mensen in m'n omgeving zich ook zo gaan gedragen :D

ruzie om een stofzuiger ?
rare mensen hier

Alles, mahja, dan wordt je niet meteen homo eh :P

Het hele huis wakkermaken dat er geen dopje op de tandpasta zit......
Lopen zeiken als je een paar dagen niet thuiskomt en dan nog vragen waar je geweest ben
Ik kan me ernstig ergeren als zei aan het stofzuigen is en ik aan het computeren...dit is bij mij toch al wel vaker dan een keer tot slaande ruzie uitgelopen !!

Dan doe je het stofzuigen zelf en ga je dan pas achter je pc, je ken jezelf toch niet in de weg zitten....

-----

De onwetendheid van sommigen en niet verder kijken dan je neus lang is.. ohw.. wacht ff, das ook bij mannen... uhmm.... Hou het maar op make up gedoe...
laatste aanpassing
moeilijk doen over het overtrek dat vulling er niet goed in ligt en dat je daar door 30 minuten aan het opmaken van je bed bent

heel frusty

praat bijna niet met vrouwen, dus geen irritatie.

8) ha die Ros!

Yo Appie!!

Et was weer gezellig zaterdag! hahaha (Y)

maaruh geen contact emt vrouwen :|
ik d8 dat jij al die dames van je af moest slaan ;p;p

Was een goed feessie Ap, alleen was ik als een kogel!!

Nee krijg juist altijd klappen!!

Nee krijg juist altijd klappen!!

Ohja dat was et 8) haal et nog wel is door elkaar ;p

Als een kogel??? :| ik zag je om 2 uur al met een flessie water in je hand 8) hahaha maar et was wel lachuhh (Y)
Eigewijze vrouwen die je maar niet gelijk kunnen geven(ookal heb ik niet gelijk :P)! Arrogantie en Kapsones! Van die zeikwijfuh, en van die vrouwen die je portomonnee altijd weten te vinden meenemen en met een lege terugkomen:(!